blue_impuls Napisano 9 Marca 2013 Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 Link do filmu tu Zacne auto a i film nieźle zmontowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 9 Marca 2013 Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 > Link do filmu tu > Zacne auto a i film nieźle zmontowany Wiele ludzi pracowało nad projektem i wielkie podziękowania za czas i serce, które poświęcili, aby replika była jak należy. Chylę czoła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 9 Marca 2013 Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 > Link do filmu tu > Zacne auto a i film nieźle zmontowany cieakway material i auto ale 128 km to troche za malo ,mysle ze 170 180 km musza wyciagnac,zwlaszcza ze fabryczna rajdowka miala ponad 200km,pewnie przydalaby sie szkrzynia klowa ,ale baze do dalszego rozwoju maja super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 > zwlaszcza ze fabryczna rajdowka miala ponad 200km, Skąd ta wartość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matigce Napisano 9 Marca 2013 Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 Widziałem kawał dobrej roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 9 Marca 2013 Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 > Skąd ta wartość? tutaj sobie poczytaj np. jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 > tutaj sobie poczytaj np. jakiś tekst Poczytałem i powiem ci, że to jakiś fantasta pisał. Porównaj inne źródła bo na tym każdy ma 6 sekund do 100km/h Dla porównania oficjalne dane 1.5 turbo A-grupa mówią o przyspieszeniu w 8.5 sekund a tu jak zawsze 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 9 Marca 2013 Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 > Poczytałem i powiem ci, że to jakiś fantasta pisał. Porównaj inne nie jest to moja skarbnica wiedzy ale to ze fabryczne rajdowki mialy ponad 200 km to podaje kilka zrodel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 > ale to ze fabryczne rajdowki mialy ponad 200 km to podaje kilka zrodel Inne źródła podają, że wolnossaki 2.0 miały 180-190KM ale potrafiły gubić moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 9 Marca 2013 Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 > cieakway material i auto ale 128 km to troche za malo ,mysle ze 170 180 km musza > wyciagnac,zwlaszcza ze fabryczna rajdowka miala ponad 200km,pewnie przydalaby sie szkrzynia > klowa ,ale baze do dalszego rozwoju maja super Fiatowskie DOHC-e z tamtych lat niestety znane są z tego, że nie trzymają fabrycznych parametrów i po latach te konie gdzieś się rozbiegają, także można wręcz uznać za sukces jeśli taki silnik trzyma parametry I o ile wyciągnięcie z tego silnika 200 KM jest możliwe, to jednak nie jest to takie proste, a i spory worek pieniędzy trzeba na to mieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 9 Marca 2013 Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 > trzyma parametry I o ile wyciągnięcie z tego silnika 200 KM jest możliwe, to jednak nie jest > to takie proste, a i spory worek pieniędzy trzeba na to mieć To napewno Polonez Zalewskiego pewnie ma okolo 170 moze 180km tylko jest jeszcze bardziej doinwestowany od tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 > To napewno Polonez Zalewskiego pewnie ma okolo 170 moze 180km tylko jest jeszcze bardziej > doinwestowany od tego Portfel zasobniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertgarage Napisano 9 Marca 2013 Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 to ten poldek ??? fota z NOVOL Track Day , lotnisko w Białej Podlaskiej fajnie "chodził" bokiem w szykanach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 > to ten poldek ??? Chyba widać nazwiska... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 9 Marca 2013 Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 > Link do filmu tu > Zacne auto a i film nieźle zmontowany Głośno o tym projekcie od momentu jego powstawania. Jest piękny. Film świetny! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertgarage Napisano 9 Marca 2013 Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 jechał tez w 1 Polskim Rajdzie Historycznym , i pewnie znów go zobaczymy na Auto Nostalgii i Classic Moto Show Kraków+2 Polski Rajd Historyczny , no i naturalnie NOVOL Track Day Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemko79 Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > To napewno Polonez Zalewskiego pewnie ma okolo 170 moze 180km tylko jest jeszcze bardziej > doinwestowany od tego Potwierdzam tym bardziej że Zalewski w którymś wywiadzie mówił że wyciągnięcie takiej mocy z wolnossaka naprawdę nie należy do łatwych czynności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > Potwierdzam tym bardziej że Zalewski w którymś wywiadzie mówił że wyciągnięcie takiej mocy z > wolnossaka naprawdę nie należy do łatwych czynności dlatego grzebanie DOHCów należy pozostawić tylko najwytrwalszym reszcie polecam iSa i kompresorek i Polonez Zalewskiego może wąchać nasz kurz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > dlatego grzebanie DOHCów należy pozostawić tylko najwytrwalszym > reszcie polecam iSa i kompresorek i Polonez Zalewskiego może wąchać nasz kurz SWAPa zostawmy dresiarzom Mówimy o budowie repliki rajdówki a nie lansie na dzielni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > SWAPa zostawmy dresiarzom Mówimy o budowie repliki rajdówki a nie lansie na dzielni ja tam się za dresiarza nie uważam - mówię o przyjemności z jazdy - przerabiałem DOHCa pod maską, i wiem ze z nim czeka nas dziś głównie frustracja więc jak ktoś nie ma super_ambitnych_planów budowy repliki i startu w RMCH - które to plany kończą się zazwyczaj dość żenującym wynikiem - lepiej w dzisiejszych czasach pomyśleć nad alternatywą No chyba że kogoś satysfakcjonuje w porywach 130KM w przyciężkim Poldzie i osiągi na poziomie pierwszej lepszej 320i to ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > ja tam się za dresiarza nie uważam - A złośnika? Złośnika widział? > więc jak ktoś nie ma super_ambitnych_planów budowy repliki i startu w RMCH - które to plany kończą > się zazwyczaj dość żenującym wynikiem - lepiej w dzisiejszych czasach pomyśleć nad alternatywą > No chyba że kogoś satysfakcjonuje w porywach 130KM w przyciężkim Poldzie i osiągi na poziomie > pierwszej lepszej 320i to ok Poldek Dowgirda nie jest wydumką dzieciaka w garażu ale profi repliką, która co ważne jeździ jak należy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > A złośnika? Złośnika widział? > Poldek Dowgirda nie jest wydumką dzieciaka w garażu ale profi repliką, która co ważne jeździ jak > należy nie ujmuję twórcom tego auta tylko śmiem zauważyć że te 128KM same za siebie mówią co do sensowności takiej inwestycji To już Węgrzy z Ład 1600 wyciągają bez problemów po 150-160KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > nie ujmuję twórcom tego auta tylko śmiem zauważyć że te 128KM same za siebie mówią co do > sensowności takiej inwestycji To już Węgrzy z Ład 1600 wyciągają bez problemów po 150-160KM To nie pogoń za mocą tylko budowa repliki Jak chcesz moc to można zbudować replikę 2.0 Turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > To nie pogoń za mocą tylko budowa repliki dlatego napisałem - że to dla hardcore'ów > Jak chcesz moc to można zbudować replikę 2.0 Turbo i zbierać panewki co 2 tygodnie z asfaltu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > i zbierać panewki co 2 tygodnie z asfaltu To było w 1.5 Turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > To nie pogoń za mocą tylko budowa repliki > Jak chcesz moc to można zbudować replikę 2.0 Turbo Replikę stratopoloneza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Replikę stratopoloneza Tylko o silnik trudniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Tylko o silnik trudniej można zrobić tak jak sie robi repliki Stratosa, na Alfie V6 myślałem o tym kiedyś, ale doszedłem do wniosku, że Polonez jakoś nie jest dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > można zrobić tak jak sie robi repliki Stratosa, na Alfie V6 Dziadostwo. Jak robić replikę to na oryginale a nie SWAPie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Dziadostwo. Jak robić replikę to na oryginale a nie SWAPie powiem wprost - szkoda tego silnika żeby go wsadzać do tej budy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > powiem wprost - szkoda tego silnika żeby go wsadzać do tej budy Powiedział posiadacz Łady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Powiedział posiadacz Łady Bądźmy szczerzy, jeśli chodzi o podwozie, silnik i napęd to Łada jednak jest lepsza, poza tym idzie do niej dostać części, które ją jeszcze usprawnią. A Polonez? Pozostaje tylko klepać resory, ciąć sprężyny, zaspawać most, wymienić silnik na tego DOHC-a a i tak zostanie w tyle za Ładą... Buda Poloneza sama w sobie nie jest zła, ale wszystko co jest do niej przymocowane już takie rewelacyjne nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Powiedział posiadacz Łady Po pierwsze Łada jest lepsza niż Polonez, a po drugie silnika Lancii