barkor Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 Jak w temacie, szukałem, ale nie znalazłem żadnych rozważań na ten temat. Jest sobie 1.2 8V i chcę zrobić z tego 1.4. Dół z grande punto 1.4 8V raczej odpada, bo tam komora spalania jest w tłokach, więc to raczej dobre pod turbo. A jak byłoby w przypadku dołu z 1.4 16V? Jak zachowywałoby się to na kompie z 1.2 75KM bez strojenia (i czy zagra to jeśli się wystroi)? No i co trzeba by jeszcze przerabiać/dokupować do tego zestawu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 > Jak w temacie, szukałem, ale nie znalazłem żadnych rozważań na ten temat. > Jest sobie 1.2 8V i chcę zrobić z tego 1.4. Dół z grande punto 1.4 8V raczej odpada, bo tam komora > spalania jest w tłokach, więc to raczej dobre pod turbo. A jak byłoby w przypadku dołu z 1.4 > 16V? Jak zachowywałoby się to na kompie z 1.2 75KM bez strojenia (i czy zagra to jeśli się > wystroi)? No i co trzeba by jeszcze przerabiać/dokupować do tego zestawu. Mechanicznie wygląda na to że pasuje wszystko, ale tłoki z 16v w połączeniu z głowicą 8v dadzą bardzo mały stopień sprężania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 To ja się dołącze i zadam odwrotne pytanie, czy dół 1.2 8v i góra 1.4 8v w takiej opcji da radę złożyć silnik? jeśli tak to od czego 1.4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 > To ja się dołącze i zadam odwrotne pytanie, czy dół 1.2 8v i góra 1.4 8v w takiej opcji da radę > złożyć silnik? jeśli tak to od czego 1.4? Da radę, ale co byś w ten sposób chciał uzyskać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 > Da radę, ale co byś w ten sposób chciał uzyskać ? a nic to nie da? pytam się bo nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 > Mechanicznie wygląda na to że pasuje wszystko, ale tłoki z 16v w połączeniu z głowicą 8v dadzą > bardzo mały stopień sprężania. Nie będzie problemów ze skokiem zęba na kółkach? Czy po prostu górne koło na głowicy trzeba z nowszego fire-a dać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 > Da radę, ale co byś w ten sposób chciał uzyskać ? większe zawory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 > Mechanicznie wygląda na to że pasuje wszystko, ale tłoki z 16v w połączeniu z głowicą 8v dadzą > bardzo mały stopień sprężania. Aha czyli w zasadzie to samo co w przypadku dołu z GP. I pewnie nic na to nie idzie poradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 > To ja się dołącze i zadam odwrotne pytanie, czy dół 1.2 8v i góra 1.4 8v w takiej opcji da radę > złożyć silnik? jeśli tak to od czego 1.4? Taki wariant też rozważałem i analizowałem. Wygląda na to, że jeśli chodzi o większe zawory i wałek rozrządu to to samo występuję również w GP 1.2. Gdzieś wyczytałem, że wałek w GP ma wznos taki sam jak 866 czyli 9,5mm. Zatem byłoby to samo co w przypadku głowicy z 1.2 75KM, ale z większymi zaworami. Do głowicy z GP 1.2 chyba nie ma do kupienia ostrzejszego wałka, u świątka jest za to wałek do głowicy z 1.4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2013 > Nie będzie problemów ze skokiem zęba na kółkach? Czy po prostu górne koło na głowicy trzeba z > nowszego fire-a dać? Tylko tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > Mechanicznie wygląda na to że pasuje wszystko, ale tłoki z 16v w połączeniu z głowicą 8v dadzą > bardzo mały stopień sprężania. A czy da się coś z tym zrobić? Mocne planowanie głowicy + cienka metalowa uszczelka? Ewentualnie planowanie bloku..., ale też nie wiem czy takie zabiegi dadzą powiedzmy stopień sprężania taki jak w serii 1.2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > większe zawory Większe są w 1.