Antoine Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 Kangoo 1,5dCi 2004 warto sie w to pakowac? 170kkm z ksiazka, salon polska, VAT-1 cena ponizej tego co w ogloszeniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 warto, ale najpierw sprawdz uklad wtryskowy, jesli bedzie ok, to naprawde udane auta, mielismy w firmie 2 sztuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 Znajomy ma logana 1,5 dCi. Ostatnio bulnął 3 tysie za naprawę, bo pompa wtryskowa miała humory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janiol13 Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 w scenicach,meganach sobie chwalą te silniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 > w scenicach,meganach sobie chwalą te silniki Jak nowe, to moze i chwala Uzywka to spora loteria niestety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter19731 Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 > Kangoo 1,5dCi 2004 warto sie w to pakowac? > 170kkm z ksiazka, salon polska, VAT-1 cena ponizej tego co w ogloszeniach. mamy tego we firmie kilkanaście sztuk ( kangoo i megane 1,5 dci). O ile kangoo bardzo dobrze mi się jezdzi - przestrzeń, pakowność, tyle ,że przy prędkościach autostradowych jest w srodku głośno ( słychac wiatr , silnik). ekonomika - 5 chłopa i bagaże - trasa dom - Lyon spalanie śr 7,5 l100 km. jazda po Pl "przepisowo" ok 5,5 l/100 km. awaryjnośc - kangoo z 2004 przebieg 290000 km ( wojaże europejskie) : kilka razy klocki i tarcze, szczęki tył, sworzeń wahacza. zgniła instalacja przy skrz bezpieczników, objawiało się utratą immo. tyle na temat tego konkretnego egzemplarza, którym przejechałem ze 250 tysi. co do silników 1,5 dci - wycierają sie panewki korbowodowe i zachodzą jedna na drugą ( brak zamka na panewkach). nie ma reguły jeśli chodzi o przebieg - trafiło sie nam od 75 tys do 170 tys. teraz każdy samochód z silnikiem 1,5 dci z przeb 130 - 150 tys stawiamy na warsztat celem profilaktycznej wymiany panewek. olej zmieniamy co 10 - max 15 tys km. przy przebiegach ok 250 tys pojawia sie problem z rozruchem na zimno - pomaga regeneracja pompy wtryskowej ( brak ciśnienia i dawki rozruchowej). ogólnie odkupiłbym od szefa "swój" egzemplarz ale niestety w dobie kryzysu jeszcze nie jest na sprzedaż. w lutym muszę nim jechać do frankfurtu a main. ale sie rozpisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 8 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 > warto, ale najpierw sprawdz uklad wtryskowy, jesli bedzie ok, to naprawde udane auta, mielismy w > firmie 2 sztuki. a wjaki sposob to sprawdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter19731 Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 > a wjaki sposob to sprawdzic? komputerem serwisowym . na oko niestety się nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 > warto, ale najpierw sprawdz uklad wtryskowy, jesli bedzie ok, to naprawde udane auta, mielismy w > firmie 2 sztuki. ja miałem jedną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 > ja miałem jedną A nie dwie? Pierwsza i ostatnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 > A nie dwie? > Pierwsza i ostatnia zależy jak na to patrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 > komputerem serwisowym . na oko niestety się nie da I co ten ów komputer "powie"? Że przez najbliższe 50kkm wszystko będzie działało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter19731 Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 > I co ten ów komputer "powie"? > Że przez najbliższe 50kkm wszystko będzie działało? nie. określi stan terażniejszy. komputer to nie wróżka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > nie. określi stan terażniejszy. komputer to nie wróżka Czyli w sumie niewiele, poza tym że teraz działa. Ale to chyba da się stwierdzić bez niego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > Czyli w sumie niewiele, poza tym że teraz działa. > Ale to chyba da się stwierdzić bez niego?? nie bo może działać a mieć niewłaściwe ciśnienie albo np przepuszczać na wtrysku a na ucho nie jesteś w stanie stwierdzić Cip potrafi bardzo dużo powiedzieć jeśli ktoś potrafi go obsługiwać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 1.5 dci jest dobre jak jest nowe i się dba od nowości o nie, sam przejechałem bezawaryjnie MCV 1.5 dci 85KM prawie 60 tys km nówką spalanie rewelacyjne średnio z tego przebiegu 4,6-4,8l ON i auto było 7-osobowe często 5-6 osób +walizki na pokładzie 500-600kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnik12 Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 teraz każdy samochód z silnikiem 1,5 dci z > przeb 130 - 150 tys stawiamy na warsztat celem profilaktycznej wymiany panewek. jaki jest koszt takiej wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > teraz każdy samochód z silnikiem 1,5 dci z > jaki jest koszt takiej wymiany? mi remont oraz robota wtrysków i wymiana turbiny wyszła kolo 6tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter19731 Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > teraz każdy samochód z silnikiem 1,5 dci z > jaki jest koszt takiej wymiany? jeśli to wymiana profilaktyczna ( tylko panewki nowe, wał zostaje ) to - kpl panewek ok 300 pln , robocizna ok 8 godz ( własny warsztat).silnik najlepiej wyjąć z auta bo przeszkadza przednie zawieszenia. jezeli już panewki sie przekręciły to koszt większy o szlif wału ( ew wymiana), często nadpęka korbowód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 > jeśli to wymiana profilaktyczna ( tylko panewki nowe, wał zostaje ) to - kpl panewek ok 300 pln , > robocizna ok 8 godz ( własny warsztat).silnik najlepiej wyjąć z auta bo przeszkadza przednie > zawieszenia. jezeli już panewki sie przekręciły to koszt większy o szlif wału ( ew wymiana), > często nadpęka korbowód. no i mogą pierścienie być do roboty już a głupio by było nie zmienić jak cały silnik rozebrany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Kangoo 1,5dCi 2004 warto sie w to pakowac? > 170kkm z ksiazka, salon polska, VAT-1 cena ponizej tego co w ogloszeniach. Auto idiotoodporne, ale z silnikiem to już loteria. Jedne dobijały do 250 kkm bez awarii, inne przy 100 - 150 kkm grymasiły układem wtryskowym. W 2 kolejnych turbo sie kończyło przy 80 kkm + układ wtryskowy. Wszystko było serwisowane, ale poziom użytkowania zależał od inteligencji pracownika, więc kondycja silnika pewnie też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnik12 Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > jeśli to wymiana profilaktyczna ( tylko panewki nowe, wał zostaje ) to - kpl panewek ok 300 pln , > robocizna ok 8 godz ( własny warsztat).silnik najlepiej wyjąć z auta bo przeszkadza przednie > zawieszenia. jezeli już panewki sie przekręciły to koszt większy o szlif wału ( ew wymiana), > często nadpęka korbowód. Gdzieś czytałem, że lepiej profilaktycznie nie wymieniać panewek, bo stare już są ułożone do wału, a nowe muszą się "dotrzeć", a skoro i tak są bez zamka to wymiana niczego nie gwarantuje. Ile w tym prawdy to nie wiem? A po tej wymianie profilaktycznej panewek żaden się nie sypnął? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.