Chalek Napisano 27 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2013 Helou, Juz prawie kupilem fz6 a tu zobaczylem vfrke.... Procz tego ze fz6 lzejszy to w czym to to lepsze/gorsze Fz6s of kors Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 27 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2013 > Helou, > Juz prawie kupilem fz6 a tu zobaczylem vfrke.... > Procz tego ze fz6 lzejszy to w czym to to lepsze/gorsze > Fz6s of kors siedziałeś na obu? Fz to wygodne moto (dla niewysokich), VFR nie każdemu pasuje. ale VFR to fajna zabawka - z ciekawym silnikiem. ale mi np się na tym niewygodnie siedzi. a Fz to kurde taki pasek w tedeiku wśród motocykli. VFR natomiast jest szczegółowo opisana w książce o motocyklizmie od lat 50tych. czyli uznali to za znaczący moto w historii, fazera nie ma tam:) wiem że to specyficzny pkt widzenia. ale pewnie zaraz przyjdą inni z konkretami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 27 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2013 Kwestia upodoban i ergonomi, Osobiscie nie widzi mi sie zbytnio charakterystyka pracy V4 i systemu. Service do tanich nie nalezy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 28 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 ktos kiedy podawal strone gdzie sie idzie przymierzyc do moto, macie ja moze? Mam 1,8m, to wysoki jestem?:-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > ktos kiedy podawal strone gdzie sie idzie przymierzyc do moto, macie ja moze? > Mam 1,8m, to wysoki jestem?:-D http://cycle-ergo.com/ Ja mam 188 i fazer jest za mały. Pomimo ze wiekszy niż SV - to wycięcia w baku juz nie wystarczają :/ Może Tobie styknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > ktos kiedy podawal strone gdzie sie idzie przymierzyc do moto, macie ja moze? http://cycle-ergo.com/ > Mam 1,8m, to wysoki jestem?:-D Ja mam 182cm i wydaje mi się, że to taki "uniwersalny" wzrost dla motocyklisty - praktycznie każda maszyna do której się przymierzałem była OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > Mam 1,8m, to wysoki jestem?:-D Szału nie ma , tym co piszą w dowodzie osobistym się nie sugeruj! Co do moto to wzrost masz ok, problemy Imo zaczynają się w okolicach 190cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 28 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > http://cycle-ergo.com/ > Ja mam 188 i fazer jest za mały. Pomimo ze wiekszy niż SV - to wycięcia w baku juz nie wystarczają > :/ Może Tobie styknie. Hmm, no to musze kajs vfr znalezc do przymiarki ;-) Andy7 a co jest nie tak z tym v4? Bo fazer to wiadomo typowa 600 rzedowa wiec wiem jak to jezdzi :-) Za vfr przemawia cbs, abs i ogolnie bardziej mi sie podoba :-D Bo moc podobna tylko ze vka to jednak inna charakterystyka. aaa i jeszcze jak z prowadzeniem? Bo fazerem to sie jezdzi jak rowerem :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > Hmm, no to musze kajs vfr znalezc do przymiarki ;-) > Andy7 a co jest nie tak z tym v4? > Bo fazer to wiadomo typowa 600 rzedowa wiec wiem jak to jezdzi :-) > Za vfr przemawia cbs, abs i ogolnie bardziej mi sie podoba :-D > Bo moc podobna tylko ze vka to jednak inna charakterystyka. V-ka idzie bardziej z dolu, ma tam wiekszy moment i nie trzeba jej krecic aby sie sprawnie odpychala. Ja osobiscie wole dzwiek v-ki albo twina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > V-ka idzie bardziej z dolu, ma tam wiekszy moment i nie trzeba jej krecic aby sie sprawnie odpychala. No nie do końca tak, jeżdżę 4 lata vfr800 z '98 i miałem okazję porównać do fazera 600 z 2006. Wg mnie do miasta fazer przyjemniejszy - silnik ciągnie bez protestów od samego dołu, kiedy v4 szarpie poniżej 3000obr. Do tego fazer jest lżejszy, poręczniejszy i bardziej rowerowaty. W trasie wygodniej mi na vfr - od 4000 obr. ciągnie już solidnie i przy turystycznej jeździe nie ma sensu kręcić powyżej 8000. Pozycja wygodniejsza, lepsza ochrona przed wiatrem i deszczem. Podczas wyprawy z kumplami stwierdziliśmy, że do vfr trzeba mieć około 180cm i raczej długie ręce niż długie nogi, bo kolana wbijają się w boczne wystające owiewki. Trzeba się