kamilek Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 Witam!. pacjent zafira B 2006 z19dt samochód miał na samym początku zatkany dpf że nie dało sie uruchomić silnika. filtr został wyjęty wyczyszczony zamontowany. po montażu wypalił sie bez żadnego problemy. po przejechaniu od poprzedniego wypalenia ok 320km filtr znowu zapchany i różnica ciśnień wynosi: 80kPa przy 3500obr/min z czym może być problem dlaczego zapycha sie tak szybko filtr a nie wypala?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franki Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 A wywala jakieś błędy? Najprościej sprawdzić metodą gazu i hamulca - wciskasz gaz i hamulec do końca i przekręcasz stacyjkę . Na liczniku kilometrów powinny pojawić się nr błędów jeśli występują.. Różnicę ciśnień odczytałeś fejsem? A jakie pokazuje nasycenie filtra DPF? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 23 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 > A wywala jakieś błędy? Najprościej sprawdzić metodą gazu i hamulca - wciskasz gaz i hamulec do > końca i przekręcasz stacyjkę . Na liczniku kilometrów powinny pojawić się nr błędów jeśli > występują.. > Różnicę ciśnień odczytałeś fejsem? A jakie pokazuje nasycenie filtra DPF? bład jest za duża różnica ciśnień dane odczytane techem a nasycenie 60% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franki Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 Ale przecież komp silnika wylicza stopień nasycenia na podstawie różnicy ciśnień.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 23 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 > Ale przecież komp silnika wylicza stopień nasycenia na podstawie różnicy ciśnień.. no tak ale mówie co odczytałem i to już moj drugi taki przypadek inny był taki w v-c że po umyciu dpf-a różnica ciśnień cyła 4-5kPa przy 3500obr/min a po przejechaniu 50km już było 50kPa i skończyło sie usunięciem DPF-a a w tej zafirze nie mam pojęcia czego tak sie dziej że jest już ogromna różnica ciśnień a nasycenia brak.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franki Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 Może czujnik ciśnienia jest walnięty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 23 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 > Może czujnik ciśnienia jest walnięty? ale po myciu wszystko było ok różnica ciśnień normalna a teraz wyraźnie wydech jest przytkany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franki Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 No to może czujnik się zasyfił... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 23 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 a może być EGR bo gdy sprawdzałem go w teście to gdy był nieaktywny to przepływ był 25 a gdy aktywny to nawet gasł a przecież normalnie egr nieaktywny ma 40 a aktywny spada do 25-30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 > Witam!. > pacjent zafira B 2006 z19dt spotkałem się z takim banalnym problemem: walnięty termostat -> nie osiągnięta temperatura pożądana do rozpoczęcia wypalania DPF (78'?) -> brak wypalania -> zapchany DPF. Tryb serwisowy komputera pokładowego pokazał temp.cieczy rzędu 70'C. Po zmianie termostatu: pomogło. No ale jakiś inżynier w AO AG stwierdził że po co wskaźnik temperatury cieczy w dieslu z DPF... Czy w ogóle po co w samochodzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 > No ale jakiś inżynier w AO AG stwierdził że po co wskaźnik temperatury cieczy w dieslu z DPF... Akurat w AH czy ZB to nie problem sprawdzić temperaturę cieczy. Wchodzimy w tryb diagnostyczny TEST-MODE i po problemie Zastosowanie do wyświetlaczy GID, CID oraz BID Wyświetlacz TID Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 > Akurat w AH czy ZB to nie problem sprawdzić temperaturę cieczy. Wchodzimy w tryb diagnostyczny > TEST-MODE i po problemie > Zastosowanie do wyświetlaczy GID, CID oraz BID > Wyświetlacz TID Ty to wiesz, ja to wiem, 100 osób tu wie, ale większość użytkowników AH/ZB nie wie - uwierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franki Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 Jak nie jest w stanie osiągnąć odpowiedniej temperatury to nie powinien wtedy wypalić się awaryjnie ( sygnalizuje to mrugającą kontrolką świec żarowych - trezba wtedy utrzymywac prędkośc obrotową silnika powyżej 2000 rpm ( jest to opisane w instrukcji na 141 stronie) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > Jak nie jest w stanie osiągnąć odpowiedniej temperatury to nie powinien wtedy wypalić się > awaryjnie masz rację franki, chyba właśnie tak było (przed zmianą termostatu): zaczęła co chwilę wypalać DPF, lała ON niemiłosiernie, przelewała do oleju silnikowego którego poziom był znacznie przekroczony, aż oszalała: turbina zaciągnęła olej (w zasadzie mieszaninę