Skocz do zawartości

fz6 a moze vfr800'


Chalek

Rekomendowane odpowiedzi

> Helou,

> Juz prawie kupilem fz6 a tu zobaczylem vfrke....

> Procz tego ze fz6 lzejszy to w czym to to lepsze/gorsze

> Fz6s of kors

siedziałeś na obu? Fz to wygodne moto (dla niewysokich), VFR nie każdemu pasuje.

ale VFR to fajna zabawka - z ciekawym silnikiem. ale mi np się na tym niewygodnie siedzi.

a Fz to kurde taki pasek w tedeiku wśród motocykli. VFR natomiast jest szczegółowo opisana w książce o motocyklizmie od lat 50tych. czyli uznali to za znaczący moto w historii, fazera nie ma tam:)

wiem że to specyficzny pkt widzenia. ale pewnie zaraz przyjdą inni z konkretami wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ktos kiedy podawal strone gdzie sie idzie przymierzyc do moto, macie ja moze?

> Mam 1,8m, to wysoki jestem?:-D

http://cycle-ergo.com/

Ja mam 188 i fazer jest za mały. Pomimo ze wiekszy niż SV - to wycięcia w baku juz nie wystarczają :/ Może Tobie styknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ktos kiedy podawal strone gdzie sie idzie przymierzyc do moto, macie ja moze?

http://cycle-ergo.com/

> Mam 1,8m, to wysoki jestem?:-D

Ja mam 182cm i wydaje mi się, że to taki "uniwersalny" wzrost dla motocyklisty - praktycznie każda maszyna do której się przymierzałem była OK oink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> http://cycle-ergo.com/

> Ja mam 188 i fazer jest za mały. Pomimo ze wiekszy niż SV - to wycięcia w baku juz nie wystarczają

> :/ Może Tobie styknie.

Hmm, no to musze kajs vfr znalezc do przymiarki ;-)

Andy7 a co jest nie tak z tym v4?

Bo fazer to wiadomo typowa 600 rzedowa wiec wiem jak to jezdzi :-)

Za vfr przemawia cbs, abs i ogolnie bardziej mi sie podoba :-D

Bo moc podobna tylko ze vka to jednak inna charakterystyka.

aaa i jeszcze jak z prowadzeniem? Bo fazerem to sie jezdzi jak rowerem :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmm, no to musze kajs vfr znalezc do przymiarki ;-)

> Andy7 a co jest nie tak z tym v4?

> Bo fazer to wiadomo typowa 600 rzedowa wiec wiem jak to jezdzi :-)

> Za vfr przemawia cbs, abs i ogolnie bardziej mi sie podoba :-D

> Bo moc podobna tylko ze vka to jednak inna charakterystyka.

V-ka idzie bardziej z dolu, ma tam wiekszy moment i nie trzeba jej krecic aby sie sprawnie odpychala.

Ja osobiscie wole dzwiek v-ki albo twina zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> V-ka idzie bardziej z dolu, ma tam wiekszy moment i nie trzeba jej krecic aby sie sprawnie odpychala.

No nie do końca tak, jeżdżę 4 lata vfr800 z '98 i miałem okazję porównać do fazera 600 z 2006.

Wg mnie do miasta fazer przyjemniejszy - silnik ciągnie bez protestów od samego dołu, kiedy v4 szarpie poniżej 3000obr. Do tego fazer jest lżejszy, poręczniejszy i bardziej rowerowaty.

W trasie wygodniej mi na vfr - od 4000 obr. ciągnie już solidnie i przy turystycznej jeździe nie ma sensu kręcić powyżej 8000. Pozycja wygodniejsza, lepsza ochrona przed wiatrem i deszczem.

Podczas wyprawy z kumplami stwierdziliśmy, że do vfr trzeba mieć około 180cm i raczej długie ręce niż długie nogi, bo kolana wbijają się w boczne wystające owiewki.

