Muzyk007 Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 4x4 ma a to że to nie terenówka... cóż... Takie se kupiłem: 2.0 16V 128KM +LPG I teraz... ktoś coś wie o tym aucie? w necie zbyt dużo info nie ma Wiem, że to silnik mazdy i podobno bezkolizyjny Także chyba mogę powiedzieć, że dołączyłem do grona użytkowników aut z jedynym słusznym napędem - 4x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 to kiedy pierwsze błoto ... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > to kiedy pierwsze błoto ... ? jeszcze nie wiem szykuję się na wieś do ojca... a tam podobno są jakieś fajne tereny... ttylko czy to to się nadaje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > jeszcze nie wiem > szykuję się na wieś do ojca... a tam podobno są jakieś fajne tereny... > ttylko czy to to się nadaje... po lace, szutrach i lesnych drogach da rade .. ale w bloto po osie z tymi oponami bym sie nie pchal btw to auto jest troche podniesione, czy ma za male kola zalozone? a moze standardowo te nadkola maja tyle przestrzeni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > po lace, szutrach i lesnych drogach da rade .. ale w bloto po osie z tymi oponami bym sie nie pchal no ja też raczej nie będę... ale owszem... lasy, łaki, pola... > btw to auto jest troche podniesione, czy ma za male kola zalozone? a moze standardowo te nadkola > maja tyle przestrzeni? podobno sporo rzeczy wymienione, w tym sporo w zawieszeniu może dlatego tak "siedzi" opony podstawowe tzn. 205/70 R15 i drugi komplet 225/65 R15 - ale te w garażu siedzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > no ja też raczej nie będę... ale owszem... lasy, łaki, pola... na YT znajdziesz sporo filmikow ktore powiedza Ci ile ten samochod moze podstawa to opony.. kupisz jakies przyzwoite AT i bedzie mozna smigac w lekki teren > podobno sporo rzeczy wymienione, w tym sporo w zawieszeniu może dlatego tak "siedzi" > opony podstawowe tzn. 205/70 R15 i drugi komplet 225/65 R15 - ale te w garażu siedzą moze ma nowe sprezyny, temu tak wysoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > na YT znajdziesz sporo filmikow ktore powiedza Ci ile ten samochod moze jak na taką popierdółkę terenową... to całkiem fajnie > podstawa to opony.. kupisz jakies przyzwoite AT i bedzie mozna smigac w lekki teren dobra... o co chodzi z tymi oponami? możesz trochu mi tu powiedzieć lub wysłać do dobrego źródła dla amatora? opony oponami, mam kilka pierdół w nim do zrobienia. Muszę to poogarniać w pierwszej kolejności. > moze ma nowe sprezyny, temu tak wysoko z tego co mówił poprzedni właściciel to miał wymianane... jakieś pół roku temu no i widać, że nie są skorodowane... nie wyglądają na stare Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > dobra... o co chodzi z tymi oponami? w skrocie: - opony szasowe - czyli np. takie jak masz teraz, dziela sie na letnie, zimowe i wielosezonowe .. jazda w 99% po asfalcie, w niewielkim błocie zachowuja sie jak slicki czyli nie maja trakcji bo rowki bardzo szybko sie zaklejają - opony AT czyli All Terrain - agresywniejszy bieznik niz szosowe, lepsza przyczepnosc w terenie, na asfalcie tez daja rade .. tyle ze sa glosniejsze i auto moze troche wiecej palic. wystepuja opony z oznaczeniem A+S (czyli zimowe), ale przyczepnosc na ubitym sniegu prawie jak na letnich ... chociaz ja na takich przejezdzilem zime i nie bylo tragedii pod warunkiem ze pamieta sie o wczesniejszym hamowaniu to jedyny sluszny wybor jesli jazda po bezdrozach Ci sie spodoba .. no i auto nabiera charakteru i wygladu gdy ma fajne kapcie te beda bardzo ciche i najbardziej drogowe z opon AT - Yokohama