Roswell Napisano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 Jakiś czas temu miałem e36 325i i zastanawiam się nad powrotem do bmw, tym razem chciałbym model e46 i w związku z tym mam kilka pytań. Czy wszystkie e46 miały kontrolę trakcji DSC (jeśli nie to jak poznać czy konkretny egzemplarz ją posiada) ? Najlepiej chyba by było wziąć wersje 323 lub 328 ale zakładając że się taka nie trafi to jest jeszcze jakiś silnik na który warto zwrócić uwagę ? Zależało by mi również na tym aby rozrząd był na łańcuchu. Silnik musi się lubić z LPG Czy ten model ma jakieś typowe usterki/wady ? Jak wygląda sprawa z rdzą, bo e36 nie było zbyt mocne pod tym względem. No i na co jeszcze zwrócić szczególnie uwagę przy zakupie I jeszcze takie może dziwne pytanie, ale czy e46 będzie jakoś znacząco droższe w utrzymaniu od e36 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 > > Czy wszystkie e46 miały kontrolę trakcji DSC (jeśli nie to jak poznać czy konkretny egzemplarz ją > posiada) ? ztcw to wlacznik/wylacznik jest przed lewarkiem > Najlepiej chyba by było wziąć wersje 323 lub 328 ale zakładając że się taka nie trafi to jest > jeszcze jakiś silnik na który warto zwrócić uwagę ? 3.0 3.5 > Zależało by mi również na tym aby rozrząd był na łańcuchu. wszystkie ztcp > Silnik musi się lubić z LPG wszystkie ztcw > Czy ten model ma jakieś typowe usterki/wady ? padajaca podpora walu > Jak wygląda sprawa z rdzą, bo e36 nie było zbyt mocne pod tym względem. raczej brak > No i na co jeszcze zwrócić szczególnie uwagę przy zakupie na rdze > I jeszcze takie może dziwne pytanie, ale czy e46 będzie jakoś znacząco droższe w utrzymaniu od e36 > ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 10 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 > ztcw to wlacznik/wylacznik jest przed lewarkiem Czyli jest przycisk ASC lub DSC w zależności od zamontowanej kontroli ? > 3.0 3.5 Za drogo > padajaca podpora walu Duży jest koszt naprawy ? Czym to się objawia ? > raczej brak > na rdze Głównie atakuje podwozie czy nadwozie ? Jakieś szczególnie wrażliwe miejsca ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swider86 Napisano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 > Czy ten model ma jakieś typowe usterki/wady ? -wyrywające się mocowania wózka w modelach przed liftem - naprawa koło 1400-2000 - lubią siadać przekaźniki od modułu komfortu (koszt przekaźnika ok 80 zł ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 > Czyli jest przycisk ASC lub DSC w zależności od zamontowanej kontroli ? prawdopodobnie ale przyznam ze nie widzialem e46 bez > Za drogo oj tam > Duży jest koszt naprawy ? groszowy podobno > Czym to się objawia ? uslyszysz > Głównie atakuje podwozie czy nadwozie ? glownie atakuje miejsca spawane > Jakieś szczególnie wrażliwe miejsca ? te ktore znam maja wykwity roznie ( ale to pewnie przez niefachowe spawy ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 > Jakiś czas temu miałem e36 325i i zastanawiam się nad powrotem do bmw, tym razem chciałbym model > e46 i w związku z tym mam kilka pytań. > Czy wszystkie e46 miały kontrolę trakcji DSC (jeśli nie to jak poznać czy konkretny egzemplarz ją > posiada) ? bez DSC jest przcisk TC z DCS jest przcisk DSC po lifcie wszystkie maja DSC > Najlepiej chyba by było wziąć wersje 323 lub 328 ale zakładając że się taka nie trafi to jest > jeszcze jakiś silnik na który warto zwrócić uwagę ? idz na calosc czyli 328 lub 330 jesli chcesz dmnie j to zainteresuj sie silnikami R4 2.0 143-150KM zdecydownaie mniej pala, auto jest lepiej wywazone i wcle nie sa duzo wolniejsze > Zależało by mi również na tym aby rozrząd był na łańcuchu. > Silnik musi się lubić z LPG oba te warunki spelniaja wszystkie benzyny > Czy ten model ma jakieś typowe usterki/wady ? > Jak wygląda sprawa z rdzą, bo e36 nie było zbyt mocne pod tym względem. nie ma prawa byc rdzy, jedynie na masce kolo nerek moze sie cos pojawiac (od kamieni) > No i na co jeszcze zwrócić szczególnie uwagę przy