deszczowyRoman Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 szukam taniego srodka transportu z lPG. Biorę pod uwagę corsa B 1.0 z lpg. 3400zł rok 99. Polo II 1.3 z LPG 92 rok, rok 92 za 1300zł. jak sprawdzałem to corsa ma 3 cylindry i rozrzad na łancuhu, Ile taki rozrzad w tym silniku wytrzyma? Ponoc ma 160000 km. Czy jest to problematyczne / kaprysn auto? Ponoc egezmplarz bez rdzy. Polo - stary ale ulegam magii znaczka, silnik 1,3 wiec ten sam co w golfie 2? Oba auta maja wazne opłaty i jezdza... Robie rozeznanie bo nie wiem czy sie w nie pchac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 corsa to strasznie słaba bedzie z tym silnikiem, jeszcze z LPG. Chyba lepiej Polo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > corsa to strasznie słaba bedzie z tym silnikiem, jeszcze z LPG. Chyba lepiej Polo mnie osiagi nie interesują. chodzi mi o koszty utrzymania/ serwisowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 Jeśli rozrząd jest na łańcuchu, to jest teoretycznie nie wymienialny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > mnie osiagi nie interesują. > chodzi mi o koszty utrzymania/ serwisowania IMHO z tego rocznika to na koszty użytkowania będzie miał wpływ tylko i wyłącznie stan autka momencie zakupu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dextus Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 Moi rodzice mają takie wozidełko jak CORSA B 1.0 12v - rocznik 2000. W sumie auto bezobsługowe, tarcze, klocki, oleje, sonda lamba. Nie wymienialny rozrząd był wymieniony przy przebiegu 150 tys. km - dzwonił podobno. Ogólnie tanie w utrzymaniu (masa zamienników na rynku), jako tak się nawet odpycha Spalanie w granicach 5-6 l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > Jeśli rozrząd jest na łańcuchu, to jest praktycznie nie wymienialny. Nie dotyczy cudowności zawanej TSI A co do wyboru to brać Polo. Corsa 1,0 czy 1,2 to straszne padaczki niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > Jeśli rozrząd jest na łańcuchu, to jest praktycznie nie wymienialny. Mylisz "praktycznie" z "teoretycznie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > Mylisz "praktycznie" z "teoretycznie". Fakt fejk z mojej strony, biorąc pod uwagę TSI i inne wynalazki, zaraz poprawię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RyjekWRO Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 z tego co pamiętam to corsy z tymi trzy cylindrowymi silnikami były kiepskie z początku produkcji , za to w polo pewnie silnik starszej generacji , utrzymanie jednego i drugiego pewnie takie samo . Auta te mają ponad 10 lat więc wybierz ten który będzie najlepiej zadbany . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > Fakt fejk z mojej strony, biorąc pod uwagę TSI i inne wynalazki, zaraz poprawię Problemy z łańcuchami to nie ostatnie kilka lat. W takiej Felicii 1.3MPi też się wymieniało. I w wielu innych wynalazkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RyjekWRO Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > Problemy z łańcuchami to nie ostatnie kilka lat. W takiej Felicii 1.3MPi też się wymieniało. I w > wielu innych wynalazkach. tak tylko w felicji można było jeździć aż łańcuch przetarł obudowę , a w tsi nawet nie zagrzechotawszy przeskoczy i po motorze jak dobrze przyfasoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > tak tylko w felicji można było jeździć aż łańcuch przetarł obudowę , a w tsi nawet nie > zagrzechotawszy przeskoczy i po motorze jak dobrze przyfasoli Cena postępu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RyjekWRO Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > Cena postępu. że nie dociąga do pierwszej wymiany oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 polo to rok 92 corsa 99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > polo to rok 92 > corsa 99 Jedno i drugie przetrzepać rzetelnie. Patrzeć na rdzę, bo z tym cholerstwem ciężko wygrać rundę, a co dopiero cały mecz. Mowa jest o autach za równowartość słabego firmowego roweru w jednym przypadku i średniego firmowego w drugim. Tu już rocznik się nie liczy, tu się liczy lepszy stan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > polo to rok 92 > corsa 99 w takim przypadku to tylko corsa! Chyba, że będziesz czekał na żółte blachy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomcar Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 > z tego co pamiętam to corsy z tymi trzy cylindrowymi silnikami były kiepskie z początku produkcji , Nie tylko z początku ale do samego końca, nawet w Corsie C ten silnik pada nagminnie... łancuch albo napinacz po około 60tyś, często padają głowice, straszny stuk zaworow po niewielkim przebiegu i wiele wiele innych wad jednego z najbardziej nieudanych silników GM. Jak corsa to byle nie z silnikiem 1.0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bulla Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 > Jeśli rozrząd jest na łańcuchu, to jest teoretycznie nie wymienialny. ale vw chyba o tym nie wie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 > ale vw chyba o tym nie wie Vw już sobie renomę wyrobił u Polaków, i nawet jak ich silniki będą robić 10 kkm. To i tak będą je brać bo to VW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 Bierz Corse, tylko szukaj 1.2 8V z LPG. Mi taka pali ok. 6 w trasie i 8 w mieście - gazu oczywiscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ulik Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 > I w > wielu innych wynalazkach. W Maluchu np. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teyo Napisano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2013 > szukam taniego srodka transportu z lPG. > Biorę pod uwagę corsa B 1.0 z lpg. 3400zł rok 99. > Polo II 1.3 z LPG 92 rok, rok 92 za 1300zł. > punto 1,2 60km z lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARS Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Vw już sobie renomę wyrobił u Polaków, i nawet jak ich silniki będą robić 10 kkm. To i tak będą je > brać bo to VW Zdaje się, że toyota yaris też ma tak szybko padające silniki- w krótkim czasie benzyniaki zaczynają hałasować, jak diesle- jedziesz na przegląd, a tam... wymieniają ci silnik hehe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > punto 1,2 60km z lpg Ta... i drugą podłogę gratis Podjedź do jakiejkolwiek wulkanizacji i zapytaj jak cudują, żeby go podnieźć podczas wymiany opon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 > Ta... > i drugą podłogę gratis > Podjedź do jakiejkolwiek wulkanizacji i zapytaj jak cudują, żeby go podnieźć podczas wymiany opon. opel z tych lat akurat jest wzorem jezeli chodzi o blachy brac to co w lepszym stanie ale jakby miało byc tanio i tylko na dojazdy ( i to ja szukałbym takiego auta ) to szukałbym matiza - najnowszy, najwieksza szansa na auto jeszcze nadajace sie do jezdzenia bez podwajania inwestycji zaraz po zakupie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siudzi Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 > Zdaje się, że toyota yaris też ma tak szybko padające silniki- w krótkim czasie benzyniaki > zaczynają hałasować, jak diesle- jedziesz na przegląd, a tam... wymieniają ci silnik hehe. Co? Skąd masz takie informacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARS Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 Na wyraźne privowe veto ze strony jednego dżihadowca od yarisów dopiszę, że chodziło mi o nową toyotę yaris, a moja wypowiedź była odpowiedzią na post o silnikach vw, które nawet, gdyby padały dość szybko, to i tak byśmy je kupowali. Teraz chyba jaśniej . P.S. Toyota i tak dała ciała z tymi benzyniakami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.