Skocz do zawartości

Czy ktoś mi wyjaśni dlaczego BMW M3 E30...


Kysior

Rekomendowane odpowiedzi

> ma inną klapę bagażnika niż normale wersje? Bo poszerzenie błotników rozumie się samo przez się,

> ale czemu ta klapa?

inny oplyw powietrza? lepszy docisk tylnej osi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ma inną klapę bagażnika niż normale wersje? Bo poszerzenie błotników rozumie się samo przez się,

> ale czemu ta klapa?

bo ma inną całą tylną część nadwozia. Dach, słupki, nadkola, szybę...

Proszę czym sie różni M3 od zwykłego coupe. palacz.gif

08.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ma inną klapę bagażnika niż normale wersje? Bo poszerzenie błotników rozumie się samo przez się,

> ale czemu ta klapa?

Emki są robione od podstaw zupełnie inaczej i ze zwykłą wersją łączy je tylko podobny wygląd. Nie mylić z pakietem, tylko prawdziwe M. Podobna sytuacja jest w Mercedesie. Jakiś czas jeździłem AMG C43, czyli C klasa w202. Poza podobnym wyglądem nie miało to nic wspólnego z takim przykładowym C200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ma inną klapę bagażnika niż normale wersje? Bo poszerzenie błotników rozumie się samo przez się,

> ale czemu ta klapa?

po to - żebyś mógł po niewielkim przystosowaniu straszyć MF na torze na niedzielnym trackdayu jak kupi już sobie swoje wymarzone ferrari zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tylko dodaj,że to "niewielkie" ruszenie to jednak dość pokaźny worek złota

podniesienie maski w M3 kosztuje już mały worek złota.

Dłubnięcie tego silnika to dwa duże worki. wink.gif. Do silnika s14 nie podejdzie byle wiejski "tjuner"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale chyba stosunkowo niedrogo można go zmienić na S50B32 i cieszyć się już naprawdę mocnym i lekkim

> autem

I tak i nie. S14 ma olbrzymi potencjał. W dodatku nie bez powodu zastosowano silnik r4. W czasach gdy produkowano dochodziły tez kwestii homologacjii.

generalnie patrząc na to ile jest warte M3 pakowanie tam S50 to jak próba renowacji kaplicy Sykstyńskiej przy pomocy puszki spray"u.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiem tak -za koszt kompletnego remontu S14 na fabrycznie nowych częściach można sobie kupić

> Testarossę w stanie dostatecznym.

Testarossa w stanie dostatecznym to i tak jakieś 50k Euro. To ten S14 musi być cholernie kosmiczną technologią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Testarossa w stanie dostatecznym to i tak jakieś 50k Euro. To ten S14 musi być cholernie kosmiczną

> technologią.

może kolega troszkę przesadził, ale używany silnik w nieznanym stanie do takiego BMW z najsłabszej wersji jaka wychodziła to koszt około 5000E.

Jeśli natomiast chcemy coś dłubnąć to same wałki rozrządu kosztują 2500E.

Części na kompletny remont to ponad 10 000E.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> może kolega troszkę przesadził,

ale tylko troszkę smile.gif

>ale używany silnik w nieznanym stanie do takiego BMW z najsłabszej

> wersji jaka wychodziła to koszt około 5000E.

Używany silnik to tyle za ile akurat stoją bo cena tak naprawdę podyktowana jest jedynie tym czy sprzedający chce sprzedać czy mu sie z tym nie spieszy.

> Jeśli natomiast chcemy coś dłubnąć to same wałki rozrządu kosztują 2500E.

> Części na kompletny remont to ponad 10 000E.

To najwyraźniej coś potaniało ostatnimi czasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.