Lysy1980 Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 Kupujesz diesla czy jednak może benzynę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > Kupujesz diesla czy jednak może benzynę ? Zastanawia się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 nie mam pojecia... szukam co bedzie w fajnym stanie, ale im dluzej przegladam tym mniej mam ochote i rzygam juz ogloszeniami :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > Zastanawia się nie ma nad czym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > nie mam pojecia... > szukam co bedzie w fajnym stanie, ale im dluzej przegladam tym mniej mam ochote i rzygam juz > ogloszeniami :/ skądś to znam nawet dla jaj patrzę teraz i dobrze że nie czekałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 Ych... a czas leci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > Ych... a czas leci w benzynie też kibel nic nie ma ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 nie ma za bardzo benzyn do wyboru, poza tym auto kupowane z zamyslem jakichs malych podrozy po rodzinnym kraju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > nie ma za bardzo benzyn do wyboru, poza tym auto kupowane z zamyslem jakichs malych podrozy po > rodzinnym kraju to tym lepiej benzynę bo na co dzień to pewnie miasto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 ale z dluzszymi odcinkami, wiec wcale nie takie krotkie dojazdy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > ale z dluzszymi odcinkami, wiec wcale nie takie krotkie dojazdy... no a ile będzie oszczędności na takiej trasie ? bo jak by spalił litr więcej to 5zł i pytanie po ilu da oszczędność i czy z tej oszczędności naprawimy np wtryski albo turbinę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > nie ma za bardzo benzyn do wyboru, poza tym auto kupowane z zamyslem jakichs malych podrozy po > rodzinnym kraju Bierz Epice od Aragorna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 Ale to dla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > no a ile będzie oszczędności na takiej trasie ? > bo jak by spalił litr więcej to 5zł i pytanie po ilu da oszczędność i czy z tej oszczędności > naprawimy np wtryski albo turbinę Tiaa, benzyny się nie psują, a jeśli już to się za darmo naprawia zwłaszcza te z "pazurem" Muzyk. A co ? Nie przypadłą do gustu moja C3'ka Kobietce ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 Nie bede sciemnial, chodzi o budzet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > Nie bede sciemnial, chodzi o budzet a czego i za ile szukasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > Nie bede sciemnial, chodzi o budzet pooglądasz jeszcze trochę i ..... "przyjdzie koza do woza" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 ale nie mowie ze nie, dajemy sobie szanse narazie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 Caly czas rozszerzam krag poszukiwan Auto pokroju c3 lub p207, roczniki 2008-, cena ~20kpln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > Tiaa, benzyny się nie psują, a jeśli już to się za darmo naprawia zwłaszcza te z "pazurem" > Muzyk. A co ? Nie przypadłą do gustu moja C3'ka Kobietce ? psują ale mniejsze koszta w dieslu każda naprawa która może wystąpić kosztuje około 2 tys Turbina , wtryski , dwumasa a w benzynie świece , cewki itp miałem diesla i miałem pecha bo tak mi dał w pipkę że nie życzę komuś serwisowania diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 lancuch, wariatory, walki, glowice.... Tak, tak, to sa wlasnie nowe super hiper benzyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > lancuch, wariatory, walki, glowice.... > Tak, tak, to sa wlasnie nowe super hiper benzyny nie przesadzajmy w dieslu głowicy nie robisz ? a może rozrządu nie wymieniasz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 ale uwierz mi ze wymiana paska a wymiana lancucha to 2 rozne bajki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > psują ale mniejsze koszta > w dieslu każda naprawa która może wystąpić kosztuje około 2 tys Mit. > Turbina , wtryski , dwumasa Trzeba wybrać takiego, który ma to jak najprostsze - np. 2.0HDi 90KM na Boschu. Turbiny proste, bez zmiennej geometrii, wtryski trwałe (i tanio regenerowalne), pompa żywotna, dwumasy brak, fapu brak. > a w benzynie świece , cewki itp I cały system zmiennych faz rozrządu, KZFR, łańcuchowy ("paaanie, tego się nie wymienia") rozrząd... albo dwumasa, której miało nie być (fakt, że żywotniejsza niż w klekotach). > miałem diesla i miałem pecha bo tak mi dał w pipkę że nie życzę komuś serwisowania diesla Pozwoliłem sobie wytłuścić kluczowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > ale