Skocz do zawartości

Renault Captur - bedzie hit?


wujek

Rekomendowane odpowiedzi

> I dlatego opcja EU wydaje mi sie jak narazie skazana na porazke w innych czesciach swiata... nawet

> Ford to przyznaje, ze ciezko ludzi do Ecoboost przestawic[...]

Święty spokój jest warty straszne dużo. Przynajmniej dla mnie.

Jeździliśmy z kolegą Focusem EcoBoost 125 KM i zastanawialiśmy się gdzie te konie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z drugiej strony kompakt się będzie lepiej prowadził, często ma większy bagażnik. Wszystko ma swoje

> wady i zalety.

dokladnie o to chodzi. i nie ma sensu porównywać, że "za tą samą kase mozna miec kompakta" (jako jakiś uniwersalny wyznacznik wyższości tego drugiego).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tych samochodów się łatwo nie parkuje. Wiem bo mam.

Miałem na myśli, że są krótkie. Zawsze to łatwiej niż z dużymi SUVami.

Oczywiście zwykłe kompakty czy auta klasy B zaparkować łatwiej. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I to jest piękne w dużych silnikach - niskie obroty a nie jakieś tam małe silniczki kręcące się i

> wyjące niczym wiertarka.

Ta jakbym mieszkal na stale w USA to moge i V8 jezdzic. W EU niestety to niemozliwe. A jezdzenie pierdziawka 2.0, ktora ozywa przed odcieciem srenio mnie kreci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem na myśli, że są krótkie. Zawsze to łatwiej niż z dużymi SUVami.

Widzisz - kupiłem Kijankę bo się trafiła. Za 2/3 ceny rynkowej, ze znaną historią, porządnie serwisowana. Miała iść w rozliczeniu, poszła do mnie. Porządny samochód, dobrze wykonany. Jest dużo miejsca w środku, siedzi się wysoko. Ale wolę jeździć Forkiem mimo że siedzi się niżej i jest ciaśniej. Bo Kia prowadzi się źle. Ja nie jeżdżę szybko, więc różnic specjalnych nie powinno być. Przed Forkiem miałem starą Lagunę. I o ile na mokrym Forek jest bardziej przewidywalny to na suchym prowadziły się podobnie. A śmiem twierdzić że Laguną w takich warunkach jeździ się przyjemniej. Natomiast Kijanka prowadzi się dużo gorzej. Myślałem że to kwestia czegoś w zawieszeniu ale po przejechaniu się nowym Kaszkajem miałem podobne odczucia. Dlatego dziwi mnie trochę ta moda na SUVy. Jak można kupić wyżej zawieszonego kompakta. Być może z bardziej wymyślnym zawieszeniem te samochody zachowują się lepiej ale to już nie moje zakresy cenowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak chcesz mieć 4x4,

zgodaok.gif, ale np sedan mozesz tez miec 4x4

wysoką pozycję za kierownicą

tu faktzlosnik.gif, ale ile taka maly SUV jest wyzszyniewiem.gif - 100mmhmm.gif

i możliwość atakowania krawężników

a po co chcesz krawezniki atakowaczlosnik.gif?

przy

> jednoczesnej łatwości parkowania w mieście?

tu nie mam argumentuhmm.gif, ale widze ze to raczej moda niz wygoda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zgoda, ale np sedan mozesz tez miec 4x4

A chciałbym. Więc popatrzmy. Jako że nie chcę klasy premium to do wyboru mam:

- Mitsubishi Lancer (mały)

- Opel Insignia

- Subaru Legacy

- Skoda Superb (choć to właściwie nie sedan)

- VW Passat

Skromnie trochę...

> tu fakt, ale ile taka maly SUV jest wyzszy - 100mm

Ale fajniej się wsiada. Ja się nie lubię schylać.

> a po co chcesz krawezniki atakowac?

Bo lubię. Sam wiesz, że większy prześwit się przydaje. My zimą mamy też zaspy. Na tym łatwo zderzak urwać.

