Skocz do zawartości

Co Wy na to?


koNik

Rekomendowane odpowiedzi

> niestety przez takie wybryki coraz trudniej zarejestrować na żółte coś czemu sie te blachy trochę

> bardziej należą

Dlaczego trudniej? hmm.gif

A co do tematu - imho to zupełnie nie pasuje i nie wiem co wlasciciel chciał osiagnac - zwiększenie wartości auta czy korzystniejsze OC? niewiem.gifno.gif

edit: piękna fura serduszka.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlaczego trudniej?

po kilku zarejestrowanych w KRK W201 konserwator nie zarejestruje na żółte nic co nie ma 35 lat - bo tak i już. Kumpel miał poważny problem z zarejestrowaniem bardzo rzadkiej i bardzo zadbanej wersji 30-letniej Granady (skądinąd IMO słuszna granica te 35 lat)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z ciekawości, jakie kryteria musi spełniać samochód aby owe blachy dostać?

Teoretycznie 25 lat i 15 lat od końca produkcji modelu i 75% oryginalności. Ale to tylko wytyczne, konserwator wcale nie musi się do nich ponoć stosować (co czyni od niedawna w KRK)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W jaki wiec sposób pokazane przez Ciebie auto utrudnia zycie innym?

zmienia podejście konserwatorów zabytków na bardziej restrykcyjne i robi niepotrzebny "szum". Zabytek to taki jak z "koziej ... trąba" a dzięki takim zagrywkom niedługo pewnie wszyscy zobaczą nowe przepisy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieprawdą jest to co napisałeś bo akurat jestem po rozmowie z panią konserwator i granicą wieku w Krakowie jest 25 lat ale ona decyduje o tym czy wpisze taki pojazd do ewidencji , ideałem dla niej jest pojazd który ma 30 lat wtedy nie piętrzy problemów ! Nie jest też prawdą że pojazd musi miec conajmniej 25 lat czego jestem żywym dowodem i zarejestrowałem samohód 21 letni . Natomiast nie chce mi zarejestrować Bosmala a w tym samym czasie przeszła kolekcja 126p z 77 9X i 97 , także wszystko zależy od jej humoru .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> po kilku zarejestrowanych w KRK W201 konserwator nie zarejestruje na żółte nic co nie ma 35 lat -

> bo tak i już. Kumpel miał poważny problem z zarejestrowaniem bardzo rzadkiej i bardzo zadbanej

> wersji 30-letniej Granady (skądinąd IMO słuszna granica te 35 lat)

Ford Granada. Zawsze podobał mi się ten samochód. Szczególnie sedan, bo miał kształt prawdziwego sedana. Samochód długi, szeroki, mocny, prosty, wygodny.

Masz może zdjęcia tej Granady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zmienia podejście konserwatorów zabytków na bardziej restrykcyjne i robi niepotrzebny "szum".

> Zabytek to taki jak z "koziej ... trąba" a dzięki takim zagrywkom niedługo pewnie wszyscy

> zobaczą nowe przepisy

nie kapuje-najpierw ten konserwator daje blachy komu popadnie(zakladam ze rozroznia mesia od taczek) a potem ten sam gosciu placze i prewencyjnie uwala innych? a ma rowno pod sufitem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zmienia podejście konserwatorów zabytków na bardziej restrykcyjne i robi niepotrzebny "szum".

> Zabytek to taki jak z "koziej ... trąba" a dzięki takim zagrywkom niedługo pewnie wszyscy

> zobaczą nowe przepisy

No ja rozumiem, ale skoro są jasne wytyczne to w jaki sposób podejście ma si e zmienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.