Lewy20bis Napisano 24 Września 2013 Udostępnij Napisano 24 Września 2013 nie kumam tego. Co to są felgi przelotowe i bezprzelotowe? Czym się różnią? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 24 Września 2013 Udostępnij Napisano 24 Września 2013 > nie kumam tego. Co to są felgi przelotowe i bezprzelotowe? Czym się różnią? > pzdr W bezprzelotowych otwór centrujący nie przechodzi na wylot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lewy20bis Napisano 24 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2013 > W bezprzelotowych otwór centrujący nie przechodzi na wylot. dźwienks, wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 24 Września 2013 Udostępnij Napisano 24 Września 2013 dodatkowo powiem Ci ze nie kupuj tyl nieprzelotowych, bedziesz mial problemy zeby znalezc kogos kto Ci to w madrych pieniadzach i starannie wywazy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snowflake_ Napisano 24 Września 2013 Udostępnij Napisano 24 Września 2013 > dodatkowo powiem Ci ze nie kupuj tyl nieprzelotowych, bedziesz mial problemy zeby znalezc kogos kto > Ci to w madrych pieniadzach i starannie wywazy.. dobrze gadasz u nas w miescie srednio 120 zl za samo wywazenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 24 Września 2013 Udostępnij Napisano 24 Września 2013 W Poznaniu wyważenie nieprzelotowych jest w tej samej cenie co wyważanie przelotowych, problemem jest ilość miejsc gdzie można dokonać wyważenia, małe prywatne serwisy nie mają odpowiednich mocowań i nie wyważą. Pozostają duże serwisy oponiarskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 24 Września 2013 Udostępnij Napisano 24 Września 2013 > W Poznaniu wyważenie nieprzelotowych jest w tej samej cenie co wyważanie przelotowych, problemem > jest ilość miejsc gdzie można dokonać wyważenia, małe prywatne serwisy nie mają odpowiednich > mocowań i nie wyważą. > Pozostają duże serwisy oponiarskie. Czy duze, z zalozenia, ze sa duze nie biora wiecej, bo z reguly tak jest, ze Pan Mietek sporo taniej robi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob3rt Napisano 24 Września 2013 Udostępnij Napisano 24 Września 2013 > dodatkowo powiem Ci ze nie kupuj tyl nieprzelotowych, bedziesz mial problemy zeby znalezc kogos kto > Ci to w madrych pieniadzach i starannie wywazy.. Nie przesadzaj.Ja za zmianę opon ze stalówek na alusy +wentyle+wyważanie dałem niecałe 100PLN. Coraz więcej "gumolepów" posiada przystawkę wyważarki do felg nieprzelotowych. Zaletą nieprzelotowych jest to,że nikt dekielka nie zaj...e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 24 Września 2013 Udostępnij Napisano 24 Września 2013 > Czy duze, z zalozenia, ze sa duze nie biora wiecej, bo z reguly tak jest, ze Pan Mietek sporo > taniej robi? Generalnie duże serwisy są droższe od małych, bardziej nastawione na floty, ale cenę przelotowych i nieprzelotowych maja taka samą. Przynajmniej te w PZ. Swoje zimówki na nieprzelotowych felgach zakładałem i wyważałem ostatnio 2 lata temu, płaciłem coś ponad stówkę za 4 szt, chyba 120 to było. Montaż opon, wyważanie, ciężarki klejone, montaż kół na auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 25 Września 2013 Udostępnij Napisano 25 Września 2013 > dodatkowo powiem Ci ze nie kupuj tyl nieprzelotowych, bedziesz mial problemy zeby znalezc kogos kto > Ci to w madrych pieniadzach i starannie wywazy.. Bzdoora, Panie. Miałem w Pikusiu na zimę oryginalne citroenowskie alusy, które bez problemów wyważali mi na Chodeckiej (Wad-Pol). I za taką samą kasę jak felgi przelotowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 25 Września 2013 Udostępnij Napisano 25 Września 2013 ja zdania nie zmienie i polecal nie bede... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiaterwiater Napisano 25 Września 2013 Udostępnij Napisano 25 Września 2013 > ja zdania nie zmienie i polecal nie bede... Święta racja. W promieniu 100km jeden warsztat z przystawką do wyważania takich felg, a jak się sąsiad dowiedział ile chcą za wyważenie kompletu, to pojechał do ślusarza, żeby mu dziury wytoczył. Wyszło niewiele drożej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubik1989 Napisano 25 Września 2013 Udostępnij Napisano 25 Września 2013 > Święta racja. W promieniu 100km jeden warsztat z przystawką do wyważania takich felg, a jak się Nie lepiej wyważyć proszkowo? Koszt niewielki. Koło jest stale wyważone. Nie ma jakichkolwiek odważników na obręczy. Nie ma potrzeby używania przystawek do wyważarki. Jedyny minus. Bez odpowiedniego urządzenia trzeba zdjąć oponę z felgi żeby nasypać proszek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 > Nie lepiej wyważyć proszkowo? > Koszt niewielki. > Koło jest stale wyważone. > Nie ma jakichkolwiek odważników na obręczy. > Nie ma potrzeby używania przystawek do wyważarki. > Jedyny minus. > Bez odpowiedniego urządzenia trzeba zdjąć oponę z felgi żeby nasypać proszek. pierwsze słysze