Stratos/Ferrari/Fiata Dino byłoby mi szkoda również do Łady umówmy się że w FSO wrzucili ten silnik w budę Poloneza bo im się nudziło, ten samochód nie osiągnął praktycznie nic - to fajna legenda ale w gruncie rzeczy to właśnie taki twór garażowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Bądźmy szczerzy, jeśli chodzi o podwozie, silnik i napęd to Łada jednak jest lepsza, poza tym idzie > do niej dostać części, które ją jeszcze usprawnią. A Polonez? Pozostaje tylko klepać resory, > ciąć sprężyny, zaspawać most, wymienić silnik na tego DOHC-a a i tak zostanie w tyle za > Ładą... Buda Poloneza sama w sobie nie jest zła, ale wszystko co jest do niej przymocowane > już takie rewelacyjne nie jest Oczywiście masz rację ale odpowiadałem na post dotyczący budy Poza tym dla mnie kluczowe jest odbudowanie polskiego samochodu z klimatem a nie stworzenie potwora. Bo jak budować potwora z epoki to nie Łada a Lancia albo Celica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Oczywiście masz rację ale odpowiadałem na post dotyczący budy > Poza tym dla mnie kluczowe jest odbudowanie polskiego samochodu z klimatem a nie stworzenie > potwora. Bo jak budować potwora z epoki to nie Łada a Lancia albo Celica Polonez klimatem ale bez należnej mocy - ciężko to uznać za "repilkę" bo brak podstawowego elementu zabawy Grupa B to Grupa B - była znana z nadmiaru mocy a nie tylko z szyb z poliwęglanu a co do Ład, potwórów i Toyot - co kto lubi, ja nie lubię oczywistych rozwiązań. Poza tym nie ma dla mnie znaczenia znaczek jaki widnieje na silniku - każdy działa podobnie i liczy się efekt i banan na twarzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Polonez klimatem ale bez należnej mocy - ciężko to uznać za "repilkę" bo brak podstawowego elementu > zabawy Zdefiniuj "replikę" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Zdefiniuj "replikę" Polonez którego omawiamy jest marną repliką, ponieważ nie zapewnia wrażeń B-grupowego Poloneza którego naśladuje. Może i gdyby pod maską miał przykładowo iSa z kompresorem byłby teoretycznie i purystycznie jeszcze bardziej marną, ale choć nawiązywałby osiągami do protoplasty. Gdyby ten Polonez miał te 170-180KM nic bym nie mówił, ale 128? Śmiech na sali, to ma pewnie 10s do 100 coś jak swego czasu marakant - dużo huku, mało jazdy Dobrze że choć szpera jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Polonez którego omawiamy jest marną repliką, ponieważ nie zapewnia wrażeń B-grupowego Poloneza > którego naśladuje. > Może i gdyby pod maską miał przykładowo iSa z kompresorem byłby teoretycznie i purystycznie jeszcze > bardziej marną, ale choć nawiązywałby osiągami do protoplasty. > Gdyby ten Polonez miał te 170-180KM nic bym nie mówił, ale 128? Śmiech na sali, to ma pewnie 10s do > 100 coś jak swego czasu marakant - dużo huku, mało jazdy Dobrze że choć szpera jest Quote: Moc: 128 KM / 172 NM Pojemość: 1995 cm3 Vmax: 150 km/h Przyspiszenie 0-100km/h: 7,5-8,5 sek, zależnie od zastosowanych kół. Ale masz w jednym rację. Jak na B grupę to jest słaby. Ja jednak biorę poprawkę na praktycznie niedostępne części do rajdowego polda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Quote: > Moc: 128 KM / 172 NM > Pojemość: 1995 cm3 > Vmax: 150 km/h > Przyspiszenie 0-100km/h: 7,5-8,5 sek, zależnie od zastosowanych kół. > Ale masz w jednym rację. Jak na B grupę to jest słaby. Ja jednak biorę poprawkę na praktycznie > niedostępne części do rajdowego polda wałki, korby, tłoki itp. - wszystko do ogarniecia, mam nadzieję że się jeszcze przyłożą tylko worek $$$ najlepiej taki bez dna potrzebny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Może i gdyby pod maską miał przykładowo iSa z kompresorem byłby teoretycznie i purystycznie jeszcze Co ty tak się uparłeś na tego ISa + K ? wszędzie byś to pakował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Co ty tak się uparłeś na tego ISa + K ? wszędzie byś to pakował nie wszędzie, tylko zamiast DOHCa do Ład, Poldów i Fiatów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > nie wszędzie, tylko zamiast DOHCa do Ład, Poldów i Fiatów Nie wiem jak z $, ale ostatnio fajnym generatorem mocy okazał sie SAAB-owskie 2.3T. A co do repliki to bym się wolał pobawić z silnikami z epoki. Może IS go objedzie ale jednak już to nie to... co mocny gaźnikowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > A co do repliki > to bym się wolał pobawić z silnikami z epoki. Może IS go objedzie ale jednak już to nie to... > co mocny gaźnikowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Nie wiem jak z $, ale ostatnio fajnym generatorem mocy okazał sie SAAB-owskie 2.3T. ale to silnik z FWD = kupę zabawy > A co do repliki > to bym się wolał pobawić z silnikami z epoki. Może IS go objedzie ale jednak już to nie to... > co mocny gaźnikowiec no widzisz, ale ja już zabawę ze starymi silnikami z gaźnikami (także z 2xDOHC) mam za sobą i doceniłem prostotę i niezawodność wtrysku wielopunktowego. Tak czy siak - już poza tematem - do iSa są dostępne w anglii kolektory pod 2xDCOE, więc dla chcącego Generalnie wszystko zależy od tego po co nam dany samochód. Jeśli do spełniania się w restaurowaniu i robieniu replik, patrzenia się nań potem w garażu, robieniu fotek na zlotach to stary silnik jest OK. Jeśli zaś chcemy się pobawić samochodem, wykorzystać jego względnie niską masę i czerpać satysfakcję z jazdy to wsadzałbym coś bardziej współczesnego = z elektronicznym zapłonem, wtryskiem i ECU. Wspomniany tu Polonez legitymuje się mocą 128KM. Podejrzewam wobec tego że pewnie ma wałki z Ritmo i jest jakoś-tam zestrojony na 2ch IDFach. IS legitymuje się na dzień dobry mocą 140KM o którą prosić się nie trzeba a przy tym przy seryjnej mocy zrobi pewnie kilkukrotnie wyższy przebieg bezawaryjnie niż taki staruszek Lampredi. Ja naprawdę przerabiałem DOHCa - problemy z gaźnikiem, problemy z zakupem czujnika halla do A.Z., UPG itd. Nie mówię że źle wspominam - dźwięk był piękny i w ogóle na początku było "wow" bo Łada robiła 100 w chyba 9,5s. Przerabiałem też Ładowski zgrzebany na +/- 130KM ciasno pasowany silnik na korbach od Podolskich, wałku od Eastera i 2ch Dellorto 40 DHLA. Wiem co to znaczy dźwięk z 4 gardzieli i odpowiedź na dodanie gazu takiego zestawu. A mimo to więcej _do jazdy_ bym się w takie coś nie pakował. Szkoda nerwów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Ja naprawdę przerabiałem DOHCa - problemy z gaźnikiem, problemy z zakupem czujnika halla do A.Z., > UPG itd. Nie mówię że źle wspominam - dźwięk był piękny i w o Czy brzmiał tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > Czy brzmiał tak? nie nie, DOHC działał dobrze, jak na swoje możliwości - ale po prostu stosunek wkładanej weń kasy do osiągów był niesatysfakcjonujący Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 13 Marca 2013 Udostępnij Napisano 13 Marca 2013 > ale to silnik z FWD = kupę zabawy Czy ja wiem czy oprócz łap i adaptera pod skrzynie bd aż tyle roboty > no widzisz, ale ja już zabawę ze starymi silnikami z gaźnikami (także z 2xDOHC) mam za sobą i > doceniłem prostotę i niezawodność wtrysku wielopunktowego. Tak czy siak - już poza tematem - > do iSa są dostępne w anglii kolektory pod 2xDCOE, więc dla chcącego > Generalnie wszystko zależy od tego po co nam dany samochód. Jeśli do spełniania się w restaurowaniu > i robieniu replik, patrzenia się nań potem w garażu, robieniu fotek na zlotach to stary silnik > jest OK. Jeśli zaś chcemy się pobawić samochodem, wykorzystać jego względnie niską masę i > czerpać satysfakcję z jazdy to wsadzałbym coś bardziej współczesnego = z elektronicznym No tak ale wiadomo że budując replikę nie nastawiamy sie na jakieś super rekordy, ale chcemy poczuć, to coś z lat PRL > zapłonem, wtryskiem i ECU. Wspomniany tu Polonez legitymuje się mocą 128KM. Podejrzewam wobec > tego że pewnie ma wałki z Ritmo i jest jakoś-tam zestrojony na 2ch IDFach. IS legitymuje się > na dzień dobry mocą 140KM o którą prosić się nie trzeba a przy tym przy seryjnej mocy zrobi > pewnie kilkukrotnie wyższy przebieg bezawaryjnie niż taki staruszek Lampredi. Wiadomo że z silnika z mocą x2 nie oczekujemy 300kkm > Ja naprawdę przerabiałem DOHCa - problemy z gaźnikiem, problemy z zakupem czujnika halla do A.Z., > UPG itd. Nie mówię że źle wspominam - dźwięk był piękny i w ogóle na początku było "wow" bo > Łada robiła 100 w chyba 9,5s. Przerabiałem też Ładowski zgrzebany na +/- 130KM ciasno pasowany > silnik na korbach od Podolskich, wałku od Eastera i 2ch Dellorto 40 DHLA. Wiem co to znaczy > dźwięk z 4 gardzieli i odpowiedź na dodanie gazu takiego zestawu. A mimo to więcej _do jazdy_ > bym się w takie coś nie pakował. Szkoda nerwów. Dokładnie, i tu dochodzimy do meritum cchemy fajną pokazówkę w której można się poczuć jak rajdowiec z PRL, ładujemy modzonego gaźnikowca. Chcemy mocnego klasyka idziemy w nowoczesne motory np. wspomniany IS+k, VR6, czy 2.3T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
santa Napisano 18 Marca 2013 Udostępnij Napisano 18 Marca 2013 > Czy brzmiał tak? hahahahahahahah dobre , to sie uśmiałem ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.