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > Większe są w 1.4 tak wiem i to może być ew korzyść z tej głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > tak wiem i to może być ew korzyść z tej głowy Oj mi się już pomerdały te kombinacje i odwrotnie zrozumiałem No i tam wariator jest. W razie jak ktoś chce to mam taki wałek z wariatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 > tak wiem i to może być ew korzyść z tej głowy w glowicy z 1.4 8v komora spalania jest mniejsza niz w głowicy z 1.2 8v siec stopien sprezania przy dole z 1.2 8v powinien byc wiekszy tez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2013 moze ktos podac pojemnosc komory glowicy 1.4 8v 77ps z ksiazki serwisowej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 12 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > moze ktos podac pojemnosc komory glowicy 1.4 8v 77ps z ksiazki serwisowej ? Ja mogę to pomierzyć, bo właśnie przyszła mi do testów dorwana na allegro głowica z GP 1.2 65KM (taka sama jeśli chodzi o komorę spalania i zawory jak w 1.4). Tylko musicie mi napisać jak to zrobić bo nigdy tego nie robiłem, mam wlać strzykawką wodę do komory spalania przy zamkniętych zaworach i sprawdzić ile wejdzie? Parę fotek: 1. Komora spalania i zawory Zawór ssący 33mm (vs 31,5mm w 1.2 75KM), wydechowy 28mm (vs 27,5mm). Dodatkowo mamy lżejsze zawory (i to sporo) ponieważ średnica trzonka zaworu ma 5mm (a w 1.2 75KM aż 7mm). 2. Maksymalnie otwarty zawór ssący. 3. Kanały dolotowe. Wyglądają na całkiem spore, ale jeszcze dużoo można będzie je powiększyć. 4. Wałek rozrządu (niestety wałki z innych silników 1.1 i 1.2 nie podejdą). Gdzieś tam na zagranicznym forum znalazłem, że krzywki tego wałka mają wznos 9,5mm (a więc taki sam jak 866). Czy ktoś wie jak się mierzy wznos krzywki i inne parametry wałka? Chciałbym sprawdzić czy to jest identyko co 866 czy może trochę się różni. Kolejna sprawa to jak już będę znał objętość komory spalania to jak później obliczyć stopień sprężania? Chciałbym obliczyć jaki stopień sprężania wyjdzie mi po założeniu tej głowicy na dół z 1.2 8V oraz na dół z 1.4 16V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 Jesli chcesz sprawdzic pojemnosc komory w glowicy : Zdejmij walek - zawory zamkna sie i bedzie mozliwosc zalania jej ciecza Wyczysc komore z osadow i zanieczyszczen. Dobrze byloby zalatwic jakis kawalek np plexy. wielkosci minimalnej zakrywajacej cala jedna komore spalania glowicy. w plexi zrob otwor kup strzykawke z miarka. JA do pomiaru wykozystalem wode. Wielkosc ktora wyjdzie w [ml] mozna przeliczyc na [cm*3] . Caly pomiar to nic skomplikowanego - plexi przykladasz na glowice, na krawedzi komory spalania mozesz posmarowac smarem aby uszczelnic. Przez otwor w plexy wlewasz wode ze strzykawki i wlewasz az cale powietrze wyjdzie i zalejesz cala komore. do obliczenia cr bedzie potrzebna jeszcze pomiar pojemnosci nad denkiem tloka i obj cylindra ktory znajduje sie w GMP. Do tego uszczelki i ewentualne przekladki. Zamiescilem na stronie CM kalkulator do CR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > Wielkosc ktora wyjdzie w [ml] mozna przeliczyc na [cm*3] . "przeliczyć" to chyba za dużo powiedziane - może zamienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > "przeliczyć" to chyba za dużo powiedziane - może zamienić? zgadza sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > zgadza sie No dobra a pojemność nad tłokiem jak zmierzyć? Nie spitoli płyn przez pierścienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 a to nie wystarczy tak samo jak w przypadku komory tylko że na samym denku tłoka tak zrobić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > No dobra a pojemność nad tłokiem jak zmierzyć? Nie spitoli płyn przez pierścienie? ja wyjmowalem tlok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 12 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > do obliczenia cr bedzie potrzebna jeszcze pomiar pojemnosci nad denkiem tloka i obj cylindra ktory > znajduje sie w GMP. Do tego uszczelki i ewentualne przekladki. > Zamiescilem na stronie CM kalkulator do CR OK, dzięki za instrukcję, dziś albo jutro będę miał wyniki pomiaru, tylko skołuję jakąś strzykawkę i oczyszczę głowicę. Co do obliczenia cr to czy nie można pominąć tego obliczania pojemności denka tłoka? Analizując założenie takiej głowicy na blok 1.2 75KM. Mamy dane ogólnie o silniku 1.2 75KM: - pojemność komory spalania 23,41cm3 - stopień sprężania 9,8 - powiedzmy że grubość uszczelki pod głowice również jest znana np. 1,5mm Teraz zakładając taką czapkę z GP na blok 1.2 75KM zmienia się jedynie objętość komory spalania w głowicy, która też niedługo będzie mi znana. Czy mając takie dane będzie można jakoś obliczyć CR odpuszczając temat pomiarów denka tłoka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > OK, dzięki za instrukcję, dziś albo jutro będę miał wyniki