oleju silnikowego z ON), w czasie jazdy nagle wydarła do przodu i nawet wyłączenie stacyjki jej nie ujarzmiło... A miała 60tkm. Ale jazda czysto miejska i bankowo nie raz przerwane wypalanie. Potem mały remont (wtryski, sterownik, wiercenie DPF) i przy okazji zmiana termostatu. I jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franki Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > przekroczony, aż oszalała: turbina zaciągnęła olej (w zasadzie mieszaninę oleju silnikowego z > ON), w czasie jazdy nagle wydarła do przodu i nawet wyłączenie stacyjki jej nie ujarzmiło... A skąd zassała olej? Z tego co wiem to choroba szalonych diesli wynika z tego że poszło uszczelnienie na turbinie i olej dostaje się do dolotu. Wtedy rzeczywiście nie pomaga wyłaczenie stacyjki, bo silnik ma przecież zapłon samoczynny.. Jedyne co można zrobić to spróbowac zduścić go na hamulcu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > A skąd zassała olej? szczerze nie pamiętam czy turbo było ruszane. Ale musiała uszczelnieniem bo jak nie to gdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franki Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 No to jeszcze musieli chyba zrobić regenerację turbo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > szczerze nie pamiętam czy turbo było ruszane. Ale musiała uszczelnieniem bo jak nie to gdzie? Odmą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 Podaj dokładny numer błędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franki Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 Fakt. Ale to musiałby być naprawdę duży nadstan... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > Fakt. Ale to musiałby być naprawdę duży nadstan... Żaden problem przy DPF i jak domniemam lejących wtryskach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franki Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 Dlatego trzeba regularnie sprawdzac poziom oleju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > Odmą. dokładnie. Odmą O ile pamiętam (ze 4 lata temu to było) stan oleju był prawie 2 litry ponad max na miarce. Ale z tą pamięcią już nie teges Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek Napisano 24 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 numeru błędu nie pamiętam ale temperatura silnika jest w zakresie 90-100st ale podejrzewam że może przyczynił sie temu olej w silniku 10w40 nie porzystosowany do dpf..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franki Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 Ale dopuszczone są tylko 0W-30, 0W-40, 5W-30 i 5W40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franki Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 No to rzeczywiście sporo - w układ wchodzi niewiele ponad 4 litry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aro Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > numeru błędu nie pamiętam ale temperatura silnika jest w zakresie 90-100st > ale podejrzewam że może przyczynił sie temu olej w silniku 10w40 nie porzystosowany do dpf..... dpf się nie czyści albo go wycinasz mechanicznie i programowo na zawsze lub kupujesz nowy na około 100 parę tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > dpf się nie czyści albo go wycinasz mechanicznie i programowo na zawsze lub kupujesz nowy na około > 100 parę tyś O matko, co za bzdura. Powinien być zakaz wygłaszania takich herezji na AK! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aro Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > O matko, co za bzdura. Powinien być zakaz wygłaszania takich herezji na AK! jak ktoś lubi co chwila jeździć na czyszczenie do naciągaczy którzy twierdzą ze się da to proszę bardzo prawie rok się bujałem po warsztatach którzy czyścili specjalnymi środkami, wmawiali uszkodzenie czujnika różnicy ciśnień i wiele innych części, w końcu trafiłem do gościa który go zlikwidował na zawsze i już nie zaświeciła mi się kontrolka silnika, piszę to z własnego doświadczenia w oplu z silnikami cdti i w francuzach HDI tylko wywalenie na stałe daje spokój I NAJWAŻNIEJSZE PRZESTAŁO PRZYBYWAĆ OLEJU W SILNIKU wreszcie jak normalny użytkownik dolewam olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 25 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2013 > w oplu z silnikami cdti i w francuzach HDI tylko wywalenie na stałe daje spokój > I NAJWAŻNIEJSZE > PRZESTAŁO PRZYBYWAĆ OLEJU W SILNIKU > wreszcie jak normalny użytkownik dolewam olej A czy po wywaleniu chwasta spalanie spadło???? Bo mnie zaczyna drażnić spalanie rzędu 8-9 l/100km po mieście przy dzisiejszych cenach gnojoowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 25 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2013 > A czy po wywaleniu chwasta spalanie spadło???? tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woockush