przymierzyć, do tego moja vfr jest najstarszą 800 (bez vtec'a i na kołach zębatych) i nie jechałem na tych nowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > Andy7 a co jest nie tak z tym v4 ? Nic, po prostu zwracam uwage, ze prace i Charakter tego silnika trzeba poznac i ewentualnie polubic, bo nie kazdemu moze ona pasic. Napewno kwestia ABS'u jest jak najbardziej godna polecenia, bo jest to supersprawa. Jezeli wiec spodoba Ci sie praca, Charakter i zachowanie motocykla,m to bierz. W tescie niezawodnosci obciol dobrze, tyle, ze serwice jest nieco drozszy, ale idzie to przebolec. JAk juz bedziesz bral, to tylko wersje z ABS'em Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 28 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > Nic, po prostu zwracam uwage, ze prace i Charakter tego silnika trzeba poznac i ewentualnie > polubic, bo nie kazdemu moze ona pasic. > Napewno kwestia ABS'u jest jak najbardziej godna polecenia, bo jest to supersprawa. Jezeli wiec > spodoba Ci sie praca, Charakter i zachowanie motocykla,m to bierz. > W tescie niezawodnosci obciol dobrze, tyle, ze serwice jest nieco drozszy, ale idzie to przebolec. > JAk juz bedziesz bral, to tylko wersje z ABS'em Hmm, a jak z prowadzeniem w porównaniu do fazera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > Hmm, a jak z prowadzeniem w porównaniu do fazera ? Fazerem nie jezdzilem, za mala poj. dla mnie byla Z prowadzeniem jest spoko, karnij sie, bo bez tego nie rusz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 28 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > Fazerem nie jezdzilem, za mala poj. dla mnie byla > Z prowadzeniem jest spoko, karnij sie, bo bez tego nie rusz. Nie ma wyjścia, trzeba szukać egzemplarza Dzięki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzesiekBstok Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 skoro z absem to będzie vtec poczytaj na vfr.oc.pl/forum podobno najbardziej udany model to ten z rocznikow 98-01 vtech na lancuchu a nie na kolach zębatych,do tego charakterystyka jego pracy jest nieco inna niż w poprzednim modelu ze względu na zmienne fazy rozrządu-niektórzy traktują to jako wadę ja mam ostatni wypust Fi i jestem zadowolony jakbym mial zmieniac to na bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 Witam. Dobry znajomy ma VFR. Z tego co pamiętam 2000/2001 bez V-tec czy jakoś tak. Ostatnią "prawdziwą" jak twierdzi W każdym bądź razie, jako że sporo 2oo dosiadał, to rozmawiając z nim: - VFR mało pali - dobrze się prowadzi - da się nią pojechać w dalszą trasę - nadaje się do jazdy wokół komina, aczkolwiek średnio nadaje się do miasta, tu "święta trójca, Fazer/Hornet/Bandit" jest lepsza. Z minusów: - sypiąca się "elektryka" - problemy z "ładowaniem" - w mocnym upale, jak wczoraj, w korku potrafi się mocno zagrzać, aż za mocno. Układ chłodzenia sprawny, wentylatory na najwyższych biegach itd. - ciężko znaleźć coś, co będzie nadawało się do jazdy, bez wrzucenia sporego worka złota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty1990 Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 To i ja się wypowiem bo miałem VFR 800Fi 98r. ale Vtekiem też jeździłem. Ogólnie jakbym miał teraz kupować motocykl to kupił bym VFR. Jest bardzo uniwersalny. Ma mocny dół dlatego nie trzeba go kręcić i przez to też mało pali. DO 5tys obr można spokojnie jeździć. Baaardzo wygodny. Ma świetne owiewki. Nawet podczas jazdy w deszczu byłem suchutki. Ma niezniszczalny silnik i jest klasą samą w sobie. motocykl do wszystkiego. Oczywiście ma minusy. Nie nadaje się dla niskich osób (ja mam 182cm i było ok, ale ktoś ze 170-175cm lepiej niech wcześniej się przymierzy) duża masa robi problemy kiedy trzeba go przepchać kawałek, ale jak tylko zacznie się nim jechać to prowadzi się jak rower. W upały takie jak teraz minusem są owiewki (tak dobre, że powietrze nie chłodzi kkierowcy) i co najgorsze, najgłupsze itd itp madwa cylindry zaraz pod jajami:D Trzeba jeździć w spodniach motocyklowych bo przy cienkich spodenkach jest zagrożenie spaleniem jaj. Dodatkowo po prawej stronie idą kolektory z tych cylindrów które na światłach grzeją nieźle nogi. Zdecydowanie nie polecam tego sprzętu początkującym. 