gonziak Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 Taki error mi się dzisiaj dwa razy zapalił w ciągu dnia przy odpalaniu. Wystarczy przeczyścić czujnik czy mogę już szukać nowego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 czujnik najlepiej wymienic 22zk nowy i sprawdzic co bedzie sie dzialo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 Ze względu że i mnie to dopada od czasu do czasu, to 2 pytania: Czy oil sensor i oil level sensor to to samo? Bo mam wrażenie że mam 2 różne komunikaty... Czy da się je wymienić bez spuszczania oleju ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gonziak Napisano 23 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 > Czy da się je wymienić bez spuszczania oleju ? Czekam razem z Tobą na odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krakow_kult Napisano 23 Maja 2014 Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 > Taki error mi się dzisiaj dwa razy zapalił w ciągu dnia przy odpalaniu. Wystarczy przeczyścić > czujnik czy mogę już szukać nowego ?? patrz w opis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 23 Maja 2014 Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 jezeli wykrecisz pewnie cos wyleci ale ile nie mam pojecia. zawsze mozna dolac ubytek a i dojscie jest tragczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro190 Napisano 23 Maja 2014 Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 raczej 2 różne komunikaty, wykręcając czujnik poziomu nic nie powinno wylecieć - zamontowany jest na tej samej wysokości co bagnet oleju (górna krawędź miski) zacznij od jego wyczyszczenia - sprawdzenia wiązki elektrycznej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 23 Maja 2014 Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 skoro temat czujnika został poruszony to czy mógłbym dołożyć takowy do wersji 140KM? W miskę wkręcony mam jakiś korek zamiast czujnika? jak to wygląda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro190 Napisano 23 Maja 2014 Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 czujnik pewnie masz tylko działa tak jak w silniku 150 kM - informuje o prawidłowym poziomie, za niskim i za wysokim , w JTD na liczniku jest jeszcze "grafika" w postaci kropek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 23 Maja 2014 Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 > skoro temat czujnika został poruszony to czy mógłbym dołożyć takowy do wersji 140KM? W miskę > wkręcony mam jakiś korek zamiast czujnika? jak to wygląda? W 140KM masz czujnik. Pokazuje kropki podczas odpalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 23 Maja 2014 Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 > W 140KM masz czujnik. Pokazuje kropki podczas odpalania. Raczej mało możliwe bo gdy wyciągałem zegary to są dwie kostki ale w zegarach jest już tylko jedno złącze. Jak myłem podwozie przy misce też nie rzuciły mi się żadne wtyczki. No i podstawa, nie wyświetla mi tych kropek bo zegary nie mają drugiej złączki. Widać nie każdy to mógł mieć bo w katalogu nie było opcji elektroniczny wskaźnik poziomu oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 W katalogu nie ma bo to nie był element wyposażenia tylko standard z tym silnikiem Na wtyczki nie patrz bo i tak wszystko idzie po CAN. Nie jestem pewien ale chyba jest w FES opcja wyłączenia komunikatów z diagnostyki przy uruchomieniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > W katalogu nie ma bo to nie był element wyposażenia tylko standard z tym silnikiem Na wtyczki nie > patrz bo i tak wszystko idzie po CAN. Nie jestem pewien ale chyba jest w FES opcja wyłączenia > komunikatów z diagnostyki przy uruchomieniu Mam przestudiowanego elearna dość solidnie, sygnał idzie bezpośrednio do zegarów tzn, przechodzi przez skrzynkę bezpieczników ale w celu połączenia wiązek wtyczkami. Aż chyba zaraz skoczę na kanał i obadam temat bo fajnie byłoby mieć wskaźnik oleju choćby dla bajeru Ma ktoś zdjęcie w którym miejscu w misce jest ten czujnik wkręcony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > W katalogu nie ma bo to nie był element wyposażenia tylko standard z tym silnikiem Na wtyczki nie > patrz bo i tak wszystko idzie po CAN. Nie jestem pewien ale chyba jest w FES opcja wyłączenia > komunikatów z diagnostyki przy uruchomieniu W którym dokładnie miejscu w FESie się to włącza bo jakoś nie widzę. I jaka wersja FES'a? U mnie w 140KM też tych kropek brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > Mam przestudiowanego elearna dość solidnie, sygnał idzie bezpośrednio do zegarów tzn, przechodzi > przez skrzynkę bezpieczników ale w celu połączenia wiązek wtyczkami. Aż chyba zaraz skoczę na > kanał i obadam temat bo fajnie byłoby mieć wskaźnik oleju choćby dla bajeru Ma ktoś zdjęcie > w którym miejscu w misce jest ten czujnik wkręcony? podrzuć schematem (lub powiedz gdzie tego szukać to sobie znajdę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro190 Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 z prawej strony rurki bagnetu na tym samym poziomie zielona wtyczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > podrzuć schematem (lub powiedz gdzie tego szukać to sobie znajdę) A już wrzucam > U mnie w 140KM też tych kropek brak Czyli po prostu niektóre miały niektóre nie, przed zakupem oglądałem kilka stilonów w 140KM żaden nie wyświetlał kropek. > z prawej strony rurki bagnetu na tym samym poziomie zielona wtyczka Dzięki Jak temperatura spadnie to sobie wskoczę pod auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > A już wrzucam > Czyli po prostu niektóre miały niektóre nie, przed zakupem oglądałem kilka stilonów w 140KM żaden > nie wyświetlał kropek. > Dzięki Jak temperatura spadnie to sobie wskoczę pod auto dzięki - czyli teoretycznie powinniśmy go mieć w 1.9 16v....... obadam przy najbliższej zmianie oleju (za 500km) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > dzięki - czyli teoretycznie powinniśmy go mieć w 1.9 16v....... obadam przy najbliższej zmianie > oleju (za 500km) Niestety tylko teoretycznie, sprawdziłem i u mnie ani śladu po wiązce ani po czujniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > Niestety tylko teoretycznie, sprawdziłem i u mnie ani śladu po wiązce ani po czujniku czyli pewnie księgowy kazał przyoszczędzić - znająć życie ja też tego nie mam skoro się nie wyświetla PS. Co jest w miejscu czujnika? Wkręcony korek czy wbita zaślepka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 26 Maja 2014 Udostępnij Napisano 26 Maja 2014 > czyli pewnie księgowy kazał przyoszczędzić - znająć życie ja też tego nie mam skoro się nie > wyświetla > PS. Co jest w miejscu czujnika? Wkręcony korek czy wbita zaślepka? Z tego co widziałem na szybko to korek na bambusa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hrumak Napisano 27 Maja 2014 Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 U mnie w 140 jest wskazanie kropkami i niestety wspominany blad czasami (zazwyczaj podczas większej wilgoci/zimą) potrafi zaszaleć i się wyświetlać. Sprawdzam wtedy manualnie poziom oleju i po upenieniu się ze jest ok ignoruje Ponowne sprawdzenie jak nie zgasnie po 2-3 dniach jak jest bez zmian to ignoruje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.