wujek Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 Ogladalem legendy PRL i pokazywali poloneza z winylowym dachem - wersja na eksport. Ale zaintereowalo mnie cos innego. Mianowicie apart zaplonowy. Ja mam taki dynks Unitry taki jak w Polonezie ale tam byl jakiejs innej firmy. No wlasnie jaki? Chcialbym go zalozyc do fiata + czy tam byl seryjny gaznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > Ogladalem legendy PRL i pokazywali poloneza z winylowym dachem - wersja na eksport. Ale > zaintereowalo mnie cos innego. Mianowicie apart zaplonowy. Ja mam taki dynks Unitry taki jak w > Polonezie ale tam byl jakiejs innej firmy. No wlasnie jaki? Chcialbym go zalozyc do fiata + > czy tam byl seryjny gaznik? Można - tylko po co ? Seryjny dobrze wyregulowany gaźnik + dobrze ustawiony zapłon i masz dobre osiągi i spalanie na poziomie 7 litrów w trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > Ogladalem legendy PRL i pokazywali poloneza z winylowym dachem - wersja na eksport. Ale > zaintereowalo mnie cos innego. Mianowicie apart zaplonowy. Ja mam taki dynks Unitry taki jak w > Polonezie ale tam byl jakiejs innej firmy. No wlasnie jaki? Chcialbym go zalozyc do fiata + > czy tam byl seryjny gaznik? "Dynks Unitry" czyli co? Ja np. nie wiem o czym w ogóle piszesz, może jakiś szerszy opis o co chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > "Dynks Unitry" czyli co? Ja np. nie wiem o czym w ogóle piszesz, może jakiś szerszy opis o co > chodzi... Zapewne chodzi mu o moduł zapłonowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 15 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > Można - tylko po co ? > Seryjny dobrze wyregulowany gaźnik + dobrze ustawiony zapłon i masz dobre osiągi i spalanie na > poziomie 7 litrów w trasie To po co w wersjach eksportowych montowali inny? Cos u mnie jest nie tak przy gwaltownym dodaniu gazu ma chwile zawahania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 15 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > "Dynks Unitry" czyli co? Ja np. nie wiem o czym w ogóle piszesz, może jakiś szerszy opis o co > chodzi... Taki modul. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mammoth Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > Polonezie ale tam byl jakiejs innej firmy. No wlasnie jaki? Zapewne Magneti Marelli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > Taki modul. Miałem takie cus w 125p ME z 85r. Można było jeździć na uboższej mieszance podobno, iskra była fest jego ......ć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 15 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > Zapewne Magneti Marelli Przejrzalem internet i to chyba jest nie do kupienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > Cos u mnie jest nie tak przy gwaltownym dodaniu > gazu ma chwile zawahania. Wyreguluj czułość podciśnieniowego Zakładam, że reszta jest dobrze ustawiona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 15 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > Wyreguluj czułość podciśnieniowego Zakładam, że reszta jest dobrze ustawiona Napisalem do fso w sprawie modulu. Zobacze czy ktos odpisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > Napisalem do fso w sprawie modulu. Zobacze czy ktos odpisze. Ale po co ci on? Normalne moduły dają mocną iskrę. Ten jest z wczesnych wersji LE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 15 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2013 > To po co w wersjach eksportowych montowali inny? Cos u mnie jest nie tak przy gwaltownym dodaniu > gazu ma chwile zawahania. Obstawiam aparat zapłonowy ich "jakość" wiele pozostawia do życzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 16 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 > Obstawiam aparat zapłonowy ich "jakość" wiele pozostawia do życzenia Dlatego czułość trzeba ustawić żeby nie miał zadławień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 16 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 > Obstawiam aparat zapłonowy ich "jakość" wiele pozostawia do życzenia Ja bym powiedział, że raczej gaźnik. Przejechałem takim fiatem (1,5ME-rocznik 1990) prawie 200kkm i jakoś z aparatem problemów nie było. Raz padł moduł a raz cewka w aparacie i chyba sprężynki w odśrodkowym były zmieniane. Ponadto nie wydaje mi się by iskra miała zależeć od modułu, prędzej od cewki. Przy elektronicznym zapłonie jest inna cewka niż przy przerywaczowym. W sumie najsłabsze to było sprzęgło w tym aucie, rozpadło się chyba ze 3 czy 4 razy i oczywiście korozja w bardziej zaawansowanym wieku i strasznie wiotka buda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 16 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 > Zapewne Magneti Marelli oglądałem ten program, tak to było MM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 16 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 > Dlatego czułość trzeba ustawić żeby nie miał zadławień Miałem to ustawiane i "tuningowane" była znaczna poprawa ale do ideału i tak daleko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 16 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 > Miałem to ustawiane i "tuningowane" była znaczna poprawa ale do ideału i tak daleko Do tego obróbka głowicy + kolektor od GSI i hula Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 18 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 > Obstawiam aparat zapłonowy ich "jakość" wiele pozostawia do życzenia Jeszcze gaznik zobacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 29 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 Dotalem odpowiedz z Biura Zarzadu FSO. "Niestety nie potrafimy pomoc (...) Nie pracuje juz nikt ze strefy produkcyjno-technologicznej. " I skierowali mnie na gielde samochodowa. To dokumetacji tez nie ma? Rozumiem, ze sa zajeci ale zeby dokumentacji nei bylo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 > Dotalem odpowiedz z Biura Zarzadu FSO. "Niestety nie potrafimy pomoc (...) Nie pracuje juz nikt ze > strefy produkcyjno-technologicznej. " I skierowali mnie na gielde samochodowa. > To dokumetacji tez nie ma? Rozumiem, ze sa zajeci ale zeby dokumentacji nei bylo. Nie zajęci tylko w pupie mają takie pytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.