Trzeba się przymierzyć, do tego moja vfr jest najstarszą 800 (bez vtec'a i na kołach zębatych) i nie jechałem na tych nowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Andy7 a co jest nie tak z tym v4 ?

Nic, po prostu zwracam uwage, ze prace i Charakter tego silnika trzeba poznac i ewentualnie polubic, bo nie kazdemu moze ona pasic.

Napewno kwestia ABS'u jest jak najbardziej godna polecenia, bo jest to supersprawa. Jezeli wiec spodoba Ci sie praca, Charakter i zachowanie motocykla,m to bierz.

W tescie niezawodnosci obciol dobrze, tyle, ze serwice jest nieco drozszy, ale idzie to przebolec.

JAk juz bedziesz bral, to tylko wersje z ABS'em

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nic, po prostu zwracam uwage, ze prace i Charakter tego silnika trzeba poznac i ewentualnie

> polubic, bo nie kazdemu moze ona pasic.

> Napewno kwestia ABS'u jest jak najbardziej godna polecenia, bo jest to supersprawa. Jezeli wiec

> spodoba Ci sie praca, Charakter i zachowanie motocykla,m to bierz.

> W tescie niezawodnosci obciol dobrze, tyle, ze serwice jest nieco drozszy, ale idzie to przebolec.

> JAk juz bedziesz bral, to tylko wersje z ABS'em

Hmm, a jak z prowadzeniem w porównaniu do fazera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro z absem to będzie vtec

poczytaj na vfr.oc.pl/forum

podobno najbardziej udany model to ten z rocznikow 98-01

vtech na lancuchu a nie na kolach zębatych,do tego charakterystyka jego pracy jest nieco inna niż w poprzednim modelu ze względu na zmienne fazy rozrządu-niektórzy traktują to jako wadę

ja mam ostatni wypust Fi i jestem zadowolony

jakbym mial zmieniac to na bmw smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dobry znajomy ma VFR. Z tego co pamiętam 2000/2001 bez V-tec czy jakoś tak. Ostatnią "prawdziwą" jak twierdzi hehe.gif

W każdym bądź razie, jako że sporo 2oo dosiadał, to rozmawiając z nim:

- VFR mało pali

- dobrze się prowadzi

- da się nią pojechać w dalszą trasę

- nadaje się do jazdy wokół komina, aczkolwiek średnio nadaje się do miasta, tu "święta trójca, Fazer/Hornet/Bandit" jest lepsza.

Z minusów:

- sypiąca się "elektryka"

- problemy z "ładowaniem"

- w mocnym upale, jak wczoraj, w korku potrafi się mocno zagrzać, aż za mocno. Układ chłodzenia sprawny, wentylatory na najwyższych biegach itd.

- ciężko znaleźć coś, co będzie nadawało się do jazdy, bez wrzucenia sporego worka złota

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja się wypowiem bo miałem VFR 800Fi 98r. ale Vtekiem też jeździłem. Ogólnie jakbym miał teraz kupować motocykl to kupił bym VFR. Jest bardzo uniwersalny. Ma mocny dół dlatego nie trzeba go kręcić i przez to też mało pali. DO 5tys obr można spokojnie jeździć. Baaardzo wygodny. Ma świetne owiewki. Nawet podczas jazdy w deszczu byłem suchutki. Ma niezniszczalny silnik i jest klasą samą w sobie. motocykl do wszystkiego. Oczywiście ma minusy. Nie nadaje się dla niskich osób (ja mam 182cm i było ok, ale ktoś ze 170-175cm lepiej niech wcześniej się przymierzy) duża masa robi problemy kiedy trzeba go przepchać kawałek, ale jak tylko zacznie się nim jechać to prowadzi się jak rower. W upały takie jak teraz minusem są owiewki (tak dobre, że powietrze nie chłodzi kkierowcy) i co najgorsze, najgłupsze itd itp madwa cylindry zaraz pod jajami:D Trzeba jeździć w spodniach motocyklowych bo przy cienkich spodenkach jest zagrożenie spaleniem jaj. Dodatkowo po prawej stronie idą kolektory z tych cylindrów które na światłach grzeją nieźle nogi. Zdecydowanie nie polecam tego sprzętu początkującym. 110KM może nie robić wrażenia na papierze, ale podczas jazdy potrafi zaskoczyć bo ma wysoki moment. Vtecto troszeczke inny sprzęt. Pozycja bardziej sportowa, ale też wygodna. Do 7tys jeździ jak stara VFR, ale po dodaniu gazu wyłania się z niej potwór i mamy pełnoprawnego sporta którym można szaleć na torze. idealne połączenie turystyka ze sportem. Jeśli chodzi o fazera to taki zwykły nudny motorek do przemieszczania się z punktu A do B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To i ja się wypowiem bo miałem VFR 800Fi 98r. ale Vtekiem też jeździłem. Ogólnie jakbym miał teraz

