michuu Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 Szanowni, czy auto z linka ma dobrze założoną z przodu oponkę? może miało to wpływ na prowadzenie i dzwonek? http://moto.elblag.net/artykuly/solnica-passatem-w-drzewo,10604/zdjecia/165997#165997 Bo wg mnie jest założona odwrotnie i może mieć duże znaczenie w przypadku wyjaśnienia przyczyny wypadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 > Szanowni, > czy auto z linka ma dobrze założoną z przodu oponkę? > może miało to wpływ na prowadzenie i dzwonek? > http://moto.elblag.net/artykuly/solnica-passatem-w-drzewo,10604/zdjecia/165997#165997 > Bo wg mnie jest założona odwrotnie i może mieć duże znaczenie w przypadku wyjaśnienia przyczyny > wypadku Jest źle, ale generalnie trzeba by sprawdzić na boku opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 Założona jest źle,na wypadek nie miała większego wpływu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 pomylka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 > Przeciez dobrze jest zalożona, do jazdy na wstecznym opona jest założona odwrotnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 Jak będzie jeździł na wstecznym to tak,jest dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 > do jazdy na wstecznym > opona jest założona odwrotnie Dobra racja, mój bład Coś mi się w głowie poprzekładało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fender Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 > może mieć duże znaczenie w przypadku wyjaśnienia przyczyny > wypadku Myślę, że kierunek założenia opony ma marginalne znaczenie w porównaniu z prędkością z jaką poruszał się pojazd w chwili uderzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 > Myślę, że kierunek założenia opony ma marginalne znaczenie w porównaniu z prędkością z jaką > poruszał się pojazd w chwili uderzenia. Przecież Duńczycy udowodnili, że szybciej oznacza bezpieczniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 > Myślę, że kierunek założenia opony ma marginalne znaczenie w porównaniu z prędkością z jaką > poruszał się pojazd w chwili uderzenia. Wszystko zależy od tego w jakim stanie była jezdnia. Opona ewidentnie z gatunku deszczowych - skośne rowki mają możliwie najszybciej odprowadzić wodę spod koła na boki. Jeśli jezdnia była mokra, odwrotnie założona opona tego typu w znacznym stopniu przyczyniła się do przyspieszenia aquaplaningu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 > Bo wg mnie jest założona odwrotnie i może mieć duże znaczenie w przypadku wyjaśnienia przyczyny > wypadku Opona założona odwrotnie ale przy tego typu zdarzeniach nie ma to większego znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esjot Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 Ciekawe jak założona na drugim kole, bo jeśli na jednej osi byłoby różnie, to mógłby być problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 > Wszystko zależy od tego w jakim stanie była jezdnia. Opona ewidentnie z gatunku deszczowych - Ta opona jest wg mnie ewidentnie z gatunku zimowych, a nie deszczowych. Takie zimowe bieżniki na mokrą nawierzchnię na etykiecie dostają co najwyżej literkę E. (patrz. chociażby GoodYear 8 w lekko podobnej konstrukcji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 > Szanowni, > czy auto z linka ma dobrze założoną z przodu oponkę? > może miało to wpływ na prowadzenie i dzwonek? > http://moto.elblag.net/artykuly/solnica-passatem-w-drzewo,10604/zdjecia/165997#165997 > Bo wg mnie jest założona odwrotnie i może mieć duże znaczenie w przypadku wyjaśnienia przyczyny > wypadku Tak. Jest odwrotnie założona. I tak, na mokrej nawierzchni mogło to być przyczyną poślizgu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luxus150 Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 > Tak. > Jest odwrotnie założona. > I tak, na mokrej nawierzchni mogło to być przyczyną poślizgu. ... pewnie sam koła pomylił przy przekładaniu na zimowe, opona mogła być dobrze założona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 WItam. Wygląda na źle założoną. Nie wiem jak na zimówkach, ale na letnich "rain sportach" auto na suchym prowadziło się nawet bez zmian, natomiast jak trochę popadało auto bardzo nerwowo reagowało na ruchy kierownicom. Dużo gorzej hamowało na mokrym, a przez kałuże jakbym na letnich, łysych oponach jechał Zaraz po powrocie z trasy opony poszły to ponownego założenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiaterwiater Napisano 29 Marca 2014 Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 > Opona założona odwrotnie ale przy tego typu zdarzeniach nie ma to większego znaczenia. Ciekawe spostrzeżenie. Opona kierunkowa założona odwrotnie, powoduje obniżenie prędkości na której następuje aqua, a już jazda ekstremalna, to już typowy samobój. Autko ucieknie bez ostrzeżenia i do nieba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 29 Marca 2014 Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 to kolo zapasowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 29 Marca 2014 Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 > to kolo zapasowe No to użyszkodnik powinien sobie z tego zdawać sprawę i dostosować prędkość. No ale po pijanym raczej ciężko spodziewać się nie tylko zdroworozsądkowego, ale jakiegokolwiek myślenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 29 Marca 2014 Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 > WItam. > Wygląda na źle założoną. > Nie wiem jak na zimówkach, ale na letnich "rain sportach" auto na suchym prowadziło się nawet bez > zmian, natomiast jak trochę popadało auto bardzo nerwowo reagowało na ruchy kierownicom. > Dużo gorzej hamowało na mokrym, a przez kałuże jakbym na letnich, łysych oponach jechał > Zaraz po powrocie z trasy opony poszły to ponownego założenia. pewnie mowiisz o rs2 bo na 3kach jeszcze nei miales okazji jezdzic rs2 to opona symtryczna i wystarczylo zamieszc kolami w aucie a ni eprzekladac opony na felgach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 29 Marca 2014 Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 > No to użyszkodnik powinien sobie z tego zdawać sprawę i dostosować prędkość. No ale po pijanym > raczej ciężko spodziewać się nie tylko zdroworozsądkowego, ale jakiegokolwiek myślenia. moze i lepiej, ze zalozyl ten zapas skonczyl sie na palmie a nie na rodzinie z dzieckiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.