lukasz1t Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 Jednostka napędowa to dobrze nam znany, wydłużony o dwa cylindry silnik, który był później stosowany w... 125p Brzmi całkiem nieźle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 wspanialy, pierwsze z czym mi sie skojazyl to e9, chyba nawet podobny rocznikowo? A nie fiata zaczeli robic w latch 61-69 a bmw dopiero w 69 wiec jeszcze wiekszy szacun dla fiata. przydaly by sie jednak mocniejsze silniki bo 140KM to nie za duzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > wspanialy, pierwsze z czym mi sie skojazyl to e9, chyba nawet podobny rocznikowo? A nie fiata > zaczeli robic w latch 61-69 a bmw dopiero w 69 wiec jeszcze wiekszy szacun dla fiata. przydaly > by sie jednak mocniejsze silniki bo 140KM to nie za duzo przed E9 było bardzo podobne 2000CS, aczkolwiek jest jednak bardziej nowoczesne IMO, 2300s jest bardziej odpowiednikiem BMW 3200 CS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > Jednostka napędowa to dobrze nam znany, wydłużony o dwa cylindry silnik, który był później > stosowany w... 125p Brzmi całkiem nieźle Zobaczyłem kilkadziesiąt sekund filmu i ciągle pokazywali albo jakiegoś gadającego gościa, albo bok i tył pojazdu. Poprzewijałem film i nadal to samo. Gość, bok i tył pojazdu. Zaraz sobie pomyślałem że z przodem musi być coś nie tak Poszukałem bardziej, i faktycznie. Bok i tył jest śliczny, a przód....lepiej schować Wnętrze jest bardzo fajne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > przed E9 było bardzo podobne 2000CS, aczkolwiek jest jednak bardziej nowoczesne IMO, 2300s jest > bardziej odpowiednikiem BMW 3200 CS Ale rocznikowo to wlasnie 2000 CS jest odpowiednikiem 2300 S Coupe. I w tym przypadku - wbrew pojawiajacej sie czasem opinii (uklony, kol. Piterus ) - Fiat nie ma powodow do kompleksow pod wzgledem dopasowania jednostki silnikowej do wielkosci i roli samochodu. W pierwszej polowie lat 60-tych 136 KM bylo wielkoscia wiecej niz wystarczajaca. Dosc powiedziec, ze produkowane w tych latach Porsche 911/912 wyposazano w silniki o mocy 90-130 KM, a 911S (od 1966) mialo tyle samo co odmiana 2300 S Abarth - 160 KM. Nie mierzmy wiec tego auta miara BMW E30 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > Ale rocznikowo to wlasnie 2000 CS jest odpowiednikiem 2300 S Coupe. I w tym przypadku - wbrew > pojawiajacej sie czasem opinii (uklony, kol. Piterus ) - Fiat nie ma powodow do kompleksow pod > wzgledem dopasowania jednostki silnikowej do wielkosci i roli samochodu. W pierwszej polowie > lat 60-tych 136 KM bylo wielkoscia wiecej niz wystarczajaca. Dosc powiedziec, ze produkowane w > tych latach Porsche 911/912 wyposazano w silniki o mocy 90-130 KM, a 911S (od 1966) mialo tyle > samo co odmiana 2300 S Abarth - 160 KM. Nie mierzmy wiec tego auta miara BMW E30 . oczywiście, widać też że wtedy BMW miało znacznie dalej do aut typu Ferrari czy Lamborghini. Ferrari 500 Superfast już wtedy dysponowało osiągami mogącymi zawstydzić nadal nie jedno "sportowe" auto widać też że Fiat był zupełnie inną marką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 12 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > Zobaczyłem kilkadziesiąt sekund filmu i ciągle pokazywali albo jakiegoś gadającego gościa, albo bok > i tył pojazdu. > Poprzewijałem film i nadal to samo. Gość, bok i tył pojazdu. Zaraz sobie pomyślałem że z przodem > musi być coś nie tak > Poszukałem bardziej, i faktycznie. Bok i tył jest śliczny, a przód....lepiej schować > Wnętrze jest bardzo fajne Może faktycznie przód najmniej się udał, ale też nie jest zły. Natomiast mi wnętrze również bardzo się podoba. W podobnym stylu utrzymany jest 850 Coupe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiek1919 Napisano 12 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2013 > wspanialy, pierwsze z czym mi sie skojazyl to e9, chyba nawet podobny rocznikowo? A nie fiata > zaczeli robic w latch 61-69 a bmw dopiero w 69 wiec jeszcze wiekszy szacun dla fiata. przydaly > by sie jednak mocniejsze silniki bo 140KM to nie za duzo felgi to o.z alpiny czy nie? bo mam takie 13stki w garażu tylko 4.x100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 13 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2013 Lausanne miał ładniejszy dach, ale duzo brzydszy przod: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 13 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2013 > Lausanne miał ładniejszy dach, ale duzo brzydszy przod: I z tej okazji pokazujesz tyl . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 13 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2013 > I z tej okazji pokazujesz tyl . Do urody tego auta nie mam uwag. Jest bardzo ładne. Jak patrzę na to auto, widze kierowce trupa podczas dachowania Ten dach nie utrzymałby ciężaru auta, chyba nawet wtedy jakby to auto delikatnie na nim postawić Czasy ładnych samochodów, ale ta uroda była kosztem bezpieczeństwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 13 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2013 > Czasy ładnych samochodów, ale ta uroda była kosztem bezpieczeństwa Dla TAKIEJ urody warto podjac ryzyko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Może faktycznie przód najmniej się udał, ale też nie jest zły. Natomiast mi wnętrze również bardzo > się podoba. W podobnym stylu utrzymany jest 850 Coupe A 30 lat później powstała (wtedy) nowoczesna wersja tej deski Przy czym jak dla mnie najładniejsza fiatowska deska to: Tak proste i właśnie przez ta prostotę genialne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > A 30 lat później powstała (wtedy) nowoczesna wersja tej deski > Przy czym jak dla mnie najładniejsza fiatowska deska to: > Tak proste i właśnie przez ta prostotę genialne. 127? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > 127? 128 3P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > 128 3P Ale wiele elementów można odnaleźć w Zastawie lub Ładzie 2103 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Ale wiele elementów można odnaleźć w Zastawie lub Ładzie 2103 Zastava super sprzęt. W czasach lecalnych wozilismy sie z kolega Zastavką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > Ale wiele elementów można odnaleźć w Zastawie bo zastava to fiat 128? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 15 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2013 > bo zastava to fiat 128? Raczej dlatego, że wszystko z rodowodem Fiata z lat 70' ma do siebie detale podobne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.