vilu Napisano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2014 Mam pytanie co zakupić do mojego szerszenia czy ma ktoś u siebie termostat http://allegro.pl/termostat-vernet-fiat-doblo-multipla-stilo-1-9-jtd-i4093112642.html czy lepiej coś innego ? Jaki zestaw rozrządu z pompą ? Proszę o jakieś linki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2014 > Mam pytanie co zakupić do mojego szerszenia czy ma ktoś u siebie termostat > http://allegro.pl/termostat-vernet-fiat-doblo-multipla-stilo-1-9-jtd-i4093112642.html czy > lepiej coś innego ? > Jaki zestaw rozrządu z pompą ? > Proszę o jakieś linki Za żadne skarby nie bierz verneta, przerabiałem ich z 5 i każdy jeden działał jak chciał, jeden się zaciął i zagotował silnik... tragedia. Brałbym BEHRa, ponoc jest na pierwszy monataz, aktualnie mam w albeii i w koncy skończyły się cyrki z temperaturą i znikającym płynem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irqus Napisano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2014 Ja mam zrobiony tak że w węża mam włożony wkład termostatu verneta i nie narzekam ale tylko jeśli Ci nie dogrzewa silnika prosty tani i skuteczny sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vilu Napisano 19 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2014 Serdeczne dzięki wpier... bym się w bagno wiszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vilu Napisano 19 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2014 > Ja mam zrobiony tak że w węża mam włożony wkład termostatu verneta i nie narzekam ale tylko jeśli > Ci nie dogrzewa silnika prosty tani i skuteczny sposób. Nie dogrzewa się właśnie daj jakiś link który to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemekb22 Napisano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2014 > Mam pytanie co zakupić do mojego szerszenia czy ma ktoś u siebie termostat > http://allegro.pl/termostat-vernet-fiat-doblo-multipla-stilo-1-9-jtd-i4093112642.html czy > lepiej coś innego ? Zdecydowanie oryginalny Behr. Wymienić i mieć spokój na dłuższy czas. Przerabiałem temat i wiele krytycznych postów na temat Verneta czytałem. Wybór należy do Ciebie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2014 > Zdecydowanie oryginalny Behr. Wymienić i mieć spokój na dłuższy czas. Przerabiałem temat i wiele > krytycznych postów na temat Verneta czytałem. Wybór należy do Ciebie. Pozdrawiam. Dorzucę od siebie, że fabryczny Behr w Marei 1.6 zrobił mniej km niż zamiennik Verneta. Jak dla mnie Vernet nie jest zły. Założyłem takich dziesiątki, jak nie setki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2014 >. Założyłem takich dziesiątki, jak nie setki. ...i o nich zapomniałem Vernet ma ten problem, że na pierwszy rzut oka jest wszystko ładnie, pięknie..., niby trzyma 'pion', ale jak się dokładnie zmierzy temperaturę to nie ma tych 90^C (czy tam 89 jak jest w JTD), tylko 80, czy konkretnie mój miał 78, a na zegarach dalej pion... niby działa, ale nie do końca... do tego skoki temperatur 3 razy większe niż ma behr, jak dojdzie do 90, behr otwiera, temp. spada do np. 85-86, w vernecie leci do 80, po 2-3 kolejnych skokach na behr'ze skoki są na poziomie 2-3 stopni, na vernecie ile by się km nie jechało to cały czas skacze po 10 stopni... do tego już nie jeden przypadek zacięcia się i zagotowania silnika, nie wspomnę też już o wątkach typu 'ubywa mi płynu', sam do końca nie wiem jak się to dzieje, ale dziwnym przypadkiem zawsze zdarza się to na termostatach verneta i pomaga jego wymiana. Tyle z mojego doświadczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vilu Napisano 20 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 No to temat termostatu mamy rozwiązany Teraz powiedzcie mi jaki najlepiej zestaw rozrządu założyć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 > Teraz powiedzcie mi jaki najlepiej zestaw rozrządu założyć ? Oryginalny. Jak ja wymieniałem to nawet w ASO była promocja (dla starszych samochodów ) na zestaw fabryczny i nie było tak źle wychodził coś koło 400zł z tego co pamiętam (bez pompy niestety, ale tą możesz dokupić osobno, jakiś SKF, Ruville itp). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irqus Napisano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 Co do rozrządu to ja robiłem na takich: Pasek Gates 96,91 Pompa KWP 99,19 Napinacz SKF 125,20 Mój mechanik co mi robił mówił że nic innego nie ładuję, bo to zawsze używa i nigdy nie miał problemów. Z ruville raz miał problem bo sie zerwał pasek. A niby dobra firma podobno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2014 > Tyle z mojego doświadczenia Tzn ile termostatów było w tym doświadczeniu? Bo wiesz, mam nieduży warsztat i prawie 100% moich klientów robi wszystko tylko u mnie. Nikt na termostat się jeszcze nie skarżył. W zasadzie nie pamiętam żadnej reklamacji na Verneta. Miałem za to raz problem z Wahlerem. Nie ma co szufladkować, bo patrząc na większą ilość, to wszystkie markowe są OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polo Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > Teraz powiedzcie mi jaki najlepiej zestaw rozrządu założyć ? Ja niedawno wymieniałem rozrząd w moim JTD i założyłem komplet z continentala, nie był drogi, a pompa nie pamiętam firmy lecz na pewno z metalowym wirnikiem, nie daj sobie wcisnąć z plastikowym. Znajomemu w sedici pompa z plastikowym wirnikiem jeszcze oryginalna od nowości w samochodzie odmówiła posłuszeństwa. Okazało się że wirnik się odkleił od wałka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vilu Napisano 24 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 Dzięki za info z pompką W sklepie koleś mi gadał o jakimś wzmacnianym pasku pokrytym teflonem-słyszał ktoś o tym ? Nie pamiętam marki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > Dzięki za info z pompką > W sklepie koleś mi gadał o jakimś wzmacnianym pasku pokrytym teflonem-słyszał ktoś o tym ? > Nie pamiętam marki Dayco HT. Można brać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vilu Napisano 30 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2014 > Dayco HT. Można brać. dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tate11 Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 Witam, chcę się zabrać za rozrząd w swoim jtd 115 km. I mam pytanie co myślicie o takich częściach: - Rozrząd - zestaw paska SKF VKMA 02179 - Pompa wody RUVILLE 66005 - Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 947 884 Wszystkie części do zobaczenia na iparts.pl . Czekam na mądre rady . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 13 Września 2014 Udostępnij Napisano 13 Września 2014 > Witam, > chcę się zabrać za rozrząd w swoim jtd 115 km. > I mam pytanie co myślicie o takich częściach: > - Rozrząd - zestaw paska SKF VKMA 02179 > - Pompa wody RUVILLE 66005 > - Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH 1 987 947 884 > Wszystkie części do zobaczenia na iparts.pl . > Czekam na mądre rady . Pasek w oryginale to prawdopodobnie Dayco, można także zastosować dużo wytrzymalszy teflonowy Dayco HT. Napinacz to Dayco, rolka także Dayco, pompa wody do grupa Metelli (KWP, Graf, Metelli). Są też dostępne kompletne oryginalne rozrządy Classic Line. Newralgicznym elementem jest pompa wody i ja zawsze zalecam oryginał lub zamiennik, o którym napisałem wyżej. Napisz na PW, postaram się zrobić dobre ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 13 Września 2014 Udostępnij Napisano 13 Września 2014 Lepiej Conti za 340 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 14 Września 2014 Udostępnij Napisano 14 Września 2014 > Lepiej Conti za 340 W przypadku silników MJ 140/150 też będziesz polecał Conti? Dlaczego niby Conti jest lepszy do tego silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadinho Napisano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2014 > ...i o nich zapomniałem > Vernet ma ten problem, że na pierwszy rzut oka jest wszystko ładnie, pięknie..., niby trzyma > też już o wątkach typu 'ubywa mi płynu', sam do końca nie wiem jak się to dzieje, ale dziwnym > przypadkiem zawsze zdarza się to na termostatach verneta i pomaga jego wymiana. > Tyle z mojego doświadczenia niestety dopisuję się do wątku ubywa mi płynu. Na łączeniu plastiku z aluminium. Wymiana ze dwa lata temu, także gwarancja w łeb. Wymieniam na Behra...taki strzał jeszcze przed Świętami...@#$@# nie da się tego jakoś uszczelnić? qrde, ostatnim razem pożałowałem na Behra, wziąłem Vernet, nie minęło bodajże 2,5 roku i płyn ucieka. Opaski wszystkie podociągane, i dalej mokro. dużo nie ubywa, ale jednak... sprawdziłem w swoich fv i paragonach. Vernet wytrzymał ok. 55 tys.km i 3 lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.