Skocz do zawartości

KZAK - na codzien bez zamulania


erjotes

Rekomendowane odpowiedzi

wlasnie sie rozstalem z a4 b5 1.8 125km

nie bylo to zle auto, wygoda byla na odponiednim poziomie, brakowalo mocy i denerwowaly wysokie obr na 5 biegu przy wyzszych predkosciach

szukam teraz cos zeby mialo 4/5 drzwi, silnik okolo 150km to minimum w cenie okolo 6-7 tys

myslalem o omedze B 2.5 ale nie wiem jak wyglada eksploatacja tego modelu no i masa 1.7 tony srednio zacheca

accord 2.2 vtec z rocznika 97 tez mi po glowie chodzi tutaj ciezko pewnie z blacha z reszta omega tez, accordem nie mialem okazji sie nawet przejechac

moze cos doradzicie jak wyglada te modele przy blizszyb poznaniu a moze cos innego polecicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> szczerze powiedziawszy myslalem o bmw, bardziej o e34 m50b25 ale ciezko o cos przyzwoitego, e36 tez

> lipa

> e32 troche sie boje kosztow

nie boisz się e34 a boisz się e32? 95% kosztów jest taka sama zlosnik.gif a auto ma ocynk i jest sporo wygodniejsze i lepiej wyciszone zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nawet Omega 2.0 136 KM przyzwoicie się zbiera, więc 2,5 v6 tym bardziej, zawsze zostaje ver. 3,0

> Jeśli nie masz stadka dzieciaków to polecam Forda Probe 2,5 V6 za taką kasę stan bliski ideałowi,

> albo jego następcę - Cougara.

{edit} no tak: 4/5 drzwi. Accord -spora przestrzeń, dynamika na poziomie, Twarde zawieszenie. Jedzie się jak wozem drabiniastym.Kwestia gustu. Kompromis? Mietek w przyzwoitym stanie np. z silnikiem 2.3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wlasnie sie rozstalem z a4 b5 1.8 125km

> nie bylo to zle auto, wygoda byla na odponiednim poziomie, brakowalo mocy i denerwowaly wysokie obr

> na 5 biegu przy wyzszych predkosciach

To szuka czegoś z 1,8T ok.gifbiglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie boisz się e34 a boisz się e32? 95% kosztów jest taka sama a auto ma ocynk i jest sporo

> wygodniejsze i lepiej wyciszone

wychodzi brak wiedzy, bylem przekonany ze e34 i e32 to inne konstrukcje

a te m30 jak to dziala? jakies bolaczki?

w okolicy widze

http://tablica.pl/oferta/bmw-e32-735i-lpg-okazja-CID5-ID4aAkn.html#6b27319ce9

http://tablica.pl/oferta/bmw-730-super-stan-bez-lpg-1988-CID5-ID44Tu5.html#6b27319ce9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> szczerze powiedziawszy myslalem o bmw, bardziej o e34 m50b25 ale ciezko o cos przyzwoitego,

to też nie jedzie i nie waży mniej niż omega

> e36 tez

> lipa

nie ten budżet po prostu. Zdrowe egzemplarze wymagają ustawienia wyższej kwoty lub długich poszukiwań.

> e32 troche sie boje kosztow

to jest praktycznie to samo co E34. Sprawdź części eksploatacyjne na allegro wink.gif Nawet lampy przednie, fotele, wyposażenie wnętrza jest identyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wychodzi brak wiedzy, bylem przekonany ze e34 i e32 to inne konstrukcje

> a te m30 jak to dziala? jakies bolaczki?

> w okolicy widze

> http://tablica.pl/oferta/bmw-e32-735i-lpg-okazja-CID5-ID4aAkn.html#6b27319ce9

> http://tablica.pl/oferta/bmw-730-super-stan-bez-lpg-1988-CID5-ID44Tu5.html#6b27319ce9

M30 jest idiotoodporne, jak tylko jest suche, ma sprawną przepływkę, lambdę i sekwencję to można jeździć i jeździć. Przy zakupie - musi być suche, nie może nadmiernie tłuc zaworami, odpalać od dotknięcia i dość równo chodzić na wolnych. Jeśli te warunki są spełnione to można brać zlosnik.gif

