Glaca Napisano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 Tak sobie myślę ostatnio o foresterze. Byłbym wdzięczny za wszelkie opinie typu: który silnik tak, który nie; ile to pali; jak awaryjne są napędy (jaki tam jest w ogóle napęd?); czy można go podnieść i jakim kosztem? Widzę, że sporo tego, można przebierać. Szukałbym raczej takiego w okolicach 7 tys zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 > Szukałbym raczej takiego w okolicach 7 tys zł. Pustej budy szukasz? Czy złomu na kółkach, do którego włożysz jeszcze co najmniej drugie tyle a auto dalej nie będzie jeździło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 12 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2013 > Pustej budy szukasz? Czy złomu na kółkach, do którego włożysz jeszcze co najmniej drugie tyle a > auto dalej nie będzie jeździło? Dobrze - pomińmy kwestię ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 > Tak sobie myślę ostatnio o foresterze. > Byłbym wdzięczny za wszelkie opinie typu: który silnik tak, który nie; ile to pali; jak awaryjne są > napędy (jaki tam jest w ogóle napęd?); czy można go podnieść i jakim kosztem? > Widzę, że sporo tego, można przebierać. Szukałbym raczej takiego w okolicach 7 tys zł. Szukaj 2.0sohc 125KM skrzynia manual Mi palił 10-12LPG Omijaj wersje 122KM (więcej pala i nierównomiernie rozwijaja moc) Silniki pancerne. Przy lpg co 50kkm zawory do regulacji (na śrubki) Stały napęd 4x4 (centralny dyfer z blokada wiskotyczna) Jak ktoś jezdzi bardzo agresywnie to po 200kkm wisko do regeneracji (600PLN) W tym budzecie będzie bardzo ciężko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 > Szukaj 2.0sohc 125KM skrzynia manual podlacze sie nie chce manuala - ma byc automat jaki silnik zeby to sie napedzalo odpowiednio ( w zalozeniu LPG) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 13 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 > Szukaj 2.0sohc 125KM skrzynia manual > Mi palił 10-12LPG > Omijaj wersje 122KM (więcej pala i nierównomiernie rozwijaja moc) > Silniki pancerne. Przy lpg co 50kkm zawory do regulacji (na śrubki) > Stały napęd 4x4 (centralny dyfer z blokada wiskotyczna) > Jak ktoś jezdzi bardzo agresywnie to po 200kkm wisko do regeneracji (600PLN) > W tym budzecie będzie bardzo ciężko... Rozumiem, ze najlepiej byloby wydac 15-20 tys. ale za to mialbym juz wymarzonego pickupa. Forester mialby byc pomostem miedzy combi a prawdziwym 4x4 stad ten niski budzet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 > podlacze sie > nie chce manuala - ma byc automat > jaki silnik zeby to sie napedzalo odpowiednio ( w zalozeniu LPG) ? wyboru dużego nie masz pod LPG lepsze są N/A SOHC, czyli 2,0 albo 2,5, tych pierwszych zdecydowanie więcej. 2,0 125KM do spokojnej, sprawnej jazdy z AT wystarczy, ale przy prędkościach autostradowych dynamika już siada, z drugiej str >120kph i tak zaczyna być głośno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 > Tak sobie myślę ostatnio o foresterze. > Byłbym wdzięczny za wszelkie opinie typu: który silnik tak, który nie; ile to pali; jak awaryjne są > napędy (jaki tam jest w ogóle napęd?); czy można go podnieść i jakim kosztem? > Widzę, że sporo tego, można przebierać. Szukałbym raczej takiego w okolicach 7 tys zł. pomijając cenę; silnik 2,0 125KM jest najrozsądniejszy w tym wypadku, podnieść możesz albo specjalnymi sprężynami, albo dystansami mocowanymi na kolumny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 > Rozumiem, ze najlepiej byloby wydac 15-20 tys. ale za to mialbym juz wymarzonego pickupa. Forester > mialby byc pomostem miedzy combi a prawdziwym 4x4 stad ten niski budzet. Za 10kpln można już coś znaleźć sensownego bez lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 > pomijając cenę; > silnik 2,0 125KM jest najrozsądniejszy