> kupować motocykl to kupił bym VFR. Jest bardzo uniwersalny. Ma mocny dół dlatego nie trzeba go

> kręcić i przez to też mało pali. DO 5tys obr można spokojnie jeździć. Baaardzo wygodny. Ma

> świetne owiewki. Nawet podczas jazdy w deszczu byłem suchutki. Ma niezniszczalny silnik i jest

> klasą samą w sobie. motocykl do wszystkiego. Oczywiście ma minusy. Nie nadaje się dla niskich

> osób (ja mam 182cm i było ok, ale ktoś ze 170-175cm lepiej niech wcześniej się przymierzy)

> duża masa robi problemy kiedy trzeba go przepchać kawałek, ale jak tylko zacznie się nim

> jechać to prowadzi się jak rower. W upały takie jak teraz minusem są owiewki (tak dobre, że

> powietrze nie chłodzi kkierowcy) i co najgorsze, najgłupsze itd itp madwa cylindry zaraz pod

> jajami:D Trzeba jeździć w spodniach motocyklowych bo przy cienkich spodenkach jest zagrożenie

> spaleniem jaj. Dodatkowo po prawej stronie idą kolektory z tych cylindrów które na światłach

> grzeją nieźle nogi. Zdecydowanie nie polecam tego sprzętu początkującym. 110KM może nie robić

> wrażenia na papierze, ale podczas jazdy potrafi zaskoczyć bo ma wysoki moment. Vtecto

> troszeczke inny sprzęt. Pozycja bardziej sportowa, ale też wygodna. Do 7tys jeździ jak stara

> VFR, ale po dodaniu gazu wyłania się z niej potwór i mamy pełnoprawnego sporta którym można

> szaleć na torze. idealne połączenie turystyka ze sportem. Jeśli chodzi o fazera to taki zwykły

> nudny motorek do przemieszczania się z punktu A do B

Chyba mnie przekonaliście do vfrki grinser006.gif

Ja celuję w wersję po 2003 roku wink.gif

Niutona od fz6tki ma 17 wiecej więc myśle ogarne grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli chodzi o fazera to taki zwykły nudny motorek do przemieszczania się z punktu A do B

Prawie się zgodzę wink.gif Co prawda jeżdżę FZS'em ale jak ostatnio stwierdził kolega, który na co dzień jeździ Daytoną 675: "od 10.000rpm to nawet jedzie" zlosnik.gif No ale prawda, że na miasto wdzięczny sprzęt. W turystyce też się sprawdza ale wolałbym coś innego w trasę. Dla mnie za mały ale mało co nie będzie dla mnie za małe crazy.gif ... 196cm wzrostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prawie się zgodzę Co prawda jeżdżę FZS'em ale jak ostatnio stwierdził kolega, który na co dzień

> jeździ Daytoną 675: "od 10.000rpm to nawet jedzie" No ale prawda, że na miasto wdzięczny

> sprzęt. W turystyce też się sprawdza ale wolałbym coś innego w trasę. Dla mnie za mały ale

> mało co nie będzie dla mnie za małe ... 196cm wzrostu.

Goldwing myśle będzie akurat ;D wpysk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.