Skocz do zawartości

ocynkowane karoserie w latach '90-'96


erjotes

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Moze ktos napisac jakie auta z lat 1990-1996 mialy ocenkowana karoserie i czy faktycznie zdawalo to egzamin? ewentualnie jakie auta dobrze radza sobie ze rdza mimo braku ocynku i uplywajacych lat? wiadomo ze jak sie dba tak sie ma ale jedne auta rdza lubi bardziej inne mniej. nie pytam tez o jednostkowe przypadki tylko generalnie marka model roczniki np astra I progi nadkola tylnie rdzewieja itd itd a pytanie bierze sie z tad ze myslalem nad zmiana uniaka na tipo/escort/r19/nexia z lat okolo '94-'95

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi miało porządnie dwustronnie cynkowaną karoserię i przez 16 lat nie ma żadnej korozji strukturalnej ani powierzchniowej, jedyne gdzie troszeczkę się pojawia, to lrawędzie błotników narażone na żwir walący spod kół.

Oglądałem na szrocie przecięte na pół gumówką Audi z 88 roku i wewnątrz profili (dawniej) zamkniętych nie miało śladów korozji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Audi miało porządnie dwustronnie cynkowaną karoserię i przez 16 lat

> nie ma żadnej korozji strukturalnej ani powierzchniowej, jedyne

> gdzie troszeczkę się pojawia, to lrawędzie błotników narażone na

> żwir walący spod kół.

> Oglądałem na szrocie przecięte na pół gumówką Audi z 88 roku i

> wewnątrz profili (dawniej) zamkniętych nie miało śladów korozji.

to fakt. audik juz w latach 80-90 dawal 12 lat gwarancji na blache. ostatnio przyjechal na warsztat 20 letni audik i wygladal jak by z salonu wyjechal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> fiaty uno . gnily przy progach , krawedzie drzwi i tylne

> kielichy.chyba niemialy ocynku.

> vweje z tych lat jesli niebyly bite to niesa zgnite do dzis

wyjątkiem są unosy z silnikiem 1.1 , import z Włoch , lata 91-93 , do tej pory można spotkać takie co wykazują nadzwyczajną odporność na korozję w przeciwieństwie do ich młodszych wersji wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tipo są dobrze zabezpieczone antykorozyjnie, zwłaszcza te po '93. W najgorszym razie gniją tylne błotniki (co rzadkie), ale ich wymiana to mały problem - do kupienia na szrocie za grosze, a mocowanie na śruby. Mój z rocznika '94 rdzy nie ma wcale. R19 miałem z rocznika '90 i choć ocynkowana gniła na potęgę - tylne błotniki, progi, podłoga bagażnika itd. Escord znika jak Polonez, o Nexii nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam wszystkich.

> Moze ktos napisac jakie auta z lat 1990-1996 mialy ocenkowana

> karoserie i czy faktycznie zdawalo to egzamin? ewentualnie jakie

> auta dobrze radza sobie ze rdza mimo braku ocynku i uplywajacych

> lat? wiadomo ze jak sie dba tak sie ma ale jedne auta rdza lubi

> bardziej inne mniej. nie pytam tez o jednostkowe przypadki tylko

> generalnie marka model roczniki np astra I progi nadkola tylnie

> rdzewieja itd itd a pytanie bierze sie z tad ze myslalem nad

> zmiana uniaka na tipo/escort/r19/nexia z lat okolo '94-'95

audi 80 1988-1995 - na bezwypadkowym nie znajdziesz rdzy

nawet w najstarszych egzemplarzach

wymienione przez Ciebie rdzewieja.. poza escortem bo nie znam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dzieńdoberek....

Ja ma TIPO 1.4 z 90roku i zero rudej zlosnik.gif

muszę dodać, że autko przyjechało do mnie jakis czas temu z Niemiec... cfaniaczek.gifTam podobno były lepsze modele. niewiem.gif

Od miesiąca jeżdżę po giełdach z kumplem i szukamy samochodu dla niego. Rdzę widzieliśmy na Golfach, wszystkich standardowych Oplach (nawet tych z 2000r), Renówkach 19, Lagunach 1998r.), fordach, daewoo, Hundajach, niektórych fiatach (tu raczej na tych słabo utrzymanych) Z naszych oględzin po względem rdzy najlepiej trzymają się japońce, audi, potem fiaty, potem nowsze Renault i passaty. Opla i forda bez rdzy nieznaleźliśmy. niewiem.gif. Mówię o samochodach do 2000 roku i o najbardziej popularnych modelach. Nie dotykam samochodów z wyższej pólki. Niech właściciele wyzej wymienionych aut sie nie denerwują. nono.gif Tak mi wyszło z obserwacji. Pozdrawiam wszystkich. cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to fakt. audik juz w latach 80-90 dawal 12 lat gwarancji na blache.

Mój miał10 na przedzewienie, ale z wyłączeniem krajó socjalistycznych zlosnik.gif

> ostatnio przyjechal na warsztat 20 letni audik i wygladal jak by

> z salonu wyjechal

To mnie pocieszasz, bo mój ma dopiero 16 lat smile.gif i też rudej nie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to fakt. audik juz w latach 80-90 dawal 12 lat gwarancji na blache.

Mój miał 10 z wyłączeniem krajów socjalistycznych, ale niepotrzebnie.

> ostatnio przyjechal na warsztat 20 letni audik i wygladal jak by

> z salonu wyjechal

To mnie pocieszasz, bo mój ma dopiero 16 lat i nie ma rdzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja jestem rowniez pod wrazeniem modelu 405 - samochody kompletnie nie

> rdzewiejace. Podobno z "lubelskimi" nie bylo juz tak dobrze.

Przecież Uno też nie było najgorsze pod tym względem do czasu jak zaczęło być Made in Poland smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przecież Uno też nie było najgorsze pod tym względem do czasu jak

> zaczęło być Made in Poland

To samo tyczy się Astry I biglaugh.gif

Ciekawe skąd się bierze coś takiego hmm.gif

Niedbalstwo czy moze oszczędności w hali produkcyjnej powodują to że "polskie" samochód po 5 latach zaczyna gnić frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.