pomiaru, tylko skołuję jakąś strzykawkę > i oczyszczę głowicę. > Co do obliczenia cr to czy nie można pominąć tego obliczania pojemności denka tłoka? > Analizując założenie takiej głowicy na blok 1.2 75KM. > Mamy dane ogólnie o silniku 1.2 75KM: > - pojemność komory spalania 23,41cm3 > - stopień sprężania 9,8 > - powiedzmy że grubość uszczelki pod głowice również jest znana np. 1,5mm > Teraz zakładając taką czapkę z GP na blok 1.2 75KM zmienia się jedynie objętość komory spalania w > głowicy, która też niedługo będzie mi znana. > Czy mając takie dane będzie można jakoś obliczyć CR odpuszczając temat pomiarów denka tłoka? wszystko mozna ale wynik bedzie mniej dokladny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 z proporcji da się policzyć i będzie to w miarę dokładne idąc dalej zastanawiałem sie czy nie dało by sie jeszcze spasowac kolektora dolotowego aluminiowego z 1.4 8v z GP z przepustnicą od 1.6 16v jaka to jest doś popularna w swapach 1.2/1.4 16V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > z proporcji da się policzyć i będzie to w miarę dokładne > idąc dalej zastanawiałem sie czy nie dało by sie jeszcze spasowac kolektora dolotowego aluminiowego > z 1.4 8v z GP z przepustnicą od 1.6 16v jaka to jest doś popularna w swapach 1.2/1.4 16V A to w GP montowali alu kolektory? Wydawało mi się, że we wszystkich nowych fiatach montują tylko plastik Na allegro znalazłem rzeczywiście jakiś jeden alu kolektor niby od 1.4, ale pozostałe aukcje z kolektorami 1.4 8V to plastiki. Mógłbyś zapodać jakieś fotki tego kolektora? EDIT: Pojemność komory spalania w głowicy GP 1.2/1.4 wynosi 18,73 cm3 (średnia z 3 pomiarów). Taquito gdzie znajdę Twój kalkulator do obliczania CR? Szukajka nic mi nie pokazuje. EDIT 2: Na bloku 1.2 8V CR wyszło mi 12,25, czy przy takim CR nie będzie problemu ze spalaniem stukowym? Druga sprawa to może ktoś zna pojemność komory spalania w 1.4 16V? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 chodzi mi właśnie o ten z allegro, zastanawiam się nad jego zakupem do mojego 1.2, może by podeszła do niego przepustnica z marei Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > A to w GP montowali alu kolektory? Wydawało mi się, że we wszystkich nowych fiatach montują tylko > plastik Na allegro znalazłem rzeczywiście jakiś jeden alu kolektor niby od 1.4, ale pozostałe > aukcje z kolektorami 1.4 8V to plastiki. Mógłbyś zapodać jakieś fotki tego kolektora? > EDIT: > Pojemność komory spalania w głowicy GP 1.2/1.4 wynosi 18,73 cm3 (średnia z 3 pomiarów). > Taquito gdzie znajdę Twój kalkulator do obliczania CR? Szukajka nic mi nie pokazuje. > EDIT 2: > Na bloku 1.2 8V CR wyszło mi 12,25, czy przy takim CR nie będzie problemu ze spalaniem stukowym? > Druga sprawa to może ktoś zna pojemność komory spalania w 1.4 16V? Rozumiem ze znalales arkusz na stronie centomanii jaka uszczelke brales pod uwage ? przy takim cr to chyba jakis inny waleczek by sie przydal. Co do stukowego to pewnie bedzie trzeba niec modyfikowac zaplon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 przy takim napewno trza będzie modyfikować tylko że więcej niż 1.2 bara bym nie lądował bo i tak będzie stukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 Panowie podłączę się do tematu. Blok 1.2 8v seria dziewica + głowica 1.2 16v. Zadziała to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Panowie podłączę się do tematu. Blok 1.2 8v seria dziewica + głowica 1.2 16v. Zadziała to ? Zadziała, tylko nie wiem czy rozrusznik będzie miał siłe przekręcić takim silnikiem. A tak na poważnie to wyjdzie bardzo duży stopien sprężania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Rozumiem ze znalales arkusz na stronie centomanii > jaka uszczelke brales pod uwage ? > przy takim cr to chyba jakis inny waleczek by sie przydal. > Co do stukowego to pewnie bedzie trzeba niec modyfikowac zaplon No właśnie dalej nie znalazłem Twojego arkusza:) Obliczyłem CR z prostej proporcji, którą nie wiem czy dobrze ułożyłem... Skoro CR = pojemność całkowita cylindra/pojemność komory spalania to przy założeniu że - licznik w tym wzorze jest stały (bo blok zostaje ten sam i seryjna uszczelka), - mianownik dla obu wersji jest znany 23,43 i 18,73 - CR jest znany dla seryjnego silnika 1.2 75KM i wynosi 9,8 to po