Kysior Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 ma inną klapę bagażnika niż normale wersje? Bo poszerzenie błotników rozumie się samo przez się, ale czemu ta klapa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 bo tak sobie wymyslil projektant, zeby sie odrozniala od zwyklych wersji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kysior Napisano 4 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > bo tak sobie wymyslil projektant, zeby sie odrozniala od zwyklych wersji I tyle? Bez żadnego uzasadnienia technicznego - jedynie wizualne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 Czym dokładnie się różni? Nigdy nie zwracałem na to uwagi. Edit:To nie jest jakaś nakładka z tworzywa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > Czym dokładnie się różni? Nigdy nie zwracałem na to uwagi. > Edit:To nie jest jakaś nakładka z tworzywa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 nie, to jest klapa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > I tyle? Bez żadnego uzasadnienia technicznego - jedynie wizualne? no i byś zapłacił ileś tam razy tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > ma inną klapę bagażnika niż normale wersje? Bo poszerzenie błotników rozumie się samo przez się, > ale czemu ta klapa? inny oplyw powietrza? lepszy docisk tylnej osi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > ma inną klapę bagażnika niż normale wersje? Bo poszerzenie błotników rozumie się samo przez się, > ale czemu ta klapa? bo ma inną całą tylną część nadwozia. Dach, słupki, nadkola, szybę... Proszę czym sie różni M3 od zwykłego coupe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > ma inną klapę bagażnika niż normale wersje? Bo poszerzenie błotników rozumie się samo przez się, > ale czemu ta klapa? Emki są robione od podstaw zupełnie inaczej i ze zwykłą wersją łączy je tylko podobny wygląd. Nie mylić z pakietem, tylko prawdziwe M. Podobna sytuacja jest w Mercedesie. Jakiś czas jeździłem AMG C43, czyli C klasa w202. Poza podobnym wyglądem nie miało to nic wspólnego z takim przykładowym C200. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > bo ma inną całą tylną część nadwozia. Dach, słupki, nadkola, szybę... > Proszę czym sie różni M3 od zwykłego coupe. A czy przypadkiem nie jest tak, że w zwykłej wersji ta klapa jest stalowa a w M3 aluminiowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > A czy przypadkiem nie jest tak, że w zwykłej wersji ta klapa jest stalowa a w M3 aluminiowa? różnic jest więcej - np słupki C, ylna szyba, dach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > ma inną klapę bagażnika niż normale wersje? Bo poszerzenie błotników rozumie się samo przez się, > ale czemu ta klapa? Żebyś wiedział za co płacisz ekstra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > ma inną klapę bagażnika niż normale wersje? Bo poszerzenie błotników rozumie się samo przez się, > ale czemu ta klapa? po to - żebyś mógł po niewielkim przystosowaniu straszyć MF na torze na niedzielnym trackdayu jak kupi już sobie swoje wymarzone ferrari Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > po to - żebyś mógł po niewielkim przystosowaniu straszyć MF na torze na niedzielnym trackdayu jak > kupi już sobie swoje wymarzone ferrari tylko dodaj,że to "niewielkie" ruszenie to jednak dość pokaźny worek złota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > tylko dodaj,że to "niewielkie" ruszenie to jednak dość pokaźny worek złota podniesienie maski w M3 kosztuje już mały worek złota. Dłubnięcie tego silnika to dwa duże worki. . Do silnika s14 nie podejdzie byle wiejski "tjuner" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > podniesienie maski w M3 kosztuje już mały worek złota. > Dłubnięcie tego silnika to dwa duże worki. . Do silnika s14 nie podejdzie byle wiejski "tjuner" Ale chyba stosunkowo niedrogo można go zmienić na S50B32 i cieszyć się już naprawdę mocnym i lekkim autem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Ale chyba stosunkowo niedrogo można go zmienić na S50B32 i cieszyć się już naprawdę mocnym i lekkim > autem psucie tego auta w ten sposób powinno być mimo wszystko karane śmiercią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Ale chyba stosunkowo niedrogo można go zmienić na S50B32 i cieszyć się już naprawdę mocnym i lekkim > autem I tak i nie. S14 ma olbrzymi potencjał. W dodatku nie bez powodu zastosowano silnik r4. W czasach gdy produkowano dochodziły tez kwestii homologacjii. generalnie patrząc na to ile jest warte M3 pakowanie tam S50 to jak próba renowacji kaplicy Sykstyńskiej przy pomocy puszki spray"u. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > tylko dodaj,że to "niewielkie" ruszenie to jednak dość pokaźny worek złota zależy do czego porównasz - bo chyba nie do kosztów zakupu Ferrari. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > zależy do czego porównasz - bo chyba nie do kosztów zakupu Ferrari. Powiem tak -za koszt kompletnego remontu S14 na fabrycznie nowych częściach można sobie kupić Testarossę w stanie dostatecznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Powiem tak -za koszt kompletnego remontu S14 na fabrycznie nowych częściach można sobie kupić > Testarossę w stanie dostatecznym. Testarossa w stanie dostatecznym to i tak jakieś 50k Euro. To ten S14 musi być cholernie kosmiczną technologią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Testarossa w stanie dostatecznym to i tak jakieś 50k Euro. To ten S14 musi być cholernie kosmiczną > technologią. może kolega troszkę przesadził, ale używany silnik w nieznanym stanie do takiego BMW z najsłabszej wersji jaka wychodziła to koszt około 5000E. Jeśli natomiast chcemy coś dłubnąć to same wałki rozrządu kosztują 2500E. Części na kompletny remont to ponad 10 000E. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Testarossa w stanie dostatecznym to i tak jakieś 50k Euro. To ten S14 musi być cholernie kosmiczną > technologią. trochę mniej bo "jedynie" 40 tyś. I owszem, S14 to jest kosmiczna technologia - poza tym zauważ, że napisałem "na fabrycznie nowych częściach. I uwierz mi, że tanio nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > może kolega troszkę przesadził, ale tylko troszkę >ale używany silnik w nieznanym stanie do takiego BMW z najsłabszej > wersji jaka wychodziła to koszt około 5000E. Używany silnik to tyle za ile akurat stoją bo cena tak naprawdę podyktowana jest jedynie tym czy sprzedający chce sprzedać czy mu sie z tym nie spieszy. > Jeśli natomiast chcemy coś dłubnąć to same wałki rozrządu kosztują 2500E. > Części na kompletny remont to ponad 10 000E. To najwyraźniej coś potaniało ostatnimi czasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > trochę mniej bo "jedynie" 40 tyś. Echh, ta manipulacja. Wyszukałeś najtańsze. A pisałeś o stanie dostatecznym - takie już będą po 50, w stanie dobrym i lepiej, to tak od 70 tys. eurasków w górę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > Powiem tak -za koszt kompletnego remontu S14 na fabrycznie nowych częściach można sobie kupić > Testarossę w stanie dostatecznym. i Testarossa pojedzie tak jak to E30? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > i Testarossa pojedzie tak jak to E30? na Nurburgring testarossa nawet od seryjnego M3 dostanie łomot. link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > na Nurburgring testarossa nawet od seryjnego M3 dostanie łomot. > link tan sam koleś jechał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.