blue_impuls Napisano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2013 > problemy z przyspieszeniem na mokrym to nie jest niebezpieczna sprawa. Autor chce sprawne kombi a nie samochód wkurzający go przy każdym starcie spod świateł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2013 > Autor chce sprawne kombi a nie samochód wkurzający go przy każdym starcie spod świateł to niech nie kombinuje i niech sobie weźmie E61. Reszta to są najmocniesze silniki w danym modelu czyli konstrukcja już ledwo to wytrzymuje, zawieszenie nie dorasta poziomem do silnika, hamulce też niekoniecznie. W BMW to ledwo średnia półka i taki tam sobie zwykły samochód. Poza tym E61 są tanie w stosunku do tego co można mieć z tego samochodu. No i najważniejsze: nie rzuca się w oczy. Jeździ tego od cholery po mieście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2013 > problemy z przyspieszeniem na mokrym to nie jest niebezpieczna sprawa. Brak reakcji na ruchy > kierownicą w zakręcie to już gorzej. Astra 1,4 jest stabilniejsza w mokrych zakrętach od tego > kloca. Myślę, że jednak nieco przesadzasz. To jest samochód do szybszej jazdy, ale ulicznej a nie do wyścigów i z tym sobie poradzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2013 > Jeździłem kiedyś tym samochodem cały dzień po płytach poślizgowych. Dlatego odradzam szczerze. To > auto jest po prostu niebezpieczne. Na codzien czlowiek nie porusza sie po plytach poslizgowych, a znam zdecydowanie mniej bezpieczne samochody niz Vectra w tym wzgledzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2013 > Dzięki za wszystkie typy, troche przejrzałem na oczy > Poniżej krótkie zestawienie: > - Honda Accord tourer 2.4 i-vtec > IMO bardzo ciekawa opcja, z tego co widze b. dużo wersji z silnikami 2.0, jak awaryjność tego 2.4 ? Jaka awaryjność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boossu Napisano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2013 > Dzięki za wszystkie typy, troche przejrzałem na oczy > Poniżej krótkie zestawienie: > - Honda Accord tourer 2.4 i-vtec > IMO bardzo ciekawa opcja, z tego co widze b. dużo wersji z silnikami 2.0, jak awaryjność tego 2.4 ? w tym silniku taka opcja nie istnieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2013 > Na codzien czlowiek nie porusza sie po plytach poslizgowych, a znam zdecydowanie mniej bezpieczne > samochody niz Vectra w tym wzgledzie. Płyty poślizgowe są po to żeby zasymulować jazdę po śniegu/lodzie. Rozumiem, że na zimę to auto trzeba schować w garażu jak roadstery? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2013 > Myślę, że jednak nieco przesadzasz. To jest samochód do szybszej jazdy, ale ulicznej a nie do > wyścigów i z tym sobie poradzi. Byłem mocno zaskoczony tym jak to auto się nie prowadzi. Przy tak mocnym silniku spodziewałem się chociaż odrobinę lepszego prowadzenia a tu klops. Wykorzystywanie mocy w tym samochodzie jest po prostu niezbyt mądre. Skoro tak to lepiej kupić wersję 1.8 i cieszyć się z niskiego spalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2013 > Płyty poślizgowe są po to żeby zasymulować jazdę po śniegu/lodzie. Rozumiem, że na zimę to auto > trzeba schować w garażu jak roadstery? Rozumiem, że to najgorsze auto jakim miałeś okazję jeździć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2013 > Płyty poślizgowe są po to żeby zasymulować jazdę po śniegu/lodzie. Rozumiem, że na zimę to auto > trzeba schować w garażu jak roadstery? W zyciu codziennym trzeba byc uwaznym. Mozna jezdzic bezpiecznie Dacia czy Skoda Felicja ktore to auta maja zdecydowanie gorsze charakterystyki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > W zyciu codziennym trzeba byc uwaznym. Mozna jezdzic bezpiecznie Dacia czy Skoda Felicja ktore to > auta maja zdecydowanie gorsze charakterystyki i są zdecydowanie wolniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 Benzyna, pojemne, dynamiczne.. a to ma być auto z charakterem? Bo Subaru w starciu z Passatem to jak porównanie William Wallace z Jasiem Fasolą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > Dzięki