BoRuCh Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Jezdzic dalej czy wymieniac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > Jezdzic dalej czy wymieniac Jeśli masz zapas to zmienić, a tą dać na zapas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > Jeśli masz zapas to zmienić, a tą dać na zapas. kurde w ubiegłym sezonie załatwiłem tak hankooka s1 evo teraz ledwo letnie założyłem i już łodzkie kratery mnie dopadły kurde, nowa guma 2500km przebiegu zapas mam ale aż 14" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > kurde w ubiegłym sezonie załatwiłem tak hankooka s1 evo > teraz ledwo letnie założyłem i już łodzkie kratery mnie dopadły > zapas mam ale aż 14" Podjedź do gumiarza, bo z fotki ciężko wywnioskować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > Jezdzic dalej czy wymieniac Trudno ocenić ze zdjęcia. Ja bym chyba wymienił dla spokoju bo miałbym paranoję że mi spadnie lub pęknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > Jezdzic dalej czy wymieniac Jeśli na napompowanej nie ma guza a pod gumą nie widać całej albo przerwanej osnowy (druty, siatka lub tkanina) to nic jej nie jest. Do testu można napompować trochę mocniej, do maksymalnego, dopuszczalnego ciśnienia. Na wyważarce od razu będzie widać czy nie wybrzuszyło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > Jeśli na napompowanej nie ma guza a pod gumą nie widać całej albo przerwanej osnowy (druty, siatka > lub tkanina) to nic jej nie jest. > Do testu można napompować trochę mocniej, do maksymalnego, dopuszczalnego ciśnienia. Na wyważarce > od razu będzie widać czy nie wybrzuszyło? dorzuciłem jej 2,5psi, pojechałem na zamknięty odcinek pośmigać trochę szybciej, nie ściąga, nie bije, powietrze nie schodzi, zakręty połyka bez problemu, pod tą zdartą gumą nic nie widać, czuć, że jest tam jeszcze kawał "mięcha" szybko nie jeżdżę, bo i nie mam gdzie, max ~200km/h raz w roku, zazwyczaj do 150km/h licznikowe po a1/a2/a4/s8 dać jej z 3,5 i sprawdzić czy nie wywali bąbla ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > Trudno ocenić ze zdjęcia. Ja bym chyba wymienił dla spokoju bo miałbym paranoję że mi spadnie lub > pęknie kuźwa, no ile można razy gumy zmieniać w ciągu roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Dać max. według opisu na boku i zakręcić na wyważarce. Będzie widać nawet mały garb. Statycznie małego wybrzuszenia nie zobaczysz a dyskwalifikowałoby ono oponę całkowicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 > Dać max. według opisu na boku i zakręcić na wyważarce. Będzie widać nawet mały garb. > Statycznie małego wybrzuszenia nie zobaczysz a dyskwalifikowałoby ono oponę całkowicie. z rańca śmigam do gumiarza mego i do zdit-u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > Jezdzic dalej czy wymieniac Natychmiast wyrzucić. Oczywiście kupić 4 nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > Jezdzic dalej czy wymieniac absolutnie się nie przejmować. TO tylko nalany kawałek gumy szerzej. Niczemu oprócz ochrony rantu felgi nie służy. Spełnił jak widać swoje zadanie świetnie Na konstrukcję to zupełnie nie wpływa ale badaj co jakiś czas czy przypadkiem nie wybuli opony w tym miejscu gdzie dostała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > Natychmiast wyrzucić. Oczywiście kupić 4 nowe. felgi też oczywiście dla bezpieczeństwa. A właściwie to samochód już na złom. P.S. przygarnę oponki jakby coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekSz Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > Na konstrukcję to zupełnie nie wpływa ale badaj co jakiś czas czy przypadkiem nie wybuli opony w > tym miejscu gdzie dostała. Warto natomiast wyważyć koła, bo ten ubytek będzie wyczuwalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > Jezdzic dalej czy wymieniac Wyważyć, kontrolować czy bąbla nie ma, dać dla spokoju ducha na tył i heja Kiedyś rok z taką jeździłem. I do tego w KJS. Poddała się dopiero na pewnej dziurze, ale to razem z felgą, drążkiem i przegubem Więc to nie wina opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quattroporte Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > Jezdzic dalej czy wymieniac Auto wymienić na nowe bo opony się konczą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 Ja taką oponę sprzedałem razem drugą sprawną. Miały jeszcze może z 3 mm, poszły za 60-80 zł jakoś Ale 17". Rozważ taką możliwość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 24 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > Wyważyć, kontrolować czy bąbla nie ma, dać dla spokoju ducha na tył i heja > Kiedyś rok z taką jeździłem. I do tego w KJS. Poddała się dopiero na pewnej dziurze, ale to razem z > felgą, drążkiem i przegubem Więc to nie wina opony Byłem u gumiarza, opona w stanie dobrym oprócz ww. oderwania rantu I złego estetycznego wyglądu. Ciśnienie trzyma, babla na razie nie ma I wg. niego nie będzie profilaktycznie wrzuciłem ją na prawe koło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morenos Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 i co da się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > Byłem u gumiarza, opona w stanie dobrym oprócz ww. oderwania rantu I złego estetycznego wyglądu. > Ciśnienie trzyma, babla na razie nie ma I wg. niego nie będzie profilaktycznie wrzuciłem ją na > prawe koło. Profilaktycznie, to chyba lepiej na lewe Jest szansa, ze mniej dziur zaliczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > Jezdzic dalej czy wymieniac Możesz jeździć dalej - ściąłeś z opony rant ochronny - to tylko dodatkowy pasek gumy, który miał chronić felgę przed obtarciem (niestey na niskich profilach marnie to działa). Warto sprawedzić czy nie wpłynęło to na wyważenie koła i czy przy uderzeniu nie skrzywiła się felga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > Profilaktycznie, to chyba lepiej na lewe > Jest szansa, ze mniej dziur zaliczy Taaaa, i jak wybuchnie to go ściągnie pod Tira z naprzeciwka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > Taaaa, i jak wybuchnie to go ściągnie pod Tira z naprzeciwka... z jakiego względu miałaby wybuchać? To tak jakby ci ręka odpadła za każdym razem jak sobie naskórek zetniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > Taaaa, i jak wybuchnie to go ściągnie pod Tira z naprzeciwka... Taaaa, chyba ze prawa wybuchie na lewym pasie autostrady prosto pod wyprzedzanego TIRa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vronski Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > szybko nie jeżdżę, bo i nie mam gdzie, max ~200km/h raz w roku, zazwyczaj do 150km/h licznikowe po > a1/a2/a4/s8 Eee, to szybko nie jedzisz, więc i stresu tyle, co przy schodzeniu z krawężnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 25 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > Taaaa, i jak wybuchnie to go ściągnie pod Tira z naprzeciwka... Raz jedyny mi strzeliła opona na dodatek w sprinterze. Tylna prawa. Oprócz smrodu i telepania budy i oderwania chlapacza nic się nie stało. A miałem ok 120km/h i 1,5t na pace. W sumie to już nie wiem. Może się przemoge na następny miesiąc i wez kupię dwie nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 Z podobnym wycięciem ale mniejszym z przodu przełożyłem na tylną oś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.