xxxduszaxxx Napisano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2014 Podrzucicie jakieś pomysły? Poprzednie to AS3 1.8t i byłem mega zadowolony mało palił mało awaryjny no i uratował życie przy mocnym dzwonie. Wymagania małe lub średnie auto dynamiczne, mało awaryjne i dość tanie w eksploatacji (robię 50-70tyś rocznie). Myślę nad S3 8L polift czyli prawie to samo co miałem tylko troszkę nowsze i szybsze plus 4x4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas30 Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 jak masz sprawdzone i ufasz to możesz chyba pozostać przy modelu... opinie sa przychylne koszta nie sa wielkie... zastanawiałbym sie nad tym 4x4 bo odłączane to ma sens ale na sztywno to koszta paliwa leca na łeb... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > Podrzucicie jakieś pomysły? > Poprzednie to AS3 1.8t i byłem mega zadowolony mało palił mało awaryjny no i uratował życie przy > mocnym dzwonie. > Wymagania małe lub średnie auto dynamiczne, mało awaryjne i dość tanie w eksploatacji (robię > 50-70tyś rocznie). > Myślę nad S3 8L polift czyli prawie to samo co miałem tylko troszkę nowsze i szybsze plus 4x4? e46 compact 325ti (naped na wlasciwe kola) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 "Poprzednie to AS3 1.8t" ale to chyba zawsze miało quattro? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > "Poprzednie to AS3 1.8t" ale to chyba zawsze miało quattro? to AS3 to raczej zwykłe A3 stylistycznie pod S3 podciągnięte napęd pozostał ośka z A3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2014 > Podrzucicie jakieś pomysły? > Poprzednie to AS3 1.8t i byłem mega zadowolony mało palił mało awaryjny no i uratował życie przy > mocnym dzwonie. > Wymagania małe lub średnie auto dynamiczne, mało awaryjne i dość tanie w eksploatacji (robię > 50-70tyś rocznie). > Myślę nad S3 8L polift czyli prawie to samo co miałem tylko troszkę nowsze i szybsze plus 4x4? mam obecnie na warsztacie A3 eske w najmocniejszym wypuście 225KM quattro powiem tak przyśpiesza przyjemnie ale frajdy nie ma, niestety ale napęd zabiera sporo z mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krajowy Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 Panda z LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 > mam obecnie na warsztacie A3 eske w najmocniejszym wypuście 225KM quattro powiem tak przyśpiesza > przyjemnie ale frajdy nie ma, niestety ale napęd zabiera sporo z mocy to w koncy przyspiesza fajnie czy nie moc zabiera czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 > to w koncy przyspiesza fajnie czy nie moc zabiera czy nie Tego się nie da opisać. To trzeba przeżyć samemu. Wsiadasz do auta, mając świadomość, że to najmocniejsza wersja, masz pewne oczekiwania... i zonk. Okazuje się, że w porównaniu z dupowozem, którym na co dzień jeździsz, to przyspiesza fajnie... ale, żeby tak od razu jakieś wielkie "wow"? Mnie tak wsadzono w Megi II GT z pełną stylizacją na R26. Nie powiedziano mi, że pod maską jest 165 czy 170KM, a nie 230 jak w oryginale R26. I zaliczyłem zdziwienie lekkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 Wczoraj latałem trochę Astrą H gtc 2,0T najmocniejszą czyli 240hp.Powiem tak,zawieszenie fajnie sztywno zestrojone w tym trybie sport,genialne trzymanie boczne w tych siedzeniach recaro,ale jak na ta moc silnika przyspieszało poprawnie,ale bez rewelacji.Sprzęgło działa typowo dla Opla,albo wciśniesz znacznie gaz przy ruszaniu,albo Ci zgaśnie ruszając na samym sprzęgle. Dźwignia zmiany biegów pracuje w oporem typowym dla aut tego koncernu,zresztą wbicie wstecznego to potwierdza. Przyjemność z jazdy polega na obserwowaniu licznika prędkości i chyba tylko tyle,w zakrętach flaki z olejem. Już wolę swoje wiejskie beemwu,przynajmniej napęd na prawidłową oś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 > Tego się nie da opisać. To trzeba przeżyć samemu. Wsiadasz do auta, mając świadomość, że to > najmocniejsza wersja, masz pewne oczekiwania... i