Skocz do zawartości

Mały szybki mało awaryjny do 25k


xxxduszaxxx

Rekomendowane odpowiedzi

Podrzucicie jakieś pomysły?

Poprzednie to AS3 1.8t i byłem mega zadowolony mało palił mało awaryjny no i uratował życie przy mocnym dzwonie.

Wymagania małe lub średnie auto dynamiczne, mało awaryjne i dość tanie w eksploatacji (robię 50-70tyś rocznie).

Myślę nad S3 8L polift czyli prawie to samo co miałem tylko troszkę nowsze i szybsze plus 4x4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podrzucicie jakieś pomysły?

> Poprzednie to AS3 1.8t i byłem mega zadowolony mało palił mało awaryjny no i uratował życie przy

> mocnym dzwonie.

> Wymagania małe lub średnie auto dynamiczne, mało awaryjne i dość tanie w eksploatacji (robię

> 50-70tyś rocznie).

> Myślę nad S3 8L polift czyli prawie to samo co miałem tylko troszkę nowsze i szybsze plus 4x4?

e46 compact 325ti (naped na wlasciwe kola)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> "Poprzednie to AS3 1.8t" ale to chyba zawsze miało quattro?

to AS3 to raczej zwykłe A3 stylistycznie pod S3 podciągnięte

napęd pozostał ośka z A3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podrzucicie jakieś pomysły?

> Poprzednie to AS3 1.8t i byłem mega zadowolony mało palił mało awaryjny no i uratował życie przy

> mocnym dzwonie.

> Wymagania małe lub średnie auto dynamiczne, mało awaryjne i dość tanie w eksploatacji (robię

> 50-70tyś rocznie).

> Myślę nad S3 8L polift czyli prawie to samo co miałem tylko troszkę nowsze i szybsze plus 4x4?

mam obecnie na warsztacie A3 eske w najmocniejszym wypuście 225KM quattro powiem tak przyśpiesza przyjemnie ale frajdy nie ma, niestety ale napęd zabiera sporo z mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to w koncy przyspiesza fajnie czy nie moc zabiera czy nie

Tego się nie da opisać. To trzeba przeżyć samemu. Wsiadasz do auta, mając świadomość, że to najmocniejsza wersja, masz pewne oczekiwania... i zonk. Okazuje się, że w porównaniu z dupowozem, którym na co dzień jeździsz, to przyspiesza fajnie... ale, żeby tak od razu jakieś wielkie "wow"?

Mnie tak wsadzono w Megi II GT z pełną stylizacją na R26. Nie powiedziano mi, że pod maską jest 165 czy 170KM, a nie 230 jak w oryginale R26. I zaliczyłem zdziwienie lekkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj latałem trochę Astrą H gtc 2,0T najmocniejszą czyli 240hp.Powiem tak,zawieszenie fajnie sztywno zestrojone w tym trybie sport,genialne trzymanie boczne w tych siedzeniach recaro,ale jak na ta moc silnika przyspieszało poprawnie,ale bez rewelacji.Sprzęgło działa typowo dla Opla,albo wciśniesz znacznie gaz przy ruszaniu,albo Ci zgaśnie ruszając na samym sprzęgle. zlosnik.gifDźwignia zmiany biegów pracuje w oporem typowym dla aut tego koncernu,zresztą wbicie wstecznego to potwierdza. tongue.gif Przyjemność z jazdy polega na obserwowaniu licznika prędkości i chyba tylko tyle,w zakrętach flaki z olejem. grinser006.gif Już wolę swoje wiejskie beemwu,przynajmniej napęd na prawidłową oś.palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tego się nie da opisać. To trzeba przeżyć samemu. Wsiadasz do auta, mając świadomość, że to

> najmocniejsza wersja, masz pewne oczekiwania... i zonk. Okazuje się, że w porównaniu z

> dupowozem, którym na co dzień jeździsz, to przyspiesza fajnie... ale, żeby tak od razu jakieś

> wielkie "wow"?

> Mnie tak wsadzono w Megi II GT z pełną stylizacją na R26. Nie powiedziano mi, że pod maską jest 165

> czy 170KM, a nie 230 jak w oryginale R26. I zaliczyłem zdziwienie lekkie.

zalezy czym sie jedzi na codzien

i czy ma sie swiadomosc ze taka S'ka wazy blisko 1.5 tony

a czy 6,6 czy tam ponizej 7 sek do 100 to slabo to juz indywidualna kwestia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak masz sprawdzone i ufasz to możesz chyba pozostać przy modelu... opinie sa przychylne koszta nie

> sa wielkie... zastanawiałbym sie nad tym 4x4 bo odłączane to ma sens ale na sztywno to koszta

> paliwa leca na łeb...

Tam jest haldex dopinany, a zastanawiam się na pozostaniem przy modelu 8l bo uratował mi życie beza wątpienia.

Co do mocy hmm miałem ok 200ps frajda była ze szalu ale ja 99% robie tylko długie trasy.

07144673ee73188cmed.jpg

tak wyglada moja po prezencie od panny na urodziny - dodam ze 2 tyg temu wyszla od lakiernika odbudowana cała i nie wypolerowana nawet..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to w koncy przyspiesza fajnie czy nie moc zabiera czy nie

Mając na klapie znaczek S line i świadomość że jedziesz najmocniejszą wersją to oczekujesz że będzie frajda z jazdy, niestety nie ma przyśpiesza jak dobrze podłubany 1.9 TDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panda na przebiegi 50-70kkm rocznie to jak znalazl

> Ja po godzinie jazdy tym wynalazkiem mialem serdecznie dosc

to chyba zalezy od postury kierownika zlosnik.gif

ja dwa razy zrobilem 650 km ciurkiem i nie narzekalem ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podrzucicie jakieś pomysły?

> Poprzednie to AS3 1.8t i byłem mega zadowolony mało palił mało awaryjny no i uratował życie przy

> mocnym dzwonie.

> Wymagania małe lub średnie auto dynamiczne, mało awaryjne i dość tanie w eksploatacji (robię

> 50-70tyś rocznie).

> Myślę nad S3 8L polift czyli prawie to samo co miałem tylko troszkę nowsze i szybsze plus 4x4?

to bym sobie kupił:

Civic 2004 K20A1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Auto fajne, ale na chwilę. Przy mocniejszym dzwonie (którego nikomu nie życzę) rodzina oszczędza na

> wyborze trumny- pochowany jesteś razem z wrakiem.

> Siemion

Akurat tak zle nie jest z tym bezpieczeństwem-dużo bezpieczniejsza w zderzeniu niż e36-dwa razy większe, a czynne to już zależy przy 100km/h z dohamowaniem do 80km/h na czołówkę giniesz jak w każdym dużo większym. ok.gif

Droga hamowania 0-100km/h na ori heblach i oponach <36m-na poziomie sportowych cudów. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.