Skocz do zawartości

[KzAK] Co po scirocco ?


Kalkstein

Rekomendowane odpowiedzi

> A z ciekawości jeśli miałeś okazję siedzieć w seacie jak oceniasz środek ? ...

Jeździliśmy Cuprą 5D z DSG (260.KM a nie 280).

Fotele świetne - kubełki z alkantarą, oczywiście za dopłatą smirk.gif

Deska jakościowo bez zarzutu ale ma astronomiczną ilość guzików, navi oczywiście za dopłatą smirk.gif

Żonie się deska podoba - mnie niekoniecznie.

Auto twarde aż strach na 18-tkach. Nie bardzo wyobrażam sobie jazdę po Wrocku na 19-tkach wink.gif

Bardzo ładnie zbiera się i fajnie mruczy. DSG pierwsza klasa.

Na jeździe miejskiej spalanie wg kompa 15 litrów a mocno nie było deptane wink.gif

Na A4 poszła jak pocisk i pali ok. 11 litrów.

Myślę, że to jest to chociaż żona się waha bo w 3D nie ma DSG.

Zobaczymy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeździliśmy Cuprą 5D z DSG (260.KM a nie 280).

dzisiaj bylem w salonie - ogladalem Golfa Kombi i Leona nowego (m.in. Cupre).

i ogólnie:

1. Golf przy Seacie to premium. FUnkcje na kierownicy, jakość tapicerki, plastiki na drzwiach czy choćby osadzenie LCD... widać że VW się przykłada do jakości. A to co odpadnie z produkcji idzie do Seata i Skody.

2. W Leonie tylko wersja FR i Cupra dają się akceptować pod kątem wnętrza. GOlasy (tj plastikowa kiera i drążek itp itd) - to wstyd... W ww. wersjach, jest o niebo lepiej... ale widać że to ogon jakościowy. Czytając AK o nowym Leonie... liczyłem że poszli do przodu. No i poszli, "już" są na poziomie Opla Astry G smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dzisiaj bylem w salonie - ogladalem Golfa Kombi i Leona nowego (m.in. Cupre).

> i ogólnie:

> 1. Golf przy Seacie to premium. FUnkcje na kierownicy, jakość tapicerki, plastiki na drzwiach czy

> choćby osadzenie LCD... widać że VW się przykłada do jakości. A to co odpadnie z produkcji

> idzie do Seata i Skody.

> 2. W Leonie tylko wersja FR i Cupra dają się akceptować pod kątem wnętrza. GOlasy (tj plastikowa

> kiera i drążek itp itd) - to wstyd... W ww. wersjach, jest o niebo lepiej... ale widać że to

> ogon jakościowy. Czytając AK o nowym Leonie... liczyłem że poszli do przodu. No i poszli,

> "już" są na poziomie Opla Astry G

mnie zastanawia czemu w Golfie nie jest dostępny silnik 1.8 TSI

jest albo 1.4 TSI 140(150) albo potem GTI z 2.0 220 albo Golf R z 300 koniami

a nie ma 1.8 TSI jak w Leonie 180KM niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mnie zastanawia czemu w Golfie nie jest dostępny silnik 1.8 TSI

> jest albo 1.4 TSI 140(150) albo potem GTI z 2.0 220 albo Golf R z 300 koniami

> a nie ma 1.8 TSI jak w Leonie 180KM

Bo nie ma sensu go kupowac w przypadku gdy jest 1.4 150KM. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mnie zastanawia czemu w Golfie nie jest dostępny silnik 1.8 TSI

> jest albo 1.4 TSI 140(150) albo potem GTI z 2.0 220 albo Golf R z 300 koniami

> a nie ma 1.8 TSI jak w Leonie 180KM

to jest dla mnie główny bloker kupna golfa (kombi) po P508. Nie chce sie meczyc z 1.4 przez 3 lata leasingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo nie ma sensu go kupowac w przypadku gdy jest 1.4 150KM.

w Seacie sie montuje te silniki obok a w VW nie ma sensu?

jest 1.2 TSI 86 i 110

jest 1.4 TSI 125 i 150

i 1.8 TSI 180

co ciekawe katalogowo 1.4 i 1.8 TSI maja ten sam moment zapewne ograniczono przez skrzynie ale 1.8 TSI ciagnie prawie do konca a 1.4 TSI puchnie duzo wczesniej

Fiat sprzedawał w Pandzie 1.1 55 i 1.2 60 i szły grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jest dla mnie główny bloker kupna golfa (kombi) po P508. Nie chce sie meczyc z 1.4 przez 3 lata

> leasingu.

zostaje Ci Octavia i Leon

Leon najładniejszy a w wersji FR wnętrze znośne smile.gif

albo A3

jakiś tekst

tez sensownie wygląda i materiały spoko

chociaz deska gorsza imo od poprzedniej A3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a tam blockerem jest wnętrze

> jak już to A4. ale Audi nie kupie, bo daje FWD a udaje premium

Niestety coraz więcej firm produkujących premium schodzi na psy. FWD, trzycylindrowe silniki, wspólne modele z marką nie-premium itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak część już wie, żona rozwaliła ścierkę. W drobny mak.

> Jedna rzecz jest dobra: TSI nie zdążył się zepsuć

> I zaczęła się dyskusja nad następcą czyli nowym trzydrzwiowym hothatchem.

A musi być hatch? Bo RCZ mógłby podpasować. Fajnie się tym jeździ. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.