730 jest za słabe, tylko 735 szukaj zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jest praktycznie to samo co E34. Sprawdź części eksploatacyjne na allegro Nawet lampy przednie,

> fotele, wyposażenie wnętrza jest identyczne.

poza tym że jest cichsze, ma ocynk i jest zazwyczaj lepiej dopasione i mniej styrane przez gniewnych zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jedzie, na pewno lepiej niż omega 2,5 i lepiej niż 525i

1. nie ma tego praktycznie w manualu a co za tym idzie

2. prawie 10s do setki biorąc pod uwagę super zdrowy egzemplarz co

3. praktycznie się nie zdarza w tym modelu jeśli mamy taki budżet.

poza tym to auto jednak sporo pali... niestety...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1. nie ma tego praktycznie w manualu a co za tym idzie

> 2. prawie 10s do setki biorąc pod uwagę super zdrowy egzemplarz co

> 3. praktycznie się nie zdarza w tym modelu jeśli mamy taki budżet.

> poza tym to auto jednak sporo pali... niestety...

1. jest ich sporo w manualu

2. zdrowy egzemplarz w manualu schodzi <8s do 100

3. za 7k da się kupić jak się poszuka

4. 11-19l gazu to sporo?

5. uzależnia i ma kochany dół zlosnik.gif

poza tym to że w tabeli widnieje 10s do 100 nie oddaje przyjemności jazdy tym autem z tym silnikiem nawet w automacie - jest odpowiedź w dolnym zakresie obrotów i to jest super zlosnik.gif i na trasie jest cisza i swoboda ok.gif

lubię 740, ale to 735 jest optymalne zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wychodzi brak wiedzy, bylem przekonany ze e34 i e32 to inne konstrukcje

> a te m30 jak to dziala? jakies bolaczki?

> w okolicy widze

> http://tablica.pl/oferta/bmw-e32-735i-lpg-okazja-CID5-ID4aAkn.html#6b27319ce9

> http://tablica.pl/oferta/bmw-730-super-stan-bez-lpg-1988-CID5-ID44Tu5.html#6b27319ce9

ta 735 wygląda nawet nawet. Wynegocjowałbym tylko te 18tki Styling 32 ok.gif A jak nie to może będę miał takie na sprzedaż w promocyjnej cenie grinser006.gif

No i fotel do wymiany.

silnik raczej idiotoodporny ale licz się z tym, że będzie to paliło 15-20l w mieście na początku i o 3l mniej jak się nauczysz jeździć cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> poza tym że jest cichsze, ma ocynk i jest zazwyczaj lepiej dopasione i mniej styrane przez

> gniewnych

napędy w BMW z tamtych lat tak czy inaczej są pancerne więc tutaj nawet topienie lacza pod dyskoteką nie powinno zaszkodzić. sprawdzić poduchy pod napędami, czy dyfer nie stuka i czy wyposażenie pasuje do tego co napisane w VIN. ok.gif

Poza tym te przepływomierze... sciana.gif Ja już mam ich dość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie sposób się nie zgodzić oprócz kilku szczegółów:

1. poniżej 8 schodzi tylko wersja bez katalizatora (mocniejsza).

2. 11l to tylko na trasie, w mieście raczej przedział 15-20.

3. A jak fantazja poniesie to i 25l można skotłować a to już niemało.

Ja lubię te samochody prawie tak jak ty wink.gif ale trzeba obiektywnie spojrzeć na to, że kupowanie siódemy w manualu to trochę schizofrenią trąci. cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kupowanie

> siódemy w manualu to trochę schizofrenią trąci.

ok ale jak nie będziemy podchodzić do tego na zasadzie "7 musi byc w automacie" tylko spojrzymy na to auto jako na alternatywę dla e34 czy omegi to 735 manual jest rozsądne, bo 740iA jest już potencjalnie o wiele droższe w razie W a przy prędkościach rzędu 0-160 niewiele szybsze zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam nie oczekuje 6 sek do 100 czy nawet 7, nie bedzie to w sumie sprawdzane, wystarczy jak bedzie szybsze od wspomnianej a4, i na drodze nie bedzie brakowalo zeby cos wyrzedzic sprawnie.