w tym wypadku, podnieść możesz albo specjalnymi sprężynami, albo dystansami mocowanymi na kolumny. Trzeba się liczyć z dość dziwnym wyglądem tylnego zawieszenia po tym zabiegu, niemniej jednak prześwit robi się już więcej, niż przyzwoity Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 13 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 > Za 10kpln można już coś znaleźć sensownego bez lpg Od kiedy zacząłem myśleć o forku - non stop widzę je na ulicach Nie zdawałem sobie sprawy, że tyle tego jeździ. Przed chwilą pod sklepem nawet zagadałem człowieka od jednego takiego, akurat miał turbo ale to i owo mi powiedział. Mniejszy bagażnik niż mam teraz :/ i pewnie bardziej mułowaty ale poza tym wszystko in plus. Do 10 koła pickupa nie kupię więc pewnie będę polował na forestera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 > Trzeba się liczyć z dość dziwnym wyglądem tylnego zawieszenia po tym zabiegu, niemniej jednak > prześwit robi się już więcej, niż przyzwoity przestawienie koła w osi nadkola to jedno, trzeba dorzucić wtedy obowiązkowo śruby do regulacji kątów PK, no i na ironach rozjeżdża się balans przód/tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 > Od kiedy zacząłem myśleć o forku - non stop widzę je na ulicach normalka > Nie zdawałem sobie sprawy, że tyle tego jeździ. Przed chwilą pod sklepem nawet zagadałem człowieka > od jednego takiego, akurat miał turbo ale to i owo mi powiedział. > Mniejszy bagażnik niż mam teraz :/ i pewnie bardziej mułowaty ale poza tym wszystko in plus. bagażnik nie jest duży, ale jest dość foremny, a przez to dość pakowny, także tragedii nie ma > Do 10 koła pickupa nie kupię więc pewnie będę polował na forestera. pickup to szerokie pojęcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 13 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2013 > pickup to szerokie pojęcie Wiadomo - ma być tani albo wcale ale biorąc pod uwagę to, że pickupa nie zagazuję (diesel) to forester nadal wygrywa w tym pojedynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 > przestawienie koła w osi nadkola to jedno, trzeba dorzucić wtedy obowiązkowo śruby do regulacji kątów PK, no i na ironach rozjeżdża się balans przód/tył Amen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 > bagażnik nie jest duży, ale jest dość foremny, a przez to dość pakowny, także tragedii nie ma Mój międzykontynentalny trup *) wraz z podręcznym wózkiem bagażowym zawierającym kody sterujące **) itp. się mieszczą a i miejsca jeszcze zostaje, że hoho... I to wszystko przy zasuniętej rolecie Dla niewtajemniczonych: *) plecak Karrimor pojemność 85 litrów + 2 kieszenie boczne po 15 litrów każda - wypchany do granic możliwości (wyciągnięty górny komin itp. itd.) **) walizeczka na kółkach American Tourister - teoretycznie zgodna z wymiarem bagażu podręcznego (dla normalnych linii - nie tanich) - tak naprawdę wypchana do granic możliwości (tak, żeby zmieściła się w luku nad siedzeniami w Airbusie 330 / 340 - mieści się też do niektórych A320 i B767... Do wszelkiej maści wąskokadłubowców - zapomnij...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 > Wiadomo - ma być tani albo wcale ale biorąc pod uwagę to, że pickupa nie zagazuję (diesel) to forester nadal wygrywa w tym pojedynku. A o jakim pickupie piszesz? Bo ja mam osobiście przyjemność powożenia pickupem, którego swobodnie można by zagazować (jako że ma silnik 2.7 VVT-I), tylko po co, skoro benzyna kosztuje jakieś 2,50 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 14 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2013 > A o jakim pickupie piszesz? Bo ja mam osobiście przyjemność powożenia pickupem, którego swobodnie > można by zagazować (jako że ma silnik 2.7 VVT-I), tylko po co, skoro benzyna kosztuje jakieś > 2,50 PLN Hi-Lux może być ale w naszych