Geolandar A/T-S ja mam takie, super robią w piachu, w blocie tez niczego sobie a na asfalcie sa w miare ciche Goodyear Wrangler Duratrac AT w rozmiarze 31''. - opony MT czyli Mud Terrain - jak sama nazwa wskazuje opony z nastawieniem na błoto i teren. da sie na nich jezdzic po asfalcie, ale ani to wygodne (halas) ani nie poprawia bezpieczenstwa. opony raczej letnie niz caloroczne, na ubitym sniegu zerowa przyczepnosc duzo wieksze spalanie .. ale i tak mam zamiar kupic po zjechaniu obecnych - Cooper Discoverer STT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > te beda bardzo ciche i najbardziej drogowe z opon AT - Yokohama Geolandar A/T-S Ja Continentale będę polecał, 5 lat już jeżdżą u mnie, piaski ideał, asfalt również, nawet w błocie potrafią pozytywnie zaskoczyć (rozmiar pierwszy z brzegu, ale chodzi o pokazanie opony). A i na zimę się nadają, całkiem przyjemne oponki. > takie mam zamiar kupic po zjechaniu obecnych - Cooper Discoverer STT Kumpel takie posiada i mu bieżnik znika nawet jak stoi a poza tym to całkiem dobre oponki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > Kumpel takie posiada i mu bieżnik znika nawet jak stoi a poza tym to całkiem dobre oponki no niestety, albo rybki albo akwarium .. kolega ma takie w XJ i robia robote, zobaczymy jak bedzie ze zjadaniem, ale jak ze wiekszosc po miescie jezdzone, wiec .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hevimental Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > Także chyba mogę powiedzieć, że dołączyłem do grona użytkowników aut z jedynym słusznym napędem - > 4x4 a napędy działają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > w skrocie: > - opony szasowe - czyli np. takie jak masz teraz, dziela sie na letnie, zimowe i wielosezonowe .. > (... CIACH...) > spalanie .. ale i tak mam zamiar kupic po zjechaniu obecnych - Cooper Discoverer STT dobra... muszę zobaczyć czy ten typowy OFF ROAD będzie mnie bawił... jak tak to poszukam jakiś niekoniecznie nowych opon tych tych AT na drugim komplecie stalówek. Myślę, że do mojej amotarki nie ma co się pakować w takie koszty, zwłaszcza, że pewnie często i tak tego nie będę robił... 99% jazdy to i tak asfalt... tylko w różnym stanie a tu sprawdza się te seryjne rozwiazanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > a napędy działają? 2h i 4h na pewno już ich używałem jeszcze 4l muszę wytestować niby czemu mają nie działać? wszystko ładnie elegancko wchodzi, bez zgrzytów i bez uzycia dużej siły... ładnie płynnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 Ponoć dzielne to w terenie Kółeczka faktycznie maleńkie się wydają, ale może to taka głupia perspektywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 to się psuje na potęgę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > to się psuje na potęgę no chyba nie bardziej niż fiat...?! beezdury godosz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > Ponoć dzielne to w terenie > Kółeczka faktycznie maleńkie się wydają, ale może to taka głupia perspektywa ma potencjał na lepszego laczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > dobra... muszę zobaczyć czy ten typowy OFF ROAD będzie mnie bawił... Jak się od razu po klamki nie wkleisz, to załapiesz bakcyla. Jak nie znasz możliwości auta, to na testy zabierz kogoś z drugą terenówką Czekanie na pomoc z wklejonym lub zapadającym się w błocie aucie, fajne nie jest. Sprawdzone empirycznie > jak tak to poszukam jakiś niekoniecznie nowych opon tych tych AT na drugim komplecie stalówek. Mam do sprzedania 4 opony BFG AT 31x10.5x15. Jak chcesz wiedzieć więcej, zapraszam na priv. > Myślę, że do mojej amotarki nie ma co się pakować w takie koszty, zwłaszcza, że pewnie często > i tak tego nie będę robił... 