zonk. Okazuje się, że w porównaniu z > dupowozem, którym na co dzień jeździsz, to przyspiesza fajnie... ale, żeby tak od razu jakieś > wielkie "wow"? > Mnie tak wsadzono w Megi II GT z pełną stylizacją na R26. Nie powiedziano mi, że pod maską jest 165 > czy 170KM, a nie 230 jak w oryginale R26. I zaliczyłem zdziwienie lekkie. zalezy czym sie jedzi na codzien i czy ma sie swiadomosc ze taka S'ka wazy blisko 1.5 tony a czy 6,6 czy tam ponizej 7 sek do 100 to slabo to juz indywidualna kwestia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xxxduszaxxx Napisano 9 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 > jak masz sprawdzone i ufasz to możesz chyba pozostać przy modelu... opinie sa przychylne koszta nie > sa wielkie... zastanawiałbym sie nad tym 4x4 bo odłączane to ma sens ale na sztywno to koszta > paliwa leca na łeb... Tam jest haldex dopinany, a zastanawiam się na pozostaniem przy modelu 8l bo uratował mi życie beza wątpienia. Co do mocy hmm miałem ok 200ps frajda była ze szalu ale ja 99% robie tylko długie trasy. tak wyglada moja po prezencie od panny na urodziny - dodam ze 2 tyg temu wyszla od lakiernika odbudowana cała i nie wypolerowana nawet.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 EP3 type R albo a3 1.8T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian83dd Napisano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2014 co się stało z autkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pr0mil Napisano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2014 Może jakaś ibiza cupra z 1.9 tdi blt? Na pewno będzie młodsza, tylko nadal ośka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2014 > panda 100hp Panda na przebiegi 50-70kkm rocznie to jak znalazl Ja po godzinie jazdy tym wynalazkiem mialem serdecznie dosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2014 > to w koncy przyspiesza fajnie czy nie moc zabiera czy nie Mając na klapie znaczek S line i świadomość że jedziesz najmocniejszą wersją to oczekujesz że będzie frajda z jazdy, niestety nie ma przyśpiesza jak dobrze podłubany 1.9 TDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2014 > Panda na przebiegi 50-70kkm rocznie to jak znalazl > Ja po godzinie jazdy tym wynalazkiem mialem serdecznie dosc to chyba zalezy od postury kierownika ja dwa razy zrobilem 650 km ciurkiem i nie narzekalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2014 > Mając na klapie znaczek S line i świadomość że jedziesz najmocniejszą wersją to oczekujesz że > będzie frajda z jazdy, niestety nie ma przyśpiesza jak dobrze podłubany 1.9 TDI zes teraz poplynal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2014 > zes teraz poplynal dlaczego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > Podrzucicie jakieś pomysły? > Poprzednie to AS3 1.8t i byłem mega zadowolony mało palił mało awaryjny no i uratował życie przy > mocnym dzwonie. > Wymagania małe lub średnie auto dynamiczne, mało awaryjne i dość tanie w eksploatacji (robię > 50-70tyś rocznie). > Myślę nad S3 8L polift czyli prawie to samo co miałem tylko troszkę nowsze i szybsze plus 4x4? to bym sobie kupił: Civic 2004 K20A1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Siemion Napisano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 > panda 100hp Auto fajne, ale na chwilę. Przy mocniejszym dzwonie (którego nikomu nie życzę) rodzina oszczędza na wyborze trumny- pochowany jesteś razem z wrakiem. Siemion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 > Auto fajne, ale na chwilę. Przy mocniejszym dzwonie (którego nikomu nie życzę) rodzina oszczędza na > wyborze trumny- pochowany jesteś razem z wrakiem. > Siemion Akurat tak zle nie jest z tym bezpieczeństwem-dużo bezpieczniejsza w zderzeniu niż e36-dwa razy większe, a czynne to już zależy przy 100km/h z dohamowaniem do 80km/h na czołówkę giniesz jak w każdym dużo większym. Droga hamowania 0-100km/h na ori heblach i oponach <36m-na poziomie sportowych cudów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.