Skocz do zawartości

Polonez MR88


Rekomendowane odpowiedzi

> u mnie wygląda obecnie tak:

> Auto ciepłe, gasze silnik. po 10 min nie odpala nawet z lekko wcisniętym gazem. Z wyciągniętym

> ssaniem efekt identyczny

U mnie na gorącym bez gazu nie odpali. Także spróbuj podczas kręcenia coraz bardziej wciskać gaz. Nawet instrukcja o tym mówi. ok.gif

EDIT: Poza tym jest szansa, że jak od razu nie odpali to po takim kręceniu zalewasz świece i wtedy nie ma siły żeby odpalił 270751858-jezyk.gif

EDIT 2: Poza tym to może być elektryka, tak jak Tomo wspominał. Polonezy z elektronicznym zapłonem mają taki słynny zielony przewód, przydałoby się sprawdzić jego stan wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie na gorącym bez gazu nie odpali. Także spróbuj podczas kręcenia coraz bardziej wciskać gaz.

> Nawet instrukcja o tym mówi.

> EDIT: Poza tym jest szansa, że jak od razu nie odpali to po takim kręceniu zalewasz świece i wtedy

> nie ma siły żeby odpalił

> EDIT 2: Poza tym to może być elektryka, tak jak Tomo wspominał. Polonezy z elektronicznym zapłonem

> mają taki słynny zielony przewód, przydałoby się sprawdzić jego stan

gdzie tego zielonego przewodu szukać? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gdzie tego zielonego przewodu szukać?

109765393_1_644x461_aparat-zaplonowy-polonez-15-16-gniezno.jpg

Uparliście się na ten kabel, a ja dalej uważam, że Ci go zalewa jak dłużej postoi zlosnik.gif do sprawdzenia zaworek, poziom w komorze pływakowej, oraz ssanie czy się do końca domyka.

A także po dłuższym kręceniu wykręć świecę i zobacz czy mokra, jak tak to masz odpowiedź.

Ewentualnie zapłon szturchnąć minimalnie w lewo albo w prawo, może się przestawił....

Jeżeli masz elektrozawór w gaźniku posłuchaj czy po przekręceniu zapłonu robi charakterystyczne "cyk", przedmuchaj też dyszę w nim.

Może jakiś paproch w gaźniku tez być, powykręcałbym wszystki dysze i przedmuchał...

Kręć nim i niech ktoś patrzy czy psiuka paliwem i czy jest iskra na świecy, jak którejś z tych rzeczy brak, to będziesz wiedział, czy szukać w układzie zapłonowym (elektryka) czy w zasilaniu paliwem (gaźnik, pompka paliwa itd)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Uparliście się na ten kabel, a ja dalej uważam, że Ci go zalewa jak dłużej postoi do sprawdzenia

> zaworek, poziom w komorze pływakowej, oraz ssanie czy się do końca domyka.

> A także po dłuższym kręceniu wykręć świecę i zobacz czy mokra, jak tak to masz odpowiedź.

> Ewentualnie zapłon szturchnąć minimalnie w lewo albo w prawo, może się przestawił....

> Jeżeli masz elektrozawór w gaźniku posłuchaj czy po przekręceniu zapłonu robi charakterystyczne

> "cyk", przedmuchaj też dyszę w nim.

> Może jakiś paproch w gaźniku tez być, powykręcałbym wszystki dysze i przedmuchał...

> Kręć nim i niech ktoś patrzy czy psiuka paliwem i czy jest iskra na świecy, jak którejś z tych

> rzeczy brak, to będziesz wiedział, czy szukać w układzie zapłonowym (elektryka) czy w

> zasilaniu paliwem (gaźnik, pompka paliwa itd)

odpalił jak dzik... nawet gazu nie wciskałem... jutro wymieniam moduł i zobaczymy jak sie bedzie zachowywał po wymianie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem tak samo jak jeszcze jeździłem 125tką z silnikiem z poldona. Winowajcą okazał się ten

> czerwony przewodzik. który raczył się przerwać, choć izolacja nie nosiła śladów uszkodzenia.

Miałem to samo. Pękł w środku i u mnie objawiał się przerywaniem na średnich obrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko jak ciepły gdy dłużej postoi nie odpala ?

> Sprawdź czy odpala jak dasz gaz w podłoge przy kręceniu rozrusznikiem.

> Jak zapali to prawdopodobnie nie trzyma ci zawór iglicowy w gaźniku i go zalewa jak stoi rozgrzany,

> ja tak mialem w 125p, ze gdy zgasilem cieply silnik, postal pare min i juz nie odpalał,

> dopiero z butem w podlodze...

Ja tak czasem mam w Ładzie. Gaz w połowie głębokości lub w podłodze pomaga w trakcie odpalania.

Czyli co? Mam gaźnik to regeneracji/regulacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> odpalił jak dzik... nawet gazu nie wciskałem... jutro wymieniam moduł i zobaczymy jak sie bedzie

> zachowywał po wymianie...

Jeździsz czasem na gazie czy tylko benzyna? Jak używasz gazu to spróbuj pojeździć trochę na samej benzynie. W przypadku gaźnika i gazu musi być wypalone całe paliwo z komory plywakowej gaźnika, a potem może ma problem z dopompowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeździsz czasem na gazie czy tylko benzyna? Jak używasz gazu to spróbuj pojeździć trochę na samej

> benzynie. W przypadku gaźnika i gazu musi być wypalone całe paliwo z komory plywakowej

> gaźnika, a potem może ma problem z dopompowaniem.

nie jezdze na gazie... tylko benzyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> brakiem potrzeby jezdzenia na gazie... zreszta instalacja bedzie wywalana

Dobrze wyregulowany Polonez w trasie pali niezbyt dużo.

Wyniki mojego Leopolda:

Złombol 2010 do Istanbułu (3 osoby+pełen bagażnik) ok. 6000 km - 7,14 l/100 km

Romania Expedition 2011 - ok. 5000 km (4 osoby+pełen bagażnik+box dachowy): 8,3 l/100km

Do spalania należy dodać w pierwszym przypadku 3,5 a w drugim 5 litrów oleju devil.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.