Skocz do zawartości

Ubytek płynu chłodzącego


Darczi

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent to mój espace 1,9dcia sprawa sie ma tak. Otóż ubywa mi płynu chłodniczego, czasamijest mokre pod korkiem a czasami na wezyku dochodzącym do zbiorniczka, innych wycieków nie zauważyłem. Acha, płynu ubywa tylko i wyłącznie wtedy kiedy jest włączony nawiew, niewazne jaka temperatura bedzie cy 17 czy 26, po jakims czasie płynu ubędzie tyle że znajdzie się grubo pod stanem minimalnym.

Gdzie szukać przyczyny? UPG? nagrzewnica?

p.s. to sie zaczeło dziać od dnia kiedy moja zona.gifpanic.gif nalała tak zwanego uszczelniacza do chłodnic, moze to miec jakiś związek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdyby to była nagrzewnica to czuć byłoby płyn kiedy ogrzewanie działa . Jesli nie ma objawów UPG

> czyli masełka pod korkiem/ przegrzewania się itp to poszukałbym białych zacieków w okolicach

> silnika/ węży.

masełka nie ma ale jest ten cholerny osad, pozostałość po tym uszczelniaczu, bede szukał dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> długo nim jeździsz ? jak się spisuje ?

2 miesiące, na poczatku bylo ok, potem male problemy z czujnikami połozenia wału i wałka rozrzadu, poza tym jakis magik tam grzebal przy elektronice i trzeba bylo poprawiać. Jak widzisz oprócz tego o czym pisalem wyzej oraz tego tematu auto sprawuje sie dobrze ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2 miesiące, na poczatku bylo ok, potem male problemy z czujnikami połozenia wału i wałka rozrzadu,

> poza tym jakis magik tam grzebal przy elektronice i trzeba bylo poprawiać. Jak widzisz oprócz

> tego o czym pisalem wyzej oraz tego tematu auto sprawuje sie dobrze

zawsze mi się podobał i zawsze mnie dziwiło że one takie tanie są ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo to prawidłowy tok zakupowy

> Tylko jeszcze w dwóch ostatnich powinno być Grand

jakoś nie podobał mi się i nie czułem że potrzebuje aż tak duży zlosnik.gifok.gif

ale za to dzisiaj jak do mojego wsiadłem zobaczyłem że mam podgrzewane fotele serduszka.gif270635636-JUMP2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale dodam, układ ponoć był czyszczony, tak panowie twierdzili kiedy auto oddawaliśmy i jakiś czas było dobrze, dzieję się tak samo jak przed czyszczeniem, więc albo nagrzewnica ew. termostat ? Czasami z nawiewów zamiast ciepłego leci zimne powietrze, a może układ jest zapowietrzony ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale dodam, układ ponoć był czyszczony, tak panowie twierdzili kiedy auto oddawaliśmy i jakiś czas

> było dobrze, dzieję się tak samo jak przed czyszczeniem, więc albo nagrzewnica ew. termostat ?

> Czasami z nawiewów zamiast ciepłego leci zimne powietrze, a może układ jest zapowietrzony ?

Pewnie zanim ktoś tego nie rozbierze i nie zobaczy w jakim stanie tam wszystko jest to takie bez sensu gadanie. Ja pewnie bym wymienił ten termostat na start a jak by nie pomogło to wyciągnął chłodnice i nagrzewnice i zobaczył czy tam jakiegoś syfu nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pewnie zanim ktoś tego nie rozbierze i nie zobaczy w jakim stanie tam wszystko jest to takie bez

> sensu gadanie. Ja pewnie bym wymienił ten termostat na start a jak by nie pomogło to wyciągnął

> chłodnice i nagrzewnice i zobaczył czy tam jakiegoś syfu nie ma.

tak nam właśnie gościu powiedział że droga eliminacji zobaczy co mu dolega, no a ewentualnie nas potem zastrzeli upg passed_out.gif

nie ma to jak fiat tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co ma korek wspólnego z ubywaniem płynu z układu tylko podczas załączonej nagrzewnicy??

> Pytam, bo mam bardzo podobny objaw tylko w innym aucie.

To że korek reguluje w pewnym sensie cisnienie w układzie. Układ działa w nadciśnieniu, więc jak korek nie trzyma to może być problem z grzaniem, a jak nie puszcza to w końcu w najsłabszym punkcie ciśnienie wywali płyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To że korek reguluje w pewnym sensie cisnienie w układzie. Układ działa w nadciśnieniu, więc jak

> korek nie trzyma to może być problem z grzaniem, a jak nie puszcza to w końcu w najsłabszym

> punkcie ciśnienie wywali płyn.

no tak ale taka sama sytuacja powinna wystąpić również latem, a nie tylko zimą.

załączenie nagrzewnicy nie ma wpływu na działanie korka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no tak ale taka sama sytuacja powinna wystąpić również latem, a nie tylko zimą.

> załączenie nagrzewnicy nie ma wpływu na działanie korka

Ale korek mógł zdefektować akurat teraz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale korek mógł zdefektować akurat teraz?

nie wiem jak u autora wątku ale u mnie sytuacja powtarza się każdej zimy.

Latem płynu nie ubywa, tylko podczas grzania nagrzewnicą zimą.

Dodam że wycieków nie zaobserwowałem a i brak również jakiś niepokojących zapachów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.