Bazi1986 Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 mam pytane do znawców gaźników Weber 2 lub 4 przepustnicowe ... reszta info w PW zamiar zmiany spi w gaźnik chodzi mi o to co usunąć a co gdzie połączyć by działało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > mam pytane do znawców gaźników Weber 2 lub 4 przepustnicowe ... reszta info w PW > zamiar zmiany spi w gaźnik chodzi mi o to co usunąć a co gdzie połączyć by działało ale kombinujesz. Caly osprzet zaplonu potrzebujesz z uno fire do tego bak z cc carb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > ale kombinujesz. Caly osprzet zaplonu potrzebujesz z uno fire do tego bak z cc carb a czemu bak mam zmieniać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 baku nie trzeba, wywalasz tylko pompę z kosza i dajesz kawałek przewodu paliwowego żeby sięgał do dna baku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > baku nie trzeba, wywalasz tylko pompę z kosza i dajesz kawałek przewodu paliwowego żeby sięgał do > dna baku no wlaśnie też tak myślałem a na pompie elektrycznej nie może chodzić ? trzeba zastosować technikę taka jak w 700 co nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 no tak są pompy elektryczne do gaźnikowców, nawet lepiej się sprawują od tych mechanicznych bo maja stała wydajność niezależnie od obrotów silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > no tak są pompy elektryczne do gaźnikowców, nawet lepiej się sprawują od tych mechanicznych bo maja > stała wydajność niezależnie od obrotów silnika taka z 1,1 spi starczyła by ? a co do tego osprzętu z uno fire co w skład wchodzi bo wolałbym nie zapomnieć o jakiejś części przy zakupie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > mam pytane do znawców gaźników Weber 2 lub 4 przepustnicowe ... reszta info w PW > zamiar zmiany spi w gaźnik chodzi mi o to co usunąć a co gdzie połączyć by działało Pompkę i zbiornik możesz zostawić swoją od spi, jedyne co to trzeba obniżyć cisnienie - można do tego użyć regulatora z spi - jest regulacja na śrubeczkę. Układ zapłonowy możesz zastosować z uno 1.0 fire. Tylko to wszystko straszne uwstecznianie się. Po co chciałbyś stosować gaźnik / gaźniki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Pompkę i zbiornik możesz zostawić swoją od spi, jedyne co to trzeba obniżyć cisnienie - można do > tego użyć regulatora z spi - jest regulacja na śrubeczkę. > Układ zapłonowy możesz zastosować z uno 1.0 fire. > Tylko to wszystko straszne uwstecznianie się. Po co chciałbyś stosować gaźnik / gaźniki ? plan był by pomodzić silnik wałek dolot itp... ale wpadliśmy na pomysł z kumplem by zrobić na gaźniku z webera 2 przepustnicowym moje cc wiem że więcej pali itp... ale wiem też ze można troche więcej z niego wycisnąć a że uwsteczniam sie to nie problem mniej elektryki mniej awarii wiem może bełkotam ale auto mam jako zabawke nie jeźdze nim na co dzień wiec aż takim problemem to nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > plan był by pomodzić silnik wałek dolot itp... ale wpadliśmy na pomysł z kumplem by zrobić na > gaźniku z webera 2 przepustnicowym moje cc wiem że więcej pali itp... ale wiem też ze można > troche więcej z niego wycisnąć a że usteczniam sie to nie problem mniej elektryki mniej > awarii Za dawnych lat, miałem duzego fiata z silnikiem 2.0 dohc + 4 gazniki dellorto. Była to droga przez męke. Regulacja gaźników średnio co 500 km, problem z wypadającymi zapłonami przy wyzszych obrotach (aparat mechaniczny), spalanie 20/100 ... Jedynie dzwięk był fajny. Teraz bym wogole nie spojrzał na gaźniki, chyba że w pojezdzie zabytkowym. Przy obecnych możliwościach radziłbym Ci pójść w stronę wtrysku wielopunktowego. Zrób sobie 2 przepustnice a nawet 4 i wystrój wszystko ecumasterem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Za dawnych lat, miałem duzego fiata z silnikiem 2.0 dohc + 4 gazniki dellorto. Była to droga przez > męke. Regulacja gaźników średnio co 500 km, problem z wypadającymi zapłonami przy wyzszych > obrotach (aparat mechaniczny), spalanie 20/100 ... Jedynie dzwięk był fajny. > Teraz bym wogole nie spojrzał na gaźniki, chyba że w pojezdzie zabytkowym. > Przy obecnych możliwościach radziłbym Ci pójść w stronę wtrysku wielopunktowego. Zrób sobie 2 > przepustnice a nawet 4 i