Skocz do zawartości

Auris I 1.4 d4d czy fabia II 1.6 tdi


misi3k

Rekomendowane odpowiedzi

Moja serce.gif zastanawia się nad wyborem między

auris 1.4 d4d '2008 ok 120 kkm 3drzwi wersja jakaś średnia ale ma co trzeba,

a

Fabia 1.6 tdi '2010 ok 110 kkm kombi, wersja jedna z wyższych ,tempomat itp.

cena taka sama, co doradzić?

jakieś plusy?minusy mają owe samochodziki? jakieś typowe przypadłości?

dzięki za porady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moja zastanawia się nad wyborem między

> auris 1.4 d4d '2008 ok 120 kkm 3drzwi wersja jakaś średnia ale ma co trzeba,

> a

> Fabia 1.6 tdi '2010 ok 110 kkm kombi, wersja jedna z wyższych ,tempomat itp.

> cena taka sama, co doradzić?

> jakieś plusy?minusy mają owe samochodziki? jakieś typowe przypadłości?

> dzięki za porady

Fabia z dieslem to auto dla masochistow grinser006.gif

Nawet sie nie zastanawiaj i bierz Aurisa ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież teoretycznie auris to golf. Wiec nijak ma sie to do fabii.

A silnik rewelacyjny. Prawie oddaje paliwo. Minus taki ze pow. 120km/h niewiele sie dzieje, żeby nie powiedzieć nic wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moja zastanawia się nad wyborem między

> auris 1.4 d4d '2008 ok 120 kkm 3drzwi wersja jakaś średnia ale ma co trzeba,

> a

> Fabia 1.6 tdi '2010 ok 110 kkm kombi, wersja jedna z wyższych ,tempomat itp.

> cena taka sama, co doradzić?

> jakieś plusy?minusy mają owe samochodziki? jakieś typowe przypadłości?

> dzięki za porady

Przecież ta Fabia to w środku porażka ciężka do opisania, a jak jeszcze to wersja 75KM to trzeba się nogą odepchnąć żeby ruszyło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moja zastanawia się nad wyborem między

> auris 1.4 d4d '2008 ok 120 kkm 3drzwi wersja jakaś średnia ale ma co trzeba,

> a

> Fabia 1.6 tdi '2010 ok 110 kkm kombi, wersja jedna z wyższych ,tempomat itp.

> cena taka sama, co doradzić?

> jakieś plusy?minusy mają owe samochodziki? jakieś typowe przypadłości?

> dzięki za porady

Auris ok.gif bardzo przyjemne autko smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przecież ta Fabia to w środku porażka ciężka do opisania, a jak jeszcze to wersja 75KM to trzeba

> się nogą odepchnąć żeby ruszyło

Oba sa 90 koni.

Dzieki sa rady, mysle ze wybierzemy aurisa ale j'en sie Skoda bardziej podoba yikes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko Auris. 1.6 VW sypią się na potęgę po ok. 80kkm: turbo, egr, błędy nie wiadomo skąd a ASO

> rozkłada ręce

Dodam jeszcze powyciągane rozrządy przy około 110 kkm (u mnie w 2 szt.) i dodatkowe elektryczne pompy wody, jak na razie 1 szt. Błędami rzucają 2 szt. ale jeżdżą i nic im nie jest zlosnik.gif Turbiny od nowości wink.gif

Ogólnie nie polecam. W porównaniu ostatnie rzuty 1.9 BXE z 2010 r. maja 150 kkm i są niedotykane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze dodam, że jeździłem Aurisem i Yarisem z d4d i silnik rewelacja. Jest cichy, mocny jak tę pojemność i nic się z nim nie dzieje. U mnie był tylko 1 epizod ze zniknięciem oleju ale po dolaniu później nic się nie działo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeszcze dodam, że jeździłem Aurisem i Yarisem z d4d i silnik rewelacja. Jest cichy, mocny jak tę

> pojemność i nic się z nim nie dzieje. U mnie był tylko 1 epizod ze zniknięciem oleju ale po

> dolaniu później nic się nie działo.

