Skocz do zawartości

Fajne auto >200KM


Vadero

Rekomendowane odpowiedzi

> 7s robi AT więc starczy tylko gaz nacisnac

Miałem okazję się ostatnio przekonać z pozycji tego na pasie obok

> MT robi niskie 6s

Zanczy sporo szybciej niż producent podaje czy po prostu mówimy o rożnych generacjach?

> A po programie....

No, co po programie?

A teraz moje pytanie:

jaki czas 0-220 robi seria?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Myślę o zakupie czegoś fajnego, do pojeżdżenia z rok, może więcej.

> Kryteria:

> -moc -benzyna (fajnie jakby nie kłóciła się z LPG, ale nie jest to warunek)

> - rocznik od 2007 w górę

> - nie coupe i inne ciasne - coś praktyczniejszego, może być sedan, kombi, HB

> -cena do 45kpln

> Oprócz podania modelu proszę o opis, czemu Twoim zdaniem jest to fajne auto

Jako, że użytkujesz (chyba?) Passata to może poszukaj takiego z silnikiem 3.2 V6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja poszukiwania zacząłbym od A4 B7 2.0tfsi quattro s-line

> dlaczego? bo quattro i s-line

> a z tymi silnikami volvo/fordowskimi 2,5 to jest fakt ze mocy nie trzymają, jakiś czas temu u

> kolegi Zibiego na kącikowym hamowaniu był mondek 2,5t i niestety z 220 katalogowych miał tylko

> 206KM, a to nie jedyny przypadek.

Witam,

czuję się wywołany do tablicy bo to było moje Mondeo.

Oczywiście faktem jest, że 2,5 t nie trzymają mocy, ale kolega Zibi też trochę dał "ciała" z pomiarami.

Turbo benzyny należy hamować na piątce, pomiary na czwórce dają właśnie takie trochę dziwne wyniki.

Po pomiarach u Zibiego pojechałem na program do GCS Tuning i po rozmowie z Grześkiem (Heko) o moich wynikach właśnie o tym się dowiedziałem, nawet jego opinia została potwierdzona na hamowni. Moje MIV po pomiarach na IV u Heko dał wyniki 207 km, a na piątce 214 km.

A teraz mam 260 km i jestem bardzo cool.gifhjkx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja poszukiwania zacząłbym od A4 B7 2.0tfsi quattro s-line

> dlaczego? bo quattro i s-line

> a z tymi silnikami volvo/fordowskimi 2,5 to jest fakt ze mocy nie trzymają, jakiś czas temu u

> kolegi Zibiego na kącikowym hamowaniu był mondek 2,5t i niestety z 220 katalogowych miał tylko

> 206KM, a to nie jedyny przypadek.

z drugiej strony podniesienie mocy seryjnego 2.5T z 210KM (w wersji z S60) na 250KM to tylko kwestia programu, auto nie ma z tym problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W mondeo 2.5T jest nieco inny silnik niż w S60 T5 (2.3 lub 2.4 mówimy o S60 I) W Mondeo siedzi

> silnik po modenrnizacji ten co w S40II/V50 T5, S80 II/V70III 2.5T

przecież w S60 masz normalny 2.5 litrowy T5 klikamy ...

A własnie mądrala od volvo zlosnik.gif powiedz no mi duża jest różnica w kosztach utrzymania między S60 T5 a V70/S80 T5? hmm.gif

kliku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przecież w S60 masz normalny 2.5 litrowy T5 klikamy ...

> A własnie mądrala od volvo powiedz no mi duża jest różnica w kosztach utrzymania między S60 T5 a

> V70/S80 T5?

> kliku

Po pierwsze to S60 to nie jest T5 a 2.5T (tu masz prawdziwe T5 2.4/260 km http://otomoto.pl/volvo-s60-s60-t5-summum-jasne-skory-C31290160.html), p drugie ten 2.5T w S60 I/ V70II to inny silnik niż w S40II T5, S80 II 2.5T V70 III 2.5T. Poza zbliżonym blokiem i pojemnością jest inna głowica, inny dolot, inny kolektor wydechowy, inna turbina , inna miska kolejowa inne wałki inne koła zmiennych faz itd itd

Idąc tym tropem S80 II/ V70 III z silnikiem 2.5T powinien być tańszy w utrzymaniu od S60 I T5 ze względu na to że S80 II/V70 III to Mondeo zatem części można kupić duuużo taniej w Fordzie ( sprawdzone na własnej skórze niektóre czujniki tańsze nawet 4-ro krotnie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak z ciekawości jakie spalanie ma ten 2.5T ?

na razie ciężko powiedzieć - wracając spod Wawy i jadąc 140-150 spalanie śrdnie było 10.0. potem przy CZ-wie jazda koło 100km/h i spadło na 9.4.

Z tego co mi poprzedni właściciel mówił, raczej sie na 12 nastawiac zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tego co mi poprzedni właściciel mówił, raczej sie na 12 nastawiac

To nie ma tragedii, mi w 2.0 w benzynie średnia wychodzi 9,0 a przy ostrym deptaniu to ponad 12 wciąga. Te 2.5T musi się już fajnie zbierać wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> volvo s40 z tym silnikiem awd automat pali 12-14, jak się cisnie to i 16 wezmie

W S40 2.5T T5 manual FWD w trasie spokojnie mozna sie w 8 / 100 zmieścić... Miasto 11-13 i wiecej przy ostrym katowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak z ciekawości jakie spalanie ma ten 2.5T ?

U mnie na LPG wygląda o tak:

1. trasa 11l

2. miasto ~16l

I zrobienie programu na 260 km nie wpłynęło w żaden sposób na spalanie przy analogicznej jeździe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.