deszczowyRoman Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 dlaczego takie niskie ceny? czy sie coś powaznego z nimi dzieje? 600 V12 juz od kilkunastu tysiecy. jeszcze sie nie zestarzały i cena maleje, za kilka lat pojdzie w górę? ciekawia mnie silniki 320, 420, 500 i mozę 600. patrzę pod względem instalacjio LPG. jak z zawieszeniem? jest system abc lub nivo? jakies inne udziwnienia? serwis tyle samo co w215? gdzie amortyzator kosztuje około 5000zł? rdza? silniki? skrzynie biegów? rozwarstwiaja sie tylne szyby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fujitsu Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > dlaczego takie niskie ceny? nie dalej jak wczoraj bylem na gliwickiej giełdzie. Widzialem 3 szt w140 miałem wrażenie że były testową hodowlą rdzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
necro Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > dlaczego takie niskie ceny? Tanie mięso psy jedzą > czy sie coś powaznego z nimi dzieje? Nic > 600 V12 juz od kilkunastu tysiecy. jeszcze sie nie zestarzały i cena maleje, za kilka lat pojdzie w > górę? V12 to koszty x 2 w stosunku do V8 > ciekawia mnie silniki 320, 420, 500 i mozę 600. patrzę pod względem instalacjio LPG. Ja mam 5.0 i słabo widze mniejszy moto w tym aucie > jak z zawieszeniem? jest system abc lub nivo? jakies inne udziwnienia? serwis tyle samo co w215? Abc opcja,nivo takze opcja - oba systemy nie sa jakos szczególnie drogi w naprawie > gdzie amortyzator kosztuje około 5000zł? 1 szt abc nowa w aso chyba 2300zł,zwykle amorki w normalnej cenie > rdza? W zadbanym egz. mało,napewno mniej rdzewieje jak nowsze w202,w210,w203,w220 > rozwarstwiaja sie tylne szyby? Bywa taki problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luterq Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > dlaczego takie niskie ceny? > czy sie coś powaznego z nimi dzieje? > 600 V12 juz od kilkunastu tysiecy. jeszcze sie nie zestarzały i cena maleje, za kilka lat pojdzie w > górę? wątpliwe, nie ma w nich nic specjalnego. To nie jest i nigdy nie będzie samochód dla podstarzałego playboya, zwyczajnie się skończył jak np. opel senator. Dodatkowo "kojarzy się prowincją". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
necro Napisano 20 Maja 2014 Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 > wątpliwe, nie ma w nich nic specjalnego. To nie jest i nigdy nie będzie samochód dla podstarzałego > playboya, zwyczajnie się skończył jak np. opel senator. Dodatkowo "kojarzy się prowincją". Znajdz opla w takim stanie http://otomoto.pl/mercedes-benz-s-500-jak-nowa-s500-69tys-km-skora-C31389714.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 20 Maja 2014 Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 > dlaczego takie niskie ceny? > czy sie coś powaznego z nimi dzieje? > 600 V12 juz od kilkunastu tysiecy. jeszcze sie nie zestarzały i cena maleje, za kilka lat pojdzie w > górę? to samo co z E38 czy A8 D2 (tutaj jest jeszcze gorzej przez aluminium). nikt tego nie chce kupować, bo auto wyczerpało potencjał premium, a z racji komplikacji generuje koszty dla właściciela. kupuje albo gimbaza, która potem nie ma kasy na utrzymanie, albo pasjonaci (promil). tanio kupujesz, jeszcze taniej sprzedasz cena nie pójdzie do góry jeszcze dłuuuugo... obecnie zobacz na E32 - owszem są rodzynki gdzie właścicielom się "wydaje" że dostaną 15-30 tys... ale generalnie reszta chodzi w cenie złomu ew. 40-50 letnie egzemplarze zaczną nabierać na wartości powodzenia w czekaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fujitsu Napisano 20 Maja 2014 Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 licznik geigera z sobą brać? do czego jest ten czytnik? wichajster? na desce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 20 Maja 2014 Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 > to samo co z E38 czy A8 D2 (tutaj jest jeszcze gorzej przez aluminium). oj obawiam się że W140 jest najdroższe ze wszystkich trzech w utrzymaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 20 Maja 2014 Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 > oj obawiam się że W140 jest najdroższe ze wszystkich trzech w utrzymaniu no jakby pomiąć zawieszenie pneumat (czy tam olej) i silniki - to nie jest tak źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 20 Maja 2014 Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 > no jakby pomiąć zawieszenie pneumat (czy tam olej) i silniki - to nie jest tak źle spróbuj ściągnąć choćby boczek drzwiowy to się dowiesz co miałem na myśli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 20 Maja 2014 Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 > spróbuj ściągnąć choćby boczek drzwiowy to się dowiesz co miałem na myśli nie mam takiego, to nie wiem komu mam ściągnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 20 Maja 2014 Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 > nie mam takiego, to nie wiem komu mam ściągnąć generalnie ten samochód jest skonstruowany tak aby dało się go naprawiać raczej tylko w ASO Wielu ludzi nacina się bo myślą że to takie duże W124 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 20 Maja 2014 Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 > dlaczego takie niskie ceny? > czy sie coś powaznego z nimi dzieje? to juz mocno przechodza skarbonka na kołach ktora lata swiatlosci miala 15 lat temu to i cena niska.koszt utrzymania takiego cuda przewyzszy koszt zakupu.Ale moze warto sie przekonac na wlasnej skorze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
necro Napisano 20 Maja 2014 Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 > licznik geigera z sobą brać? > do czego jest ten czytnik? wichajster? na desce? Nie mam pojecia do czego to jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
necro Napisano 20 Maja 2014 Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 > spróbuj ściągnąć choćby boczek drzwiowy to się dowiesz co miałem na myśli Za pierwszym razem szukalem instrukcji na necie jak zdjąc boczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
necro Napisano 20 Maja 2014 Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 > to juz mocno przechodza skarbonka na kołach ktora lata swiatlosci miala 15 lat temu to i cena > niska.koszt utrzymania takiego cuda przewyzszy koszt zakupu.Ale moze warto sie przekonac na > wlasnej skorze:) Pomimo 15lat jakości wykonania i komfortu nie ma większość nowych plastików,wystarczy sie przejechać zadbanym egzemplarzem żeby zrozumieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 20 Maja 2014 Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 > Pomimo 15lat jakości wykonania i komfortu nie ma większość nowych plastików,wystarczy sie > przejechać zadbanym egzemplarzem żeby zrozumieć Tylko ile worków złota trzeba wydać na to by zrobić zadbany egzemplarz z czegoś kupionego za 10-15 tysięcy złotówek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 20 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 > oj obawiam się że W140 jest najdroższe ze wszystkich trzech w utrzymaniu dlaczego? podaje jakieś przykłady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 > Tylko ile worków złota trzeba wydać na to by zrobić zadbany egzemplarz z czegoś kupionego za 10-15 > tysięcy złotówek? w przypadku mojego bmw - ponad 2 wartości pojazdu poszło na mechanikę (w tym remont góry silnika) i duperele (jakieś teleskopy, plastiki itp). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 > w przypadku mojego bmw - ponad 2 wartości pojazdu poszło na mechanikę (w tym remont góry silnika) i > duperele (jakieś teleskopy, plastiki itp). słabo, ja w ładę za 1200 wpompowałem już 40000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 > słabo, ja w ładę za 1200 wpompowałem już 40000 nie liczyłem kwestii "detailingu i lakierowania" jak sobie w XLSa spojrzałem to właśnie przebiłem 50 tys PLN przez te kilka lat (nie licząc kosztu zakupu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.