> tu nie mam argumentu, ale widze ze to raczej moda niz wygoda...

Wiesz, jednemu wygodnie w dresie, innemu w krawacie. wink.gif

Oczywiście moda też. Mojej mulher.gif na razie podobają się:

- Opel Mokka/Chevy Traxx

- Mitsubishi ASX

- Subaru XV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A chciałbym. Więc popatrzmy. Jako że nie chcę klasy premium to do wyboru mam:[...]

A Octavia AWDzlosnik.gif?

Ale fakt wyboru zadnegohmm.gif[...]

> Skromnie trochę...

> Ale fajniej się wsiada. Ja się nie lubię schylać.

Stary sie robiszwink.gif[...]

zlosnik.gif

> Bo lubię. Sam wiesz, że większy prześwit się przydaje. My zimą mamy też zaspy. Na tym łatwo zderzak

> urwać

Widze, zaletyhmm.gif, ale jednak SUV w znaczeniu "zapakuj jak najwiecej rodziny i zakupow" to to nie jesthmm.gif. Dlatego IMVHO to jest moda w EU wydaniezlosnik.gif, czyli wez SUV pomieszaj z idotyczna EU polityka (kara.gif tego co drive.gif) i mamy takie modele001.gif[...]

> Wiesz, jednemu wygodnie w dresie, innemu w krawacie.

Nienawidze krawatowhahaha.gif, tylko Shorts i jeans, ewentualnie cargo pantshahaha.gif

> Oczywiście moda też. Mojej na razie podobają się:

> - Opel Mokka/Chevy Traxx

> - Subaru XV

Tych dwoch bym sie trzymalwaytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A Octavia AWD?

1. Nie chcę kompaktu.

2. To nie sedan. wink.gif

> Ale fakt wyboru zadnego[...]

Rynek SUVów wbrew pozorom też nie jest fajny. Jak dla odmiany chcesz coś dużego to też nie ma.

Na razie w moim małym rankingu prowadzi C®aptiva/Antara.

> Stary sie robisz[...]

Leniwy raczej. zlosnik.gif

> Widze, zalety, ale jednak SUV w znaczeniu "zapakuj jak najwiecej rodziny i zakupow" to to nie jest.

Oczywiście że nie. Dlatego taki maluch to ma być na miasto dla kobiety. Plus drugie, duże auto dla mnie. I wszyscy zadowoleni.

smile.gif

Tak jak jest teraz: Epica+Lacetti. Tylko dorzucimy prześwitu i 4x4.

> Dlatego IMVHO to jest moda w EU wydanie, czyli wez SUV pomieszaj z idotyczna EU polityka (

> tego co ) i mamy takie modele[...]

Ale w naszych realiach to ma szansę się sprawdzić. U Ciebie kupiłbym pewnie dwa pickupy. zlosnik.gifwink.gif

> Nienawidze krawatow, tylko Shorts i jeans, ewentualnie cargo pants

Ja tam nawet lubię się czasem ładnie ubrać. ok.gifwink.gif

> Tych dwoch bym sie trzymal

A dlaczego ASX jest zły? hmm.gif

Dodatkowo sprawę komplikuje, że chciałbym dwa auta tej samej marki. Czyli Captiva+Traxx, Antara+Mokka, XV+Outback itd.

ASX i tak pewnie upadnie bo mi się Outlander nie podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dni otwarte w salonach Renault powoli się kończą. Kto chciał mógł przetestować nowego Captura (Kaptjur).

Osobiście testowałem auto z silnikiem 0,9, 90 KM. Silnik mały ale w tym autku daje radę. Nie wiem tylko jak będzie się zachowywać przy 5 osobach i pełnym bagażniku, szczególnie latem z włączoną klimą. Wnętrze utrzymane w nowej stylistyce Renault nawet może się podobać.

Cena nie powala na kolana. Za nowości trzeba płacić. W cenie Captur-a można nabyć Megankę a to już inna klasa..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.