Skocz do zawartości

Ile wytrzymuje reduktor ?


Adam___

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem ile wytrzyma reduktor o który pytasz ale wiem, że reduktor Elpigazu wytrzymał mi ok. 120 kkm i wtedy nawalił elektrozawór na nim.

Niestety nie udało się wykręcić elektrozaworu i wymieniłem cały reduktor. Przez cały okres eksploatacji nic przy nim nie robiłem oprócz wymiany filtra gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem ile wytrzyma reduktor o który pytasz ale wiem, że reduktor Elpigazu wytrzymał mi ok. 120

> kkm i wtedy nawalił elektrozawór na nim.

> Niestety nie udało się wykręcić elektrozaworu i wymieniłem cały reduktor. Przez cały okres

> eksploatacji nic przy nim nie robiłem oprócz wymiany filtra gazu.

miałem to samo, z tym, ze u mnie przełączał na benzynę, bo czujnik myślał, ze gaz mi się kończy nawet przy butli pełnej w połowie. Od zamulenia wewnątrz ciśnienie gazu było za niskie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> miałem to samo, z tym, ze u mnie przełączał na benzynę, bo czujnik myślał, ze gaz mi się kończy

> nawet przy butli pełnej w połowie. Od zamulenia wewnątrz ciśnienie gazu było za niskie

U mnie przejechał 160.000 km i chyba już czas na niego.

Przełącza na benzynę , silnik zamulony , chodzi jak chce crazy.gif

Chyba już czas na niego - znaczy reduktor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Bardzo ładne wyniki. Miałem Zavoli Zeta N w Lanosie 1.5 16V 100KM i zamulił się po 40k km. Działał jeszcze, ale przy gwałtownym dodaniu gazu spadało ciśnienie i Stag 300 przerzucał na benzynę. Nie chciało mi się go rozbierać, pomimo posiadania zestawu naprawczego. Kupiłem następnego Zavolaka, a ten był jakiś upośledzony od początku i nie miał takiej wydajności jak poprzednik, gdy był sprawny oczywiście. Wymuszał na mnie ecodriving grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bardzo ładne wyniki. Miałem Zavoli Zeta N w Lanosie 1.5 16V 100KM i zamulił się po 40k km. Działał

> jeszcze, ale przy gwałtownym dodaniu gazu spadało ciśnienie i Stag 300 przerzucał na benzynę.

> Nie chciało mi się go rozbierać, pomimo posiadania zestawu naprawczego. Kupiłem następnego

> Zavolaka, a ten był jakiś upośledzony od początku i nie miał takiej wydajności jak poprzednik,

> gdy był sprawny oczywiście. Wymuszał na mnie ecodriving

Czemu nie kupiłeś Alaski? Tania i do tego auta idealna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Idealna to raczej nie bardzo. Wydajnościowo może na styk albo nawet ciut za słaba przy ostrzejszej

> jeździe.

Ten Lanos jak był nowy miał 100 KM. Teraz ma raczej mniej. Więc co ma nie starczyć? Wytłumaczcie bo przesada w każdą stronę jest zła. A Alaska jest bardzo dobrym reduktorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ten Lanos jak był nowy miał 100 KM. Teraz ma raczej mniej. Więc co ma nie starczyć? Wytłumaczcie bo

> przesada w każdą stronę jest zła. A Alaska jest bardzo dobrym reduktorem.

Mimo wszystko zdarzało się, że do paliwożernego Lanosa był to za słaby reduktor. Właśnie te 100 KM mocy silnika w tym przypadku, to była wydajność krytyczna tego reduktora. Sporo na pewno zależy np od wpięcia go w układ chłodzenia, umiejscowienia w pojeździe itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dawał rady na silnikach 90KM, a taką graniczną moc pierwotnie podawał producent. Z czasem moc reduktora rosła na papierze. Podobnie jak moc Zavoli Zeta. Kiedyś dla N to było 130 KM, a dla S 150 KM. Poczytajcie, ile teraz podaje producent grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To sie nie zgodze bo w nubirze 1.6 smigała alaska i bylo ok

U mnie w Marei 1,6 gdzie silnik należy do tych paliwożernych Alaska klękała na zbity pysk. Dopiero na Zavoli Zeta N ciśnienie trzymało betonowo a niby był do 150KM. Tak samo w Lanosie jestem gotów się założyć że trzeba bardzo mocno obniżyć w programie ciśnienie minimalne aby nie było przełączania na benzynę np w czasie wyprzedzania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Pytanko jak w temacie.

> Instalacja Landi Renzo , reduktor LI 02.

Dodam jeszcze, ze przebieg reduktora jest wprost proporcjonalny do temperatury przelaczania. Innymi slowy, chcac zaoszczędzić na benzynie i zmniejszając temperature przelaczania skraca sie życie reduktora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.