Napisano 25 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2013 > jak ktoś lubi co chwila jeździć na czyszczenie do naciągaczy którzy twierdzą ze się da to proszę Jazda z jakimkolwiek problemem (nie tylko DPF/FAP) do naciągaczy kończy się jak sam zauważyłeś naciągnięciem. > prawie rok się bujałem po warsztatach którzy czyścili specjalnymi środkami, wmawiali uszkodzenie "Mechanicy" skupiają się zazwyczaj na usunięciu efektu usterki, czyli zapchanego filtra, a nie skupiają się na odnalezieniu przyczyny czyli np. lejących wtrysków, niedziałającego EGR, padajacej turbosprężarki - które to powodują generowanie przez silnik zbyt dużej ilości sadzy. > w oplu z silnikami cdti i w francuzach HDI tylko wywalenie na stałe daje spokój Akurat we francuzach czyści się filtr nie z powodu zapchania sadzą tylko z powodu osadzonego ceru i jest to jak najbardziej zasadne. > piszę to z własnego doświadczenia Ja równiez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 25 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2013 > tak To teraz pytanie o ile???? jest szansa że o jakieś 1,5l?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 25 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2013 > To teraz pytanie o ile???? jest szansa że o jakieś 1,5l?? Myślę że ok 1L jest realne. Jeśli byś się zdecydował usunąć chwasta to pomyśl przy okazji o usunięciu egra i jakiś mały program. Wszystko razem będzie taniej Na forum zafiry są zorganizowane wycinki, ostatnie ceny tak kształtowały: DPF - 899zł Chip - 799zł (strojenie na hamowni) DPF+Chip - 1399zł (strojenie na hamowni) EGR - 399zł Chip/DPF/EGR - 1599zł Poznań, Wałbrzych, Kraków. Jak byś chciał to mam kolesia ale w częstochowie. Dobry jest, cenowo można się dogadać. Jako pierwszy w PL usuwał DPFa i EGRa w corsie D 1.3cdti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 25 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2013 > Jak byś chciał to mam kolesia ale w częstochowie. Dobry jest, cenowo można się dogadać. Jako > pierwszy w PL usuwał DPFa i EGRa w corsie D 1.3cdti Na razie problemów z DPF'em czy EGR'em brak, więc mnie aż tak nie ciśnie jedynie rosnąca cena paliwa powoduje że zaczynam się zastanawiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 25 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2013 > tak Z faktu, że moja astrolina kończy żywot powoli, skarpetka się powoli zapełnia na inne. Jednym z moich targetów to VC 1,9 po liftingu. Pytanie: Czy usunięcie DPF, EGR jest legalne? Domyślam się, że ewentualne mody mogą zostać wykryte na SKP - co wtedy? Czy w razie przypadku nie przejścia przeglądu powrót do pierwotnego stanu jest możliwe i jaki byłby ewentualny koszt?? PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 25 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2013 > Czy usunięcie DPF, EGR jest legalne? Usunięcie DPF na pewno nie jest legalne. Ale, owego czasu był na TVN TURBO program o usunięciu filtra w Zafirze 1.9 120 koni. Zafira młoda, sprawdzili spaliny - idealne. Usunięto DPF i okazało się, że co prawda spaliny są gorsze, ale mieszczą się w granicach normy. Sami byli zdziwieni. Co nie znaczy, że za jakiś czas sadza przekroczyłaby normę. Na uczciwym przeglądzie sprawdzają jaką normę ma silnik spełniać i patrzą czy jest DPF. Sadzy nie sprawdzają, bo się boją, trzeba silnik wprowadzać na wysokie obroty. Ale już na przykład w Niemczech zwykła drogówka sprawdza. Mnie np. dwa razy sprawdzali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aro Napisano 25 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2013 > A czy po wywaleniu chwasta spalanie spadło???? Bo mnie zaczyna drażnić spalanie rzędu 8-9 l/100km > po mieście przy dzisiejszych cenach gnojoowki na wolnych obrotach komp pokazuje spalenie mniejsze kiedyś 0.8-0.9 L teraz 0,5-0,6 L wiec nie wiele średnie według kompa prawie nie spadło moja zafira najwięcej według kompa zimą to średnie doszło do 7 L tankuje do zawsze do pełna to tak się mniej wiecęj pokrywa spalanie realne z kompem jeżeli zafira tak dużo pali to albo coś się dzieje ( może wtryski leją ) albo robisz bardzo krótkie trasy 1- 2 km i postój mój kolega ma vectrę 2,2 litra i mu pali około 10 litrów ale on do pracy ma 1200 m i jeździ autem ,nie raz widziałem jak 300 m jechał autem do kiosku po fajki, więc nie dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aro Napisano 25 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2013 > Jazda z jakimkolwiek problemem (nie tylko DPF/FAP) do naciągaczy kończy się jak sam zauważyłeś > naciągnięciem. > "Mechanicy" skupiają się zazwyczaj na usunięciu efektu usterki, czyli zapchanego filtra, a nie > skupiają się na odnalezieniu przyczyny czyli np. lejących wtrysków, niedziałającego EGR, > padajacej turbosprężarki - które to powodują generowanie przez silnik