Skocz do zawartości

suv ze skrzynia automatyczną dla kobiety


sebaso

Rekomendowane odpowiedzi

> To niestety znak czasów

nie. ja nie piszę, że jakość wnętrz spada wszędzie. piszę o konkretnym wnętrzu, które jest IMHO na koncu skali vs konkurencja...

ja rozumiem, że masz i Ci nie przeszkadza ok.gif ale mnie to (i drewniane prowadzenie) odrzuciło od tego auta po jeździe próbnej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja rozumiem, że masz i Ci nie przeszkadza ale mnie to (i drewniane prowadzenie) odrzuciło od tego

> auta po jeździe próbnej...

Ja nie piszę o mojej - ta się prowadzi jak taczka. Piszę o nowej. Subaru to nie jest. Ale jakoś nie zauważyłem żeby było specjalnie gorzej. Choćby w porównaniu do takiego Forda Kugi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cześć,

> Tym razem ja się zapytam co polecicie?

> Bo póki co jest typowany nowy RAV4, ale Toyota łączy auto z 4x4, a czterołap nie jest wymagany bo

> po co kobiecie w mieście napęd na cztery koła .

> Auto dla mojej mamy, która po roku używania poprzedniej generacji ravki postanowiła jednak zmienić

> samochód i nie chce nic innego niż SUV bo bezpiecznie się w nim czuje .

> Budżet max 120tys zł.

W budzecie miesci sie Mazda CX5 4x4 2.0 AT, SkyMotion. Jak na SUV to przyjemnie sie prowadzi. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja nie piszę o mojej - ta się prowadzi jak taczka. Piszę o nowej. Subaru to nie jest. Ale jakoś nie

> zauważyłem żeby było specjalnie gorzej. Choćby w porównaniu do takiego Forda Kugi.

aha. myślałem ze masz ten obecny model...

tak czy siak - podtrzymuje smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy Ty mnie podejrzewasz że mając tyle kasy kupiłbym nowego SUVa? Kupiłbym Subaru XV.

> Twoje prawo. Natomiast napisz do czego porównujesz. Bo jak do BMW to pełna zgoda

nie. do normalnych aut, nie premium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Porównaj do innych SUVów. Bo tylko tak to ma sens. Musiał byś mieć naprawdę kiepskie auto, żeby

> prowadziło się gorzej niż SUV.

no przeciez porownuje (wnętrze!) innych suvów (np. Kuga, Koleos) - nie do premium (pokroju BMW). w prowadzenie nie wnikam, bo wszystkie SUVy są do kitu w tym względzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no niestety nie ja jej proponawałem nową A-clasę i byli nawet ogladać, ale po przejażdżce matula

> stwierdziła, ze jednak za mały i nie czuje się w nim pewnie

Moj ojciec rok temu szukal bardzo podobnego auta: mialbyc wyzszy, zeby sie dobrze wsiadalo.wysiadalo oraz wjezdzal bezproblemowo do garazu (duzy spadek na krotkim odcinku); benzyna, koniecznie automat, mozliwie nisko awaryjny. Reszta to im ladniejszy i lepiej wyposazony tym lepiej.

Stanelo na Sportage i wlasciwie nic innego nie podeszlo. Za cene 110kzl mial 2.0 automat, prawie ze maksymalnie wyposazony (nawet z systemem parkowania rownoleglego).

Po roku jest mega zadowolony, jezdzi sie wygodnie i komfortowo, jedynie moglby palic ciut mniej.

IMO nieprzesadnie wielki SUV do miasta to dobra opcja, pytanie co kto lubi i na czym zalezy. Jak sam widzisz wybor jest duzy, bo jest ok 10 propozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cześć,

> Tym razem ja się zapytam co polecicie?

> Bo póki co jest typowany nowy RAV4, ale Toyota łączy auto z 4x4, a czterołap nie jest wymagany bo

> po co kobiecie w mieście napęd na cztery koła .

> Auto dla mojej mamy, która po roku używania poprzedniej generacji ravki postanowiła jednak zmienić

> samochód i nie chce nic innego niż SUV bo bezpiecznie się w nim czuje .

> Budżet max 120tys zł.

Moja mam niedawno przesiadła się ze starej Rav-ki do nowej . Obie z automatem i benzyną. Jazda nową rav-ką w porównaniu do starej jest milion razy lepsza podobnie jak skrzynia w nowej wersji.

Jeden minus to że ravka urosła co niektórym kobietom nie bardzo się podoba.

Ja osobiście wolałbym CX-5 ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a czterołap nie jest wymagany bo po co kobiecie w mieście napęd na cztery koła .

Jak jeździłem zimą Chevroletem AWD to akurat to właśnie AWD się przydawało, gdy trzeba było wyjechać z jakiegoś niedokładnie odśnieżonego miejsca, podjechać pod górkę albo zwyczajnie, jak nie było czasu na odśnieżanie - wydostać się z garażu albo do niego wjechać. SUVy są cięższe i raczej to AWD czy 4WD pomaga, niż przeszkadza, zwłaszcza zimą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moja mam niedawno przesiadła się ze starej Rav-ki do nowej . Obie z automatem i benzyną. Jazda nową

> rav-ką w porównaniu do starej jest milion razy lepsza podobnie jak skrzynia w nowej wersji.

