Skocz do zawartości

Saab dziś zmartwychwstał


mAbZ

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś w fabryce w Trollhättan wyprodukowano pierwszego Saaba,

ponad 2 lata po ogłoszeniu upadłości i wstrzymaniu produkcji.

Nowy właściciel, szwedzko-chiński holding Nevs, zapowiada szybkie wznowienie produkcji seryjnej.

Dziś wyprodukowano pierwsze auto pierwszej serii testowej Saaba 9-3 po face liftningu ok.gif

287185897-saab.jpg

http://www.saabsunited.com/2013/09/production-has-started.html

post-9683-14352521706748_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziś w fabryce w Trollhättan wyprodukowano pierwszego Saaba,

> ponad 2 lata po ogłoszeniu upadłości i wstrzymaniu produkcji.

> Nowy właściciel, szwedzko-chiński holding Nevs, zapowiada szybkie wznowienie produkcji seryjnej.

> Dziś wyprodukowano pierwsze auto pierwszej serii testowej Saaba 9-3 po face liftningu

> http://www.saabsunited.com/2013/09/production-has-started.html

to miłe cfaniak.gif

szkoda by było takiej zasłużonej marki ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawe, czy to wpłynie na ceny używek ... bo aktualnie są bardzo zachęcające i na dziś saab

> wskoczył na wysoką pozycję na liście "następne auto".

9-3 to stare auto dlatego ceny są kuszące, ale mimo wszystko jak porównasz nowsze roczniki do konkurencji promocji nie ma, tak samo jak ostatnie 9-5 trzyma cały czas cenę ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale kto da za nówkę 100 tysięcy, jak sąsiad i tak pomyśli, że to używka za 25 .

Polskie myślenie, nie ważne, że się sypie i co chwilę wizyta u mechanika, ważne, że taki jak sąsiada, który kupił nowe grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ja wiem ? Co prawda 5 latek to już raczej wiek średni, ale 9-3 z 2008 w okolicach 30 k kupisz,

> a o A4 nie ma co myśleć.

> Inna sprawa, że na Saaba nic pod remizą nie wyrwiesz.

Znaczki mozna przełożyć... Myślisz że grupa docelowa zwietrzy podstęp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ja wiem ? Co prawda 5 latek to już raczej wiek średni, ale 9-3 z 2008 w okolicach 30 k kupisz,

> a o A4 nie ma co myśleć.

> Inna sprawa, że na Saaba nic pod remizą nie wyrwiesz.

od mirasa to może wyrwiesz saaba za taką kasę, jak patrzyłem na krajówki to ceny bez promocji, ale fakt, że grupa vag prawie zawsze przewyższa wszystko w Polsce, czy pod remizą czy ceną u Mirka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ja wiem ? Co prawda 5 latek to już raczej wiek średni, ale 9-3 z 2008 w okolicach 30 k kupisz,

> a o A4 nie ma co myśleć.

Z ciekawosci odpalilem otomoto i w tej cenie tylko sprowadzane igielki grinser006.gif

Za krajowego trzeba doliczyc ok 7-10KPLN wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nawiązywałem do

> Quote:

> Inna sprawa, że na Saaba nic pod remizą nie wyrwiesz.

> stary aero + ledy i coś wyrwie

Pod remizą można i takie znaleźć, które na bilet autobusowy wyrwiesz smile.gif kwestia czy o takie chodzi smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziś w fabryce w Trollhättan wyprodukowano pierwszego Saaba,

> ponad 2 lata po ogłoszeniu upadłości i wstrzymaniu produkcji.

> Nowy właściciel, szwedzko-chiński holding Nevs, zapowiada szybkie wznowienie produkcji seryjnej.

