Efkwadrat Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 Jesli ,ustawie w tryb FullAuto , to chwile dmucha na szybe , a potem pod nogi nonstop , niezaleznie od ustawionej temperatury ... To normalny tryb pracy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 Na szybę wieje póki płyn chłodniczy nie osiągnie min. wymaganej temp. Później przełącza się "jak uważa". Ostatnio jeździłem w full auto i faktycznie ustawiało tylko na nogi i bawił się wyłącznie AQS. Wróciłem z powrotem do funkcji auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efkwadrat Napisano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > Na szybę wieje póki płyn chłodniczy nie osiągnie min. wymaganej temp. Później przełącza się "jak > uważa". Ostatnio jeździłem w full auto i faktycznie ustawiało tylko na nogi i bawił się > wyłącznie AQS. > Wróciłem z powrotem do funkcji auto No wlasnie ... u mnie to samo , tylko , czy tak ma byc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamm_mk1 Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > Jesli ,ustawie w tryb FullAuto , to chwile dmucha na szybe , a potem pod nogi nonstop , niezaleznie > od ustawionej temperatury ... > To normalny tryb pracy ? Mam tak samo i po zagrzaniu się nie zależnie od długości podróży non stop wieje na nogi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > Jesli ,ustawie w tryb FullAuto , to chwile dmucha na szybe , a potem pod nogi nonstop , niezaleznie > od ustawionej temperatury ... > To normalny tryb pracy ? normalny w zimę, bo wali gorącym, a że ciepłe powietrze idzie do góry więc wali na dół bo i tak się dalej samo rozprowadzi ja zawsze używam tylko auto, jakoś full mi nie podpasował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 Pomijając fakt, że Full Auto w modelach Bravo/Stilo to porażka zimą i latem. Szkoda prądu na wyświetlanie napisu FULL na wyświetlaczu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2014 > Pomijając fakt, że Full Auto w modelach Bravo/Stilo to porażka zimą i latem. Szkoda prądu na > wyświetlanie napisu FULL na wyświetlaczu. Właściwie jak porównam klime auto w obecnym pugu to faktycznie w NB to licha jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efkwadrat Napisano 31 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 Ok , ja rozumiem , ze klekot , ze wloszczyzna ... Ale czy to auto sie rozgrzewa w mrozy ? Temp silnika na srodku , ustawiam 25 'C ... a to ledwo dmucha ... Co jest ? Filtry ? Cieplo osiagam maxami ... Mialem tego nie pisac ... od 3 dni jezdze Galantem ( bo sie alternator skonczyl w bravo ) i tam praktycznie po 4 min mozna kurtke sciagac ... O grzanych fotelach nie wspomne ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rome Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > Ok , ja rozumiem , ze klekot , ze wloszczyzna ... Ale czy to auto sie rozgrzewa w mrozy ? Temp > silnika na srodku , ustawiam 25 'C ... a to ledwo dmucha ... Co jest ? Filtry ? Cieplo osiagam > maxami ... > Mialem tego nie pisac ... od 3 dni jezdze Galantem ( bo sie alternator skonczyl w bravo ) i tam > praktycznie po 4 min mozna kurtke sciagac ... O grzanych fotelach nie wspomne ... U mnie nie ma problemów z nagrzewaniem się wewnątrz NB. Często w czasie mrozów -10 i większych temp. silnika spada stania w korku. Full Auto to straszna lipa w NB, w Grande działało o niebo lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efkwadrat Napisano 1 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > U mnie nie ma problemów z nagrzewaniem się wewnątrz NB. > Często w czasie mrozów -10 i większych temp. silnika spada stania w korku. > Full Auto to straszna lipa w NB, w Grande działało o niebo lepiej. Ale ustawiasz 25 stopni , czy krecisz na max temp i wiatrak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Ok , ja rozumiem , ze klekot , ze wloszczyzna ... Ale czy to auto sie rozgrzewa w mrozy ? Temp > silnika na srodku , ustawiam 25 'C ... a to ledwo dmucha ... Co jest ? Filtry ? Cieplo osiagam > maxami ... > Mialem tego nie pisac ... od 3 dni jezdze Galantem ( bo sie alternator skonczyl w bravo ) i tam > praktycznie po 4 min mozna kurtke sciagac ... O grzanych fotelach nie wspomne ... Rozgrzewa się. Trzeba sprawdzić co w nagrzewnicy piszczy. Alternatory padają czasami, a dokładnie mostek prostowniczy. Co do grzanych foteli, to można dołożyć tak jak ja to zrobiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rome Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Ale ustawiasz 25 stopni , czy krecisz na max temp i wiatrak ? Temp nie ustawiam więcej niż 17-19, wiatrak chodzi na 1/3 lub 1/2 mocy. Zaznaczam że mam ptc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efkwadrat Napisano 1 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 > Temp nie ustawiam więcej niż 17-19, wiatrak chodzi na 1/3 lub 1/2 mocy. > Zaznaczam że mam ptc To mi sie znowu cos musialo zepsuc ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 2 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 > Ok , ja rozumiem , ze klekot , ze wloszczyzna ... Ale czy to auto sie > rozgrzewa w mrozy ? Temp silnika na srodku , ustawiam 25 'C ... a to ledwo > dmucha ... Co jest ? Filtry ? Cieplo osiagam maxami ... To ustaw na 22 - 23 stopnie. 