Skocz do zawartości

zbiornik alternatywny paliwa


DEV

Rekomendowane odpowiedzi

zainspirowany zdjęciem z fejsa:

287823560-traktor.jpg

zapytowywuję: gdzie w sensownych pieniądzach zdobyć zbiornik taki jak w pokazanym na zdjęciu traktorze?

od razu piszę że na alledrogo widziałem ale to są oferty tylko jednego sprzedawcy, więc może jest gdzieś jeszcze jakaś konkurencja?

drugie pytanie: jak wygląda podłączenie takiego zbiornika? wsadza się w to kosz i pompę ze zwykłego zbiornika czy znowu trzeba szukać jakichś KITów do uzbrojenia tego cuda?

poproszę o wypowiedzi użytkowników lub mających styczność z takim rozwiązaniem

ostatnie pytanie: czepiają się za to na przeglądach czy też kontrolach drogowych?

post-15724-14352524930135_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pierwsze pytanie: Po co Ci to? Drugie trzeba miec swirl pot, pompe paliwa zewnetrzna, duzo nowych

> przewodow paliwowych itp itd

Po to, żeby mieć +10 do szacunu na dzielni...

Pomyślałem o tym, bo zbiornik paliwa obecnie trzyletni nadaje się już do wymiany a rzekomo miał być ricambi i czymtoniezakonserwowany okaz. Nowego równie ricambi ze świecą szukać, a zamienniki wiadomo jakiej jakości, montaż to robota dla chipa foosa a za dwa lata powtórka z rozrywki. Taki wewnętrzny powinien starczyć na parę lat chyba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W skrócie sam bak to mała część ceny.

Dwie zewnętrzne pompy paliwa, swirl pot czyli drugi zbiornik z przodu do któego pompujesz paliwo pierwszą pompą ze swirl pota do silnika drugą, obydwie zewnętrzne wydajne, do tego jakieś 20 m węży w oplocie stalowym licz, przekaźniki, kabelki itp. A i jest problem ze wskaźnikiem paliwa ale to koledzy robią tak że wiercą w nowym baku dziure i dają pływak z malucha plus wskaźnik z łady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a dlaczego potrzebny jest drugi zbiornik z przodu do cywilnego auta?

> i po co druga pompa skoro w serii jedna wydajna załatwia sprawe?

dasz gąbke i da radę ale ostro nie wystartujesz z małą ilością paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dasz gąbke i da radę ale ostro nie wystartujesz z małą ilością paliwa

rozumiem mówisz o typowo ekstremalnym zastosowaniu ok.gif

DEV myślał o zastosowaniu tego w całkiem cywilizowanym aucie dlatego nie zrozumiałem smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> rozumiem mówisz o typowo ekstremalnym zastosowaniu

> DEV myślał o zastosowaniu tego w całkiem cywilizowanym aucie dlatego nie zrozumiałem

To odpada na starcie bo te z atestem i homologacją fia to 3000 złotych. Te co na fotce nie mają nic zwykły pospawany zbiornik i w razie wypadku masz ciepło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przetestowane czy to takie gdybanie?

A przyjrzałeś się mocowaniom?

EDIT: Tylne akurat przewody zasłaniają, ale jest tam przewężenie, które się zerwie. Pozostałe mocowania umożliwiają w pewnym zakresie ruch zbiornika. Długo nad tym gdybaliśmy, sam rzeczoznawca dopuszczając malucha do ruchu kiwał głową z zadziwieniem jak proste jest zrobienie bezpiecznego mocowania zbiornika.

Szczerze mówiac u mnie to gorzej wygląda....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.