zakupie zawiecha z przodu nie jest tania reczny hamulec niedomaga podpora walu i mocowanie dyfra > I jeszcze takie może dziwne pytanie, ale czy e46 będzie jakoś znacząco droższe w utrzymaniu od e36 > ? tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 12 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 > -wyrywające się mocowania wózka w modelach przed liftem - naprawa koło 1400-2000 Brzmi nieciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 12 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 > bez DSC jest przcisk TC > z DCS jest przcisk DSC Chyba wprowadzasz mnie w błąd > idz na calosc czyli 328 lub 330 Na 330 nie starczy, bo są znacząco droższe, najbardziej bym chciał 328 ale wiadomo że przy tym wieku aut ważniejszy jest stan niż zachcianki kupującego. > jesli chcesz dmnie j to zainteresuj sie silnikami R4 2.0 143-150KM > zdecydownaie mniej pala, auto jest lepiej wywazone i wcle nie sa duzo wolniejsze Ale z tego co widzę to ten silnik jest chyba dopiero po lifcie, a raczej mi nie starczy na takie auto po lifcie żeby było w takim stanie jak bym chciał. Więc raczej będę rozpatrywał 328/325/323. > oba te warunki spelniaja wszystkie benzyny > nie ma prawa byc rdzy, jedynie na masce kolo nerek moze sie cos pojawiac (od kamieni) > zawiecha z przodu nie jest tania A co tam jest drogiego, bo widzę że zestaw kosztuje 500zł http://allegro.pl/wahacz-wahacze-bmw-seria-3-e46-nowy-le-pr-srl-i3302369959.html to chyba nie jest tak dużo, amortyzatory tez nie są specjalnie drogie. > podpora walu i mocowanie dyfra No to chyba najgorsza przestroga, jak podjadę na oględziny do jakiegoś warsztatu to będą to w stanie zweryfikować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 > Chyba wprowadzasz mnie w błąd Czemu? Jezdzilem 316ti e46 bez dsc i mial wlasnie przycisk tc > Na 330 nie starczy, bo są znacząco droższe, najbardziej bym chciał 328 ale wiadomo że przy tym > wieku aut ważniejszy jest stan niż zachcianki kupującego. > Ale z tego co widzę to ten silnik jest chyba dopiero po lifcie, a raczej mi nie starczy na takie > auto po lifcie żeby było w takim stanie jak bym chciał. > Więc raczej będę rozpatrywał 328/325/323. Ja kupilem 318ti po fl za 8,5kpln ...inna sprawa ze juz 5kpln w nia wlozylem > A co tam jest drogiego, bo widzę że zestaw kosztuje 500zł > http://allegro.pl/wahacz-wahacze-bmw-seria-3-e46-nowy-le-pr-srl-i3302369959.html Przede wszyskim zawias i elektonika. Bez kompa kazda drobna wizyta w warsztacie to dodatkowa kada. > to chyba nie jest tak dużo, amortyzatory tez nie są specjalnie drogie. > No to chyba najgorsza przestroga, jak podjadę na oględziny do jakiegoś warsztatu to będą to w > stanie zweryfikować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 12 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 > Czemu? > Jezdzilem 316ti e46 bez dsc i mial wlasnie przycisk tc Nigdzie nie widzę takiej z przyciskiem TC, widzę taki z przyciskami ASC lub DSC > Ja kupilem 318ti po fl za 8,5kpln ...inna sprawa ze juz 5kpln w nia wlozylem Tak compacta może i bym trafił, tylko że compacta odpada. > Przede wszyskim zawias To zawieszenie nie wydaje mi się taki drogie, myślę że dam radę > i elektonika. Bez kompa kazda drobna wizyta w warsztacie to dodatkowa kada. No to chyba jak w każdym samochodzie. Pytanie dodatkowe, czy sedan lub coupe mają rozkładaną tylną kanape ? I jeszcze jedno dodatkowe, czy taka kierownica: była dopiero po lifcie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 Taka kierownica zdarzała się także w wersjach poliftowych. Co do składanej kanapy to była to opcja wyposażenia,w serii brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p1etro Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 > Taka kierownica zdarzała się także w wersjach poliftowych. > Co do składanej kanapy to była to opcja wyposażenia,w serii brak. Co do kierownicy to robili w przed liftowych lifting środka, Np ja mam tą kierę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 > Nigdzie nie