wystrój wszystko ecumasterem właśnie w tym sęk że chciałem wywalić kompa bo "cleana" chciałem ogarnąć pod maską a tak to wiązki trzeba przerabiać dokładać ... a strojenie raczej drogie jest ... i ja z elektryki jak i z mechaniki jestem kiepski wiec wolałem sobie "ułatwić " życie bo ogarnięcie elektryki z mpi chyba bym nei dał rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > właśnie w tym sęk że chciałem wywalić kompa bo "cleana" chciałem ogarnąć pod maską a tak to > wiązki trzeba przerabiać dokładać ... > a strojenie raczej drogie jest ... No cóż poradzić, żeby to miało ręce i nogi to pare zł będzie kosztować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > No cóż poradzić, żeby to miało ręce i nogi to pare zł będzie kosztować. no wiem wiem ... pytanie kto mi to ogarnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabel Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 Gaźnik to piękna sprawa. Popieram projekt. Miałem kiedyś uno fire na weberze. 4 osoby na pokładzie i 160 km/h nie trzeba było prosić. Później miałem okazję przejechać się nowym uniaczem z takim samym silnikiem ale już na wtrysku. Niestety byłem rozczarowany, auto jakby straciło duszę. Po latach sam zbudowałem cc 1.2 60 na weberze. Palił gumę (175/50) ze startu. Żaden wtrysk nie dał mi więcej satysfakcji. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Gaźnik to piękna sprawa. Popieram projekt. > Miałem kiedyś uno fire na weberze. 4 osoby na pokładzie i 160 km/h nie trzeba było prosić. > Później miałem okazję przejechać się nowym uniaczem z takim samym silnikiem ale już na wtrysku. > Niestety byłem rozczarowany, auto jakby straciło duszę. > Po latach sam zbudowałem cc 1.2 60 na weberze. > Palił gumę (175/50) ze startu. Żaden wtrysk nie dał mi więcej satysfakcji. > Powodzenia. no właśnie to jest jeden z powodów przemiany no ale teraz pytanie co z elektryki starej w spi zostawić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabel Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 Zapłon robiłem na aparacie z uno, więc podłączyłem zasilanie aparatu, zasilanie cewki + kabel sterujący z aparatu, kabelek dyszy wolnych obrotów, czujnik zegara temperatury, czujnik oleju. Pompę dałem zewnętrzną, elektryczną o ciśnieniu 0,2-0,4 bara. Budowałem na mocno okrojonej instalacji z cc700. Pod maską można było biegać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 można by zostawić kompa i zapłon z SPI ale trzeba by zrobić taki myk jak robią gazownicy aby odciać sygnał wtryskiwacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabel Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > można by zostawić kompa i zapłon z SPI ale trzeba by zrobić taki myk jak robią gazownicy aby odciać > sygnał wtryskiwacza Nie prościej na digiplexie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 nie, bo musiałby dorabiać koło pasowe pod digiplexa, w digiplexie ząbki są rozmieszczone co 90 stopni, a to komplikuje sprawę nie spotkałem się jeszcze z silnikiem fire na digiplexie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > można by zostawić kompa i zapłon z SPI ale trzeba by zrobić taki myk jak robią gazownicy aby odciać > sygnał wtryskiwacza Wystarczy opornik zamiast wtryskiwacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 swoja droga ciekawe jakby to chodziło na gaźniku choćby z poloneza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > swoja droga ciekawe jakby to chodziło na gaźniku choćby z poloneza Napewno fajnie, szczegolnie w zime Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabel Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > nie, bo musiałby dorabiać koło pasowe pod digiplexa, w digiplexie ząbki są rozmieszczone co 90 > stopni, a to komplikuje sprawę > nie spotkałem się jeszcze z silnikiem fire na digiplexie Fakt A propos gaźników, które można zastosować to przypomniało mi się stare rozwiązanie z mojego civica 1300 2gen. Włożony tam był gaźnik z yugo. Sprawowało się to pięknie i za skarby nie chciało przekroczyć 5l/100km. Honda wprawdzie uległa już biodegradacji ale gaźnik przechowuję jak najświętszą relikwię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 no kule widac że aż takie filozowi ne ma można wiec cała wiązke z CC prawie wyciąć w piz*u no to zabieram sie za zbieranie tajli i działanie ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > można by zostawić kompa i zapłon z SPI ale trzeba by zrobić taki myk jak robią gazownicy aby odciać > sygnał wtryskiwacza właśnie nie chce kompa ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Napewno fajnie, szczegolnie w zime a co nie tak z poldkowym ? jakieś schematy fotki macie może ?:d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > a co nie tak z poldkowym ? > jakieś schematy fotki macie może ?:d Bazi.. czy Ty aby na pewno wiesz co robisz? Nie lepiej iść w stronę dłubania N/A? np. zamontowania 2P 4P? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > a co nie tak z poldkowym ? > jakieś schematy fotki macie może ?:d Ogl odpalanie gaźnikowca w zimę to cały rytułał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Bazi.. czy Ty aby na pewno wiesz co robisz? > Nie lepiej iść w stronę dłubania N/A? np. zamontowania 2P 4P? nie znam sie na tyle na elektryce... poza tym robiąc 2p 4p zabawa z kompem jest czego chce uniknąć bo jak pisałem chce wywalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Ogl odpalanie gaźnikowca w zimę to cały rytułał ojj tam w garażu nie było by tak źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > ojj tam w garażu nie było by tak źle Tzn trzeba się trochę więcej pomęczyć niż przekręcenie kluczyka, ale nie ma uja żeby nie odpalił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Tzn trzeba się trochę więcej pomęczyć niż przekręcenie kluczyka, ale nie ma uja żeby nie odpalił mnie to tam zwisa ssanko załączyc ręcznie to tez nie problem ... mnie sie nie spiszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TASIK Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 nie lepiej zrobić na 4 x gaźnikach ze ścigacza jak tutaj . i tak będzie palił 20/100 km . mi maluch po modach 50 km na jednym gaźniku że ścigacza palił 25/100 km ale but był zależy do czego ma służyć auto . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 Miałem cc z silnikiem 1.2 75 konnym na gaźniku. Początkowo na gaźniku z 1.1 uno, a potem na gaźniku z tipo czy tam tempry 1.6 dwu gardzielowym. Co do zapłonu to rozdzielacz z uno 1.0 lub 1.1 i wszystko śmiga bez żadnych digipleksów. On ma podciśnieniową zmiane kąta wyprzedzenia zapłonu. Można też powiększyć fasolki w jego obudowie, żeby jeszcze bardziej można było wyprzedzić. Potrzebujesz kogoś z lampą strobo, żeby Ci ustawił. Mi żadne zapłonu nie wypadały, śmigało to normalnie. Co do gaźników to nie jest to taka prosta sprawa. Ten z 1.1 uno pasuje pod kolektor 1.2 75 konny alu idealnie, ale gaźnik jest za mały. Tak więc potrzeba większy, a to już trzeba kombinować jakieś przejściówki. U siebie miałem wyrzeźbione z bakielitu. Też nie jest tak, że zakładasz gaźnik i jezdzisz. Gaźnik trzeba wystroić tak jak i wtrysk. I nie jest to takie proste, że siedzisz sobie z lapkiem i zmieniasz mape paliwa. Wszyscy sobie myślą, że gaźnik ma jedna śrubke pokręci się i już wszystko jest cacy. To jest nie prawda. Ta jedna śrubka jest tylko i wyłącznie od wolnych obrotów. Cała reszta jak dysze dla pierwszej gardzieli i drugiej rurki emulsyjne i pompki lejące przy nagłym depnięciu gazu trzeba dobrać pod konkretny silnik. Inaczej fura będzie przelana, albo miała za ubogo. To jest dopiero mega wiedza potrzebna i zapas kilkudziesięciu dysz i rurek emulsyjnych. Wiem, bo sam z tym rzeźbiłem. Rozbieranie gaźnika po kilkadziesiąt razy, żeby dobrać wszystkie te pierdoły i fura jezdziła jak należy. Tak więc odradzam jak jesteś cienki z mechaniki. Po za tym jest 21 wiek i nie po to wymyślono wtrysk, żeby przerabiać auta na gaźnik. Co do paliwa to tylko i wyłącznie zewnętrzna pompa paliwa, bo mechaniczna to przeróbka głowicy. Wiercenie otworu pod popychacz i przetoczenie krzywki na wałku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TASIK Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Miałem cc z silnikiem 1.2 75 konnym na gaźniku. Początkowo na gaźniku z 1.1 uno, a potem na gaźniku > z tipo czy tam tempry 1.6 dwu gardzielowym. Co do zapłonu to rozdzielacz z uno 1.0 lub 1.1 i > wszystko śmiga bez żadnych digipleksów. On ma podciśnieniową zmiane kąta wyprzedzenia zapłonu. > Można też powiększyć fasolki w jego obudowie, żeby jeszcze bardziej można było wyprzedzić. > Potrzebujesz kogoś z lampą