Aragorn Napisano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2013 No wlasnie, moja rodzicielka wymyslila, ze zmieni starszawego mondka na Fokę 1,8 TDCI. Dziś ogladalem dwa egzemplarze i mam mieszane uczucia. Oba są jakieś....wolne. Do 2 tys kompletnie nic się nie dzieje, elastycznosc nie istnieje, wszystko sie telepie a auto nie jedzie. Normalnie Seicentu 1,1 jest szybsze. Ten typ tak ma czy coś tu jest nie halo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2013 do 2krpm rzeczywiście nic sie nie dzieje, bo to stary 8 zaworowy diesel. Ale jak już o seicento wspominasz, to albo naucz sie jeździć, albo to auto rzeczywiście zepsute Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2013 > do 2krpm rzeczywiście nic sie nie dzieje, bo to stary 8 zaworowy diesel. > Ale jak już o seicento wspominasz, to albo naucz sie jeździć, albo to auto rzeczywiście zepsute no kurcze, 5 bieg, 70-75 km/h, pedał w podłogę i nic. nic kompletnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2013 > no kurcze, 5 bieg, 70-75 km/h, pedał w podłogę i nic. nic kompletnie. No niestety, szwagier tym jezdzi i potwierdzam Strasznie kiepska charakterystyke ma ten silnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2013 > No niestety, szwagier tym jezdzi i potwierdzam > Strasznie kiepska charakterystyke ma ten silnik... jezdziles tym? to serio tak zle przyspiesza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2013 > no kurcze, 5 bieg, 70-75 km/h, pedał w podłogę i nic. nic kompletnie. łapa na lewar i redukcja Rozwydrzone te ludzie teraz... ten silnik ma rodowód z lat 80tych. Kultura pracy neistety też z tamtych lat. Odpłaca się za to tym, że może go smarować łój wielorybi, rozrzad jest prosty jak cep, blok jest żeliwny, a sam motor mega trwały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2013 > łapa na lewar i redukcja podczas jazdy probnej nic tylko redukowalem, bo nie bylo innego wyjscia > Rozwydrzone te ludzie teraz... ten silnik ma rodowód z lat 80tych. Kultura pracy neistety też z > tamtych lat. > Odpłaca się za to tym, że może go smarować łój wielorybi, rozrzad jest prosty jak cep, blok jest > żeliwny, a sam motor mega trwały. tya, juz sobie poczytalem o rozrządzie, i napędzie pompy w "kasecie" będącej jego częscią. Cud malina i orzeszki. I 2 tysie za wymianę Chyba poszukam matce 1,6 TDCI. To przynajmniej jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2013 > podczas jazdy probnej nic tylko redukowalem, bo nie bylo innego wyjscia > tya, juz sobie poczytalem o rozrządzie, i napędzie pompy w "kasecie" będącej jego częscią. Cud > malina i orzeszki. I 2 tysie za wymianę > Chyba poszukam matce 1,6 TDCI. To przynajmniej jeździ sprawa dotyczy FFII od 2007 roku z białymi zegarami i fl. Ale filozuj sobie ile chcesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2013 > jezdziles tym? to serio tak zle przyspiesza? Zrobilem kilka tysiecy kilometrow przy roznych okazjach. Ten silnik na spoooora turbodziurem, wiec ponizej 2kRPM nie dzieje sie absolutnie nic... Pozniej przez chwile ciagnie calkiem przyzwoicie, ale kolo 3,5kRPM znowu puchnie... Trzeba sie przyzwyczaic, ale 1,9dci jezdzilo mi sie duzo przyjemniej Poza tym to 1,8tdci jest dosc glosne, bo to stara konstrukcja z dolozonym common railem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2013 > Zrobilem kilka tysiecy kilometrow przy roznych okazjach. > Ten silnik na spoooora turbodziurem, wiec ponizej 2kRPM nie dzieje sie absolutnie nic... o to to. nic kompletnie. czyli pewnie ten typ tak ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vtorek Napisano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2013 > no kurcze, 5 bieg, 70-75 km/h, pedał w podłogę i nic. nic kompletnie. Zgłasza się właściciel takowego Piątka przy takiej prędkości w tym motorze to samobójstwo Generalnie do 2 tysięcy nie dzieje się nic - TTTM, po przekroczeniu tych obrotów można jeździć ale tak jak ktoś napisał max do 3,5 - powyżej nie ma sensu kręcić. To jest dość specyficzny motor - trzeba się do niego przyzwyczaić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bonzo Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > No wlasnie, moja rodzicielka wymyslila, ze zmieni starszawego mondka na Fokę 1,8 TDCI. > Dziś ogladalem dwa egzemplarze i mam mieszane uczucia. > Oba są jakieś....wolne. Do 2 tys kompletnie nic się nie dzieje, elastycznosc nie istnieje, wszystko > sie telepie a auto nie jedzie. Normalnie Seicentu 1,1 jest szybsze. > Ten typ tak ma czy coś tu jest nie halo? Miałem Focusa 1 100 konnego , obecnie mam 2 115 konnego i jest wyrażnie lepiej , już 1 bez problemu rozpędzałem się do 170 na godzinę , owszem trochę zamulał ale po zmianie f powietrza było od razu lepiej, porównanie do seicento jest przesadą ja miałem wczesniej bravę 1.2 i zauważyłem poprawę . Może w Twoich egzemplarzach było coś nie halo , mógł być np uwalony filtr powietrza . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 Ja zrobiłem taką przesiadkę , ale zupełnie na odwrót. Z ff2 1.8 tdci 115KM przesiadłem się na FF1 1.8 tdci 100KM. Dla mnie jeśli chodzi o odczucia to 100 konny bardziej łagodnie i liniowo rozwija moc. W 115 było tak że była do 2k dziura a potem czuć było że jedzie. U mnie 115 była mocniejsza od serii : na wykresie świetnie widać dziurę do 2000 obr/min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bonzo Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 Być może masz rację W 2 w istocie jest ta dziura ale w moim przypadku jest to kwestia przyzwyczajenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 Ja po prostu nauczyłem się nie schodzić poniżej 2tyś obr i jeździ się normalnie. Dla mnie to nie był problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 Jezeli jeszcze raz ktorys z Was napisze w tym watku posta nie zwiazanego z tematem, wowczas spedzi swieta bez dostepu do AK. Jak chcecie to mozecie sobie to wyjasnic na priv. Wesolych! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > No wlasnie, moja rodzicielka wymyslila, ze zmieni starszawego mondka na Fokę 1,8 TDCI. > Dziś ogladalem dwa egzemplarze i mam mieszane uczucia. > Oba są jakieś....wolne. Do 2 tys kompletnie nic się nie dzieje, elastycznosc nie istnieje, wszystko > sie telepie a auto nie jedzie. Normalnie Seicentu 1,1 jest szybsze. > Ten typ tak ma czy coś tu jest nie halo? obiektywnie to kon wyscigowy to nie jest Moj przed zmiana programu jezdzil mniej wiecej od 1800...Ponizej to faktycznie kaplica. Identyczna charakterystyke mialy m.in. d4d 177Km Toyota/lexus, wiec nie mialen duzego problemu z zaadoptowaniem sie. po programie dmucha juz z ok. 1600 i w szerszym zakresie bo do 3.5 k obr ciagnie, choc juz z lekko odczuwalna zadyszka. powyzej nie ma sensu szarpac. Przelozenia skrzyni sa srednio udanie dobrane ale mozna sie przyzwyczaic. Jak swojego odebralem od znajomego to byl mooocno zamulony (ledwo 180 przekraczal na niemieckiej autostradzie i dalej nic) i dopiero po kilku trasach sie odepchal. Moze te co ogladales tez zamulone. Przed programem 118/290 Nm jak dobrze pamietam. Po 144/346 i widac roznice znaczna. Koszt jedyne 800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > no kurcze, 5 bieg, 70-75 km/h, pedał w podłogę i nic. nic kompletnie. u mnie 5-ka to srednio od 90-100kmh wchodzi. Ponizej to tylko do turlania bez przyspieszania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 > podczas jazdy probnej nic tylko redukowalem, bo nie bylo innego wyjscia > tya, juz sobie poczytalem o rozrządzie, i napędzie pompy w "kasecie" będącej jego częscią. no nie wszystkie tak maja. starsze maja lancuch w "kasecie" a te nowsze pasek. oprocz tego oczywiscie "zwykly" pasek rozrzadu. z tego co wiem to: - dwumasa wytrzymuje 150 tys km - u mnie poszla obudowa termostatu (110tys) i trzeba bylo wymienic, ubywalo plynu (nie jakos strasznie, ale jednak). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 > no nie wszystkie tak maja. > starsze maja lancuch w "kasecie" a te nowsze pasek. > oprocz tego oczywiscie "zwykly" pasek rozrzadu. A nie jest tak że starsze mają łańcuch i pasek a nowe dwa paski z czego jeden w "kasecie" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 > sie telepie a auto nie jedzie. Normalnie Seicentu 1,1 jest szybsze. > Ten typ tak ma czy coś tu jest nie halo? Na co dzień jeździsz sejem? Bez urazy ale po miesiącu jeżdżenia wolnossącym 1.6 100 KM przesiadkę do 1.8 TDCi odczułem jak uturbione 2.0 Trzeba po prostu nauczyć się tym jeździć i okaże się że nawet nie jest takie wolne O kulturze pracy można jedynie dyskutować jeśli porównujemy go do 1.9 TDI Wtedy wypada lepiej. PS. Fabryczne mapy vs. remapy czyli tzw. chipsy wypadają dość słabo, na zwiększonej dawce paliwa jedzie to o wiele lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 > A nie jest tak że starsze mają łańcuch i pasek a nowe dwa paski z czego jeden w "kasecie" ? dokladnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 > A nie jest tak że starsze mają łańcuch i pasek a nowe dwa paski z czego jeden w "kasecie" ? TAK,wlasnie to chcialem przekazac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 23 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 > Na co dzień jeździsz sejem? nie. normalną, porządną dwulitrową benzyną. po zakończeniu jazdy próbnej i przesiadce z 1,8 TDCI na 2.0 noPb jeszcze bardziej doceniłem swoje auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2013 > nie. normalną, porządną dwulitrową benzyną. po zakończeniu jazdy próbnej i przesiadce z 1,8 TDCI na > 2.0 noPb jeszcze bardziej doceniłem swoje auto Nie wiem jak jeździły starsze przed liftem czyli <2008 ale te po lifcie chodzą topornie, sprzęgło jest niereformowalnie chamskie , trzeba się nauczyć i wtedy staje się w miarę przyjemne, przynajmniej jak sobie to tak tłumaczę. Silnik chodzi jak chodzi, ja to zaakceptowałem przy zakupie i ponad 100 kkm od nowości daje sobie z nim radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 25 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2013 ale nie Mk2 a Mk1 TDCI 101 HP. Żeby było śmieszniej jeździ lepiej niz wczesniej ogladane 115 KM. Najwidoczniej poprzednie "pierwszy wlasciciel, serwisowane w ASO" bylo coś nie teges. EDIT: kupiona i oddana miala byc bezwypadkowa, a jednak nie byla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Przed programem 118/290 Nm jak dobrze pamietam. Po 144/346 i widac roznice znaczna. Koszt jedyne > 800 Dzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 Pewnie u znanego na FKP Heko.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Dzie? U Heko z fordclubpolska. Na wlocie do KRK. Ma zimowa promocje jak co roku pewnie do konca stycznia lub lutego. 800zl Moge Ci auto zabrac jak chcesz bo bede jechal do krk niedlugo Inne auto bedziesz mial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > Pewnie u znanego na FKP Heko.. Dokladnie. Teraz ma promocje zimowa jak co roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2013 > U Heko z fordclubpolska. Na wlocie do KRK. Nie mam tam byznesu > Moge Ci auto zabrac jak chcesz bo bede jechal do krk niedlugo > Inne auto bedziesz mial Ooo, w to nie wątpię Dacie jakiś namiar: tel. lub www Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2013 > Nie mam tam byznesu > Ooo, w to nie wątpię > Dacie jakiś namiar: tel. lub www kreator np ...... w wawie też znajdziesz magików którzy zrobią to w okolicach tysialka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2013 > Nie mam tam byznesu > Ooo, w to nie wątpię Ja tylko zaproponowałem > Dacie jakiś namiar: tel. lub www http://gcstuning.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 Co wy tu gadacie, toż to rakieta jest Mówię to ja przesiadający się z 75-konnej Astry II 1.7 Jak dla mnie daje radę, tylko trzeba go wyczuć bo jakiś taki narowisty, kangurzący bywa Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > Co wy tu gadacie, toż to rakieta jest > Mówię to ja przesiadający się z 75-konnej Astry II 1.7 Tylko przez kilka pierwszych dni od tak ekstremalnej przesiadki > Jak dla mnie daje radę, tylko trzeba go wyczuć bo jakiś taki narowisty, kangurzący bywa Po wymianie sprzęgła, dwumasy i innych dupereli ta przypadłość mija > Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > Tylko przez kilka pierwszych dni od tak ekstremalnej przesiadki > Po wymianie sprzęgła, dwumasy i innych dupereli ta przypadłość mija > > Pozdr eee nowy z salonu też był taki narowisty i po odpuszczeniu gazu na jedynce nie płynnie a dość ostro odcinał tak więc myślę, że chyba o to chodzi Struś pędziwiatr to by był, gdyby miał ponad 200 kucyków, przy raptem 130-150 KM to jest dynamiczny co najwyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2013 > eee nowy z salonu też był taki narowisty i po odpuszczeniu gazu na jedynce nie płynnie a dość ostro > odcinał tak więc myślę, że chyba o to chodzi Struś pędziwiatr to by był, gdyby miał ponad > 200 kucyków, przy raptem 130-150 KM to jest dynamiczny co najwyżej Co by nie mowic i tak wiele dyskusji tego typu sprowadzi sie do moralu... Nie pomoze koni kupa jak kierowca dupa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.