widzę takiej z przyciskiem TC, widzę taki z przyciskami ASC lub DSC Ta ktora jezdzilem (2001r) na 100% miala tylko przycusk tc > Tak compacta może i bym trafił, tylko że compacta odpada. Dla mnie najladniejsze e46, ale ja mam gust jak d00pa, bo forester tez mi sie podoba > To zawieszenie nie wydaje mi się taki drogie, myślę że dam radę Jedt drozsze niz w e36 i mniej wytrzymale > No to chyba jak w każdym samochodzie. Nie bardzo. Subaru mimo że nowsze to pod kompa podlsczam dla zabawy i z ciekawosci, a bmw po głupiej wymianie drazka kierowniczego musialem adaptowac.... To samo po wymianie klocow itp > Pytanie dodatkowe, czy sedan lub coupe mają rozkładaną tylną kanape ? > I jeszcze jedno dodatkowe, czy taka kierownica: > była dopiero po lifcie ? Mam taka ale bez przycisków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > I jeszcze jedno dodatkowe, czy taka kierownica: > była dopiero po lifcie ? mam taka fajere a auto z 2001 roku przed liftem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 14 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > Taka kierownica zdarzała się także w wersjach poliftowych. > Co do składanej kanapy to była to opcja wyposażenia,w serii brak. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 14 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > a bmw po > głupiej wymianie drazka kierowniczego musialem adaptowac.... To samo po wymianie klocow itp Brzmi to tragicznie szczerze mówiąc. Mam nadzieję że chociaż można to zrobić we własnym zakresie przy pomocy laptopa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > To samo po wymianie klocow raczysz żartować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > raczysz żartować? powaga inpa w reke i kasowanie podobno mozna to zrobic trzymajac 30sec pedal hamulca na zaplonie i otwartych drzwiach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > Brzmi to tragicznie szczerze mówiąc. > Mam nadzieję że chociaż można to zrobić we własnym zakresie przy pomocy laptopa. tak porogramy na szczescie sa "szeroko dostepne" na necie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > powaga inpa w reke i kasowanie > podobno mozna to zrobic trzymajac 30sec pedal hamulca na zaplonie i otwartych drzwiach Bredzisz Pan Panie...... kontrolka się zapala jak przetarty czujnik wywoła "zwarcie" i zamknie obwód. Nowy czujnik i po włączeniu zapłonu nie ma śladu Jak jest inaczej to trzeba szukać gdzieś problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > Bredzisz Pan Panie...... kontrolka się zapala jak przetarty czujnik wywoła "zwarcie" i zamknie > obwód. Nowy czujnik i po włączeniu zapłonu nie ma śladu > Jak jest inaczej to trzeba szukać gdzieś problemu moze masz racje ale po monatazu nowych klockow dalej wywalal blad na desce.... na szczescie inpa rozwiazala porblem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > moze masz racje > ale po monatazu nowych klockow dalej wywalal blad na desce.... > na szczescie inpa rozwiazala porblem może masz na myśli inną kontrolkę... inspekcje od wymiany płynu hamulcowego (o ile w e46 jest) - taki zegarek w kwadraciku. To się kasuję INPĄ. W zgaszenie kontrolki od klocków softem nie uwierze- chyba, że jakoś można ją zgasić BEZ wymiany czujnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > może masz na myśli inną kontrolkę... inspekcje od wymiany płynu hamulcowego (o ile w e46 jest) - > taki zegarek w kwadraciku. To się kasuję INPĄ. W zgaszenie kontrolki od klocków softem nie > uwierze- chyba, że jakoś można ją zgasić BEZ wymiany czujnika... nicht szpreche po niemiecku wiec moze to bylo i sie zbieglo z klockami fakt jest taki: w subaru kompa podlaczam dla sportu w bmw zeby skasowac kontrolki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > może masz na myśli inną kontrolkę... inspekcje od wymiany płynu hamulcowego (o ile w e46 jest) - > taki zegarek w kwadraciku. To się kasuję INPĄ. W zgaszenie kontrolki od klocków softem nie > uwierze- chyba, że jakoś można ją zgasić BEZ wymiany czujnika... W e39 tak jest,w e46 po wymianie klocków i czujnika konieczne jest podłączenie inpy w celu skasowania kontrolki zużycia,przynajmniej u mnie w polifcie. Na dniach wymiana przednich i pewnie ponowne kasowanie błędu inpą. Macie jakieś sprawdzone sposoby na wyłączenie tego po wymianie bez podłączania kompa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > W e39 tak jest,w e46 po wymianie klocków i czujnika konieczne jest podłączenie inpy w celu > skasowania kontrolki zużycia,przynajmniej u mnie w polifcie. Na dniach wymiana przednich i > pewnie ponowne kasowanie błędu inpą. Macie jakieś sprawdzone sposoby na wyłączenie tego po > wymianie bez podłączania kompa? Teraz z telefonu pisze, ale wcześniej rzuciłem okiem w Google`a i znalazłem informacje potwierdzające moją wersję, ale może inni są po prostu w takim samym błędzie jak ja.. Jeśli tak, to zwracam honor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > Teraz z telefonu pisze, ale wcześniej rzuciłem okiem w Google`a i znalazłem informacje > potwierdzające moją wersję, ale może inni są po prostu w takim samym błędzie jak ja.. Jeśli > tak, to zwracam honor To ja też chyba jestem w błędzie Każde BMW, które robiłem samo kasowało po wymianie czujnika. Zarówno e46, jak i e90 i e60. W e60 jak pamiętam trzeba było tylko w menu wejść i coś tam wyzerować. W e90 jest mała kombinacja z przyciskami i też się da. Na temat e90 się naczytałem w necie, jak to nidyrydy wykasować zużytych klocków po wymianie czujnika i tylko ASO Panie... Nie dawało mi to spokoju i wyczaiłem po kilku próbach z guzikami, że jednak się da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > To ja też chyba jestem w błędzie Każde BMW, które robiłem samo kasowało po wymianie czujnika. > Zarówno e46, jak i e90 i e60. W e60 jak pamiętam trzeba było tylko w menu wejść i coś tam > wyzerować. W e90 jest mała kombinacja z przyciskami i też się da. Na temat e90 się naczytałem > w necie, jak to nidyrydy wykasować zużytych klocków po wymianie czujnika i tylko ASO Panie... > Nie dawało mi to spokoju i wyczaiłem po kilku próbach z guzikami, że jednak się da. Nie jest to regułą jak widać po moim aucie,Być może nie poczekałem ok.30-40 sek na włączonym zapłonie bez odpalania auta,ale wątpię w to.Dopiero podłączenie inpy i wykasowanie błędu zgasiło kontrolkę zużycia. na dniach będę wymieniać przody to sprawdzę to czekanie na zapalonym zapłonie oraz przytrzymanie pedału hamulca. Jak nie zapomnę to napisze pod koniec miecha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > Nie jest to regułą jak widać po moim aucie,Być może nie poczekałem ok.30-40 sek na włączonym > zapłonie bez odpalania auta,ale wątpię w to.Dopiero podłączenie inpy i wykasowanie błędu > zgasiło kontrolkę zużycia. na dniach będę wymieniać przody to sprawdzę to czekanie na > zapalonym zapłonie oraz przytrzymanie pedału hamulca. Jak nie zapomnę to napisze pod koniec > miecha. Takie rzeczy przynajmniej w BMW nie zawsze wychodzą za pierwszym razem. Nawet głupie kasowanie inspekcji olejowej w e30, e36, e34, czy e39 za pomocą zwarcia pinu nr 7 do masy często wychodzi za drugim, albo nawet za piątym razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > Takie rzeczy przynajmniej w BMW nie zawsze wychodzą za pierwszym razem. Nawet głupie kasowanie > inspekcji olejowej w e30, e36, e34, czy e39 za pomocą zwarcia pinu nr 7 do masy często > wychodzi za drugim, albo nawet za piątym razem. Dobrze prawisz, pamiętasz ile razy u mnie w e36 nie dało się skasować inspekcji? Teraz mam kabel, ale zmieniłem kompa i zapomniałem jak zainstalować INPE, bo tam też kombinacje były Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 15 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 Czego to ludzie nie wymyślą: http://allegro.pl/niepowtarzalne-bmw-328ci-ac-schnitzer-m6-gleba-i3328295534.html Quote: BMW fabrycznie posiadało pojemność 2.5l 2xVANOS o mocy 170KM, w celu bezpiecznego zwiększenia osiągów, zostało wgrane oprogramowanie