strobo, żeby Ci ustawił. Mi żadne zapłonu nie wypadały, śmigało to > normalnie. Co do gaźników to nie jest to taka prosta sprawa. Ten z 1.1 uno pasuje pod kolektor > 1.2 75 konny alu idealnie, ale gaźnik jest za mały. Tak więc potrzeba większy, a to już trzeba > kombinować jakieś przejściówki. U siebie miałem wyrzeźbione z bakielitu. Też nie jest tak, że > zakładasz gaźnik i jezdzisz. Gaźnik trzeba wystroić tak jak i wtrysk. I nie jest to takie > proste, że siedzisz sobie z lapkiem i zmieniasz mape paliwa. Wszyscy sobie myślą, że gaźnik ma > jedna śrubke pokręci się i już wszystko jest cacy. To jest nie prawda. Ta jedna śrubka jest > tylko i wyłącznie od wolnych obrotów. Cała reszta jak dysze dla pierwszej gardzieli i drugiej > rurki emulsyjne i pompki lejące przy nagłym depnięciu gazu trzeba dobrać pod konkretny silnik. > Inaczej fura będzie przelana, albo miała za ubogo. To jest dopiero mega wiedza potrzebna i > zapas kilkudziesięciu dysz i rurek emulsyjnych. Wiem, bo sam z tym rzeźbiłem. Rozbieranie > gaźnika po kilkadziesiąt razy, żeby dobrać wszystkie te pierdoły i fura jezdziła jak należy. > Tak więc odradzam jak jesteś cienki z mechaniki. Po za tym jest 21 wiek i nie po to wymyślono > wtrysk, żeby przerabiać auta na gaźnik. Co do paliwa to tylko i wyłącznie zewnętrzna pompa > paliwa, bo mechaniczna to przeróbka głowicy. Wiercenie otworu pod popychacz i przetoczenie > krzywki na wałku. co do wystrojenia ustawienia to kolego dobrze gadasz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bazi1986 Napisano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 czyli mówicie gra nie warta świeczki ? auto hmm jest zabawką ale ok jak coś najwyżej w MPI pójdę dzieki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 na gaźnikach się nie znam pewnie dużo roboty + z wystrojeniem tego, ja sam zanim założyłem T do 1.1, pomyślałem pobawię się i sam zbudowałem 2P z kolektora mpi (plastikowego) oddzieliłem i 1P jest pod dwa cylindry, dwa krokowce podciśnienie brane tak samo z każdego P, plus ostry wałek do tego, moje wrażenia z zabawy bardzo pozytywne śmigało to o wiele lepiej niż zwykłe 1.1 paliło 2X więcej niż 1P i darło się 2X głośniej, tylko że nie wystroiłem tego, gdyż T wpadło szybko, i 2P leży w garażu , więc jeśli masz możliwości to się baw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streetfighter91 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 mam 2 wiązki z CC 900 na gaźniku i inne graty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streetfighter91 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > nie znam sie na tyle na elektryce... poza tym robiąc 2p 4p zabawa z kompem jest czego chce > uniknąć bo jak pisałem chce wywalić zamiast kompa masz moduł... a jest brzydszy od kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 w 1.1 na gaźniku nie ma żadnego modułu, bo nie ma żadnego czujnika położenia wału, robote odwala rozdzielacz zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streetfighter91 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 Dobrze prawisz, sam przez to przechodziłem, lampy strobo, analiza spalin zeby ustawić to cholerstwo. Najlepsze jest ruszysz srubkę o 1mm i i jedzie ale pali 15/100 ruszysz w drugą strone i już nie jedzie na szczeście gaźnik poszedł out Bazi, odradzam szkoda nerwów, czasu, kasy. A prawdziwi spece od gaźników którzy regulowali je na słuch mają po +60 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streetfighter91 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 mowie jak miałem w 900, a na 1.1 gaźnikowych sie nie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 i co gorsza niedługo ich zabraknie bo nikt teraz nie uczy już regulacji gaźników w szkołach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 Dokładnie, ja regulowałem sam , ale wiem że do poprawnego wyregulowania brakuje i to dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streetfighter91 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 moj po regulacji na trasie palił 5l /100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 kożystastając z wątku zapytam: Czy na seryjnym silniku i kompie jest sens wstawiać 2P? (silnik 1.2 75km seria) Tak czytam wątek i właśnie mnie naszło zmodzić coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.