Adam___ Napisano 2 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2014 Witam Pytanko jak w temacie. Instalacja Landi Renzo , reduktor LI 02. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yamed Napisano 3 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 Nie wiem ile wytrzyma reduktor o który pytasz ale wiem, że reduktor Elpigazu wytrzymał mi ok. 120 kkm i wtedy nawalił elektrozawór na nim. Niestety nie udało się wykręcić elektrozaworu i wymieniłem cały reduktor. Przez cały okres eksploatacji nic przy nim nie robiłem oprócz wymiany filtra gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twister74 Napisano 3 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 > Nie wiem ile wytrzyma reduktor o który pytasz ale wiem, że reduktor Elpigazu wytrzymał mi ok. 120 > kkm i wtedy nawalił elektrozawór na nim. > Niestety nie udało się wykręcić elektrozaworu i wymieniłem cały reduktor. Przez cały okres > eksploatacji nic przy nim nie robiłem oprócz wymiany filtra gazu. miałem to samo, z tym, ze u mnie przełączał na benzynę, bo czujnik myślał, ze gaz mi się kończy nawet przy butli pełnej w połowie. Od zamulenia wewnątrz ciśnienie gazu było za niskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam___ Napisano 8 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 > miałem to samo, z tym, ze u mnie przełączał na benzynę, bo czujnik myślał, ze gaz mi się kończy > nawet przy butli pełnej w połowie. Od zamulenia wewnątrz ciśnienie gazu było za niskie U mnie przejechał 160.000 km i chyba już czas na niego. Przełącza na benzynę , silnik zamulony , chodzi jak chce Chyba już czas na niego - znaczy reduktor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elo66 Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 U mnie przejechał 120.000 km wymieniłem gdyż na gazie silnik był zamulony i chodził jak chciał. Wcześniej nic przy nim nie robiłem, nie regulowałem tylko raz wymieniłem filtr i to tyle przez 10 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 187000. Działał bez zarzutu tylko samochód ciężko odpalał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiteK Napisano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2014 > Witam > Pytanko jak w temacie. > Instalacja Landi Renzo , reduktor LI 02. W Astrze miałem Elpigaz, padł po 70 tys. W BRC Sequent 24 dobijam właśnie do 200 tys i na razie nic się nie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dren Napisano 2 Września 2014 Udostępnij Napisano 2 Września 2014 Bardzo ładne wyniki. Miałem Zavoli Zeta N w Lanosie 1.5 16V 100KM i zamulił się po 40k km. Działał jeszcze, ale przy gwałtownym dodaniu gazu spadało ciśnienie i Stag 300 przerzucał na benzynę. Nie chciało mi się go rozbierać, pomimo posiadania zestawu naprawczego. Kupiłem następnego Zavolaka, a ten był jakiś upośledzony od początku i nie miał takiej wydajności jak poprzednik, gdy był sprawny oczywiście. Wymuszał na mnie ecodriving Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 2 Września 2014 Udostępnij Napisano 2 Września 2014 > Bardzo ładne wyniki. Miałem Zavoli Zeta N w Lanosie 1.5 16V 100KM i zamulił się po 40k km. Działał > jeszcze, ale przy gwałtownym dodaniu gazu spadało ciśnienie i Stag 300 przerzucał na benzynę. > Nie chciało mi się go rozbierać, pomimo posiadania zestawu naprawczego. Kupiłem następnego > Zavolaka, a ten był jakiś upośledzony od początku i nie miał takiej wydajności jak poprzednik, > gdy był sprawny oczywiście. Wymuszał na mnie ecodriving Czemu nie kupiłeś Alaski? Tania i do tego auta idealna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 2 Września 2014 Udostępnij Napisano 2 Września 2014 > Czemu nie kupiłeś Alaski? Tania i do tego auta idealna. Idealna to raczej nie bardzo. Wydajnościowo może na styk albo nawet ciut za słaba przy ostrzejszej jeździe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dren Napisano 2 Września 2014 Udostępnij Napisano 2 Września 2014 > Czemu nie kupiłeś Alaski? Tania i do tego auta idealna. Alaskę to ja miałem w Matizie i tam była idealna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 > Idealna to raczej nie bardzo. Wydajnościowo może na styk albo nawet ciut za słaba przy ostrzejszej > jeździe. Ten Lanos jak był nowy miał 100 KM. Teraz ma raczej mniej. Więc co ma nie starczyć? Wytłumaczcie bo przesada w każdą stronę jest zła. A Alaska jest bardzo dobrym reduktorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 > Ten Lanos jak był nowy miał 100 KM. Teraz ma raczej mniej. Więc co ma nie starczyć? Wytłumaczcie bo > przesada w każdą stronę jest zła. A Alaska jest bardzo dobrym reduktorem. Mimo wszystko zdarzało się, że do paliwożernego Lanosa był to za słaby reduktor. Właśnie te 100 KM mocy silnika w tym przypadku, to była wydajność krytyczna tego reduktora. Sporo na pewno zależy np od wpięcia go w układ chłodzenia, umiejscowienia w pojeździe itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dren Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 Nie dawał rady na silnikach 90KM, a taką graniczną moc pierwotnie podawał producent. Z czasem moc reduktora rosła na papierze. Podobnie jak moc Zavoli Zeta. Kiedyś dla N to było 130 KM, a dla S 150 KM. Poczytajcie, ile teraz podaje producent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 7 Września 2014 Udostępnij Napisano 7 Września 2014 To sie nie zgodze bo w nubirze 1.6 smigała alaska i bylo ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 7 Września 2014 Udostępnij Napisano 7 Września 2014 > To sie nie zgodze bo w nubirze 1.6 smigała alaska i bylo ok U mnie w Marei 1,6 gdzie silnik należy do tych paliwożernych Alaska klękała na zbity pysk. Dopiero na Zavoli Zeta N ciśnienie trzymało betonowo a niby był do 150KM. Tak samo w Lanosie jestem gotów się założyć że trzeba bardzo mocno obniżyć w programie ciśnienie minimalne aby nie było przełączania na benzynę np w czasie wyprzedzania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 7 Września 2014 Udostępnij Napisano 7 Września 2014 > To sie nie zgodze bo w nubirze 1.6 smigała alaska i bylo ok Tak do 4000rpm dawała a później po prostu o tym nie wiedziałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
resmiki Napisano 7 Września 2014 Udostępnij Napisano 7 Września 2014 > Witam > Pytanko jak w temacie. > Instalacja Landi Renzo , reduktor LI 02. Dodam jeszcze, ze przebieg reduktora jest wprost proporcjonalny do temperatury przelaczania. Innymi slowy, chcac zaoszczędzić na benzynie i zmniejszając temperature przelaczania skraca sie życie reduktora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.