110KM może nie robić wrażenia na papierze, ale podczas jazdy potrafi zaskoczyć bo ma wysoki moment. Vtecto troszeczke inny sprzęt. Pozycja bardziej sportowa, ale też wygodna. Do 7tys jeździ jak stara VFR, ale po dodaniu gazu wyłania się z niej potwór i mamy pełnoprawnego sporta którym można szaleć na torze. idealne połączenie turystyka ze sportem. Jeśli chodzi o fazera to taki zwykły nudny motorek do przemieszczania się z punktu A do B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 29 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > To i ja się wypowiem bo miałem VFR 800Fi 98r. ale Vtekiem też jeździłem. Ogólnie jakbym miał teraz > kupować motocykl to kupił bym VFR. Jest bardzo uniwersalny. Ma mocny dół dlatego nie trzeba go > kręcić i przez to też mało pali. DO 5tys obr można spokojnie jeździć. Baaardzo wygodny. Ma > świetne owiewki. Nawet podczas jazdy w deszczu byłem suchutki. Ma niezniszczalny silnik i jest > klasą samą w sobie. motocykl do wszystkiego. Oczywiście ma minusy. Nie nadaje się dla niskich > osób (ja mam 182cm i było ok, ale ktoś ze 170-175cm lepiej niech wcześniej się przymierzy) > duża masa robi problemy kiedy trzeba go przepchać kawałek, ale jak tylko zacznie się nim > jechać to prowadzi się jak rower. W upały takie jak teraz minusem są owiewki (tak dobre, że > powietrze nie chłodzi kkierowcy) i co najgorsze, najgłupsze itd itp madwa cylindry zaraz pod > jajami:D Trzeba jeździć w spodniach motocyklowych bo przy cienkich spodenkach jest zagrożenie > spaleniem jaj. Dodatkowo po prawej stronie idą kolektory z tych cylindrów które na światłach > grzeją nieźle nogi. Zdecydowanie nie polecam tego sprzętu początkującym. 110KM może nie robić > wrażenia na papierze, ale podczas jazdy potrafi zaskoczyć bo ma wysoki moment. Vtecto > troszeczke inny sprzęt. Pozycja bardziej sportowa, ale też wygodna. Do 7tys jeździ jak stara > VFR, ale po dodaniu gazu wyłania się z niej potwór i mamy pełnoprawnego sporta którym można > szaleć na torze. idealne połączenie turystyka ze sportem. Jeśli chodzi o fazera to taki zwykły > nudny motorek do przemieszczania się z punktu A do B Chyba mnie przekonaliście do vfrki Ja celuję w wersję po 2003 roku Niutona od fz6tki ma 17 wiecej więc myśle ogarne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigblack Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > Jeśli chodzi o fazera to taki zwykły nudny motorek do przemieszczania się z punktu A do B Prawie się zgodzę Co prawda jeżdżę FZS'em ale jak ostatnio stwierdził kolega, który na co dzień jeździ Daytoną 675: "od 10.000rpm to nawet jedzie" No ale prawda, że na miasto wdzięczny sprzęt. W turystyce też się sprawdza ale wolałbym coś innego w trasę. Dla mnie za mały ale mało co nie będzie dla mnie za małe ... 196cm wzrostu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 29 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > Prawie się zgodzę Co prawda jeżdżę FZS'em ale jak ostatnio stwierdził kolega, który na co dzień > jeździ Daytoną 675: "od 10.000rpm to nawet jedzie" No ale prawda, że na miasto wdzięczny > sprzęt. W turystyce też się sprawdza ale wolałbym coś innego w trasę. Dla mnie za mały ale > mało co nie będzie dla mnie za małe ... 196cm wzrostu. Goldwing myśle będzie akurat ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > Goldwing myśle będzie akurat ;D eksploatacja goldwinga jest za droga. sól i tabletki do zmywarki nie są za darmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigblack Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > Goldwing myśle będzie akurat ;D Na miasto w sam raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 29 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > Na miasto w sam raz Jak sie nei zmiescisz pomiedzy to taranem wpadniesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigblack Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > Jak sie nei zmiescisz pomiedzy to taranem wpadniesz Już raz taranem brałem samochód. Boli i już nie chcę więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.