Skocz do zawartości

Głowica 1.1 a 1.2


VOYAGER

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy padła mi głowica z wałkiem w pandzie 1.2 60km z tąd pytanie czy jest różnica między tymi głowicami 1.1 8V a 1.2 8V 60 km. Podobno jest taka sama w punto II i sienie. A głowica z punta sieny 1.2 z wałkiem 866 75mk jest identyczna ? może ktoś z Was ma zbędną głowicę 1.2 i chętnie sprzeda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Koledzy padła mi głowica z wałkiem w pandzie 1.2 60km z tąd pytanie czy jest różnica między tymi

> głowicami 1.1 8V a 1.2 8V 60 km. Podobno jest taka sama w punto II i sienie. A głowica z punta

> sieny 1.2 z wałkiem 866 75mk jest identyczna ? może ktoś z Was ma zbędną głowicę 1.2 i chętnie

> sprzeda

Głowa z 1.2 75 jest 1,5cm wyższa.

Jakby coś to mam na sprzedaż górę 1.2 8v 60 (głowica, wałek, przepustnica, kolektor ssący) za 150zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie te trzy głowice są od siebie różne.

w 1.2 8V 75km masz szersze kanały, głowa 1.1 ma inaczej rozmieszczone szpilki od kolektora ssącego. Wydechowy chyba też jest nieco inny. Mniejsze zawory w 1.1 i bodajże inaczej rozwiązana kwestia pompy wody w 1.1.

Nie jestem pewien ale raczej można założyć czapkę z 75km.

Ostrzejszy wałek, większe kanały = większa szmoc hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> owszem róznią sie rozstawem szpilek ale to tylko tyczy sie starych silników na monowtrysku

> 1.1 8v mpi 1.2 8v mpi i 1.4 8v mpi mają te same rozstawy szpilek

Panowie a wałek 866 będzie pasował do zwykłej głowicy w silniku 1.2 8v bo część osób mówi że wystarczy wymienić sam wałek wsadzić na to swoje koło pasowe i wszystko działa poprawnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mechanicznie tak, ale nie wiem jak będzie z adaptacją seryjnego kompa, ile KM przyjdzie

Wiem że Wy cuda robicie jak kolega wcześniej napisał że głowica z 75km jest 1,5cm wyższa od zwykłej tłoki z zaworani sie nie spotkają przy wałku 866 i seryjnej głowsicy 1.2 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a to chesz sam wałek tylko zmienić, czy coś jeszcze ?

Na tą chwilę auto stoi w servisie ja szukam głowicy z wałkiem i mam sam wałek 866 który chciałem upchnąć w głowicę 1.2. Tak naprawdę jest mi obojętne jaką głowicę kupię jest pomysł żeby wziąść całą górę od 75km ale jest tam problem z łapą trzymającą silnik i coś z czujnkiem poprostu zgłupiałem temu sie Was radzę co mam zrobić nie ukrywam że + 10-15km będzie mile widziane

$ masz na mysli program bo głowica + wałek mnie nie ominie poprosu wałek wybił 2mm luzu w głowicy więc są do śmieci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym proponował, jeśli już masz wałek, najlepiej kupić głowice z 75KM ale jak dorwiesz z 60KM też dobrze, przydało by się porting kanałów zrobić, i do tego nie seryjną upg, czyli stalowaą 0,5mm z GP 1.4 8v całość zestroić i będzie malyna zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szukaj głowicy z Seicento mpi lub punto 2 1.2. Stare głowice nie mają mocowania do łapy. W pandzie

> prawa łapa silnika jest montowana do głowicy.

ok.gif dokładnie.

Wałek 866 możesz montować tylko luz zaworowy zmiejszasz, i czasami zobaczysz check engine-a pod kompem będzie błąd-awaria czujnika wałka rozrządu, co jest nie prawdą.

Ciut lepiej będzie, zwłaszcza od średnich do odcinki grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szukaj głowicy z Seicento mpi lub punto 2 1.2. Stare głowice nie mają mocowania do łapy. W pandzie

> prawa łapa silnika jest montowana do głowicy.

Wszystko się zgadza u mnie jest łapa do głowica - buda a były głowice 75km z takim mocowaniem do łapy hmm.gif lub jak to zrobić pewnie macie jakieś pztenty opracowane zlosnik.gif poproszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było,a sens nawiercania i gwintowania otworów to no.gif

Po co Ci stara głowica, jak można dorwać w dużo lepszym stanie czapkę MPI(1.1/1.2)-podstawowa obróbka-kanały, zawory komora spalanie planowanie z racji k-nock sensora do 0,5mm góra i masz to co na starej 75, albo lepiej. ok.gif

Wystrzegaj się tylko nowych głowic 1.1/1.2 po 2007 pod euro 4-poznać można po odkręcanym korku oleju-to już nie takie plug&play-magistrala olejowa np.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie teraz pytanie techniczne silniki głowica orginał 1.2 60km + wałek 866 75km jaki luz trzeba ustawić jak w punto 1.2 75km ? rozumiem że wszystko pasuje tylko zmieniany luz zaworowy i jaką uszczelkę tam wsadzić orginał ??? dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie teraz pytanie techniczne silniki głowica orginał 1.2 60km + wałek 866 75km jaki luz trzeba

> ustawić jak w punto 1.2 75km ? rozumiem że wszystko pasuje tylko zmieniany luz zaworowy i jaką

> uszczelkę tam wsadzić orginał ??? dzieki za pomoc

luzy pod walek ustawiasz - czyli tak jak w punto MKI. nie pamietam ile u siebie ustawialem - ale WaldiGSi doradzil mi aby ustawic tak aby podcisnienie w kolektorze ssacym bylo prawie jak w serii. chodzi miedzy innymi o falowanie obrotow silnika.

edyta:

Luz w Punto II + wałek 866 0,40/0,45

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie było,a sens nawiercania i gwintowania otworów to

> Po co Ci stara głowica, jak można dorwać w dużo lepszym stanie czapkę MPI(1.1/1.2)-podstawowa

> obróbka-kanały, zawory komora spalanie planowanie z racji k-nock sensora do 0,5mm góra i masz

> to co na starej 75, albo lepiej.

> Wystrzegaj się tylko nowych głowic 1.1/1.2 po 2007 pod euro 4-poznać można po odkręcanym korku

> oleju-to już nie takie plug&play-magistrala olejowa np.

A coś więcej na temat tcy głowic po 2007 roku poproszę czo trzeba z nia zrobic żeby dostosować do tego silnika i wałka 886 z tego co mi się udało zaobaczyć to w niej smarowanie jest w deklu a na starszej leci rurka. Jeśli by mi się trafiła taka to da się ją wsadzić żeby działało ? czy zapomnieć ??? jeszcz inaczej co musze zrobic z tą głowicą co ma smarowanie w deklu żeby działała i pasowała i czy będzie prawidłowo smarowała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiał byś mieć dół pod tą głowicę-magistali olejowej nie przerobisz.

Czapka po 2007 roku pod wałek ma też inne dużo cieńsze płytki regulacyjne/inne luzy zaworowe i dużo zmian-smarowanie jest już zrobione z wyprzedzeniem pod 1.2 8v 69 km gdzie jest wariator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.