maaster Napisano 30 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > na oko to tylko na złom.... Temu panu dziękujemy Może druga fotka pokaże więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Może druga fotka pokaże więcej w takim stanie to nawet na złomie nie wezmą, zrób sobie z tego stolik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 Na fotkach nic nie widać. Tzn widać nagar na tłokach, co jest oczywiste. Zobacz, czy widać siatkę honowniczą na gładziach cylindrów. Jak wyjmiesz tłoki obejrzyj jeszcze raz, czy nie ma pionowych rys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 30 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > w takim stanie to nawet na złomie nie wezmą, NIe ma to jak Wsparcie Duchowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 > Oto moje cylindry. > Można coś o tym powiedzieć na oko ? Z tego niewiele widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 31 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > Na fotkach nic nie widać. Tzn widać nagar na tłokach, co jest oczywiste. Zobacz, czy widać siatkę > honowniczą na gładziach cylindrów. Jak wyjmiesz tłoki obejrzyj jeszcze raz, czy nie ma > pionowych rys. Przepraszam że odpowiadam dopiero teraz, ale w domu nie widziałem, znaczy nie wyświetlił mi się Twój post. . Na drugiej fotce widać że na cylindrach jest maź, nagar z olejem. Licząc od rozrządu pierwsze trzy są brudne. Najlepiej (moim zdaniem ) wygląda czwarty (fotka w załączniku. Dziś postaram się zrobić lepsze i sprawdzę to siatkę. Może dziś wróci do warsztatu splanowana głowica Będą jeszcze docierane gniazda zaworów wylotowych bo są wypalone. Mechanik ma trudności ze zdobyciem pierścieni. Uszczelniacze zaworów idą do wymiany a po rozkręceniu dołu ma psrawdzić jaki jest stan panewek. Przy okazji wyszło że pasek rozrządu wymianieny dwa lata temu jest "pogryziony" na brzegach. Oczywiście będzie nowy. Koszt remontu to w tej chwili 1300 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 A jaki przelot ma auto (może było i nie doczytałem) i jak wyglądają ścianki cylindrów. U mnie przy przelocie 265kkm (jakoś tak) padła UPG i po zdjęciu głowicy na ściankach widać było jeszcze ślady fabrycznego honowania cylindrów. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 31 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > A jaki przelot ma auto 121 tys > jak wyglądają ścianki cylindrów. Telefonem kiepsko się strzela fotki a postaram się dziś zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > Mechanik ma trudności ze zdobyciem pierścieni. mogłeś pisać wczoraj i dzisiaj byś miał a tak du..sza 08-125600-00 z Goetze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 31 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > . Zobacz, czy widać siatkę Widać w załączniku. To chyba to . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > 121 tys To niewiele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 31 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > To niewiele Na poprzednie stronie BratPit napisał >przypuszczam że rzeczywisty bo w czasach kiedy pracowałem to jedna z firm mająca w nazwie cola >serwisowała u nas auta i całą partię którą kupili Combo C z Z16SE >wymieniali pierścienie między 100 a 120kkm, Może to zwykła przypadłość tych silników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > Może to zwykła przypadłość tych silników Najprawdopodobniej na to wygląda, ale jak by nie było, zakładając przebieg za rzeczywisty, takie coś nie powinno mieć miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > Widać w załączniku. To chyba to . No, nawet powyżej pierwszego pierścienia prawie nie wytarta . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 31 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 Ten Twój to miód na moje serce Teraz fotka pierwszego cylindra. Na poprzedniej był 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 Od dołu patrząc, widać w górnej części cylindra takie dwa ciemniejsze, leżące blisko siebie okręgi. Zobacz, czy przejeżdżając po nich paznokciem, czujesz jakikolwiek schodek. Choćby najdrobniejszą zmianę. Jeśli nie to . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 31 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > Zobacz, czy przejeżdżając po nich paznokciem, czujesz jakikolwiek schodek. Choćby > najdrobniejszą zmianę. Jeśli nie to . Oki, ale to już w poniedziałek i poskrobię wszystkie . Dzięki za wskazówki i porady pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KYRTAP Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > Może to zwykła przypadłość tych silników Z tego co pamiętam i gdzieś wyczytałem to był okres w którym silniki Z16SE były źle lub niepoprawnie złożone w fabryce. Chodziło dokładnie o tłoki. W moim przypadku po wymianie pierścieni zgarniających spalanie się zmniejszyło ale nie od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 31 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > Chodziło dokładnie o tłoki. W moim przypadku po wymianie pierścieni zgarniających spalanie się zmniejszyło ale nie od razu. Dzięki za info. Nie od razu, bo pewnie pierścienie musiały się dotrzeć/ułożyć. Muszę o tym poczytać. Ponieważ olej mam w miarę świeży mechanik powiedział abym na nim zrobił jeszcze z 5 tys i wymienił. Do tego czasu jeszcze może silnik pić trochę więc szkoda już teraz zlewać go nowym. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KYRTAP Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > Do tego czasu jeszcze może silnik pić trochę więc szkoda już teraz zlewać go nowym. Pić olej będzie zawsze ale już nie takie ilości. Mi wychodzi dobre 0,5 litra na 10kkm a było litr na tysiąc. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 3 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 > Zobacz, czy przejeżdżając po nich paznokciem, czujesz jakikolwiek schodek. Choćby > najdrobniejszą zmianę. Jeśli nie to . Sprawdziłem wszystkie. Nie Ma schodka. Wyczuć moża tylko delitnie zmianę w chropowatości gdy paznokieć wchodzi na te "pierścienie". pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 3 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2014 > Widać w załączniku. To chyba to . No prawie jak u mnie, u Ciebie w trochę lepszym stanie. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 4 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 > No prawie jak u mnie, u Ciebie w trochę lepszym stanie. Zawiozłem mechesowi wczoraj pierścionki . Teoretycznie już jest z górki. Dziś sprawdzi/ założy pierścienie i sprawdzi panewki. Może już w czwartek odbiorę autko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 > Może już w czwartek odbiorę autko w który czwartek dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 4 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 > w który czwartek dokładnie W ten najbliższy Mam taką cichą nadzieję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > w który czwartek dokładnie To jest Ten czwartek Auto odebrałem i już piszę co było robione 1. regeneracja głowicy 350 zł 2. uszczelka pod głowicę 60 zł 3.uszczelniacz wałka 20 zł 4. uszczelniacz wału 20 zł 5 termostat 30 6, uszczelka pokrywy zaworów 20 zł 7. pasek rozrządu 50 zł 8. filtr oleju 10 zł 9. olej Shell 5x 30 10 robocizna ( głowica + pierścienie ) 650 zł 11. płyn chłodniczny 70 zł 12. pompa wody 100. Pasek rozrządu wpadł poza planem bo był pocięty na brzegach. Dodatkowo mechanik odkrył wyciek spod pompy wody więc to trzeba było wymienić. Z początku olej miał zostać stary ale mechanik na własną rękę wymienił . Chyba należy mu to zaliczyć na plus. Pierwsze spostrzeżenia . Silnik chodzi spokojniej i ciszej. Mam wrażenie że też lepiej się zbiera. He, wreszcie zobaczyłem wskazówkę temperatury na 90 stopniach . Po otwarciu termostatu wskazówka spadła do 80 i dźwignęła się na około 85. Tak już pokazywała do końca jazdy. Cena naprawy to 1500 zł + 260 za pierścienei które kupiłem sam od Kolegi KrisB pzdr Dziękuję za uwagę. Aha. Do Kol Orochimaru Mechanik skasował błąd i kazał pojeździć. Prawdopodobnie olej zawalił sondę z stąd się wzięły jej błędy. Przejechałem tylko 18 km ale gdyby coś było nie tak z nią to już by się zapalił Check pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KYRTAP Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Mam wrażenie że też lepiej się Bo kompresja jest lepsza dzięki nowym pierścieniom olejowym. Pilnuj teraz stanu oleju bo podobno w tym silniku dla pierscieni jest lepiej jak jeździ sie z maksymalnym stanem oleju. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maaster Napisano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > . Pilnuj teraz stanu oleju bo podobno w tym silniku dla pierscieni jest lepiej jak jeździ sie z >maksymalnym stanem oleju. Też to słyszałem od mechaników. 3/4 na bagniecie to optimum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > kupiłem sam od Kolegi KrisB ach och cała przyjemność po mojej stronie, obyś miał spokój z oliwą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > cała przyjemność po mojej stronie, obyś miał spokój z oliwą jeśli to nie były pierścienie z mercedesa to powinien być spokój z oliwą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > jeśli to nie były pierścienie z mercedesa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.