w serwisie BMW od pojemności 2,8l dając wynik 193KM . nie wiedziałem że to takie proste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 Czyli przy jakich wymianach zaswieca sie kontrolka?bo tak czytam i mysle czy warto kupic takie auto wogule Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 >Macie jakieś sprawdzone sposoby na wyłączenie tego po > wymianie bez podłączania kompa? po wymianie czujnika na nowy odlacz na chwile akumulator pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > Bredzisz Pan Panie...... kontrolka się zapala jak przetarty czujnik wywoła "zwarcie" i zamknie > obwód. Nowy czujnik i po włączeniu zapłonu nie ma śladu > Jak jest inaczej to trzeba szukać gdzieś problemu jest tak jak piszesz z tym że np u mnie po wymianie klocków kontrolka zgasla po przejechaniu ok. 2 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > W e39 tak jest,w e46 po wymianie klocków i czujnika konieczne jest podłączenie inpy w celu > skasowania kontrolki zużycia,przynajmniej u mnie w polifcie. u mnie dwa razy wymienialem klocki z przód i raz z tyłu w żadnym przypadku nie trzeba było podłączyć pod kompa żeby zgasla kontrolka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rengi Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > u mnie dwa razy wymienialem klocki z przód i raz z tyłu > w żadnym przypadku nie trzeba było podłączyć pod kompa żeby zgasla kontrolka W moim przypadku (e46 320d 2002r polift) po wymianie klocków i czujników kontrolka nadal się świeciła, zgasła po ok. 30-40 sek. wcisniętego hamulca na włączonym zapłonie przy otwartych drzwiach kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > W moim przypadku (e46 320d 2002r polift) po wymianie klocków i czujników kontrolka nadal się > świeciła, zgasła po ok. 30-40 sek. wcisniętego hamulca na włączonym zapłonie przy otwartych > drzwiach kierowcy. wiec wychodzi na to ze nie bredze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > zgasła po ok. 30-40 sek. wcisniętego hamulca na włączonym zapłonie przy otwartych > drzwiach kierowcy. jak dla mnie zbieg okoliczności... może rzeczywiście nie wszędzie od razu gaśnie, ale żeby wciskać hamulec przy otwartych drzwiach i włączonym zapłonie? Myślicie, że BMW tak to zaprogramowało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 podepnę się bo mam parę pytań 1. jaka kwota na zakup e46 z 6 garowym silnikiem benzynowym powinna wystarczyć za zakup i pakiet startowy, raczej roczniki od 2000 w górę 2. wersje Xi - co to za rodzaj napędu, z czym to się je i jak bardzo awaryjne jest to rozwiązanie? 3. skrzynie automatyczne w połączeniu z silnikami benzynowymi, pytanie jak wyżej sporo jest 330Xi wersji właśnie z automatem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > podepnę się bo mam parę pytań > 1. jaka kwota na zakup e46 z 6 garowym silnikiem benzynowym powinna wystarczyć za zakup i pakiet > startowy, raczej roczniki od 2000 w górę Min 25 > 2. wersje Xi - co to za rodzaj napędu, z czym to się je i jak bardzo awaryjne jest to rozwiązanie? oparty na sprzegle wieloplytkowym, nie czuc ze dolacza > 3. skrzynie automatyczne w połączeniu z silnikami benzynowymi, pytanie jak wyżej > sporo jest 330Xi wersji właśnie z automatem Automaty sa chyba dwa rodzaje jeden lepszy drugi gorszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > Min 25 > oparty na sprzegle wieloplytkowym, nie czuc ze dolacza jakieś felery? > Automaty sa chyba dwa rodzaje jeden lepszy drugi gorszy a coś więcej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2013 > jakieś felery? sam naped OK ale zawias z przodu drozszy > a coś więcej? nie znam szczegolow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 14 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2013 pytań ciąg dalszy co to za skrzynia: http://otomoto.pl/bmw-330-m-pakiet-C29760773.html ? edit: doczytałem, że to skrzynia SMG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > pytań ciąg dalszy > co to za skrzynia: http://otomoto.pl/bmw-330-m-pakiet-C29760773.html ? > edit: > doczytałem, że to skrzynia SMG Mialem ten silnik w e39 tak e46 z ogloszenia na 99% niema 218tys, zobacz na kierownice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Mialem ten silnik w e39 tak e46 z ogloszenia na 99% niema 218tys, zobacz na kierownice 100tys może mieć zdjęte patrząc po kierownicy,ale immo to nadal nie dyskwalifikuje tego konkretnego egzemplarza bo silniki są mega żywotne i jeśli nie został przegrzany i układ chłodzenia jest w 100% sprawny to ten przebieg jest dla niego 1/3 żywotności. Obserwuję na bieżąco E46 sedany z 3litrowym silnikiem benzynowym i to jest b.niewiele to raz,a trafić coś zadbanego to cena w okolicach 30tys zł za 2002r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > egzemplarza bo silniki są mega żywotne i jeśli nie został przegrzany i układ chłodzenia jest w > 100% sprawny to ten przebieg jest dla niego 1/3 żywotności. te silniki chodzą w temp 105-110 st. c (termostat z grzałką), zywotne wcale nie są, złopią dużo oleju. Co do cen, to mozna juz wyrwac za ta cene e90/91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > 100tys może mieć zdjęte patrząc po kierownicy,ale immo to nadal nie dyskwalifikuje tego konkretnego > egzemplarza bo silniki są mega żywotne i jeśli nie został przegrzany i układ chłodzenia jest w > 100% sprawny to ten przebieg jest dla niego 1/3 żywotności. Obserwuję na bieżąco E46 sedany z > 3litrowym silnikiem benzynowym i to jest b.niewiele to raz,a trafić coś zadbanego to cena w > okolicach 30tys zł za 2002r. IMO 2.8 jest trwalszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 > IMO 2.8 jest trwalszy pytań ciąg dalszy 2.8 a 2.5 ? ponieważ nikt mi nic ciekawego o automacie nie napisał będzie raczej manual kilka przykładów wiem, że wróżenie ze zdjęć to jak wróżenie z fusów, ale może podpowiecie który pojechać oglądać w pierwszej kolejności http://otomoto.pl/bmw-325-ci-oryginalny-m-pakiet-coupe-C30099165.html http://allegro.pl/bmw-e46-330ci-coupe-topasblau-skora-full-i3430197701.html http://otomoto.pl/bmw-320-bardzo-dobry-stan-C30018474.html http://otomoto.pl/bmw-325-325i-czarny-sed-131tys-km-C29801210.html http://otomoto.pl/bmw-328-328-coupe-2000-rok-piekn-C29838632.html http://allegro.pl/bmw-e46-325ci-coupe-192km-2003-ogloszenie-prywatne-i3438893578.html http://allegro.pl/bmw-e46-m-pakiet-kombi-2004-i3432370534.html http://allegro.pl/bmw-e46-325-bi-xenon-skora-lpg-prins-klima-lift-i3418607018.html\ http://autoauto.pl/pl/12365/BMW_SERIA_3_...=3&perPage= http://otomoto.pl/bmw-330-cabrio-330izadbana-wawa-C29829469.html a może coś jednak takiego: http://allegro.pl/bmw-e36-323i-coupe-warszawa-i3422612040.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 nikt, nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 > ale może podpowiecie który pojechać oglądać w > pierwszej kolejności Ten do ktorego masz najblizej > http://otomoto.pl/bmw-325-ci-oryginalny-m-pakiet-coupe-C30099165.html > http://allegro.pl/bmw-e46-330ci-coupe-topasblau-skora-full-i3430197701.html > http://otomoto.pl/bmw-320-bardzo-dobry-stan-C30018474.html > http://otomoto.pl/bmw-325-325i-czarny-sed-131tys-km-C29801210.html > http://otomoto.pl/bmw-328-328-coupe-2000-rok-piekn-C29838632.html > http://allegro.pl/bmw-e46-325ci-coupe-192km-2003-ogloszenie-prywatne-i3438893578.html > http://allegro.pl/bmw-e46-m-pakiet-kombi-2004-i3432370534.html > http://allegro.pl/bmw-e46-325-bi-xenon-skora-lpg-prins-klima-lift-i3418607018.html\ > http://autoauto.pl/pl/12365/BMW_SERIA_3_...=3&perPage= > http://otomoto.pl/bmw-330-cabrio-330izadbana-wawa-C29829469.html > a może coś jednak takiego: > http://allegro.pl/bmw-e36-323i-coupe-warszawa-i3422612040.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2013 > Ten do ktorego masz najblizej to będzie chyba ten: http://otomoto.pl/bmw-330-cabrio-330izadbana-wawa-C29829469.html zastanawiam się, czy jest w ogóle sens myśleć o cabrio do jazdy na codzień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.