99% jazdy to i tak asfalt... tylko w różnym stanie a tu sprawdza > się te seryjne rozwiazanie. Z jazd kijanką pamiętam, że na 4H latała mi bokami na mokrym asfalcie jak wściekła. Nawet jak nie chciałem, ona miała swoje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > no chyba nie bardziej niż fiat...?! > beezdury godosz pożyjemy - zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > pożyjemy - zobaczymy to co tam się tak psuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > Jak się od razu po klamki nie wkleisz, to załapiesz bakcyla. Jak nie znasz możliwości auta, to na > testy zabierz kogoś z drugą terenówką I koniecznie forum, encyklopedia albo podobne rzeczy i sprawdzić jak wygląda sprawa z zaczepami do szarpania bo wiele seryjnych niestety robi odwiedziny w aucie szarpiącym. > Czekanie na pomoc z wklejonym lub zapadającym się w błocie aucie, fajne nie jest. Sprawdzone > empirycznie > Mam do sprzedania 4 opony BFG AT 31x10.5x15. Jak chcesz wiedzieć więcej, zapraszam na priv. A jakby błoto zaczęło wciągać poważniej to ja mam BFG KM1 w tym samym rozmiarze > Z jazd kijanką pamiętam, że na 4H latała mi bokami na mokrym asfalcie jak wściekła. Nawet jak nie > chciałem, ona miała swoje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > dobra... muszę zobaczyć czy ten typowy OFF ROAD będzie mnie bawił... bedzie doczep sie do jakiejs grupy z okolicy (na bank jest jakies forum lokalne) ktore wybiera sie na pojazdowke ... emocje gwaranowane u mnie mialo byc dzis spokojnie, a skonczylo sie jak zawsze na malej wyprawie za miasto z kumplem mam jedna fotke gdy zaczynalismy, akurat ropzinam laczniki stablizatora gdzies tam w tle .. PS. wyciagalem go kinetykiem tylko 2x ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > bedzie doczep sie do jakiejs grupy z okolicy (na bank jest jakies forum lokalne) ktore wybiera > sie na pojazdowke ... emocje gwaranowane > u mnie mialo byc dzis spokojnie, a skonczylo sie jak zawsze na malej wyprawie za miasto z kumplem > mam jedna fotke gdy zaczynalismy, akurat ropzinam laczniki stablizatora gdzies tam w tle .. > PS. wyciagalem go kinetykiem tylko 2x ... Jeszcze masz staba ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > Jeszcze masz staba ? a mam, takie ladne rozpinane łączniki na asfalcie super sie jezdzi, a zjazd w teren to 1.5minuty roboty i nie mam staba .. i sie bujam na miekko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > to się psuje na potęgę a które się nie psują ? kijanka miała swoje słabe pkt, ale tragedii imo nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > to co tam się tak psuje? a co tam się nie psuje ? urywające się drążki, wiecznie sypiące się napędy, elektryka, rdza... jakby się nie psuło to by nie miało takich niskich cen. Jak do okolicznościowych wyjazdów to może to być całkiem cool tanie autko. Jak ma być niezawodne to raczej nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > a które się nie psują ? > kijanka miała swoje słabe pkt, ale tragedii imo nie ma jakie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > bedzie coś ty taki pewien? > doczep sie do jakiejs grupy z okolicy (na bank jest jakies forum lokalne) ktore wybiera > sie na pojazdowke ... emocje gwaranowane z kijanką? > u mnie mialo byc dzis spokojnie, a skonczylo sie jak zawsze na malej wyprawie za miasto z kumplem > mam jedna fotke gdy zaczynalismy, akurat ropzinam laczniki stablizatora gdzies tam w tle .. > PS. wyciagalem go kinetykiem tylko 2x ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 12 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > a co tam się nie psuje ? > urywające się drążki, wiecznie sypiące się napędy, elektryka, rdza... > jakby się nie psuło to by nie miało takich niskich cen. > Jak do okolicznościowych wyjazdów to może to być całkiem cool tanie autko. Jak ma być niezawodne to > raczej nie kumpel swego czasu kupił fronterę... 