Lol... ja chyba czegoś nie kumam - jeździłem Aurisem 2010 z 1.4d 90KM i jestem zdziwiony tymi słowami - ten silnik to padło jakich mało - poniżej 2200rpm kompletnie nic się nie dzieje, nawet na pierwszym biegu, Octavia 2 z 1.9 105KM to przy tym szatan. Z relacji kolegów (bo ja nie jeździłem) fabia 75KM jeździła lepiej. U mnie w firmie nikt tym nie chciał jeździć. Wszyscy woleli Octavie. Aha, auto było w firmie od nowości. Dodam że brało kupę oleju (i to nie był odosobniony przypadek - dolewali bez gadania za darmo w serwisie nawet), przy probie dynamicznej jazdy paliło beczkę paliwa. Środek dramat, lakierowane na srebrno plastiki rysowały się od patrzenia nawet. Ogólnie dramat, to auto wleczyło mnie z myślenia o jakiejkolwiek Toyocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lol... ja chyba czegoś nie kumam - jeździłem Aurisem 2010 z 1.4d 90KM i jestem zdziwiony tymi

> słowami - ten silnik to padło jakich mało - poniżej 2200rpm kompletnie nic się nie dzieje,

> nawet na pierwszym biegu, Octavia 2 z 1.9 105KM to przy tym szatan. Z relacji kolegów (bo ja

> nie jeździłem) fabia 75KM jeździła lepiej. U mnie w firmie nikt tym nie chciał jeździć.

> Wszyscy woleli Octavie. Aha, auto było w firmie od nowości. Dodam że brało kupę oleju (i to

> nie był odosobniony przypadek - dolewali bez gadania za darmo w serwisie nawet), przy probie

> dynamicznej jazdy paliło beczkę paliwa. Środek dramat, lakierowane na srebrno plastiki

> rysowały się od patrzenia nawet. Ogólnie dramat, to auto wleczyło mnie z myślenia o

> jakiejkolwiek Toyocie.

Nie wiele Twoja wypowiedź wnosi do tematu.

Porównanie do octavi 1.9 nie ma ma sensu - trochę inna kategoria silnika

A do fabii 75km którą nie jeździłeś, tylko Twoi koledzy tym bardziej...

Ja z tym motorem przejechałam kilka ładnych tras i spalanie miałem w przedziale 4,5 - 5 przy normalnej jeździe, a przy pełnym ogniu 6,8. A oleju przy tym nie dolewaliśmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lol... ja chyba czegoś nie kumam - jeździłem Aurisem 2010 z 1.4d 90KM i jestem zdziwiony tymi

> słowami - ten silnik to padło jakich mało - poniżej 2200rpm kompletnie nic się nie dzieje,

> nawet na pierwszym biegu, Octavia 2 z 1.9 105KM to przy tym szatan. Z relacji kolegów (bo ja

> nie jeździłem) fabia 75KM jeździła lepiej. U mnie w firmie nikt tym nie chciał jeździć.

> Wszyscy woleli Octavie. Aha, auto było w firmie od nowości. Dodam że brało kupę oleju (i to

> nie był odosobniony przypadek - dolewali bez gadania za darmo w serwisie nawet), przy probie

> dynamicznej jazdy paliło beczkę paliwa. Środek dramat, lakierowane na srebrno plastiki

> rysowały się od patrzenia nawet. Ogólnie dramat, to auto wleczyło mnie z myślenia o

> jakiejkolwiek Toyocie.

Ponieważ nie jeździłeś ja ci powiem: Fabia to syf

A sprawny d4d rusza do pracy od 1800 obrotów 30.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ponieważ nie jeździłeś ja ci powiem: Fabia to syf

> A sprawny d4d rusza do pracy od 1800 obrotów

Fabią jeździłem, tyle że 1.4 16V i w swojej klasie uważam, że auto jest poprawne, choć to inna klasa niż Auris - tu nie ma dyskusji.

Co do ruszania od 1800 obrotów - jakbym nie jeździł to bym w to uwierzył - auta były sprawne, bo tak było od nowości (niestety), zresztą znajomy ma taką służbówkę w innej firmie od nowości - potwierdza złopanie oleju i niemoc.

Skoro porównanie do 1.9/105 jest bez sensu, to dodatkowo mogę porównać do O2FL 1.6TDI/105KM - dalej uważam, że 1.6TDI to szatan przy 1.4 D4D 90KM.

Co spalania podanego powyżej - przy spokojnej jeździe zgoda, ale przy pełnym ogniu - potrafi spalić o wiele więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.