erjotes Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 wlasnie sie rozstalem z a4 b5 1.8 125km nie bylo to zle auto, wygoda byla na odponiednim poziomie, brakowalo mocy i denerwowaly wysokie obr na 5 biegu przy wyzszych predkosciach szukam teraz cos zeby mialo 4/5 drzwi, silnik okolo 150km to minimum w cenie okolo 6-7 tys myslalem o omedze B 2.5 ale nie wiem jak wyglada eksploatacja tego modelu no i masa 1.7 tony srednio zacheca accord 2.2 vtec z rocznika 97 tez mi po glowie chodzi tutaj ciezko pewnie z blacha z reszta omega tez, accordem nie mialem okazji sie nawet przejechac moze cos doradzicie jak wyglada te modele przy blizszyb poznaniu a moze cos innego polecicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 E32 735i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 15 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > E32 735i szczerze powiedziawszy myslalem o bmw, bardziej o e34 m50b25 ale ciezko o cos przyzwoitego, e36 tez lipa e32 troche sie boje kosztow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > szczerze powiedziawszy myslalem o bmw, bardziej o e34 m50b25 ale ciezko o cos przyzwoitego, e36 tez > lipa > e32 troche sie boje kosztow nie boisz się e34 a boisz się e32? 95% kosztów jest taka sama a auto ma ocynk i jest sporo wygodniejsze i lepiej wyciszone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshua79 Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 Nawet Omega 2.0 136 KM przyzwoicie się zbiera, więc 2,5 v6 tym bardziej, zawsze zostaje ver. 3,0 Jeśli nie masz stadka dzieciaków to polecam Forda Probe 2,5 V6 za taką kasę stan bliski ideałowi, albo jego następcę - Cougara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshua79 Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > Nawet Omega 2.0 136 KM przyzwoicie się zbiera, więc 2,5 v6 tym bardziej, zawsze zostaje ver. 3,0 > Jeśli nie masz stadka dzieciaków to polecam Forda Probe 2,5 V6 za taką kasę stan bliski ideałowi, > albo jego następcę - Cougara. {edit} no tak: 4/5 drzwi. Accord -spora przestrzeń, dynamika na poziomie, Twarde zawieszenie. Jedzie się jak wozem drabiniastym.Kwestia gustu. Kompromis? Mietek w przyzwoitym stanie np. z silnikiem 2.3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > wlasnie sie rozstalem z a4 b5 1.8 125km > nie bylo to zle auto, wygoda byla na odponiednim poziomie, brakowalo mocy i denerwowaly wysokie obr > na 5 biegu przy wyzszych predkosciach To szuka czegoś z 1,8T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 15 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > nie boisz się e34 a boisz się e32? 95% kosztów jest taka sama a auto ma ocynk i jest sporo > wygodniejsze i lepiej wyciszone wychodzi brak wiedzy, bylem przekonany ze e34 i e32 to inne konstrukcje a te m30 jak to dziala? jakies bolaczki? w okolicy widze http://tablica.pl/oferta/bmw-e32-735i-lpg-okazja-CID5-ID4aAkn.html#6b27319ce9 http://tablica.pl/oferta/bmw-730-super-stan-bez-lpg-1988-CID5-ID44Tu5.html#6b27319ce9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > E32 735i to nie jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > szczerze powiedziawszy myslalem o bmw, bardziej o e34 m50b25 ale ciezko o cos przyzwoitego, to też nie jedzie i nie waży mniej niż omega > e36 tez > lipa nie ten budżet po prostu. Zdrowe egzemplarze wymagają ustawienia wyższej kwoty lub długich poszukiwań. > e32 troche sie boje kosztow to jest praktycznie to samo co E34. Sprawdź części eksploatacyjne na allegro Nawet lampy przednie, fotele, wyposażenie wnętrza jest identyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > Nawet Omega 2.0 136 KM przyzwoicie się zbiera, nie no... skoro tak uważasz... To w takim wypadku masz od groma E34 520i do wyboru. "oszczędny a zarazem dynamiczny" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > to nie jedzie jedzie, na pewno lepiej niż omega 2,5 i lepiej niż 525i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > wychodzi brak wiedzy, bylem przekonany ze e34 i e32 to inne konstrukcje > a te m30 jak to dziala? jakies bolaczki? > w okolicy widze > http://tablica.pl/oferta/bmw-e32-735i-lpg-okazja-CID5-ID4aAkn.html#6b27319ce9 > http://tablica.pl/oferta/bmw-730-super-stan-bez-lpg-1988-CID5-ID44Tu5.html#6b27319ce9 M30 jest idiotoodporne, jak tylko jest suche, ma sprawną przepływkę, lambdę i sekwencję to można jeździć i jeździć. Przy zakupie - musi być suche, nie może nadmiernie tłuc zaworami, odpalać od dotknięcia i dość równo chodzić na