1993r z tym 2.2 ... w ciągu 6 miechów włożył w tego strucla tyle ile za niego zapłacił... zawias, silnik miał ze sobą problem, reduktor z tego zo pamiętam się sypał.. masakra... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 12 Maja 2014 Udostępnij Napisano 12 Maja 2014 > kumpel swego czasu kupił fronterę... 1993r z tym 2.2 ... w ciągu 6 miechów włożył w tego strucla > tyle ile za niego zapłacił... > zawias, silnik miał ze sobą problem, reduktor z tego zo pamiętam się sypał.. masakra... ja kupilem jeepa za 9, a wlozylem ponad 30 .. taka specyfika tego hobby inny kupi za 5 i przez 2 lata bedzie tylko tankowal dzisiaj bylismy na godzinnym wyjezdzie pod miasto .. bylo lajtowo a na koniec zajechalismy oplukac podwozie z gliny .. namowilem kolege zeby wjechal od drugiej strony po wyciagnieciu na brzeg i sprawdzeniu swiec oraz filtra powietrza (byla woda) auto odpalilo i pojechalo do domu bez najmniejszego problemu, co przy braku snorkela jest niezlym rezultatem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > kumpel swego czasu kupił fronterę... 1993r z tym 2.2 ... w ciągu 6 miechów włożył w tego strucla > tyle ile za niego zapłacił... > zawias, silnik miał ze sobą problem, reduktor z tego zo pamiętam się sypał.. masakra... powiedzmy, że frotka 93r to przykład taki sam jak sportage I Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > jakie? już wyżej było słyszałem o korozji (problem wszystkich koreańców z tego okresu) i problemach z napędem kiedyś rozważałem zakup tego auta, ale wybrałem vitarę która ma problem "tylko" z korozją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > Yokohama Geolandar A/T-S > ja mam takie, super robią w piachu, w blocie tez niczego sobie a na asfalcie sa w miare ciche pozwole sobie sie nie zgodzic na ostatniej subariadie w rumuni czesc foresterow stala na tych oponach czesc na zimowych czesc na letnich w zadnym wypadku nie bylo widac przewgali ktorejkolwiek z klasy opon. na blocie wszyskie byly rownie zaklejone... i bez wyciagarki ni chu chu na mokrej trawie, piachu, skach przejechaly wszystkie forrki bez wzgledu na opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > pozwole sobie sie nie zgodzic > na ostatniej subariadie w rumuni czesc foresterow stala na tych oponach czesc na zimowych czesc na > letnich Goodyear Wrangler Duratrac po takim blocie przechodza bez zajakniecia .. po glebszym tez zdjecie splaszcza, ale jestem pewien ze przeszedl by na samym tyle po tym. a opony zakleją się każde, kwestia tego jak szybko się czyszczą na tak zaklejonych kolach jestem w stanie jezdzic po glinie i blocie, bo mielac nimi nawet w blocie szybko sie czyszcza i lapia odrobine przyczepności > w zadnym wypadku nie bylo widac przewgali ktorejkolwiek z klasy opon. na blocie wszyskie byly > rownie zaklejone... i bez wyciagarki ni chu chu > na mokrej trawie, piachu, skach przejechaly wszystkie forrki bez wzgledu na opony ale miales tam Wrangler Duratrac, czy Geolander? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > Goodyear Wrangler Duratrac po takim blocie przechodza bez zajakniecia .. po glebszym tez zdjecie > splaszcza, ale jestem pewien ze przeszedl by na samym tyle po tym. a opony zakleją się każde, > kwestia tego jak szybko się czyszczą Landek z wyciagarka ledwo tam sie wslizgnal na prawie nowych MT na zapietych napedach sztuka bylo skrecic w prawo z tej drogi. poza tym takiego blota/mazi jeszcze nie widzialem trzeba bylo sie ata trzymac zeby orla nie wywinac chodzac pieszo > na tak zaklejonych kolach jestem w stanie jezdzic po glinie i blocie, bo mielac nimi nawet w blocie > szybko sie czyszcza i lapia odrobine przyczepności > ale miales tam Wrangler Duratrac, czy Geolander? byla wspomiana wyzej yokohama ATS, byly rozne zimowki, byla wieloseazonowa geolander 900, byly typowe letnie (m.im. ja) bez znaczenia wszysko sie w blocie zaklejalo i ine jechalo, na pozostalych nawierzchniach nie bylo znaczenia jakie opony - wszedzie auta wjechaly po tej wyprawie wiem jedno jak opony terenowe to tylko konkretne MT a nie polsrodki.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > Landek z wyciagarka ledwo tam sie wslizgnal na prawie nowych MT na zapietych napedach > sztuka bylo skrecic w prawo z tej drogi. na focie nie wyglada tak groznie BTW .. LR w zyciagarka.. tez mi cos > byla wspomiana wyzej yokohama ATS, a bo widzisz.. chyba sie nie zrozumielismy .. piszac "ja mam takie" zaczalem nowy akapit i umiescilem lacze do innych opon .. nie mam Yokohamy tylko Goodyeary i to o nich dobrze sie wypowiadam > po tej wyprawie wiem jedno jak opony terenowe to tylko konkretne MT a nie polsrodki.... wszystko zalezy po jakich nawierzchniach jezdzisz najwiecej, bo idac tym tokiem rozumowania trzeba zakladac Boggery po 2.5 tys za sztuke zeby nie bylo kompromisow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > ja kupilem jeepa za 9, a wlozylem ponad 30 .. taka specyfika tego hobby inny kupi za 5 i przez > 2 lata bedzie tylko tankowal ale poprawiałeś i przygotowywałeś go pod teren? bo kumplowi po porstu co chwila się sypał... > dzisiaj bylismy na godzinnym wyjezdzie pod miasto .. bylo lajtowo a na koniec zajechalismy oplukac > podwozie z gliny .. namowilem kolege zeby wjechal od drugiej strony > po wyciagnieciu na brzeg i sprawdzeniu swiec oraz filtra powietrza (byla woda) auto odpalilo i > pojechalo do domu bez najmniejszego problemu, co przy braku snorkela jest niezlym rezultatem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > powiedzmy, że frotka 93r to przykład taki sam jak sportage I ale chyba nie przebije fiata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > już wyżej było > słyszałem o korozji (problem wszystkich koreańców z tego okresu) i problemach z napędem > kiedyś rozważałem zakup tego auta, ale wybrałem vitarę > która ma problem "tylko" z korozją może jak nie będzie ciągane mocno po terenie to mu nic nie będzie na wieczność auta nie kupiłem jak mi przestanie pasować to sprzedam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > na focie nie wyglada tak groznie bylo bardzo slisko i brak mozliwosci nabrania predkosci > BTW .. LR w zyciagarka.. tez mi cos taki: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > ale chyba nie przebije fiata? podasz przykład jakiegoś popularnego fiata 4x4 innego niż panda ciesząca się doskonałą opinią jakościową ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > podasz przykład jakiegoś popularnego fiata 4x4 innego niż panda ciesząca się doskonałą opinią > jakościową ? panda 4x4 to łajno ale fiat ni ma 4x4 Ma Sedici.... ale to nie jest w sumie Fiat tylko Suzuki ze znaczkiem fiata Piszesz mi, że kijanka się psuje... jako auto, a ja się pytam czy bardziej niż fiat - też jako auto. Nie ważne czy 4x4 czy mały silnik czy duży... po prosru chodzi o AWARYJNOŚĆ... czyli co? kijanka to taki koreański fiat z napędem 4x4 z