kasyx Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 dosyc czesto wywali mi blad P2038 - czyli teoretycznie czujnik cisnienia doladowania na kolektorze ssacym. Silnik przechodzi na tryb awaryjny i przyspiesza jak conquecento z przyczepa Blad znika przez noc kiedy wchodze do auta z rana. Najczesciej pojawia sie znowu kiedy po dluzszej jezdzie z obrotami rzedu 2,5-3k zdejmuje noge z gazu, lapie wtedy blad i jest szansa ze zniknie po 20-25 minutach dalszej jazdy pytam bo doczytalem ze to moze byc tez overboost, kierownice turbiny, wezyki cisnienia (sprawdzone i ok) albo EGR (czyscilem nafta i po montazu przez 2h zapalal i po chwili gasl, chyba zapomnialem odparowac nafte ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irqus Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > dosyc czesto wywali mi blad P2038 - czyli teoretycznie czujnik cisnienia doladowania na kolektorze > ssacym. Silnik przechodzi na tryb awaryjny i przyspiesza jak conquecento z przyczepa > Blad znika przez noc kiedy wchodze do auta z rana. Najczesciej pojawia sie znowu kiedy po dluzszej > jezdzie z obrotami rzedu 2,5-3k zdejmuje noge z gazu, lapie wtedy blad i jest szansa ze > zniknie po 20-25 minutach dalszej jazdy > pytam bo doczytalem ze to moze byc tez overboost, kierownice turbiny, wezyki cisnienia (sprawdzone > i ok) albo EGR (czyscilem nafta i po montazu przez 2h zapalal i po chwili gasl, chyba > zapomnialem odparowac nafte ) Mi pokazuję P0235 i to jest chyba czujnik ciśnienia. Może faktycznie VGT jeśli amsz rozbieralny to możesz go wyczyścić. Poza tym długo IC sie utrzymuje ten błąd mi jak się pojawi momentalnie znika i auto nei traci na mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > Mi pokazuję P0235 i to jest chyba czujnik ciśnienia. Może faktycznie VGT jeśli amsz rozbieralny to > możesz go wyczyścić. Poza tym długo IC sie utrzymuje ten błąd mi jak się pojawi momentalnie > znika i auto nei traci na mocy. jak jest nierozbieralny... tez mozna rozebrac ( i zlozyc tak by dzialal) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjsz Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > Mi pokazuję P0235 i to jest chyba czujnik ciśnienia. Może faktycznie VGT jeśli amsz rozbieralny to > możesz go wyczyścić. Poza tym długo IC sie utrzymuje ten błąd mi jak się pojawi momentalnie > znika i auto nei traci na mocy. Czasami mam podobna sytuacje....glownie na 3cim biegu pod gorke i z Autko potrafi zapiszczec i pokazac jakis blad, ale tak szybko znika ze nie mam pojecia co to. Po jakims czasie w FES wisi blad wlasnie przeładowania..... Nie wnikam za bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 mozliwa tez oprocz zasyfionego map sensora nieszczelnosc na ktoryms wezyku lub w dolocie> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 takie objawy dawał mi zastany zawór, jak masz z szarym wierzchem i opaską metalowa to jest do rozebrania, cały czarny nie bardzo bo jest zgrzewany, w DIY jest chyba jak to rozebrać i wyczyścić (roboty na 10 minut) i przenieś na obudowę aku jak jeszcze masz na dole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Turaga Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > jak jest nierozbieralny... tez mozna rozebrac ( i zlozyc tak by dzialal) tylko jak, skoro jest zgrzany - jakiś manual? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > tylko jak, skoro jest zgrzany - jakiś manual? w podwieszonych ZTS powinno byc... nie tyle zgrzany co jest metalowa opaska ktora trzeba umiejetnie rozciac... a potem przy powrotnym montazu uzyc jej ( rozcietej) i dolozyc zwykly metalowy cybant i dociagnac "na gotowo" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > w podwieszonych ZTS powinno byc... nie tyle zgrzany co jest metalowa opaska ktora trzeba > umiejetnie rozciac... a potem przy powrotnym montazu uzyc jej ( rozcietej) i dolozyc zwykly > metalowy cybant i dociagnac > "na gotowo" Sa dwie wersje, metalowa opaska i zgrzewanie/klej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Turaga Napisano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2014 > Sa dwie wersje, metalowa opaska i zgrzewanie/klej. A czy tą wersję sklejaną da się jakoś rozkleić czy tam rozciąć i złożyć ponownie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2014 > Sa dwie wersje, metalowa opaska i zgrzewanie/klej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kasyx Napisano 12 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 kupilem nowy czujnik cisnienia doladowania Bosch i problem ustal ale zaplacilem za niego .... 95 zl . na allegro, intercars itd ceny za ori Boscha sa w granicach 300 PLN, podalem numer u mnie w sklepie babka wstukala w katalog i jej wyszlo ze taki ma byc i ze 95 zl poprosze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 > kupilem nowy czujnik cisnienia doladowania Bosch i problem ustal > ale zaplacilem za niego .... 95 zl . na allegro, intercars itd ceny za ori Boscha sa w granicach > 300 PLN, podalem numer u mnie w sklepie babka wstukala w katalog i jej wyszlo ze taki ma byc i > ze 95 zl poprosze ten w kolektorze ssącym za zaworem "Ogra" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kasyx Napisano 12 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 > ten w kolektorze ssącym za zaworem "Ogra" ? tak dokladnie ten (na fotce widac jeszcze stary) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 > tak dokladnie ten (na fotce widac jeszcze stary) a toś przepłacił, u mnie ostatnio (w lutym) były po 25 zeta, nie wiem po ile dzisiaj, musiał bym zaturlać się do kumpla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kasyx Napisano 12 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2014 > a toś przepłacił, u mnie ostatnio (w lutym) były po 25 zeta, nie wiem po ile dzisiaj, musiał bym > zaturlać się do kumpla. ale ze original BOSCH'a? z czego wiec te roznice? 25 a 350 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2014 > ale ze original BOSCH'a? a,ha >z czego wiec te roznice? 25 a 350 ? jak zwykle z palca magia znaczka (BOSCH) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.