Gonzo Napisano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > nie sprawdzisz bo jak masz modul to nie masz aparatu zaplonowego a czo to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > a czo to? idzie mnie stad, probuje ustalic na jakiego wielkiego idiote wyszedlem hahahahaha, nie kop lezacego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > u mnie wygląda obecnie tak: > Auto ciepłe, gasze silnik. po 10 min nie odpala nawet z lekko wcisniętym gazem. Z wyciągniętym > ssaniem efekt identyczny U mnie na gorącym bez gazu nie odpali. Także spróbuj podczas kręcenia coraz bardziej wciskać gaz. Nawet instrukcja o tym mówi. EDIT: Poza tym jest szansa, że jak od razu nie odpali to po takim kręceniu zalewasz świece i wtedy nie ma siły żeby odpalił EDIT 2: Poza tym to może być elektryka, tak jak Tomo wspominał. Polonezy z elektronicznym zapłonem mają taki słynny zielony przewód, przydałoby się sprawdzić jego stan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > idzie mnie stad, probuje ustalic na jakiego wielkiego idiote wyszedlem hahahahaha, nie kop lezacego Zawsze możesz wybrnąć, że myślałeś o Maluchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasq Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > dobra, walnalem glupote? Ma aparat zapłonowy bezstykowy z zielonym kabelkiem idącym do modułu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > U mnie na gorącym bez gazu nie odpali. Także spróbuj podczas kręcenia coraz bardziej wciskać gaz. > Nawet instrukcja o tym mówi. > EDIT: Poza tym jest szansa, że jak od razu nie odpali to po takim kręceniu zalewasz świece i wtedy > nie ma siły żeby odpalił > EDIT 2: Poza tym to może być elektryka, tak jak Tomo wspominał. Polonezy z elektronicznym zapłonem > mają taki słynny zielony przewód, przydałoby się sprawdzić jego stan gdzie tego zielonego przewodu szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > gdzie tego zielonego przewodu szukać? Kolega wyżej o nim napisał. Z tego co czytałem (sam nie miałem z tym styczności, bo nie mam takiego zapłonu) to jest typowa przypadłość, także warto od tego zacząć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasq Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > gdzie tego zielonego przewodu szukać? Uparliście się na ten kabel, a ja dalej uważam, że Ci go zalewa jak dłużej postoi do sprawdzenia zaworek, poziom w komorze pływakowej, oraz ssanie czy się do końca domyka. A także po dłuższym kręceniu wykręć świecę i zobacz czy mokra, jak tak to masz odpowiedź. Ewentualnie zapłon szturchnąć minimalnie w lewo albo w prawo, może się przestawił.... Jeżeli masz elektrozawór w gaźniku posłuchaj czy po przekręceniu zapłonu robi charakterystyczne "cyk", przedmuchaj też dyszę w nim. Może jakiś paproch w gaźniku tez być, powykręcałbym wszystki dysze i przedmuchał... Kręć nim i niech ktoś patrzy czy psiuka paliwem i czy jest iskra na świecy, jak którejś z tych rzeczy brak, to będziesz wiedział, czy szukać w układzie zapłonowym (elektryka) czy w zasilaniu paliwem (gaźnik, pompka paliwa itd) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > Uparliście się na ten kabel, a ja dalej uważam, że Ci go zalewa jak dłużej postoi do sprawdzenia > zaworek, poziom w komorze pływakowej, oraz ssanie czy się do końca domyka. > A także po dłuższym kręceniu wykręć świecę i zobacz czy mokra, jak tak to masz odpowiedź. > Ewentualnie zapłon szturchnąć minimalnie w lewo albo w prawo, może się przestawił.... > Jeżeli masz elektrozawór w gaźniku posłuchaj czy po przekręceniu zapłonu robi charakterystyczne > "cyk", przedmuchaj też dyszę w nim. > Może jakiś paproch w gaźniku tez być, powykręcałbym wszystki dysze i przedmuchał... > Kręć nim i niech ktoś patrzy czy psiuka paliwem i czy jest iskra na świecy, jak którejś z tych > rzeczy brak, to będziesz wiedział, czy szukać w układzie zapłonowym (elektryka) czy w > zasilaniu paliwem (gaźnik, pompka paliwa itd) odpalił jak dzik... nawet gazu nie wciskałem... jutro wymieniam moduł i zobaczymy jak sie bedzie zachowywał po wymianie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > Miałem tak samo jak jeszcze jeździłem 125tką z silnikiem z poldona. Winowajcą okazał się ten > czerwony przewodzik. który raczył się przerwać, choć izolacja nie nosiła śladów uszkodzenia. Miałem to samo. Pękł w środku i u mnie objawiał się przerywaniem na średnich obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 25 Marca 2015 Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 > Tylko jak ciepły gdy dłużej postoi nie odpala ? > Sprawdź czy odpala jak dasz gaz w podłoge przy kręceniu rozrusznikiem. > Jak zapali to prawdopodobnie nie trzyma ci zawór iglicowy w gaźniku i go zalewa jak stoi rozgrzany, > ja tak mialem w 125p, ze gdy zgasilem cieply silnik, postal pare min i juz nie odpalał, > dopiero z butem w podlodze... Ja tak czasem mam w Ładzie. Gaz w połowie głębokości lub w podłodze pomaga w trakcie odpalania. Czyli co? Mam gaźnik to regeneracji/regulacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 26 Marca 2015 Udostępnij Napisano 26 Marca 2015 > odpalił jak dzik... nawet gazu nie wciskałem... jutro wymieniam moduł i zobaczymy jak sie bedzie > zachowywał po wymianie... Jeździsz czasem na gazie czy tylko benzyna? Jak używasz gazu to spróbuj pojeździć trochę na samej benzynie. W przypadku gaźnika i gazu musi być wypalone całe paliwo z komory plywakowej gaźnika, a potem może ma problem z dopompowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 26 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2015 > Jeździsz czasem na gazie czy tylko benzyna? Jak używasz gazu to spróbuj pojeździć trochę na samej > benzynie. W przypadku gaźnika i gazu musi być wypalone całe paliwo z komory plywakowej > gaźnika, a potem może ma problem z dopompowaniem. nie jezdze na gazie... tylko benzyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 Czym się kierujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 27 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > Czym się kierujesz? brakiem potrzeby jezdzenia na gazie... zreszta instalacja bedzie wywalana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > brakiem potrzeby jezdzenia na gazie... zreszta instalacja bedzie wywalana Dobrze wyregulowany Polonez w trasie pali niezbyt dużo. Wyniki mojego Leopolda: Złombol 2010 do Istanbułu (3 osoby+pełen bagażnik) ok. 6000 km - 7,14 l/100 km Romania Expedition 2011 - ok. 5000 km (4 osoby+pełen bagażnik+box dachowy): 8,3 l/100km Do spalania należy dodać w pierwszym przypadku 3,5 a w drugim 5 litrów oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > Do spalania należy dodać w pierwszym przypadku 3,5 a w drugim 5 litrów oleju Aż tyle pociągnął? Nie pamiętam żebyś takie ilości oleju dolewał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 27 Marca 2015 Udostępnij Napisano 27 Marca 2015 > Aż tyle pociągnął? Nie pamiętam żebyś takie ilości oleju dolewał... Ty nie pamietasz ile dolewał oleju, ja nie pamiętam drogi od granicy do morza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 29 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 > Tak, bo jest prosty w wymianie moduł wymieniony... jak narazie odpala bez problemu dzięki wszystkim za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.