za wszystkie typy, troche przejrzałem na oczy > Poniżej krótkie zestawienie: > - Honda Accord tourer 2.4 i-vtec > IMO bardzo ciekawa opcja, z tego co widze b. dużo wersji z silnikami 2.0, jak awaryjność tego 2.4 ? > - Opel Vectra C 2.8 V6 Turbo > Jeśli Opel nic nie zmenił w sposobie wykańczania wnętrz to raczej nie, ale odświeże temat > - Vovlo V70 2.5 T > Hmm.. jakoś skandynawowie mi zupełnie umknęli > - Ford Mondeo Mk4 2,5T > - Subaru Legacy H6/330i > - Skoda Superb 3.6 V6 > Ciekawe, nie wiedziałem że montują tutaj takie silniki, czy to to samo co w Pasku r36, bo moc jest > sporo niższa? > - Mazda 6 > - Chrysler 300C > I oczywiście klasa premium: > - MB W211 (E55, E500, E420, E320) > Tutaj zaskoczyło mnie info o relatywnie tanim serwisie. > - BMW E61 530 > - AUDI A6 > O czymś zapomniałem ? Z aut, które wymieniasz najbardziej do opisu niepozronego zapierdalacza pasują: - Vovlo V70 2.5 T - BMW E61 530 - Subaru Legacy H6/330i są wygodne i dostojne jadąc z rodziną a wściekłe i szybkie kiedy chcesz poszaleć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > i są zdecydowanie wolniejsze Przesiadka z 80 Km do 200 KM nie powoduje chyba utraty rozumu? A bez złośliwości - twierdzenie że to auto jest wręcz niebezpieczne jest grubą przesadą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > Rozumiem, że to najgorsze auto jakim miałeś okazję jeździć? Absolutnie nie. Jeździłem różnymi pomyłkami motoryzacji i tego bym nawet w czołówce nie umieścił. Ale na pewno nie polecę tego modelu nikomu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > Przesiadka z 80 Km do 200 KM nie powoduje chyba utraty rozumu? Jak pod maską robi się cieplej to za tym powinna iść reszta podzespołów z wyższej półki. W tym modelu ktoś o tym zapomniał i zrobił samochód na modłę tuningowych stritrejserów: Dopakujmy ile się da w silnik a co dalej to już nieważne. Przeniesienie napędu i układ kierowniczy po prostu nie dorasta do tego silnika i przez to tym samochodem jeździ się źle. > A bez złośliwości - twierdzenie że to auto jest wręcz niebezpieczne jest grubą przesadą. Tak podsterownym samochodem chyba jeszcze nie jeździłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > Jak pod maską robi się cieplej to za tym powinna iść reszta podzespołów z wyższej półki. W tym > modelu ktoś o tym zapomniał i zrobił samochód na modłę tuningowych stritrejserów: Dopakujmy > ile się da w silnik a co dalej to już nieważne. Przeniesienie napędu i układ kierowniczy po > prostu nie dorasta do tego silnika i przez to tym samochodem jeździ się źle. > Tak podsterownym samochodem chyba jeszcze nie jeździłem. Nie moge sie zgodzic. Gdyby to byl stritrejser to fura mialaby gwint FK automotive. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > Absolutnie nie. Jeździłem różnymi pomyłkami motoryzacji i tego bym nawet w czołówce nie umieścił. > Ale na pewno nie polecę tego modelu nikomu. I widzisz żeby po każdym deszczu teauta leżały w rowach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > I widzisz żeby po każdym deszczu teauta leżały w rowach? Tego jest tak mało, że ciężko o taką statystykę. Na pewno natomiast rozmawiałem z niezadowolonym właścicielem tego sprzęta, który marudził na problemy wymienione wyżej. I nie był to ani młody gniewny ani "Hołowczyc". Nikogo nie przekonuję: chcesz to kupuj. Ale jakby coś to "a nie mówiłem?" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Planck Napisano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > Z aut, które wymieniasz najbardziej do opisu niepozronego zapierdalacza pasują: > - Vovlo V70 2.5 T > - BMW E61 530 > - Subaru Legacy H6/330i > są wygodne i dostojne jadąc z rodziną a wściekłe i szybkie kiedy chcesz poszaleć Przekonał mnie argument który padł gdzieś po drodze że auta typu BMW czy Subaru są z założenia zbudowane pod mocniejsze jednostki napędowe, w przeciwieństwie do Paska dla którego to już maksimum możliwości. Musze tą bawarię dokładniej obejrzeć, bo w Subarynkach nie podchodziło mi nigdy wnętrze. Do obadania też Volvo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.