17 - 19 stopni, to logika tak miesza, że zadaną temperaturę masz na czujnikach, a w środku zimno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareks Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 > Ok , ja rozumiem , ze klekot , ze wloszczyzna ... Ale czy to auto sie rozgrzewa w mrozy ? Temp > silnika na srodku , ustawiam 25 'C ... a to ledwo dmucha ... Co jest ? Filtry ? Cieplo osiagam > maxami ... hmmm... mnie się też wydaje że przepływ powietrza mam nie taki jak powinien być... jak ustawię na centralne kratki i dam wiatrak na maks to wcale ręki nie urywa... gdzie szukać problemu? Oczywiście od razu powiem że filtr kabinowy zmieniony we wrześniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robik99 Napisano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2014 Podkusiło mnie włączyć "Full auto" efekt Lewa strona grzeje Prawa strona chłodzi I tak zostało Co znowu urwało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 Siłownik albo łącznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polcomp Napisano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 > Podkusiło mnie włączyć "Full auto" > efekt > Lewa strona grzeje > Prawa strona chłodzi > I tak zostało > Co znowu urwało Poczytaj na http://fiatbravoklub.pl/ ktos ostatnio pisal o takiej usterce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robik99 Napisano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 > Siłownik albo łącznik. Trzeba znowu deskę "pruć" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polcomp Napisano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 > Trzeba znowu deskę "pruć" tak jak pisalem,poczytaj z linka,koles zmienial z obu stron i bez sciagania dechy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 Czemu "znowu"?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robik99 Napisano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 > Czemu "znowu"?. Serwis robił to podczas gwarancji dwukrotnie: 1 nawiew na szybę 2 nawiew centralny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 To rzeczywiście pech... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > tak jak pisalem,poczytaj z linka,koles zmienial z obu stron i bez sciagania dechy... Z prawej jest w miarę dojście do siłownika. Z lewej da się wymienić bez zdejmowania deski, trzeba nacinać blachy, kombinować godzinami, a ręce wyglądają jak od rzeźnika. Szybciej zdejmuję deskę niż kombinuję bez. Zrobiłem tak w dwóch autach, pierwsze swoje i potem u chłopaka z Poznania. Teraz nie bawię się, bo szkoda mi czasu i rąk. 6h od wjazdu do wyjazdu z garażu jeśli komplikacji nie ma albo modyfikacji z cyklu "nasi już tu byli". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robik99 Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 Podobno łączniki w pierwszych wersjach były klejone, a teraz są jednolite? (mocniejsze?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > Podobno łączniki w pierwszych wersjach były klejone, a teraz są jednolite? (mocniejsze?) Tak. Ale to nie zmienia faktu, bo miejsce w którym trzpień przechodzi w sześcian wchodzący w gniazdo łopatki i tak jest dość cienki. Zmiana z klejenia na sklejone dwa odlewy po długości wpłynie po prostu na to, że dłużej popracuje. Ale i tak poleci przy Full Auto i kręceniu mieszalnikami przy 7 czy 9 kreskach wentylatora. W Alfie Romeo rozwiązali to inaczej i tam problemów nie ma. A są dokładnie takie same mieszalniki i tak samo pracują. Niestety, nie da się ich zaadaptować do Stilo/Bravo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > No wlasnie ... u mnie to samo , tylko , czy tak ma byc ? Pomijam fakt, że AQS miesza siłownikiem recyrkulacji, które też padają, a dostać się tam aby go odkręcić i wkręcić to plus 40 minut samej roboty i milion pozdrowień dla konstruktorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 czyli lepiej nie używać full auto ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > czyli lepiej nie używać full auto ? U jednego nic się nie stanie, w innym aucie polecą wszystkie sterowania. Nie ma reguły. Faktycznie Full Auto miesza jak szalone, a to wpływa na wytrzymałość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 Najlepiej jakby znalezc jakiegos magika, ktory bylby w stanie dorobic takie laczniki, ale z metalu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robik99 Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > Najlepiej jakby znalezc jakiegos magika, ktory bylby w stanie dorobic takie laczniki, ale z metalu. Też miałem taką sugestię, (od mechanika) ale jak to wpłynie na siłowniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > Też miałem taką sugestię, (od mechanika) ale jak to wpłynie na siłowniki? Nie powinno miec znaczenia jesli jest wykonane identycznie jak ori z tworzywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > Najlepiej