realiach trochę inaczej to wygląda. Takich benzynowych pickupów tu nie ma, dopiero amerykańskie v8 a to nawet na gazie wychodzi nieekonomicznie. Ja myślę o dieslu. Jako rolnik mam zwrot akcyzy od paliwa no i jakoś mi diesel bardziej pasuje do woła roboczego. Kolega miał terrano w benzynie... jazda tym była bynajmniej nieprzyjemna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 > Tak sobie myślę ostatnio o foresterze. Podepnę się pod temat chodzi mi po głowie Forester II w cenie do 25k zł. Chciałbym żeby miał więcej mocy niż moje obecne auto więc w grę wchodzą modele od 150KM w górę. Prawdopodobnie pójdzie do gazu. Instalację zakładana będzie w firmie która - jeżeli tylko się "da" to na pewno wykona robotę dobrze. Które silniki nie kapryszą? Na co zwracać uwagę? Ewentualnie pytanie pomocnicze: - Auto z napędem na 4 łapy - Do 25k zł - Najchętniej od 2004r - Cywilizowane wnętrze - Spalanie do 25l gazu - Względnie bezawaryjne i "naprawialne" - Naleśnik, suv, terenówka - bez znaczenia - Nie VAG, nie francuskie, nie włoskie Drogą eliminacji został mi Forester albo JGC III (trzeba by dołożyć $) ale może coś pominąłem? Ew. Impreza kombi 2.0R albo WRX - ale prawdopodobnie się w niej zabiję więc podchodzę do tematu z dystansem Jakiś czas temu widziałem jeszcze fajną ofertę na Nissana X-terra z ostatniego wypustu, ale się zgapiłem i się sprzedał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 > Hi-Lux może być ale w naszych realiach trochę inaczej to wygląda. > Takich benzynowych pickupów tu nie ma, dopiero amerykańskie v8 a to nawet na gazie wychodzi > nieekonomicznie. > Ja myślę o dieslu. Jako rolnik mam zwrot akcyzy od paliwa no i jakoś mi diesel bardziej pasuje do > woła roboczego. > Kolega miał terrano w benzynie... jazda tym była bynajmniej nieprzyjemna. Ale jaki pick-up Cię interesuje Do tego zmierzamy od kilkunastu postów Pick-up to tak jakby ktoś pytał, czy sedany się psują i nie chciał marki i modelu podać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 15 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 > Ale jaki pick-up Cię interesuje Do tego zmierzamy od kilkunastu postów Pick-up to tak jakby ktoś > pytał, czy sedany się psują i nie chciał marki i modelu podać Jaki mnie interesuje? To też jest pytanie z gatunku "trudnych". Najchętniej RAM 3500 cummins a tak serio to king-cab, hilux, ranger, l200 itp z lat '90 do 15 tys zł bo o takich mogę jedynie pomarzyć i to też nie w tym momencie Inaczej. Jestem rolnikiem (sadownikiem) dorabiającym na etacie 35km od domu. 35km po "schodach" (bo drogą tego nazwać nie można). Dziury, muldy i wertepy. Jak spadnie śnieg to... skuter śnieżny ma problemy. Czasem trzeba przywieźć parę worków cementu, pociągnąć przyczepę z toną węgla, przywieźć z lasu trochę drewna, zwieźć z sadu parę worków orzechów (ciągnik bez kabiny nie zawsze jest fajny). Dlatego starszy pickup z podwójną kabiną (jednak 2 miejsca absolutnie nie wystarczy) byłby dla mnie w sam raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 > Drogą eliminacji został mi Forester albo JGC III (trzeba by dołożyć $) ale może coś pominąłem? > Ew. Impreza kombi 2.0R albo WRX - ale prawdopodobnie się w niej zabiję więc podchodzę do tematu z > dystansem > Jakiś czas temu widziałem jeszcze fajną ofertę na Nissana X-terra z ostatniego wypustu, ale się > zgapiłem i się sprzedał. Imho Forek II gen przed liftem to najładniejszy Forek ever silników masz w sumie kilka ale przy założeniu gazu to wchodzą chyba tylko dwa: 2.0 N/A i 2.5 N/A z wersji US Imprezy z tymi samymi silnikami, fajna jest wersja Imprezy Outback, ale w PL jak na razie wdziałem tylko jedną na sprzedaż generalnie co do Subaru warto zaglądać na giełdę: LINK na JGC III porządnego, a nie ulepa ten budżet jest zdecydowanie za mały imho 35k pln to absolutne minimum przy 