wolnych. Jeśli te warunki są spełnione to można brać 730 jest za słabe, tylko 735 szukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > to jest praktycznie to samo co E34. Sprawdź części eksploatacyjne na allegro Nawet lampy przednie, > fotele, wyposażenie wnętrza jest identyczne. poza tym że jest cichsze, ma ocynk i jest zazwyczaj lepiej dopasione i mniej styrane przez gniewnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > jedzie, na pewno lepiej niż omega 2,5 i lepiej niż 525i 1. nie ma tego praktycznie w manualu a co za tym idzie 2. prawie 10s do setki biorąc pod uwagę super zdrowy egzemplarz co 3. praktycznie się nie zdarza w tym modelu jeśli mamy taki budżet. poza tym to auto jednak sporo pali... niestety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > 1. nie ma tego praktycznie w manualu a co za tym idzie > 2. prawie 10s do setki biorąc pod uwagę super zdrowy egzemplarz co > 3. praktycznie się nie zdarza w tym modelu jeśli mamy taki budżet. > poza tym to auto jednak sporo pali... niestety... 1. jest ich sporo w manualu 2. zdrowy egzemplarz w manualu schodzi <8s do 100 3. za 7k da się kupić jak się poszuka 4. 11-19l gazu to sporo? 5. uzależnia i ma kochany dół poza tym to że w tabeli widnieje 10s do 100 nie oddaje przyjemności jazdy tym autem z tym silnikiem nawet w automacie - jest odpowiedź w dolnym zakresie obrotów i to jest super i na trasie jest cisza i swoboda lubię 740, ale to 735 jest optymalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > wychodzi brak wiedzy, bylem przekonany ze e34 i e32 to inne konstrukcje > a te m30 jak to dziala? jakies bolaczki? > w okolicy widze > http://tablica.pl/oferta/bmw-e32-735i-lpg-okazja-CID5-ID4aAkn.html#6b27319ce9 > http://tablica.pl/oferta/bmw-730-super-stan-bez-lpg-1988-CID5-ID44Tu5.html#6b27319ce9 ta 735 wygląda nawet nawet. Wynegocjowałbym tylko te 18tki Styling 32 A jak nie to może będę miał takie na sprzedaż w promocyjnej cenie No i fotel do wymiany. silnik raczej idiotoodporny ale licz się z tym, że będzie to paliło 15-20l w mieście na początku i o 3l mniej jak się nauczysz jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > poza tym że jest cichsze, ma ocynk i jest zazwyczaj lepiej dopasione i mniej styrane przez > gniewnych napędy w BMW z tamtych lat tak czy inaczej są pancerne więc tutaj nawet topienie lacza pod dyskoteką nie powinno zaszkodzić. sprawdzić poduchy pod napędami, czy dyfer nie stuka i czy wyposażenie pasuje do tego co napisane w VIN. Poza tym te przepływomierze... Ja już mam ich dość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > Poza tym te przepływomierze... Ja już mam ich dość. jest na to sposób, poszukaj na elektrodzie - typ robi układ który pozwala na wrzucenie przepływki z M60B30 do M30 - mam to i działa ok 200zł to kosztuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 nie sposób się nie zgodzić oprócz kilku szczegółów: 1. poniżej 8 schodzi tylko wersja bez katalizatora (mocniejsza). 2. 11l to tylko na trasie, w mieście raczej przedział 15-20. 3. A jak fantazja poniesie to i 25l można skotłować a to już niemało. Ja lubię te samochody prawie tak jak ty ale trzeba obiektywnie spojrzeć na to, że kupowanie siódemy w manualu to trochę schizofrenią trąci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > kupowanie > siódemy w manualu to trochę schizofrenią trąci. ok ale jak nie będziemy podchodzić do tego na zasadzie "7 musi byc w automacie" tylko spojrzymy na to auto jako na alternatywę dla e34 czy omegi to 735 manual jest rozsądne, bo 740iA jest już potencjalnie o wiele droższe w razie W a przy prędkościach rzędu 0-160 niewiele szybsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 15 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 ja tam nie oczekuje 6 sek do 100 czy nawet 7, nie bedzie to w sumie sprawdzane, wystarczy jak bedzie szybsze od wspomnianej a4, i na drodze nie bedzie brakowalo zeby cos wyrzedzic sprawnie. do scigania sie mam inne auto spalanie w e32 rzedu 15-20l to nie malo w gre wchodzi i tak tylko lpg po e36 i e30 moglbym miec jakies kolejne Exx obawy budzi tylko wlasnie stan tych sprzetow podyktowany poprzednimi wlascicielami i latami auta poza tym nic innego pewnie nie wpada w te przedzialy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lawnowerman Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 Jezeli denerowaowaly cie wysokie obroty to szukaj czegos z turbo albo duza pojemnoscia Takie samo audi tylko 150/180 KM byloby zle? Jakies w124 300/320? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > Jakies w124 300/320? w124 e320 byłoby ok, ale z 2x większym budżetem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > spalanie w e32 rzedu 15-20l to nie malo w gre wchodzi i tak tylko lpg 15-20 to w mieście takim jak Kraków uściślając 15 przy zaciskaniu pośladów, 17 przy normalnej jeździe i 19-20 dynamicznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > 1. nie ma tego praktycznie w manualu a co za tym idzie > 2. prawie 10s do setki biorąc pod uwagę super zdrowy egzemplarz co > 3. praktycznie się nie zdarza w tym modelu jeśli mamy taki budżet. > poza tym to auto jednak sporo pali... niestety... heh moje e34 jest we wzorowej kondycji i jak się chce to też pojedzie ale dopiero od 100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lawnowerman Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > w124 e320 byłoby ok, ale z 2x większym budżetem no 320 może tak. Ale 300 spokojnie kupisz w tej kwocie Zdarzały się 420 nawet ale generalnie W124 < 10 tys to zawsze jest jakaś loteria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > no 320 może tak. > Ale 300 spokojnie kupisz w tej kwocie > Zdarzały się 420 nawet > ale generalnie W124 < 10 tys to zawsze jest jakaś loteria bez przesady- wiele osób żyje w przeświadczeniu, że ich auto jest tyle warte, a faktycznie tych uszanowanych wartych ceny jest jak na lekarstwo. Piszę o tym, bo sam szukam czegoś z początków lat 90-tych i wcześniej. Sporo aut różni się tylko ceną, a stan techniczny jest praktycznie taki sam. Skłaniam się ku temu, żeby zakupić w okolicach 1/2 ww. budżetu, a za pozostałą kwotę auto doprowadzić do stanu takiego, że człowiek nie będzie się bał wsiąść i pojechać tym w świat. Niestety problem jest znaleźć coś nie trafionego i zrobionego ze sztuką, a nie drutem, a takiego który nie ma dziwnych patentów i modów, któremu najbliżej do stanu fabryki szukać ze świecą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > heh moje e34 jest we wzorowej kondycji i jak się chce to też pojedzie ale dopiero od 100 a sprzedasz go za 7 tysi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanMaciej Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 Omega 2.0 16v demonem prędkości nie jest, ale bez przesady. Nie jest to muł jak Okular 2.2 diesel, którym stach wyprzedzać. Wystarczająca moc do sprawnego poruszania się, aczkolwiek czuć dużą różnicę pomiędzy 2.5 V6. Kolega ma taką kombi (cięższa) i bardzo spoko lata. Z blachą nie ma tragedii. Ze spalaniem tak samo. Od 7 tysi rozpoczynają się już B FL (niestety Omega ma straszną utratę wartości), tylko tam bodaj od rocznika modelowego 2001 ładowali już 2.6 V6. W każdym razie, lepiej celować w 3.0/3.2. Jest duży fun z jazdy, no i oczywiście tył napęd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 16 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 > a sprzedasz go za 7 tysi? euro , tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lawnowerman Napisano 17 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2013 > bez przesady- wiele osób żyje w przeświadczeniu, że ich auto jest tyle warte, a faktycznie tych > uszanowanych wartych ceny jest jak na lekarstwo. Piszę o tym, bo sam szukam czegoś z początków > lat 90-tych i wcześniej. Sporo aut różni się tylko ceną, a stan techniczny jest praktycznie > taki sam. > Skłaniam się ku temu, żeby zakupić w okolicach 1/2 ww. budżetu, a za pozostałą kwotę auto > doprowadzić do stanu takiego, że człowiek nie będzie się bał wsiąść i pojechać tym w świat. > Niestety problem jest znaleźć coś nie trafionego i zrobionego ze sztuką, a nie drutem, a > takiego który nie ma dziwnych patentów i modów, któremu najbliżej do stanu fabryki szukać ze > świecą. Uwierz wiem co mowie. Za 5 tys to kupisz papiery i cos na odbojnice do molo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 17 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Listopada 2013 mietki odpadaja z zalozenia, nie czuje w ogole tego klimatu bylem dzis sie przejecac omega tylko 2.0 16v. sama jazda ok, pasuje, z dynamika kiepsko, kiedys jezdzilem tez 2.0 to mialem inne wspomnienia. wkurzaja detale typu strzelajace drzwi itp pierdoly no a cena 7 tys to delikatnie mowiac byla przesadzona dzwonilem po 2x bmw ale juz albo wlasnie byly sprzedawane pomysl jest jeszcze na galanta po 96 roku ale tylne nadkola bardziej zgnite niz w oplach z tego co widze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.