Skocz do zawartości

Aparat zaplonowy - Polonez wersja na eksport.


Rekomendowane odpowiedzi

Ogladalem legendy PRL i pokazywali poloneza z winylowym dachem - wersja na eksport. Ale zaintereowalo mnie cos innego. Mianowicie apart zaplonowy. Ja mam taki dynks Unitry taki jak w Polonezie ale tam byl jakiejs innej firmy. No wlasnie jaki? Chcialbym go zalozyc do fiata + czy tam byl seryjny gaznik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ogladalem legendy PRL i pokazywali poloneza z winylowym dachem - wersja na eksport. Ale

> zaintereowalo mnie cos innego. Mianowicie apart zaplonowy. Ja mam taki dynks Unitry taki jak w

> Polonezie ale tam byl jakiejs innej firmy. No wlasnie jaki? Chcialbym go zalozyc do fiata +

> czy tam byl seryjny gaznik?

Można - tylko po co ? niewiem.gif

Seryjny dobrze wyregulowany gaźnik + dobrze ustawiony zapłon i masz dobre osiągi i spalanie na poziomie 7 litrów w trasie palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ogladalem legendy PRL i pokazywali poloneza z winylowym dachem - wersja na eksport. Ale

> zaintereowalo mnie cos innego. Mianowicie apart zaplonowy. Ja mam taki dynks Unitry taki jak w

> Polonezie ale tam byl jakiejs innej firmy. No wlasnie jaki? Chcialbym go zalozyc do fiata +

> czy tam byl seryjny gaznik?

"Dynks Unitry" czyli co? Ja np. nie wiem o czym w ogóle piszesz, może jakiś szerszy opis o co chodzi... grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Można - tylko po co ?

> Seryjny dobrze wyregulowany gaźnik + dobrze ustawiony zapłon i masz dobre osiągi i spalanie na

> poziomie 7 litrów w trasie

To po co w wersjach eksportowych montowali inny? Cos u mnie jest nie tak przy gwaltownym dodaniu gazu ma chwile zawahania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Obstawiam aparat zapłonowy ich "jakość" wiele pozostawia do życzenia

Ja bym powiedział, że raczej gaźnik.

Przejechałem takim fiatem (1,5ME-rocznik 1990) prawie 200kkm i jakoś z aparatem problemów nie było. Raz padł moduł a raz cewka w aparacie i chyba sprężynki w odśrodkowym były zmieniane.

Ponadto nie wydaje mi się by iskra miała zależeć od modułu, prędzej od cewki. Przy elektronicznym zapłonie jest inna cewka niż przy przerywaczowym.

W sumie najsłabsze to było sprzęgło w tym aucie, rozpadło się chyba ze 3 czy 4 razy i oczywiście korozja w bardziej zaawansowanym wieku i strasznie wiotka buda oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dotalem odpowiedz z Biura Zarzadu FSO. "Niestety nie potrafimy pomoc (...) Nie pracuje juz nikt ze strefy produkcyjno-technologicznej. " I skierowali mnie na gielde samochodowa.

To dokumetacji tez nie ma? Rozumiem, ze sa zajeci ale zeby dokumentacji nei bylo. crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dotalem odpowiedz z Biura Zarzadu FSO. "Niestety nie potrafimy pomoc (...) Nie pracuje juz nikt ze

> strefy produkcyjno-technologicznej. " I skierowali mnie na gielde samochodowa.

> To dokumetacji tez nie ma? Rozumiem, ze sa zajeci ale zeby dokumentacji nei bylo.

Nie zajęci tylko w pupie mają takie pytania grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.