mAbZ Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 Dziś w fabryce w Trollhättan wyprodukowano pierwszego Saaba, ponad 2 lata po ogłoszeniu upadłości i wstrzymaniu produkcji. Nowy właściciel, szwedzko-chiński holding Nevs, zapowiada szybkie wznowienie produkcji seryjnej. Dziś wyprodukowano pierwsze auto pierwszej serii testowej Saaba 9-3 po face liftningu http://www.saabsunited.com/2013/09/production-has-started.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Dziś wyprodukowano pierwsze auto pierwszej serii testowej Saaba 9-3 po face liftningu Ale kto da za nówkę 100 tysięcy, jak sąsiad i tak pomyśli, że to używka za 25 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 ja bym dal ale ja normalny nie jestem ciekawe jaki tam silnik wsadzili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 Nie wroze sukcesu. Nie maja sieci dilerskiej ani serwisów. Poza tym to sosc stary model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Dziś w fabryce w Trollhättan wyprodukowano pierwszego Saaba, > ponad 2 lata po ogłoszeniu upadłości i wstrzymaniu produkcji. > Nowy właściciel, szwedzko-chiński holding Nevs, zapowiada szybkie wznowienie produkcji seryjnej. > Dziś wyprodukowano pierwsze auto pierwszej serii testowej Saaba 9-3 po face liftningu > http://www.saabsunited.com/2013/09/production-has-started.html to miłe szkoda by było takiej zasłużonej marki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Ale kto da za nówkę 100 tysięcy, jak sąsiad i tak pomyśli, że to używka za 25 . Ciekawe, czy to wpłynie na ceny używek ... bo aktualnie są bardzo zachęcające i na dziś saab wskoczył na wysoką pozycję na liście "następne auto". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Ciekawe, czy to wpłynie na ceny używek ... bo aktualnie są bardzo zachęcające i na dziś saab > wskoczył na wysoką pozycję na liście "następne auto". 9-3 to stare auto dlatego ceny są kuszące, ale mimo wszystko jak porównasz nowsze roczniki do konkurencji promocji nie ma, tak samo jak ostatnie 9-5 trzyma cały czas cenę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Ale kto da za nówkę 100 tysięcy, jak sąsiad i tak pomyśli, że to używka za 25 . Polskie myślenie, nie ważne, że się sypie i co chwilę wizyta u mechanika, ważne, że taki jak sąsiada, który kupił nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > jak porównasz nowsze roczniki do konkurencji promocji nie ma Czy ja wiem ? Co prawda 5 latek to już raczej wiek średni, ale 9-3 z 2008 w okolicach 30 k kupisz, a o A4 nie ma co myśleć. Inna sprawa, że na Saaba nic pod remizą nie wyrwiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 18 Września 2013 Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Czy ja wiem ? Co prawda 5 latek to już raczej wiek średni, ale 9-3 z 2008 w okolicach 30 k kupisz, > a o A4 nie ma co myśleć. > Inna sprawa, że na Saaba nic pod remizą nie wyrwiesz. Znaczki mozna przełożyć... Myślisz że grupa docelowa zwietrzy podstęp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 18 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2013 > Inna sprawa, że na Saaba nic pod remizą nie wyrwiesz. Chyba że Aero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 19 Września 2013 Udostępnij Napisano 19 Września 2013 > Czy ja wiem ? Co prawda 5 latek to już raczej wiek średni, ale 9-3 z 2008 w okolicach 30 k kupisz, > a o A4 nie ma co myśleć. > Inna sprawa, że na Saaba nic pod remizą nie wyrwiesz. od mirasa to może wyrwiesz saaba za taką kasę, jak patrzyłem na krajówki to ceny bez promocji, ale fakt, że grupa vag prawie zawsze przewyższa wszystko w Polsce, czy pod remizą czy ceną u Mirka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 19 Września 2013 Udostępnij Napisano 19 Września 2013 > Chyba że Aero i z ledami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 19 Września 2013 Udostępnij Napisano 19 Września 2013 > Czy ja wiem ? Co prawda 5 latek to już raczej wiek średni, ale 9-3 z 2008 w okolicach 30 k kupisz, > a o A4 nie ma co myśleć. Z ciekawosci odpalilem otomoto i w tej cenie tylko sprowadzane igielki Za krajowego trzeba doliczyc ok 7-10KPLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 19 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2013 > i z ledami FL ma ledy w standardzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 19 Września 2013 Udostępnij Napisano 19 Września 2013 > FL ma ledy w standardzie nawiązywałem do Quote: Inna sprawa, że na Saaba nic pod remizą nie wyrwiesz. stary aero + ledy i coś wyrwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 19 Września 2013 Udostępnij Napisano 19 Września 2013 > nawiązywałem do > Quote: > Inna sprawa, że na Saaba nic pod remizą nie wyrwiesz. > stary aero + ledy i coś wyrwie Pod remizą można i takie znaleźć, które na bilet autobusowy wyrwiesz kwestia czy o takie chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 19 Września 2013 Udostępnij Napisano 19 Września 2013 > Dziś w fabryce w Trollhättan wyprodukowano pierwszego Saaba, > ponad 2 lata po ogłoszeniu upadłości i wstrzymaniu produkcji. > Nowy właściciel, szwedzko-chiński holding Nevs, zapowiada szybkie wznowienie produkcji seryjnej. > Dziś wyprodukowano pierwsze auto pierwszej serii testowej Saaba 9-3 po face liftningu > http://www.saabsunited.com/2013/09/production-has-started.html Szwedzka stal tak łatwo nie odpuszcza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 20 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2013 Filmik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 > Filmik Ładny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jogi Napisano 20 Września 2013 Udostępnij Napisano 20 Września 2013 ciekawe jak wygląda deska, z zewnątrz 'lubię to' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 W środku trąci myszką... albo też jest klasycznie piękne . Ja optuję za pierwszą wersją. Jeśłi miałbym dac 100 tyś za auto to wolałbym zamiast Saaba kupić Superba Kombi. Bez nowego modelu Saab nie da rady wrócić na rynek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 21 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2013 > Bez nowego modelu Saab nie da rady wrócić na rynek. Ma być stary model ale z nowym silnikiem- elektrycznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 > W środku trąci myszką... albo też jest klasycznie piękne . jest klasyczne i caly czas nawiazuje do klasyki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 21 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2013 > jest klasyczne i caly czas nawiazuje do klasyki Na tym uczyłem się jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 To jeszcze sprzed zmian jakie Gm zrobił. A wszystkie klawisze pokryte sa taka guma ktora po kilku dotknieciach zaczyna sie łuszczyć i wyglądało okropnie. Mi w 9-3 dwa razy zmieniało panel klimy, raz radio i raz inne przyciski bo sie łuszczyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 > jest klasyczne i caly czas nawiazuje do klasyki Oczywiście , ale na tle konkurencji wygląda to mimo wszystko słabo. Postępu nie da sie zatrzymać i to nawiązanie do klasyki powinno być jednak ciut mniej klasyczne To ma być auto dla ludzi a nie dla koneserów marki. Pokaż ludziom wnętrze tego Saaba, Insigni czy Audi A4. Jestem pewien że Saab zdecydowanie przegra nawet jak znaczki firmowe usuniesz. O linni karoserii nie ma co pisać. Jest ładna zwłaszcza w kombi, ale nie wytrzyma konkurencji z Mazdą 6 czy Volvo S60. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 co do konkurencji to wielkosciowo 9-3, niewiem czy konkurowac powinien z bmw3 audi a4 oplem insignia, bo model 9-5 jest tak naprawde insignia w prebraniu ale mimo sentymentu do saaba jesli mial bym wybierac miedzy insignia a 9-5 to wybral bym opla (zwlaszcza opc z ktora szaleje) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 21 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2013 > co do konkurencji to wielkosciowo 9-3, niewiem czy konkurowac powinien z bmw3 audi a4 oplem > insignia, bo model 9-5 jest tak naprawde insignia w prebraniu > ale mimo sentymentu do saaba jesli mial bym wybierac miedzy insignia a 9-5 to wybral bym opla > (zwlaszcza opc z ktora szaleje) Platforma jest ta sama, ale 9-5 rocznik 2010 to o 10 cm dłuższe auto, sedan jest dłuższy nawet od Insigni kombi. Na ulicy robi piorunujące wrażenie. Wielka szkoda, że GM postanowił ukatrupić ten model (nie zgodził się na odsprzedanie licencji za żadną