jakimś cudem reduktorem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > czyli co? kijanka to taki koreański fiat z napędem 4x4 z jakimś cudem reduktorem? dość celnie. taki przysłowiowy fiat ale tylko MK1. następne generacje raczej trzymają poziom jakości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 > ale poprawiałeś i przygotowywałeś go pod teren? > bo kumplowi po porstu co chwila się sypał... ogolnie to kupilem auto sliczne wizualnie, ktore stalo dosc dlugi czas nie jezdzone przez co podupadlo i to mocno zmienilem w nim wszystko od kompletnego zawieszenia +3'', przez spawanie podlogi i wyciszanie mata butylową, po wymiane silnika i wielu innych rzeczy. ze starych czesci zostala tylko skrzynia ktora swietnie daje rade oraz reduktor. a no i mosty, ale te sa do zmiany bo halasuja juz troche. koszty wyszly wysokie bo robie wszystko na nowych czesciach, a nie jak wiekszosc jeepowcow na uzywkach. lancuch rozrzadu, kolo zamachowe itd. wszystko wstawiane oryginalne moparowskie.. nawet filtr powietrza jest K&N za ponad 200zl a nie dziadostwo za 20zl mysle ze mozna powiedziec ze auto jest doinwestowane ...... przez co cholernie szkoda mi go niszczyc w mocnym terenie. jezdze po blotku i pagorkach, czasem woda do polosiek ... a na wiecej nie mam serca dlatego tez ciagle kombinuje - sprezdac go i kupic wranglera do mordowania, czy przebolec dewastacje klasyka i go motac na 6.5'' ... no, najrozsadniej bylo by dokupic auto do gnojenia, ale moj budzet juz tego nie zniesie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 13 Maja 2014 Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 Weźcie fachowcy zejdźcie z chłopaka, kupił sobie to co kupił, jak widać pierwsze 4x4. Pojeździ, popatrzy i zdecyduje czy wystarczy mu, czy chce iść dalej. Dyskusji o tym który ATek się bardziej nadaje do upalania nawet nie chcę komentować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > Weźcie fachowcy zejdźcie z chłopaka, kupił sobie to co kupił, jak widać pierwsze 4x4. Pojeździ, > popatrzy i zdecyduje czy wystarczy mu, czy chce iść dalej. Dyskusji o tym który ATek się > bardziej nadaje do upalania nawet nie chcę komentować kazdy mierzy swoje sily na zamiary .. i dobiera pod to opony. wypady w teren to nie tylko Simexy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > Weźcie fachowcy zejdźcie z chłopaka, kupił sobie to co kupił, jak widać pierwsze 4x4. Pierwsze i to przypadek zupełny > Pojeździ, > popatrzy i zdecyduje czy wystarczy mu, czy chce iść dalej. Dyskusji o tym który ATek się > bardziej nadaje do upalania nawet nie chcę komentować też prawda. Aczkolwiek jeden z pierwszych postów o oponach i ich rodzajach w skrócie - cenny już ziarnko wiedzy jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 Poczytaj sobie forum rajdów 4x4, tylko uważaj bo tam też pełno teoretyków i znawców tematu Jak nie ukręcisz, nie zniszczysz i nie utopisz to nie nauczysz się, więc pozostaje tylko spotkać się z lokalnymi amatorami tego sportu i zacząć jeździć A później sprzedać kijankę i kupić coś bardziej bojowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 > Poczytaj sobie forum rajdów 4x4, tylko uważaj bo tam też pełno teoretyków i znawców tematu > Jak nie ukręcisz, nie zniszczysz i nie utopisz to nie nauczysz się, więc pozostaje tylko spotkać > się z lokalnymi amatorami tego sportu i zacząć jeździć > A później sprzedać kijankę i kupić coś bardziej bojowego najpierw delikatny teren spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 14 Maja 2014 Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 Tak, tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.