25k pln mógłbyś szukać JGC II w dobrym stanie z innych opcji to Suzuki Grand Vitara oraz Grand Vitara XL7 jeśli zwykły Grand za mały kwestia czy dopinany napęd też może być http://allegro.pl/dubai-grand-vitara-xl7-white-v6-2-7-184ps-gaz-lpg-i3790116316.html http://otomoto.pl/suzuki-grand-vitara-skora-klimatronic-super-C31317774.html no i jeszcze na końcu masz Volvo z AWD a właściwie dlaczego odrzuciłeś VAG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 > Dlatego starszy pickup z podwójną kabiną (jednak 2 miejsca absolutnie nie wystarczy) byłby dla mnie > w sam raz. http://allegro.pl/nissan-pick-up-navara-d-22-2-4-lpg-terenowy-4x4-i3788410423.html http://otomoto.pl/nissan-navara-4x4-2-4-benzyna-C30864083.html http://otomoto.pl/ford-ranger-2-5-d-4x4-2000r-ciezarowy-C31378122.html http://otomoto.pl/nissan-king-cab-md21-C31389209.html coś zawsze by się znalazło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 15 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 > http://allegro.pl/nissan-pick-up-navara-d-22-2-4-lpg-terenowy-4x4-i3788410423.html > http://otomoto.pl/nissan-navara-4x4-2-4-benzyna-C30864083.html > http://otomoto.pl/ford-ranger-2-5-d-4x4-2000r-ciezarowy-C31378122.html > http://otomoto.pl/nissan-king-cab-md21-C31389209.html > coś zawsze by się znalazło Nie mówię, że nie ale na ten moment nie stać mnie na pickupa (zakup ale też utrzymanie), dlatego pytam o forestera (taki pomost między osobówką a prawdziwym 4x4 na rok, dwa) - i w niższej cenie. W sumie o foresterze już chyba wiem co trzeba Jak się trafi kupiec na mareę to będę zmieniał. A jak nie... to nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 > Imprezy z tymi samymi silnikami, fajna jest wersja Imprezy Outback, ale w PL jak na razie wdziałem > tylko jedną na sprzedaż Jeżeli tą samą (jakieś pół roku temu) to dzwoniłem do faceta. Auto składane, kręcone i zajechane. > z innych opcji to Suzuki Grand Vitara oraz Grand Vitara XL7 jeśli zwykły Grand za mały GV podoba mi się tylko ostatnia i tylko z silnikiem 3.2. Niestety trzeba liczyć minimum 45k zł > a właściwie dlaczego odrzuciłeś VAG? Bo reprezentują wszystko czego nie lubię w samochodach. Popularna, bezpłciowa masówka projektowana przez księgowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2013 > Mój międzykontynentalny trup *) wraz z podręcznym wózkiem bagażowym zawierającym kody sterujące **) > itp. się mieszczą a i miejsca jeszcze zostaje, że hoho... I to wszystko przy zasuniętej > rolecie a to mieści się więcej, 2x klasyczna kabinówka, średnia torba naramienna, plecak pod lapka 17'' i jakieś tam szpargały. Do tego dwie stałe tasie rzepowe oczywiście przy zasuniętej rolecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtowski Napisano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 > a to mieści się więcej, 2x klasyczna kabinówka, średnia torba naramienna, plecak pod lapka 17'' i > jakieś tam szpargały. > Do tego dwie stałe tasie rzepowe > oczywiście przy zasuniętej rolecie Całkiem pakownie... tylko co to znaczy jakieś tam szpargały.... znajomy wozi na stałe wędki i całe pudło szpargałow, ktore zajmuje poł dostępnego miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 > Podepnę się pod temat chodzi mi po głowie Forester II w cenie do 25k zł. > Chciałbym żeby miał więcej mocy niż moje obecne auto więc w grę wchodzą modele od 150KM w górę. > Prawdopodobnie pójdzie do gazu. Instalację zakładana będzie w firmie która - jeżeli tylko się "da" > to na pewno wykona robotę dobrze. Które silniki nie kapryszą? Na co zwracać uwagę? > Ewentualnie pytanie pomocnicze: > - Auto z napędem na 4 łapy > - Do 25k zł > - Najchętniej od 2004r > - Cywilizowane wnętrze > - Spalanie do 25l gazu > - Względnie bezawaryjne i "naprawialne" > - Naleśnik, suv, terenówka - bez znaczenia > - Nie VAG, nie