ułożeniu dwóch równań CR dla bloku 1.2 75KM z głowicą GP wyszło mi właśnie 12,25 Nie wiem czy dobrze myślę. Dla ścisłości chcę sobie złożyć jakieś ciekawe N/A i to właśnie 8V bo do tego mam najwięcej gratów w garażu typu osprzęt, komp, dolot, wydech. Najchętniej jakby to było już o max pojemności czyli 1.4. Może prościej byłoby założyć dół po prostu z GP 1.4 8V, ale tam coś jest poprzestawiane z zapłonem na kole pasowym, więc może prościej byłoby wsadzić dół od 1.4 16V. Taki silnik powinien też być doprężony ale na pewno dużo mniej niż jakby wsadzić dół z 1.2 75KM. Potrzebuję więc jeszcze info o objętości komory spalania w 1.4 16V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 CR link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > CR link Dzięki Na Twoim kalkulatorze wyszło mi 11,14 a więc trochę mniej niż ja obliczyłem z proporcji. To jeszcze pozostaje kwestia jaki stopień sprężania uzyskam na dole z 1.4 16V, ma ktoś jakieś dane odnośnie tego silnika? Najlepiej z książki sam naprawiam, ale na razie nie dotarłem do takiej, w której ten silnik jest opisany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Zadziała, tylko nie wiem czy rozrusznik będzie miał siłe przekręcić takim silnikiem. A tak na > poważnie to wyjdzie bardzo duży stopien sprężania. No i nacięcia w tłokach nie pasują pod zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > No i nacięcia w tłokach nie pasują pod zawory. Jest kolizyjny to fakt, ale skladalem tak kiedys 1.1 16v i jezdzil bez ruszania tłokow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Dzięki Na Twoim kalkulatorze wyszło mi 11,14 a więc trochę mniej niż ja obliczyłem z proporcji. > To jeszcze pozostaje kwestia jaki stopień sprężania uzyskam na dole z 1.4 16V, ma ktoś jakieś dane > odnośnie tego silnika? Najlepiej z książki sam naprawiam, ale na razie nie dotarłem do takiej, > w której ten silnik jest opisany. z tego co pamietam jak rozbieralem silnik ( 1.4 16v ) to nad tlokiem w gornej pozycji nie bylo juz przestrzeni. Jesli znalbys pojemnosc na denku ( jest bardziej wklesle od denka w 1.2) to reszte wezmiesz z danych silnika Quote: 1368 cm3 i “4 cylindry ustawione rzędowo” o średnicy 72 milimetrów i skoku tłoka 84 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Panowie podłączę się do tematu. Blok 1.2 8v seria dziewica + głowica 1.2 16v. Zadziała to ? Za duzo kombinacji przy dzisiejszych cenach 1.2 16v nie warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > z tego co pamietam jak rozbieralem silnik ( 1.4 16v ) to nad tlokiem w gornej pozycji nie bylo juz > przestrzeni. Jesli znalbys pojemnosc na denku ( jest bardziej wklesle od denka w 1.2) to > reszte wezmiesz z danych silnika > Quote: > 1368 cm3 i “4 cylindry ustawione rzędowo” o średnicy 72 milimetrów i skoku > tłoka 84 mm Ciężko niestety o o takie dane szczegółowe jak pojemność nad denkiem . W razie czego znalazłem service manual do grande punto (coś jak sam naprawiam ale po angielsku). Ponad 600 stron, ale pojemności komory spalania nie podali. Za to dowiedziałem się, że wałek w głowicy od GP to to samo co 866 (czas otwarcia zaworów 228stopni, wznos 9,5mm). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > Za duzo kombinacji przy dzisiejszych cenach 1.2 16v nie warto Co prawda to prawda. Ja się podjąłem skończenia mocniejszego 1150, później może 4p.... Zostało odpalić i dotrzeć. Podejrzewam, że wyniki mogą być bardzo różne. To jak w w/w temacie. Może trzeba będzie obejść się smakiem. Ale nauka i trochę frajdy z tego jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 odkopuje temat znalazł ktoś może pojemność komory spalania głowicy 1.4 16v ??, bo tak się zastanawiam i szukam dlaczego 1.4 16v n/a ma większy stopień sprężania niż 1.4 t-jet, czyżby denka tłoka były inne ?? inne upg stosowane ?? wie ktoś może? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > odkopuje temat znalazł ktoś może pojemność komory spalania głowicy 1.4 16v ??, bo tak się > zastanawiam i szukam dlaczego 1.4 16v n/a ma większy stopień sprężania niż 1.4 t-jet, czyżby > denka tłoka były inne ?? inne upg stosowane ?? wie ktoś może? t-jet ma wyzszy blok od 1.4 n/a o 0.8mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 dzięki bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.