Skocz do zawartości

Muzyk to co ... ?


Lysy1980

Rekomendowane odpowiedzi

> ale z dluzszymi odcinkami, wiec wcale nie takie krotkie dojazdy...

no a ile będzie oszczędności na takiej trasie ? hmm.gif

bo jak by spalił litr więcej to 5zł i pytanie po ilu da oszczędność i czy z tej oszczędności naprawimy np wtryski albo turbinę hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no a ile będzie oszczędności na takiej trasie ?

> bo jak by spalił litr więcej to 5zł i pytanie po ilu da oszczędność i czy z tej oszczędności

> naprawimy np wtryski albo turbinę

Tiaa, benzyny się nie psują, a jeśli już to się za darmo naprawia smile.gif zwłaszcza te z "pazurem"

Muzyk. A co ? Nie przypadłą do gustu moja C3'ka Kobietce ? smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tiaa, benzyny się nie psują, a jeśli już to się za darmo naprawia zwłaszcza te z "pazurem"

> Muzyk. A co ? Nie przypadłą do gustu moja C3'ka Kobietce ?

psują ale mniejsze koszta zlosnik.gif

w dieslu każda naprawa która może wystąpić kosztuje około 2 tys zlosnik.gif

Turbina , wtryski , dwumasa zlosnik.gif

a w benzynie świece , cewki itp zlosnik.gif

miałem diesla i miałem pecha bo tak mi dał w pipkę że nie życzę komuś serwisowania diesla zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> psują ale mniejsze koszta

> w dieslu każda naprawa która może wystąpić kosztuje około 2 tys

Mit.

> Turbina , wtryski , dwumasa

Trzeba wybrać takiego, który ma to jak najprostsze - np. 2.0HDi 90KM na Boschu. 270751858-jezyk.gif

Turbiny proste, bez zmiennej geometrii, wtryski trwałe (i tanio regenerowalne), pompa żywotna, dwumasy brak, fapu brak.

> a w benzynie świece , cewki itp

I cały system zmiennych faz rozrządu, KZFR, łańcuchowy ("paaanie, tego się nie wymienia") rozrząd... albo dwumasa, której miało nie być (fakt, że żywotniejsza niż w klekotach).

> miałem diesla i miałem pecha bo tak mi dał w pipkę że nie życzę komuś serwisowania diesla

Pozwoliłem sobie wytłuścić kluczowe. 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mit.

> Trzeba wybrać takiego, który ma to jak najprostsze - np. 2.0HDi 90KM na Boschu.

> Turbiny proste, bez zmiennej geometrii, wtryski trwałe (i tanio regenerowalne), pompa żywotna,

> dwumasy brak, fapu brak.

> I łańcuch zmiennych faz rozrządu, tudzież KZFR... albo dwumasa, której miało nie być (fakt, że

> żywotniejsza niż w klekotach).

> Pozwoliłem sobie wytłuścić kluczowe.

no dobra to ile ta Turbina kosztuje ? zlosnik.gif no i jak tam regeneracja wtrysku pewnie 150 sztuka ok.gif tak czy siak dziękuję postoję zlosnik.gif

no tak KZFR to od 400 do 500zł i to w sumie w Renówkach zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> psują ale mniejsze koszta

> w dieslu każda naprawa która może wystąpić kosztuje około 2 tys

> Turbina , wtryski , dwumasa

> a w benzynie świece , cewki itp

> miałem diesla i miałem pecha bo tak mi dał w pipkę że nie życzę komuś serwisowania diesla

dlatego mam starego kapcia i nie zamierzam go zmieniać po co mi kłopot. Drugiego buduje na sprawdzonej jednostce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> psują ale mniejsze koszta

> w dieslu każda naprawa która może wystąpić kosztuje około 2 tys

> Turbina , wtryski , dwumasa

> a w benzynie świece , cewki itp

> miałem diesla i miałem pecha bo tak mi dał w pipkę że nie życzę komuś serwisowania diesla

Może po prostu kupiłeś padło... Dwa ostatnie auta to diesle w tym jeden osławiony tdci forda a jakoś nic jeśli chodzi o układ paliwowy/turbo się nie zepsuło. Różnica w spalaniu jest spora bo rocznie bym mógł komplet wtryskow wymieniać a i tak bym był do przodu. W 5 lat to spora kwota. Tak wiec rożnie bywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no a ile będzie oszczędności na takiej trasie ?

> bo jak by spalił litr więcej to 5zł i pytanie po ilu da oszczędność i czy z tej oszczędności

> naprawimy np wtryski albo turbinę

z czystej ciekawości, ile pali megane II kombi w benzynie? silnik ok 100 kucy? mojej żonki diesel pali 4,5-4,7 l/100 i ciekaw jestem jaka jest różnica zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z czystej ciekawości, ile pali megane II kombi w benzynie? silnik ok 100 kucy? mojej żonki diesel

> pali 4,5-4,7 l/100 i ciekaw jestem jaka jest różnica

pierdu pierdu Clio DCI tyle mi nie paliło zlosnik.gif a na trasie z klimą pali 6 a po za trasą pali 7,5 ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może po prostu kupiłeś padło... Dwa ostatnie auta to diesle w tym jeden osławiony tdci forda a

> jakoś nic jeśli chodzi o układ paliwowy/turbo się nie zepsuło. Różnica w spalaniu jest spora

> bo rocznie bym mógł komplet wtryskow wymieniać a i tak bym był do przodu. W 5 lat to spora

> kwota. Tak wiec rożnie bywa

a wiesz to też zależy od szczęścia bo kolega miał sławne 2.2dci w espace i zrobił ponad 240tys ok.gif

wiesz co innego jak bym go kupił z nieznanego źródła i rozpadł by się po 10tys ok.gif

ale tak jak mówisz niektórzy jeżdżą i nic się nie dzieje , ale nie którzy jednak zostawiają trochę siana ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a wiesz to też zależy od szczęścia bo kolega miał sławne 2.2dci w espace i zrobił ponad 240tys

> wiesz co innego jak bym go kupił z nieznanego źródła i rozpadł by się po 10tys

> ale tak jak mówisz niektórzy jeżdżą i nic się nie dzieje , ale nie którzy jednak zostawiają trochę

> siana

Szczęście szczęściem a 1.5 z własnej woli bym nie kupił zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może po prostu kupiłeś padło...