> Jeden minus to że ravka urosła co niektórym kobietom nie bardzo się podoba.

> Ja osobiście wolałbym CX-5

sporo osób poleca CX-5, ale juz sprawdzałem i z auto zaczyna się od ponad 120tys. zł, a toyotę udałoby się kupic za nieco ponad 120 juz z lakierem met, jakimiś dodatkami w postaci alarmu oraz pakietem executive( nie wiem co on oznacza bo na stronie toyoty go nie znalazłem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak jeździłem zimą Chevroletem AWD to akurat to właśnie AWD się przydawało, gdy trzeba było

> wyjechać z jakiegoś niedokładnie odśnieżonego miejsca, podjechać pod górkę albo zwyczajnie,

> jak nie było czasu na odśnieżanie - wydostać się z garażu albo do niego wjechać. SUVy są

> cięższe i raczej to AWD czy 4WD pomaga, niż przeszkadza, zwłaszcza zimą.

ok.gif ja to wszystko wiem, ale całe zycie jeździła fwd i jakoś sobie dawała radę, więc do miasta jej wystarczy, a i tak jak się zdecyduje na RAV4 z AT bedzie zmuszona wziąć 4x4 wink.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja to wszystko wiem, ale całe zycie jeździła fwd i jakoś sobie dawała radę, więc do miasta jej

> wystarczy, a i tak jak się zdecyduje na RAV4 z AT bedzie zmuszona wziąć 4x4 .

Czy TYLKO w mieście będzie jeździła? Czy ZAWSZE są warunki, żeby ruszyć bez problemu albo czy W OGÓLE nie ma tam górek, podjazdów?

Jeździłem sedanami FWD i gdy się przesiadłem do SUV AWD okazało się, że w trudnych sytuacjach, gdzie normalnie FWD dawał radę - AWD włączało się i pozwalało ruszyć dość ciężką kolubrynę. Gdyby moja Mama miała prawko i z niego korzystała i gdyby miała jeździć SUV - doradziłbym jej właśnie AWD i to w miarę nowoczesne. Wolałbym to zamiast np. alarmu, który jest tylko niewielką przeszkodą dla złodzieja a w połączeniu z immobilizerem potrafi nieźle życie uprzykrzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sporo osób poleca CX-5, ale juz sprawdzałem i z auto zaczyna się od ponad 120tys. zł, a toyotę

> udałoby się kupic za nieco ponad 120 juz z lakierem met, jakimiś dodatkami w postaci alarmu

> oraz pakietem executive( nie wiem co on oznacza bo na stronie toyoty go nie znalazłem).

Na pewno da się urwać kilka % z ceny i z tego co słyszałem w Mazdzie jest ubezpieczenie w cenie auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sporo osób poleca CX-5, ale juz sprawdzałem i z auto zaczyna się od ponad 120tys. zł, a toyotę

> udałoby się kupic za nieco ponad 120 juz z lakierem met, jakimiś dodatkami w postaci alarmu

> oraz pakietem executive( nie wiem co on oznacza bo na stronie toyoty go nie znalazłem).

Toyota ma CVT zamiast klasycznego automatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Toyota ma CVT zamiast klasycznego automatu.

tak tak wiem ok.gif i żeby zszedł z obrotów to mu trzeba ująć gazu, ale jak na wymagania matuli to imo może być ok.gif

Żebyscie widzieli jaka była przerażona bo pierwszy raz jechała automatem i to po drodze szybkiego ruchu hehe.gifaż ją głowa potem rozbolała ze stresu zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To nie wiem. Jeździłem Kugą, jakimś Citroenem i nowym Sportage. I nie zauważyłem wielkich różnic w

> prowadzeniu.

Różnice są i to spore.

p. Takiemu X-Trail-owi bliżej do pick-up-ow i terenówek na ramie i resorach piórowych. Taka taczka.

Podobny CR-V za to jeździ jak Civic. Gdyby nie wysokość to trudno odczuć, że to SUV.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No nie wiem. Civicem można dosyć szybko wejść w zakręt. I trzyma się drogi jak przyklejony. CR-V

> bym się szczerze mówiąc bał

No nie jechalem wprawdzie civicem,ale majac samochod,ktory prowadzi sie dosc kijowo- lanos (po lekkiej przerobce zawieszenia majacych na celu poprawe prowadzenia),oraz cordobe- stwierdzam,ze jest duza roznica miedzy honda a tymi samochodami.Pewnie glownie ze wzgledu na mase i polozony wyzej srodek ciezkosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No nie wiem. Civicem można dosyć szybko wejść w zakręt. I trzyma się drogi jak przyklejony. CR-V

> bym się szczerze mówiąc bał

Nie ma się czego bać. Tylko bardziej ryje nosem. 315kkm zrobiłem od nowości. Później 150kkm. X-Trail-em. Wcześniej po kilkadziesiąt kkm rożnymi terenówkami i pick-up-ami i zwykłym Civic-kiem.

Nie o tym jednak mowa. Chodzi o różnice między SUV-ami. Są odczuwalne bardzo wyraźnie i jest to głównie podział: "jak osobówka" lub "jak taczka".

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.