francuskie, nie włoskie To praktycznie zostaje Ci Forek 2.5 lub 2.5 XT. 2.5 to takie optimum, ma 165KM, silnik niemal pancerny (odMy04), dobrze się gazujący (zrobiłem nim ponad 100kkm na lpg ), bardzo ładnie jedzie z dołu. Minus, że występował w USDM. Jednak jak jeżdziłeś zwykłym autem w ok 150KM to owe 165KM może być mało, dlatego warto rozważyć 2.5 xt, ma on w różnych wersjach w ok 250KM i można go zrobić na więcej. Minus taki, że niestety ten silnik ma swoje wady i naprawa może trochę zaboleć, ludzie go gazują, ale do regulacji zaworów trzeba wyciągnąć silnik. > Drogą eliminacji został mi Forester albo JGC III (trzeba by dołożyć $) ale może coś pominąłem? IMO to dwa różne auta i raczej ich był nie porównywał > Ew. Impreza kombi 2.0R albo WRX - ale prawdopodobnie się w niej zabiję więc podchodzę do tematu z > dystansem 2.0 nie jedzie, z WRX jest trochę lepiej, ale jakoś wrażenia na mnie nie zrobił , poza tym szybciej kupisz Forka w lepszym stanie niż Imprezę. > Jakiś czas temu widziałem jeszcze fajną ofertę na Nissana X-terra z ostatniego wypustu, ale się > zgapiłem i się sprzedał. Nie głupia opcja, ale to też trochę inne auta, kolega przesiadł się z Forka na X-traila i .. znów rozgląda się za Forkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 > Całkiem pakownie... tylko co to znaczy jakieś tam szpargały.... znajomy wozi na stałe wędki i całe > pudło szpargałow, ktore zajmuje poł dostępnego miejsca. na stałe mam wspomniane dwie taśki filcowe na rzepach - mniej więcej takie http://bit.ly/1bT1dzP a wspomniane szpargały to reklamówki np z butami itp wtedy w bagażniku był jeszcze karton ze słoikami taki po pomidorach http://bit.ly/1bT1u5E Bagażnik jest całkiem ok, nie grzeszy przepastnością, ale na brak miejsca dla 2-3 dorosłych osób nie można narzekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2013 > Całkiem pakownie... tylko co to znaczy jakieś tam szpargały.... znajomy wozi na stałe wędki i całe pudło szpargałow, ktore zajmuje poł dostępnego miejsca. Również miło Cię poznać Wielki plecak, duża torba na kółkach, karton po czymś tam (całkiem spory), dwie torby - segregatory mocowane do tapicerki na rzep, jakieś reklamówki i miejsca na spokojnie dużą torbę (gdyby plecak i walizkę postawić w pionie - spokojnie dałoby się podwoić ładunek). Chyba wystarczająco dużo miejsca dla 2-3 osób na dłuższy wyjazd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > To praktycznie zostaje Ci Forek 2.5 lub 2.5 XT. a dlaczego nie to, co ty masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackko Napisano 21 Marca 2014 Udostępnij Napisano 21 Marca 2014 > a dlaczego nie to, co ty masz? Bo H6 z LPG nie powinny występować zbyt blisko siebie Tak kilka razy słyszałem 2.5 XT (czyli 2.5 turbo) jeśli nie jest katowany itp ponoć nie musi być kosztowny i problematyczny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 21 Marca 2014 Udostępnij Napisano 21 Marca 2014 > Bo H6 z LPG nie powinny występować zbyt blisko siebie > Tak kilka razy słyszałem > 2.5 XT (czyli 2.5 turbo) jeśli nie jest katowany itp ponoć nie musi być kosztowny i > problematyczny... szkoda ze moj H6 o tym nie wie i jezdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bednar Napisano 22 Marca 2014 Udostępnij Napisano 22 Marca 2014 > Bo H6 z LPG nie powinny występować zbyt blisko siebie > Tak kilka razy słyszałem > 2.5 XT (czyli 2.5 turbo) jeśli nie jest katowany itp ponoć nie musi być kosztowny i > problematyczny... UPG w 2.5XT trafia się niezależnie od katowania. Koszt 5+ kPLN. Poza tym same plusy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackko Napisano 26 Marca 2014 Udostępnij Napisano 26 Marca 2014 > szkoda ze moj H6 o tym nie wie i jezdzi On jeździ a co na to mechanicy? Może i nie płaczą, ale faktur nie powiększają zbytnio? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 26 Marca 2014 Udostępnij Napisano 26 Marca 2014 > On jeździ a co na to mechanicy? Może i nie płaczą, ale faktur nie powiększają zbytnio? Moj mechanik byl troche sceptyczny do tego pomyslu, ale powiedzial, ze 10x bardziej woli H6 z LPG niz diesla . Na razie przejechalem 20kkm wiec nic nie powieksza, ale licze sie z tym ze do ok 100kkm moze byc potrzeba regulacji zaworow, czyli wydatek ok 2-3kzl. Z opinii 2 serwisow i kilku uzytkownikow regulacja jest wymagana pomiedzy 80 a 120kkm na lpg, na noPb bez problemu 200kkm. Poza tym silnik pracuje tak samo jak na noPb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jackko Napisano 27 Marca 2014 Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 > Moj mechanik byl troche sceptyczny do tego pomyslu, ale powiedzial, ze 10x bardziej woli H6 z LPG > niz diesla . Na razie przejechalem 20kkm wiec nic nie powieksza, ale licze sie z tym ze do ok > 100kkm moze byc potrzeba regulacji zaworow, czyli wydatek ok 2-3kzl. Z opinii 2 serwisow i > kilku uzytkownikow regulacja jest wymagana pomiedzy 80 a 120kkm na lpg, na noPb bez problemu > 200kkm. Poza tym silnik pracuje tak samo jak na noPb A mój chyba właśnie odwrotnie-jak już by musiał wybierać to chyba dyszla a nie H6z LPG... Chyba, że pomyliłem produkty Czy do regulacji nie trzeba wyciągać silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 27 Marca 2014 Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 > A mój chyba właśnie odwrotnie-jak już by musiał wybierać to chyba dyszla a nie H6z LPG... który to ? W momenie rozmowy z moim, pokazał mi 3 diesle czekające na remont i dwa silniki z ASO na stole > Chyba, że pomyliłem produkty > Czy do regulacji nie trzeba wyciągać silnika? Także jak się porówna koszty naprawy dyszla i regulacji zaworów, to to drugie jest tańsze , koszt spalania 7-8 ropy vs 13-14l lpg podobny, komfort i dynamika jazdy bez porównania. Silnik w obu przypadkach trzeba wyciągać, stąd ten koszt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 27 Marca 2014 Udostępnij Napisano 27 Marca 2014 > który to ? > W momenie rozmowy z moim, pokazał mi 3 diesle czekające na remont i dwa silniki z ASO na stole > Także jak się porówna koszty naprawy dyszla i regulacji zaworów, to to drugie jest tańsze , koszt > spalania 7-8 ropy vs 13-14l lpg podobny, komfort i dynamika jazdy bez porównania. Silnik w obu > przypadkach trzeba wyciągać, stąd ten koszt. znajomy ma Forestera w dieslu ... auto ma ok 3-4 lat, 110tys km i wymieniony silnik 10tys km temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 28 Marca 2014 Udostępnij Napisano 28 Marca 2014 > znajomy ma Forestera w dieslu ... auto ma ok 3-4 lat, 110tys km i wymieniony silnik 10tys km temu akurat to w przypadku diesla im wyszlo ... auto jest mega przewidywalne, tj maglownica wymaga wymiany w przedziale 140-180kkm, tak diesel (zazwyczaj) 90-130kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 28 Marca 2014 Udostępnij Napisano 28 Marca 2014 > akurat to w przypadku diesla im wyszlo ... auto jest mega przewidywalne, tj maglownica wymaga > wymiany w przedziale 140-180kkm, tak diesel (zazwyczaj) 90-130kkm i traktujesz to jako zalete? jak dla mnie wymiana silnika czy jakiejs maglownicy to srednia zacheta do zakupu samochodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 > i traktujesz to jako zalete? chyba nie zrozumiales ironii > jak dla mnie wymiana silnika czy jakiejs maglownicy to srednia > zacheta do zakupu samochodu jak dla mnie tak, ze w przedziale do 250kkm jest zwykle jedna, przewidywalna rzecz, ktory sie wymienia czy regeneruje jest to maglownica. Diesel to inna bajka, dlatego sie go nie kupuje ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 > chyba nie zrozumiales ironii mialem gorszy dzien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.