do scigania sie mam inne auto

spalanie w e32 rzedu 15-20l to nie malo w gre wchodzi i tak tylko lpg

po e36 i e30 moglbym miec jakies kolejne Exx obawy budzi tylko wlasnie stan tych sprzetow podyktowany poprzednimi wlascicielami i latami auta

poza tym nic innego pewnie nie wpada w te przedzialy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1. nie ma tego praktycznie w manualu a co za tym idzie

> 2. prawie 10s do setki biorąc pod uwagę super zdrowy egzemplarz co

> 3. praktycznie się nie zdarza w tym modelu jeśli mamy taki budżet.

> poza tym to auto jednak sporo pali... niestety...

heh moje e34 jest we wzorowej kondycji zlosnik.gif i jak się chce to też pojedzie ale dopiero od 100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no 320 może tak.

> Ale 300 spokojnie kupisz w tej kwocie

> Zdarzały się 420 nawet

> ale generalnie W124 < 10 tys to zawsze jest jakaś loteria

bez przesady- wiele osób żyje w przeświadczeniu, że ich auto jest tyle warte, a faktycznie tych uszanowanych wartych ceny jest jak na lekarstwo. Piszę o tym, bo sam szukam czegoś z początków lat 90-tych i wcześniej. Sporo aut różni się tylko ceną, a stan techniczny jest praktycznie taki sam.

Skłaniam się ku temu, żeby zakupić w okolicach 1/2 ww. budżetu, a za pozostałą kwotę auto doprowadzić do stanu takiego, że człowiek nie będzie się bał wsiąść i pojechać tym w świat. Niestety problem jest znaleźć coś nie trafionego i zrobionego ze sztuką, a nie drutem, a takiego który nie ma dziwnych patentów i modów, któremu najbliżej do stanu fabryki szukać ze świecą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Omega 2.0 16v demonem prędkości nie jest, ale bez przesady. Nie jest to muł jak Okular 2.2 diesel, którym stach wyprzedzać. Wystarczająca moc do sprawnego poruszania się, aczkolwiek czuć dużą różnicę pomiędzy 2.5 V6. Kolega ma taką kombi (cięższa) i bardzo spoko lata. Z blachą nie ma tragedii. Ze spalaniem tak samo. Od 7 tysi rozpoczynają się już B FL (niestety Omega ma straszną utratę wartości), tylko tam bodaj od rocznika modelowego 2001 ładowali już 2.6 V6. W każdym razie, lepiej celować w 3.0/3.2. Jest duży fun z jazdy, no i oczywiście tył napęd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bez przesady- wiele osób żyje w przeświadczeniu, że ich auto jest tyle warte, a faktycznie tych

> uszanowanych wartych ceny jest jak na lekarstwo. Piszę o tym, bo sam szukam czegoś z początków

> lat 90-tych i wcześniej. Sporo aut różni się tylko ceną, a stan techniczny jest praktycznie

> taki sam.

> Skłaniam się ku temu, żeby zakupić w okolicach 1/2 ww. budżetu, a za pozostałą kwotę auto

> doprowadzić do stanu takiego, że człowiek nie będzie się bał wsiąść i pojechać tym w świat.

> Niestety problem jest znaleźć coś nie trafionego i zrobionego ze sztuką, a nie drutem, a

> takiego który nie ma dziwnych patentów i modów, któremu najbliżej do stanu fabryki szukać ze

> świecą.

Uwierz wiem co mowie. Za 5 tys to kupisz papiery i cos na odbojnice do molo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mietki odpadaja z zalozenia, nie czuje w ogole tego klimatu wink.gif

bylem dzis sie przejecac omega tylko 2.0 16v. sama jazda ok, pasuje, z dynamika kiepsko, kiedys jezdzilem tez 2.0 to mialem inne wspomnienia. wkurzaja detale typu strzelajace drzwi itp pierdoly

no a cena 7 tys to delikatnie mowiac byla przesadzona

dzwonilem po 2x bmw ale juz albo wlasnie byly sprzedawane

pomysl jest jeszcze na galanta po 96 roku ale tylne nadkola bardziej zgnite niz w oplach z tego co widze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.