uwierz mi ze wymiana paska a wymiana lancucha to 2 rozne bajki... no jasne bo wymiana rozrządu to 600pln z robocizną ? i robisz to co miesiąc ? tak czy siak sam wiesz jak to może być jak nie trafisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > Mit. > Trzeba wybrać takiego, który ma to jak najprostsze - np. 2.0HDi 90KM na Boschu. > Turbiny proste, bez zmiennej geometrii, wtryski trwałe (i tanio regenerowalne), pompa żywotna, > dwumasy brak, fapu brak. > I łańcuch zmiennych faz rozrządu, tudzież KZFR... albo dwumasa, której miało nie być (fakt, że > żywotniejsza niż w klekotach). > Pozwoliłem sobie wytłuścić kluczowe. no dobra to ile ta Turbina kosztuje ? no i jak tam regeneracja wtrysku pewnie 150 sztuka tak czy siak dziękuję postoję no tak KZFR to od 400 do 500zł i to w sumie w Renówkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 i tu sie mylisz ;D w PSA juz tez, w slawnym i "docenianym" motorze 1.6 w kooperacji z BMW Do tego w starych 2.0 i 2.2 benzyna rowniez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > i tu sie mylisz ;D w PSA juz tez, w slawnym i "docenianym" motorze 1.6 w kooperacji z BMW > Do tego w starych 2.0 i 2.2 benzyna rowniez ale co ile się wymienia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 Zapytaj ile kosztuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > i tu sie mylisz ;D w PSA juz tez, w slawnym i "docenianym" motorze 1.6 w kooperacji z BMW 1,4 TV (c?i?) to też z BMW? Ten 97KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 vti tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > vti tak Dobra, to do jakiego przebiegu trzymać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 niestety, tego nikt nie wie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > Zapytaj ile kosztuje nie odpowiada się pytaniem na pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > psują ale mniejsze koszta > w dieslu każda naprawa która może wystąpić kosztuje około 2 tys > Turbina , wtryski , dwumasa > a w benzynie świece , cewki itp > miałem diesla i miałem pecha bo tak mi dał w pipkę że nie życzę komuś serwisowania diesla dlatego mam starego kapcia i nie zamierzam go zmieniać po co mi kłopot. Drugiego buduje na sprawdzonej jednostce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > niestety, tego nikt nie wie... No to jeszcze ze dwa lata pozwolę trzymać (ma niecałe 100kkm, średnio rocznie robi koło 10-15kkm) i każę sprzedać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > psują ale mniejsze koszta > w dieslu każda naprawa która może wystąpić kosztuje około 2 tys > Turbina , wtryski , dwumasa > a w benzynie świece , cewki itp > miałem diesla i miałem pecha bo tak mi dał w pipkę że nie życzę komuś serwisowania diesla Może po prostu kupiłeś padło... Dwa ostatnie auta to diesle w tym jeden osławiony tdci forda a jakoś nic jeśli chodzi o układ paliwowy/turbo się nie zepsuło. Różnica w spalaniu jest spora bo rocznie bym mógł komplet wtryskow wymieniać a i tak bym był do przodu. W 5 lat to spora kwota. Tak wiec rożnie bywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > no a ile będzie oszczędności na takiej trasie ? > bo jak by spalił litr więcej to 5zł i pytanie po ilu da oszczędność i czy z tej oszczędności > naprawimy np wtryski albo turbinę z czystej ciekawości, ile pali megane II kombi w benzynie? silnik ok 100 kucy? mojej żonki diesel pali 4,5-4,7 l/100 i ciekaw jestem jaka jest różnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > z czystej ciekawości, ile pali megane II kombi w benzynie? silnik ok 100 kucy? mojej żonki diesel > pali 4,5-4,7 l/100 i ciekaw jestem jaka jest różnica Od 6,5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > z czystej ciekawości, ile pali megane II kombi w benzynie? silnik ok 100 kucy? mojej żonki diesel > pali 4,5-4,7 l/100 i ciekaw jestem jaka jest różnica pierdu pierdu Clio DCI tyle mi nie paliło a na trasie z klimą pali 6 a po za trasą pali 7,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > Może po prostu kupiłeś padło... Dwa ostatnie auta to diesle w tym jeden osławiony tdci forda a > jakoś nic jeśli chodzi o układ paliwowy/turbo się nie zepsuło. Różnica w spalaniu jest spora > bo rocznie bym mógł komplet wtryskow wymieniać a i tak bym był do przodu. W 5 lat to spora > kwota. Tak wiec rożnie bywa a wiesz to też zależy od szczęścia bo kolega miał sławne 2.2dci w espace i zrobił ponad 240tys wiesz co innego jak bym go kupił z nieznanego źródła i rozpadł by się po 10tys ale tak jak mówisz niektórzy jeżdżą i nic się nie dzieje , ale nie którzy jednak zostawiają trochę siana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > a wiesz to też zależy od szczęścia bo kolega miał sławne 2.2dci w espace i zrobił ponad 240tys > wiesz co innego jak bym go kupił z nieznanego źródła i rozpadł by się po 10tys > ale tak jak mówisz niektórzy jeżdżą i nic się nie dzieje , ale nie którzy jednak zostawiają trochę > siana Szczęście szczęściem a 1.5 z własnej woli bym nie kupił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > Szczęście szczęściem a 1.5 z własnej woli bym nie kupił a ja także ani 1.9 DCI ani 2.2DCi ani żadnego innego diesla choć fajnie się wkręcają jak mocniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > Może po prostu kupiłeś padło... [Niekoniecznie. Dziś rozmawiałem z kolegą, niedawno wymieniał turbo w 1,5 dci Auto od nowości u niego, 120 000km przebiegu. Po trasie chłodzone przez 2-3 minuty, olej zmieniany co 12-15kkm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > [Niekoniecznie. Dziś rozmawiałem z kolegą, niedawno wymieniał turbo w 1,5 dci > Auto od nowości u niego, 120 000km przebiegu. Po trasie chłodzone przez 2-3 minuty, olej zmieniany > co 12-15kkm... ooo to tak jak u mnie tyle że ja olej zmieniałem co 10tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > [Niekoniecznie. Dziś rozmawiałem z kolegą, niedawno wymieniał turbo w 1,5 dci > Auto od nowości u niego, 120 000km przebiegu. Po trasie chłodzone przez 2-3 minuty, olej zmieniany > co 12-15kkm... Ale zaaaaaaaarazzzzzzzzzzzzz! Nie mówimy tylko o dieselach spod znaku ci.... sorry Rombu bo tu to akurat macie rację Natomiast diesele spod znaku PSA Citroen/Peugeot to inna bajka moje 1,6HDi 110 ma aktualnie 152 kkm i spokój, żadnych wybryków podobnie było z 2,0HDi 109 i z 2,0HDi 138 a miały ćwierć milionowe przebiegi nie słyszałem również, aby nagminne problemy były z 2,2/2,7/3,0 HDi a z 2,2/3,0 dCi to był i jest koszmar także diesel dieselowi NIE RÓWNY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > Ale zaaaaaaaarazzzzzzzzzzzzz! > Nie mówimy tylko o dieselach spod znaku ci.... sorry Rombu > bo tu to akurat macie rację > Natomiast diesele spod znaku PSA Citroen/Peugeot to inna bajka > moje 1,6HDi 110 ma aktualnie 152 kkm i spokój, żadnych wybryków > podobnie było z 2,0HDi 109 i z 2,0HDi 138 a miały ćwierć milionowe przebiegi > nie słyszałem również, aby nagminne problemy były z 2,2/2,7/3,0 HDi > a z 2,2/3,0 dCi to był i jest koszmar > także diesel dieselowi NIE RÓWNY no nie uważasz że 150tys to jeszcze nie jest jakiś dramat ? ale często te które są na sprzedaż używane odpowiednio skręcone Ale fakt z tego co widział od znajomych toproblemy zaczynają się około 120ty 150tys i od170tys Ale za to kumpel w Audi miał 220 tys i nic się nie działo ale zostawił je na 1,5 miecha nie ruszane i wtrysk padł i mu ukradli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 Przebiegi 150 czy 200kkm to robi silnik konstruowany ~60 lat temu, bezobsługowo (cieniasy 0.9 i nie tylko), więc przy dieslu...zupełnie mnie to nie rusza Po prostu, IMO oczywiście, postęp technologiczny powoduje spadek po równi pochyłej trwałości.. Może nie w sumie on sam w sobie, tylko jego wykorzystanie przez księgowych działów projektowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > Przebiegi 150 czy 200kkm to robi silnik konstruowany ~60 lat temu, bezobsługowo (cieniasy 0.9 i nie > tylko), więc przy dieslu...zupełnie mnie to nie rusza > Po prostu, IMO oczywiście, postęp technologiczny powoduje spadek po równi pochyłej trwałości.. Może > nie w sumie on sam w sobie, tylko jego wykorzystanie przez księgowych działów projektowania. Oczywiście 150-200 kkm to żadne przebiegi - jeśli realne nie licznikowe Natomiast nie spotkałem dCi z realnymi przebiegami porównywalnymi do HDi które i 600- 800 kkm robią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2013 > no nie uważasz że 150tys to jeszcze nie jest jakiś dramat ? ale często te które są na sprzedaż > używane odpowiednio skręcone > Ale fakt z tego co widział od znajomych toproblemy zaczynają się około 120ty 150tys i od170tys ale ja podałem przykłady ćwierćmilionowe Evasion 2.0HDi-8v 109 BVM5 -> 245 kkm przy sprzedaży, a mnie przez ~90 kkm (160 - 247 kkm) nie wygenerował żadnych kosztów, następca też nie zgłaszał problemów C8 2,0HDi-16v 138FAP BVM6 -> zakupiony przy 163 kkm, dał ponad 60 kkm niczym niezmąconej przyjemności z jazdy. Teraz jest C3II 16HDi-16v 110FAP BVM5 (153 kkm) & C4GP 2,0HDi-16v 138FAP BVA AM6aisin (158 kkm) i jak na razie (odpukać) sama przyjemność Więc czego chcieć więcej aaaaaa i jeszcze ojca C5II 2,0HDi-16v 138FAP BVA AM6aisin (105 kkm) zupełnie bezawaryjne auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.