_Majkel_ Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 Który z silników w 406 coupe sprawia najmniej problemów? Nie ma znaczenia rodzaj paliwa no i za stary jestem na wyścigi Także najlepszy dla mnie jest ekonomiczny-mało awaryjny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
listoor Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > Który z silników w 406 coupe sprawia najmniej problemów? Nie ma znaczenia rodzaj paliwa no i za stary jestem na wyścigi Także najlepszy dla mnie jest ekonomiczny-mało awaryjny Mogę powiedzieć na temat mojego 2,0 16v - jedzie, pali od dotyku i w sumie dysponuje pewną dynamiką (pojęcie subiektywne). Nie traktuje tego autka jako wyścigówki, tylko autko, na które lubię patrzeć, wsiadać i prowadzić. Mam przejechane ponad 220tkm i silnik dalej pracuje na pełnym syntetyku. Pomimo zamontowanej instalacji gazowej nie ma potrzeby robienia dolewek od wymiany do wymiany. Spalanie pewnie minimalnie mniejsze niż 3,0 v6 - tylko ja mam automat i póki co jeszcze go cisnę - mam go miesiąc, ale znam historię autka od poprzedniego właściciela (rok użytkowania). Szczegóły wydatków znajdziesz tutaj: MOTOSTAT Jakby coś pisz śmiało i szczerze, zachęcam do zakupu, bo autko pomimo swoich lat wygląda sympatycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 Jak ten silnik to EW10J4 to polecam z doświadczenia bo mieliśmy okazję w warsztacie modyfikować 2 takie jednostki i jeżeli chodzi o ich trwałość to jestem pod wrażeniem chociaż jakimś wielkim fanem aut francuskich nie jestem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Majkel_ Napisano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > > Jakby coś pisz śmiało i szczerze, zachęcam do zakupu, bo autko pomimo swoich lat wygląda > sympatycznie. potrzebuje kupić drugie auto do domu dla mnie do jazdy-ma byc niedrogie, ale "z jajem"-chciałem coś co juz kiedyś miałem i znam i planowałem saxo vts (118KM) lub puga 106gti lub dodatkow clio sport (tutaj jednak za duzo angielskich przeszczepów) i ostatnio wpadł mi do głowy 406 coupe. Jest ich więcej na rynku i spełniają warunek cenowy i jajowy. Pamietam tez "z dawnych czasów" że 406 to solidne auto... Będę polować na jakiś ok egzemplarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > Mogę powiedzieć na temat mojego > 2,0 16v - jedzie, pali od dotyku i w sumie dysponuje pewną dynamiką (pojęcie subiektywne). Nie > traktuje tego autka jako wyścigówki, tylko autko, na które lubię patrzeć, wsiadać i prowadzić. > Mam przejechane ponad 220tkm i silnik dalej pracuje na pełnym syntetyku. Pomimo zamontowanej > instalacji gazowej nie ma potrzeby robienia dolewek od wymiany do wymiany. > Spalanie pewnie minimalnie mniejsze niż 3,0 v6 - tylko ja mam automat i póki co jeszcze go cisnę - > mam go miesiąc, ale znam historię autka od poprzedniego właściciela (rok użytkowania). > Szczegóły wydatków znajdziesz tutaj: > MOTOSTAT > Jakby coś pisz śmiało i szczerze, zachęcam do zakupu, bo autko pomimo swoich lat wygląda > sympatycznie. Fajna furka Wstaw jeszcze jakieś zdjęcia Z chęcią zobacze jak w środku wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
listoor Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > Fajna furka Wstaw jeszcze jakieś zdjęcia Z chęcią zobacze jak w środku wygląda Dzięki ! Zdjęć środka nie mam - jeszcze nie zostało dobrze wyczyszczone - czekam na wiosnę Poniżej wszystko co mam ze zdjęć - też czekam na wiosnę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
listoor Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > Jak ten silnik to EW10J4 to polecam z doświadczenia bo mieliśmy okazję w warsztacie modyfikować 2 > takie jednostki i jeżeli chodzi o ich trwałość to jestem pod wrażeniem chociaż jakimś wielkim fanem aut francuskich nie jestem. Według VIN wychodzi XU10J4 - czyli prawdopodobnie wcześniejsza odmiana. Mam głęboką nadzieję że jest równie bezawaryjna jak EW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
listoor Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 Mimo wszystko im więcej mocy tym lepiej Po mojej głowie już chodzi plan, aby w przyszłym roku wymienić go na v6 z ostatnich lat produkcji 2002-2004. Natomiast będzie to zależało tylko od $$$ Powodzenia i koniecznie się "pochwal" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > Dzięki ! > Zdjęć środka nie mam - jeszcze nie zostało dobrze wyczyszczone - czekam na wiosnę Poniżej wszystko > co mam ze zdjęć - też czekam na wiosnę Mi się osobiście bardzo podoba Nie chcesz jakoś schować tego korka wlewu gazu ? Bezawaryjnej jazdy życzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
listoor Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > Mi się osobiście bardzo podoba Nie chcesz jakoś schować tego korka wlewu gazu ? Bezawaryjnej > jazdy życzę Myślałem o tym, ale: 1) nie wstydzę się tego żę auto śmiga na LPG - a głupie teksty typu "Coupe w gazie" czy "Pininfarina na gaz" mam w nosie 2) ciągle chodzi mi po głowie v6 i tak będzie to zrobione tip-top 3) dodatkowe koszty, które muszę wrzucić w inne rzeczy - np. zakup kół na lato Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KOZODOJ Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > Dzięki ! > Zdjęć środka nie mam - jeszcze nie zostało dobrze wyczyszczone - czekam na wiosnę Poniżej wszystko > co mam ze zdjęć - też czekam na wiosnę Ładny samochód. Jeden z tych, co się (moim zdaniem) nie starzeją wizualnie. No i jeszcze bez presji na obrzęk wszystkich elementów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
supiotr Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 Mimo upływu lat, sylwetka nadal prezentuje się bardzo dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > Mimo upływu lat, sylwetka nadal prezentuje się bardzo dobrze w porownaniu do 407 coupe-lekkosc,klasycznosc,elegancja,piekno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > Myślałem o tym, ale: > 1) nie wstydzę się tego żę auto śmiga na LPG - a głupie teksty typu "Coupe w gazie" czy > "Pininfarina na gaz" mam w nosie > 2) ciągle chodzi mi po głowie v6 i tak będzie to zrobione tip-top > 3) dodatkowe koszty, które muszę wrzucić w inne rzeczy - np. zakup kół na lato bylo 406 cupe z v6 i manualem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 bylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 24 Marca 2013 Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > Dzięki ! > Zdjęć środka nie mam - jeszcze nie zostało dobrze wyczyszczone - czekam na wiosnę Poniżej wszystko > co mam ze zdjęć - też czekam na wiosnę Koniecznie zmień tą felgę i będzie malyna Piękne auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
listoor Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > bylo 406 cupe z v6 i manualem ? Większość coupe jest w manualu Mi się trafiło z automatem i jestem zadowolony (mam nadzieję że będę). I następna też będzie automat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
listoor Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 > Koniecznie zmień tą felgę i będzie malyna > Piękne auto Dzięki ! Teraz jeździ na zimówkach, więc felga oryginalna jest ok. A teraz szukam czegoś na lato 16-17" tylko ciężko znaleźć coś o rozstawie 4x108 i ET15-18. Ale się nie poddaję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.