zbyt dużej ilości sadzy. > Akurat we francuzach czyści się filtr nie z powodu zapchania sadzą tylko z powodu osadzonego ceru i > jest to jak najbardziej zasadne. > Ja równiez. na sprawdzenie dlaczego się dpf ciągle zapycha wydałem ponad 2 tyś (i tylko dlatego tylko tyle ze udało mi się zwrócić czujnik ciśnienia ) za wycięcie dpf dałem niecały tyś i mam spokój po wycięciu nic mi nie dymi silnik chodzi lżej ( szybciej sie zbiera , delikatnie dotykam gaz i on jedzie ) wcześniej pandy nie mogłem dogonić, teraz panda goni mnie wspomnę o oleju który wymieniałem średnio co 4-5 tyś po prostu po takim przebiegu przybywało ponad litr oleju ponad stan i silnik głośniej pracował , po wymianie na nowy ładnie mruczał teraz mam juz ponad 9 tyś i silnik ładnie cicho pracuje w pugu od razu wywaliłem chwasta i mam też spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_mat Napisano 25 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2013 > jeżeli zafira tak dużo pali to albo coś się dzieje ( może wtryski leją ) albo robisz bardzo krótkie To nie Zafira a VC kombi 19CDTI 150KM. do roboty mam10km w jedną stronę. Wtryski raczej są dobre bo silnik chodzi jak zegareczek w trasie w 6 się mieści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 25 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2013 hm... sam nie wiem. Zresztą będę się martwił jak już będę miał auto z DPF. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 26 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2013 > Zafira młoda, sprawdzili spaliny - idealne. Usunięto DPF i okazało się, że co prawda spaliny są gorsze, ale mieszczą się w granicach normy. Chciałbym zobaczyć jak wyglądają ich miny jakby sprawdzili spaliny podczas wypalanie dpfa. Od 1.16sek zobacz jak wygląda trawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 26 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2013 > Od 1.16sek zobacz jak wygląda trawa 1. to właśnie jest ekologia. 2. po choinkę ludzie dają podkłady muzyczne do takich filmików, ciekawszy byłby engine sound, nieprawdaż? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 26 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2013 Ło matko. I to k...ma być ekologia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 26 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2013 Generalnie wg mnie oczywiście wygląda to tak. Ja u siebie mam przejechane ok. 100tys. i na razie nie miałem kłopotów. Mam znajomych, którzy mają na tych silnikach grubo ponad 200 tys. i też nie mają kłopotów. Wydaje mi się, że podstawowa sprawa to nigdy nie przerywać procesu wypalania. To jest ten cały pikuś. Jak się przerywa ten proces raz, drugi piąty, to efekt wiadomy. Jak dla mnie można z tym żyć, aczkolwiek nie powiem, że nie jest to upierdliwe. Choćby dlatego, że nie ma jakiejś sygnalizacji jak DPF się wypala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 26 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2013 > Generalnie wg mnie oczywiście wygląda to tak. że każdy klekot z DPF-em nie nadaje się na krótkie odcinki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 26 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2013 > że każdy klekot z DPF-em nie nadaje się na krótkie odcinki Oczywiście, że najlepiej by było pokonywać codziennie 300 km, najlepiej autostradą, ale tak nie ma. Większość z nas pokonuje jednorazowo kilkanaście, kilkadziesiąt km dziennie, a mój sąsiad taksówkarz przejeżdża kilkanaście razy dziennie po kilka km. I jeździ. Trzeba tylko stosować się do pewnych zasad i polubić niestety. Też bym wolał nie mieć u siebie chwasta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 26 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2013 > Też bym wolał nie mieć u siebie chwasta. póki się nic nie dzieje to nie ruszać i kontrolować poziom oleju. Jak zaczną się cyrki to wycinka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 26 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2013 > póki się nic nie dzieje to nie ruszać Pełna zgoda U mnie np. jak pisałem wyżej w pełni kontroluję każde wypalanie, a wypala dosłownie z tolerancją+/- 10 km. Stałe jazdy na bardzo podobnych dystansach. Nigdy stan oleju nie podniósł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 26 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2013 > póki się nic nie dzieje to nie ruszać i kontrolować poziom oleju. Jak zaczną się cyrki to wycinka. Jesteś z tym obyty, pytałem się wcześniej, jaki koszt wsadzenia nowego DPFa i wgranie, oraz czy to jest możliwe po wcześniejszym go usunięciu. Tak tylko chce się dowiedzieć, bo pewnie i ja bym się zdecydował na wyrwania chwasta, ale ja nie lubię zmieniać samochodów i jeżeli bym musiał coś z tym zrobić to jakie są możliwości rozwiązań? PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.