jakby znalezc jakiegos magika, ktory bylby w stanie dorobic takie laczniki, ale z metalu. Aktywator też sam w sobie się psuje więc co z wytrzymalszych łączników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > W Alfie Romeo rozwiązali to inaczej i tam problemów nie ma. A są dokładnie takie same mieszalniki i > tak samo pracują. Niestety, nie da się ich zaadaptować do Stilo/Bravo. Masz gdzieś jakąś informację na ten temat? Co dokładnie jest zmienione? Szczerze to mając te same mieszalniki na pokładzie nie miałbym większego zaufania jak do tych u nas. W Mito gdzieś się spotkałem, że user zgłaszał awarię taką jak w Bravo. Interesuje mnie jednak Giulietta. Jeśli tam jest "prawie" to samo to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > Aktywator też sam w sobie się psuje więc co z wytrzymalszych łączników? Jeden element mniej do zepsucia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > Jeden element mniej do zepsucia. Roboty tyle samo w przypadku awarii. Mam nadzieję, że czekają w piekle za tym kto to wymyślił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > U jednego nic się nie stanie, w innym aucie polecą wszystkie sterowania. Nie ma reguły. Faktycznie > Full Auto miesza jak szalone, a to wpływa na wytrzymałość. ok , to lepiej nie będę używał full auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > Mam nadzieję, że czekają w piekle za tym kto to wymyślił. zastanawiające jest że fiat wiedział o tym od czasów stilo , i nic nie poprawili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > zastanawiające jest że fiat wiedział o tym od czasów stilo , i nic nie poprawili W samochodach innych firm rowniez padaja mechanizmy sterowania klapkami nawiewow. Chyba w kazdym jednym konstrukcja oraz wykonanie sa podobne. Ostatnio posypalo sie znajomemu w BMW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > Roboty tyle samo w przypadku awarii. Mam nadzieję, że czekają w piekle za tym kto to wymyślił. Ale zmiejszenie ryzyka awarii, bo ten element juz sie nie popsuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 nie no spoko , chodzi o to że miałem alfę 156 FL też z klimą dwustr. , i tam nic nigdy się nie działo z tym , nikt nigdy na forum na to nie narzekał , problem nie istniał po prostu , czyli jak fiat chce to potrafi ; pomijam fakt że w 156 FL logika dziłania autom. klimy była wręcz idealna - nic nie musiałem nigdy ustawiać , tylko full auto i żądaną temp . , w bravo doznałem mocnego zdziwienia że muszę sam wszystko ustawiać , bo automat to idiota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > W samochodach innych firm rowniez padaja mechanizmy sterowania klapkami nawiewow. Chyba w kazdym > jednym konstrukcja oraz wykonanie sa podobne. Ostatnio posypalo sie znajomemu w BMW. Nowy VW Passat - mój dyrektor był w serwisie bo też mu coś nie grało ze strefami. Nic nie stwierdzili po podpięciu kompa. Muszę się go ponownie spytać jak tam klima... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > nie no spoko , chodzi o to że miałem alfę 156 FL też z klimą dwustr. , i tam nic nigdy się nie > działo z tym , nikt nigdy na forum na to nie narzekał , problem nie istniał po prostu , czyli > jak fiat chce to potrafi ; > pomijam fakt że w 156 FL logika dziłania autom. klimy była wręcz idealna - nic nie musiałem nigdy > ustawiać , tylko full auto i żądaną temp . , w bravo doznałem mocnego zdziwienia że muszę sam > wszystko ustawiać , bo automat to idiota Na szczescie w GP i Bravo sa manuale, wiec nie musze sie meczyc z idiotycznym automatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2014 > Nowy VW Passat - mój dyrektor był w serwisie bo też mu coś nie grało ze strefami. Nic nie > stwierdzili po podpięciu kompa. Muszę się go ponownie spytać jak tam klima... Ktos tez jakis czas temu skarzyl mi sie na automatyczna klime, tylko za chiny nie moge sobie przypomniec o jaki samochod chodzilo. W kazdym badz razie z jednych kratek lecialo cieple powietrze przy wlaczonym ogrzewaniu, a z innych lodowate, problem ujawnil sie w zimie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 To w przypadku Full Auto poleci coś innego, najszybciej łopatka w środku nagrzewnicy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 Informację mam taką, że miałem w ręku siłownik do AR i zupełnie inaczej wygląda łączenie między siłownikiem i klapką. Nie ma tego elementu łączącego jak w przypadku Bravo. Nie da rady zaadaptować, bo są inne wymiary siłownika oraz rozstawy śrub mocujących. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 Może coś uratujesz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 > Informację mam taką, że miałem w ręku siłownik do AR i zupełnie inaczej wygląda łączenie między A Delta? Ma to samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 > A Delta? Ma to samo? a czemu ma nie miec tego samego, przeca to w 90% nb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2014 Delta to Bravo w środku, zmienione tylko blachy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.