cenę) 9-5 był również dostępny z tym samym silnikiem V6 co w Oplu OPC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 > Platforma jest ta sama, ale 9-5 rocznik 2010 to o 10 cm dłuższe auto, > sedan jest dłuższy nawet od Insigni kombi. Na ulicy robi piorunujące wrażenie. niedawno obejrzalem sobie ten model na parkingu i masz racje-na zywo robi ogromne wrazenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 > To jeszcze sprzed zmian jakie Gm zrobił. A wszystkie klawisze pokryte sa taka guma ktora po kilku > dotknieciach zaczyna sie łuszczyć i wyglądało okropnie. Mi w 9-3 dwa razy zmieniało panel > klimy, raz radio i raz inne przyciski bo sie łuszczyło. Mialem 3 tyg temu 93 2008 vectora Maly nalot ok 140kkm a skora powycierana i guziki wyluszczone nigdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 > Ale kto da za nówkę 100 tysięcy, jak sąsiad i tak pomyśli, że to używka za 25 . jakby mnie była stac to z chęcią kupię Saab'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 > jakby mnie była stac to z chęcią kupię Saab'a To sobie kup. Sprzedaj to co masz i zawsze to na jakiegoś Saaba wystarczy . Czy 200, 100, 10 tysięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 Robią wietrzenie magazynów i podobno zmontowali dwie sztuki Mogli by Phoenixa rozruszać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jogi Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 wygląda jak kalkulator powinni zmienić człowieka od projektowania wnętrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > Robią wietrzenie magazynów i podobno zmontowali dwie sztuki > Mogli by Phoenixa rozruszać. Nie mogliby, bo General Motors celowo blokuje wszelkie próby, rzekomo po to by chronić swoją wspaniałą technologię przed Chińczykami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 ale to zupelnie inny samochod i szczerze mowiac nawet nie mam pojecia co to moze byc, jakis prototyp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > Nie mogliby, bo General Motors celowo blokuje wszelkie próby, > rzekomo po to by chronić swoją wspaniałą technologię przed Chińczykami. Chcialem kupic 93 Kombi pod nauke jazdy. tyle, ze wypoosaztenie standardu jest bardziej niz spartanskie, ale prawdziwe rozbudzenie przyszlo podczas tankowania. Sorry ale 10 litrow na 100 km przy normalnej jezdzie to moglo przejsc 20 lat temu, dzisiaj nikt normalny tego nie zaakceptuje. Jezeli wiec chca utrzymac sie na rynku, to niech inwestuja w ograniczenie zuzycia paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
edi74 Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 To dobra wiadomość bo bardzo szkoda żeby taka marka zniknęła. Miałem kiedyś Saaba 95 Aero. Bardzo go lubiłem, ale nie potrafię powiedzieć dokładnie za co. Miał takie sobie osiągi (jak na swoją moc 230 kucy), jakoś tak dziwnie przesuniętą kierownicę no i fatalną elektronikę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 28 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2013 Produkcja powoli jest z powrotem rozkręcana, a tymczasem opublikowano zdjęcia modeli które były niemal gotowe do produkcji w momencie bankrunctwa. Nowy Saab 9-1 Nowy Saab Sonett Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 28 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > Produkcja powoli jest z powrotem rozkręcana, a tymczasem opublikowano > zdjęcia modeli które były niemal gotowe do produkcji w momencie bankrunctwa. > Nowy Saab 9-1 > Nowy Saab Sonett I jeszcze wcześniej już pokazywana limuzyna 9-3 - w stadium prototypu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > Produkcja powoli jest z powrotem rozkręcana, a tymczasem opublikowano > zdjęcia modeli które były niemal gotowe do produkcji w momencie bankrunctwa. > Nowy Saab 9-1 > Nowy Saab Sonett to nie są zdjęcia tylko wizualizacje. Produkcja produkcją, ale gdzie te auta sprzedają? Przecież sieć dealerską trzeba zbudować od nowa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > to nie są zdjęcia tylko wizualizacje. > Produkcja produkcją, ale gdzie te auta sprzedają? Przecież sieć dealerską trzeba zbudować od > nowa... Pewnie stworzą nową chińskich marek pod jednym dachem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.