wyważaniu proszkowym kół. Napisz na czym to polega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubik1989 Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 > pierwsze słysze wyważaniu proszkowym kół. Napisz na czym to polega Jest taki specjalny proszek do wyważania, który wsypuje się do opony. Proszek nie powoduje jakiejkolwiek degradacji opony lub felgi. Nie przykleja się, nie hałasuje i nie stuka. Ustrojstwo podobne do proszku do prania. Wsypuje się odpowiednią ilość miarek (jest tabela od tego) do opony lub aplikuje przez wentyl specjalnym urządzeniem. W trakcie jazdy proszek "ustawia się" w odpowiednim miejscu w oponie a gdy się zatrzymasz opada. Czy się sprawdza? Sprawdza sam testowałem ale trzeba wsypać dokładnie odpowiednią ilość proszku. Jak ktoś chce zaoszczędzić parę złotych i zarobić więcej na wyważaniu to później efekt może być słaby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 > Jest taki specjalny proszek do wyważania, który wsypuje się do opony. A tego przypadkiem nie stosuje się głównie w ciężarówkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubik1989 Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 > A tego przypadkiem nie stosuje się głównie w ciężarówkach? Stosuje się Są nawet wersje proszku dla quadów itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 26 Września 2013 Udostępnij Napisano 26 Września 2013 > A tego przypadkiem nie stosuje się głównie w ciężarówkach? Dokładnie. Na ostatnim szkoleniu w TipTopolu mówili, że nie mają nawet tabeli z zawartością proszku do osobówek, a ta firma chyba jako pierwsza wypuściła specyfik na rynek. Obstawiam, że sprawdza się to w ciężarówkach, quadach, terenówkach, bo tam koła kręcą się wolniej niż w osobówkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiaterwiater Napisano 27 Września 2013 Udostępnij Napisano 27 Września 2013 > sam testowałem ale trzeba wsypać dokładnie odpowiednią ilość proszku. > Fascynujące! To pochwal się panie mądralo, jaki to proszek wsypywałeś, jakiej wielkości koło, ile tego proszku wsypałeś i którędy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubik1989 Napisano 27 Września 2013 Udostępnij Napisano 27 Września 2013 > sam testowałem ale trzeba wsypać dokładnie odpowiednią ilość proszku. > Fascynujące! To pochwal się panie mądralo, jaki to proszek wsypywałeś, jakiej wielkości koło, > ile tego proszku wsypałeś i którędy? panie mądralo?? Zrobiłem dziurę w oponie nasypałem proszku a później zakleiłem sznurem W tej chwili mam wsypany m&r 1/4 dołączonej podziałki 195/50R15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiaterwiater Napisano 27 Września 2013 Udostępnij Napisano 27 Września 2013 > panie mądralo?? > Zrobiłem dziurę w oponie nasypałem proszku a później zakleiłem sznurem > W tej chwili mam wsypany m&r > 1/4 dołączonej podziałki > 195/50R15 Przepraszam za mądralę, wynikał z nawyku bardziej niż złośliwości. Jeżeli chodzi o same granulki, to w necie są tylko opracowania reklamowe producentów specyfiku i tak naprawdę nie ma niczego konkretnego. Nie mam laboratorium i nie jestem w stanie stwierdzić, czy to fakty, czy bzdury. Mam jednak wyważarkę. Mogę podać wyniki swoich doświadczeń. Wyważarka z kołem niewyważonym, zaopatrzonym tylko w granulki nie wykazuje jakichkolwiek mierzalnych powtórzeń. Każde wyważenie, jedno za drugim wykazuje niewyważenie, za każdym razem w innym miejscu i o innej wartości. Koło wyważone, zaopatrzone w granulki również wykazuje niewyważenie. Miejsca niewyważenia jak i wartości przy każdym kręceniu były tak samo przypadkowe. I nie chodzi o to czy granulek było tyle ile trzeba, bo próbowałem z różnymi wartościami i nie miało to większego znaczenia. I między innymi dlatego nie będę proponował do osobówki granulek, bo jak klient zażyczy sobie, żeby wyważyć w ten sposób zaopatrzone koło, to wyjdzie śmiech na sali. I po interesie. Wolę wierzyć, że granulki są od tego by tłumić drgania, a nie do wyważania. Osobiście nie polecam i nie będę stosował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubik1989 Napisano 28 Września 2013 Udostępnij Napisano 28 Września 2013 > Przepraszam za mądralę, wynikał z nawyku bardziej niż złośliwości. spoko > Jeżeli chodzi o same granulki, to w necie są tylko opracowania reklamowe producentów specyfiku.: > tak naprawdę nie ma niczego konkretnego. Masz całkowitą rację i nie zamierzam się sprzeczać Oczywiście brak drgań nie musi oznaczać że koło jest wyważone. Ja nie próbowałem testować tego wynalazku na wyważarce, bo mam wolnoobrotowa i pewnie nic bym nie osiągnął testując, ale ciesze się że to zrobiłeś. zawsze człowiek mądrzejszy Co do cen za wyważenie z przystawką. Biorąc pod uwagę cenę tej przystawki i ilość felg nieprzelotowych ta usługa musi kosztować. Robienie tego tanio psuje i tak dość mocno zniszczony rynek tego typu usług ale jak ktoś chce to może i wymieniać gratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.