> Dziś wyprodukowano pierwsze auto pierwszej serii testowej Saaba 9-3 po face liftningu

> http://www.saabsunited.com/2013/09/production-has-started.html

Szwedzka stal tak łatwo nie odpuszcza ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze sprzed zmian jakie Gm zrobił. A wszystkie klawisze pokryte sa taka guma ktora po kilku dotknieciach zaczyna sie łuszczyć i wyglądało okropnie. Mi w 9-3 dwa razy zmieniało panel klimy, raz radio i raz inne przyciski bo sie łuszczyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jest klasyczne i caly czas nawiazuje do klasyki

Oczywiście , ale na tle konkurencji wygląda to mimo wszystko słabo.

Postępu nie da sie zatrzymać i to nawiązanie do klasyki powinno być jednak ciut mniej klasyczne wink.gif To ma być auto dla ludzi a nie dla koneserów marki.

Pokaż ludziom wnętrze tego Saaba, Insigni czy Audi A4. Jestem pewien że Saab zdecydowanie przegra nawet jak znaczki firmowe usuniesz.

O linni karoserii nie ma co pisać. Jest ładna zwłaszcza w kombi, ale nie wytrzyma konkurencji z Mazdą 6 czy Volvo S60.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co do konkurencji to wielkosciowo 9-3, niewiem czy konkurowac powinien z bmw3 audi a4 oplem

> insignia, bo model 9-5 jest tak naprawde insignia w prebraniu

> ale mimo sentymentu do saaba jesli mial bym wybierac miedzy insignia a 9-5 to wybral bym opla

> (zwlaszcza opc z ktora szaleje)

Platforma jest ta sama, ale 9-5 rocznik 2010 to o 10 cm dłuższe auto,

sedan jest dłuższy nawet od Insigni kombi. Na ulicy robi piorunujące wrażenie.

Wielka szkoda, że GM postanowił ukatrupić ten model no.gif

(nie zgodził się na odsprzedanie licencji za żadną cenę)

9-5 był również dostępny z tym samym silnikiem V6 co w Oplu OPC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Platforma jest ta sama, ale 9-5 rocznik 2010 to o 10 cm dłuższe auto,

> sedan jest dłuższy nawet od Insigni kombi. Na ulicy robi piorunujące wrażenie.

niedawno obejrzalem sobie ten model na parkingu i masz racje-na zywo robi ogromne wrazenie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jeszcze sprzed zmian jakie Gm zrobił. A wszystkie klawisze pokryte sa taka guma ktora po kilku

> dotknieciach zaczyna sie łuszczyć i wyglądało okropnie. Mi w 9-3 dwa razy zmieniało panel

> klimy, raz radio i raz inne przyciski bo sie łuszczyło.

Mialem 3 tyg temu 93 2008 vectora

Maly nalot ok 140kkm a skora powycierana i guziki wyluszczone

nigdy no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie mogliby, bo General Motors celowo blokuje wszelkie próby,

> rzekomo po to by chronić swoją wspaniałą technologię przed Chińczykami.

Chcialem kupic 93 Kombi pod nauke jazdy. tyle, ze wypoosaztenie standardu jest bardziej niz spartanskie, ale prawdziwe rozbudzenie przyszlo podczas tankowania. Sorry ale 10 litrow na 100 km przy normalnej jezdzie to moglo przejsc 20 lat temu, dzisiaj nikt normalny tego nie zaakceptuje.

Jezeli wiec chca utrzymac sie na rynku, to niech inwestuja w ograniczenie zuzycia paliwa.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dobra wiadomość bo bardzo szkoda żeby taka marka zniknęła.

Miałem kiedyś Saaba 95 Aero. Bardzo go lubiłem, ale nie potrafię powiedzieć dokładnie za co. Miał takie sobie osiągi (jak na swoją moc 230 kucy), jakoś tak dziwnie przesuniętą kierownicę no i fatalną elektronikę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

> Produkcja powoli jest z powrotem rozkręcana, a tymczasem opublikowano

> zdjęcia modeli które były niemal gotowe do produkcji w momencie bankrunctwa.

> Nowy Saab 9-1

> Nowy Saab Sonett

to nie są zdjęcia tylko wizualizacje.

Produkcja produkcją, ale gdzie te auta sprzedają? Przecież sieć dealerską trzeba zbudować od nowa... hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.