[Niekoniecznie. Dziś rozmawiałem z kolegą, niedawno wymieniał turbo w 1,5 dci

Auto od nowości u niego, 120 000km przebiegu. Po trasie chłodzone przez 2-3 minuty, olej zmieniany co 12-15kkm...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> [Niekoniecznie. Dziś rozmawiałem z kolegą, niedawno wymieniał turbo w 1,5 dci

> Auto od nowości u niego, 120 000km przebiegu. Po trasie chłodzone przez 2-3 minuty, olej zmieniany

> co 12-15kkm...

ooo to tak jak u mnie tyle że ja olej zmieniałem co 10tys ok.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> [Niekoniecznie. Dziś rozmawiałem z kolegą, niedawno wymieniał turbo w 1,5 dci

> Auto od nowości u niego, 120 000km przebiegu. Po trasie chłodzone przez 2-3 minuty, olej zmieniany

> co 12-15kkm...

Ale zaaaaaaaarazzzzzzzzzzzzz!

Nie mówimy tylko o dieselach spod znaku ci.... sorry Rombu smile.gif

bo tu to akurat macie rację smile.gif

Natomiast diesele spod znaku PSA smile.gif Citroen/Peugeot to inna bajka

moje 1,6HDi 110 ma aktualnie 152 kkm i spokój, żadnych wybryków

podobnie było z 2,0HDi 109 i z 2,0HDi 138 a miały ćwierć milionowe przebiegi

nie słyszałem również, aby nagminne problemy były z 2,2/2,7/3,0 HDi smile.gif

a z 2,2/3,0 dCi to był i jest koszmar smile.gif

także diesel dieselowi NIE RÓWNY smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale zaaaaaaaarazzzzzzzzzzzzz!

> Nie mówimy tylko o dieselach spod znaku ci.... sorry Rombu

> bo tu to akurat macie rację

> Natomiast diesele spod znaku PSA Citroen/Peugeot to inna bajka

> moje 1,6HDi 110 ma aktualnie 152 kkm i spokój, żadnych wybryków

> podobnie było z 2,0HDi 109 i z 2,0HDi 138 a miały ćwierć milionowe przebiegi

> nie słyszałem również, aby nagminne problemy były z 2,2/2,7/3,0 HDi

> a z 2,2/3,0 dCi to był i jest koszmar

> także diesel dieselowi NIE RÓWNY

no nie uważasz że 150tys to jeszcze nie jest jakiś dramat ? zlosnik.gif ale często te które są na sprzedaż używane odpowiednio skręcone zlosnik.gif

Ale fakt z tego co widział od znajomych toproblemy zaczynają się około 120ty 150tys i od170tys zlosnik.gif

Ale za to kumpel w Audi miał 220 tys i nic się nie działo ale zostawił je na 1,5 miecha nie ruszane i wtrysk padł zlosnik.gif i mu ukradli grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebiegi 150 czy 200kkm to robi silnik konstruowany ~60 lat temu, bezobsługowo (cieniasy 0.9 i nie tylko), więc przy dieslu...zupełnie mnie to nie ruszaok.gif

Po prostu, IMO oczywiście, postęp technologiczny powoduje spadek po równi pochyłej trwałości.. Może nie w sumie on sam w sobie, tylko jego wykorzystanie przez księgowych działów projektowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przebiegi 150 czy 200kkm to robi silnik konstruowany ~60 lat temu, bezobsługowo (cieniasy 0.9 i nie

> tylko), więc przy dieslu...zupełnie mnie to nie rusza

> Po prostu, IMO oczywiście, postęp technologiczny powoduje spadek po równi pochyłej trwałości.. Może

> nie w sumie on sam w sobie, tylko jego wykorzystanie przez księgowych działów projektowania.

Oczywiście 150-200 kkm to żadne przebiegi - jeśli realne smile.gif nie licznikowe smile.gif

Natomiast nie spotkałem dCi z realnymi przebiegami porównywalnymi do HDi smile.gif które i 600- 800 kkm robią smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no nie uważasz że 150tys to jeszcze nie jest jakiś dramat ? ale często te które są na sprzedaż

> używane odpowiednio skręcone

> Ale fakt z tego co widział od znajomych toproblemy zaczynają się około 120ty 150tys i od170tys

ale ja podałem przykłady ćwierćmilionowe smile.gif

Evasion 2.0HDi-8v 109 BVM5 -> 245 kkm przy sprzedaży, a mnie przez ~90 kkm (160 - 247 kkm) nie wygenerował żadnych kosztów, następca też nie zgłaszał problemów

C8 2,0HDi-16v 138FAP BVM6 -> zakupiony przy 163 kkm, dał ponad 60 kkm niczym niezmąconej przyjemności z jazdy.

Teraz jest C3II 16HDi-16v 110FAP BVM5 (153 kkm) & C4GP 2,0HDi-16v 138FAP BVA AM6aisin (158 kkm) i jak na razie (odpukać) sama przyjemność smile.gif

Więc czego chcieć więcej

aaaaaa i jeszcze ojca C5II 2,0HDi-16v 138FAP BVA AM6aisin (105 kkm) zupełnie bezawaryjne auto smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.