Skocz do zawartości

Fiat - czasowe wstrzymanie produkcji Pandy i 500L.


wujek

Rekomendowane odpowiedzi

> a pewnie że wiem - przestali w czerwcu - popatrz jaka była sprzedaż Golfa 6 mimo wprowadzenia

> nowego modelu 7.

No to teraz widzisz dlaczego powiększają rodzinę 500-tki, która mimo wszystko dobrze się sprzedaje a zmniejszają rodzinę modeli popularnych - przez lata pompowali kasę w Bravo/Brava, później Stilo i N Bravo a efekt biznesowy był żaden - zawsze to była klapa. Na 500 Fiat zarabia i to się liczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fiat i prestiż - Ta marka nigdy nie była kojarzona z prestiżem oryginalnością - Klepali tanie

> miejskie wozidła i tego powinni się trzymać. Porównywanie w tej marki z Citroenem to lekko

> mówiąc nieporozumienie .

Pisząc o prestiżu nawiązywałem do postu kolegi o dwóch klasach w Fiacie- lepszej z rodziną 500 -tek i gorszej z Freemontem na czele. Z czym mi sie trudno zgodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to teraz widzisz dlaczego powiększają rodzinę 500-tki, która mimo wszystko dobrze się sprzedaje

> a zmniejszają rodzinę modeli popularnych

Tak rewelacyjnie się sprzedaje że aż produkcję wstrzymują - zlituj się - co za dużo to nie zdrowo - owszem 500 tka to jeszcze ujdzie ale reszta jakieś pokraczne i brzydkie wozidła w chorej cenie z dychawicznymi silnikami.

Za chwile ludziska przestaną to kupować bo konkurencja nie śpi a 500 tka pamięta czasy Pandy II - świat nie stoi w miejscu.

> przez lata pompowali kasę w Bravo/Brava, później

> Stilo i N Bravo a efekt biznesowy był żaden - zawsze to była > klapa.

Bravo/Brava Marea dobrze się sprzedawała, Stilo było pierwszym przypadkiem chorej logiki ze kompaktowy Fiat może mieć cenę Golfa - jak poszli po rozum do głowy po 4 latach już było pozamiatane no.gif

Nuova Bravo poległo na rynku tylko i wyłącznie przez jedną wersję nadwoziową no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak rewelacyjnie się sprzedaje że aż produkcję wstrzymują - zlituj się - co za dużo to nie zdrowo -

> owszem 500 tka to jeszcze ujdzie ale reszta jakieś pokraczne i brzydkie wozidła w chorej cenie

> z dychawicznymi silnikami.

> Za chwile ludziska przestaną to kupować bo konkurencja nie śpi a 500 tka pamięta czasy Pandy II -

> świat nie stoi w miejscu.

> Bravo/Brava Marea dobrze się sprzedawała, Stilo było pierwszym przypadkiem chorej logiki ze

> kompaktowy Fiat może mieć cenę Golfa - jak poszli po rozum do głowy po 4 latach już było

> pozamiatane

> Nuova Bravo poległo na rynku tylko i wyłącznie przez jedną wersję nadwoziową

Ciągle trzymasz się argumentów, że polegli bo cena była za wysoka, bo mało wersji nadwoziowych - zawsze coś.

A spójrz na 500 - który rok jest w produkcji i nadal świetnie się sprzedaje - nawiązując do Twojego postu o Golfie VI.

A raptem jedna wersja nadwoziowa (pomijając CC) i silniki też niespecjalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciągle trzymasz się argumentów, że polegli bo cena była za wysoka, bo mało wersji nadwoziowych -

> zawsze coś.

> A spójrz na 500 - który rok jest w produkcji i nadal świetnie się sprzedaje - nawiązując do Twojego

> postu o Golfie VI.

> A raptem jedna wersja nadwoziowa (pomijając CC) i silniki też niespecjalne.

Dzidzia kombinujesz jak koń pod górkę - naprawdę nie widzisz różnicy w targecie i klasie pomiędzy 500-tką i G VI?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzidzia kombinujesz jak koń pod górkę - naprawdę nie widzisz różnicy w targecie i klasie pomiędzy

> 500-tką i G VI?

Ty kombinujesz, nie widzisz różnicy, że na 500 Fiat zarabia a do Bravo dokładał - tu się liczy zysk a nie sentymenty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fiat i prestiż - Ta marka nigdy nie była kojarzona z prestiżem oryginalnością - Klepali tanie

> miejskie wozidła i tego powinni się trzymać. Porównywanie w tej marki z Citroenem to lekko

> mówiąc nieporozumienie .

Przynajmniej wiele rozwiazan technicznych maja bardziej przemyslanych od zabojadow, dla przykladu wymiania filtra powietrza w C4 HDI czy tulei metalowo-gumowej mocowania silnika za 20 zl w Pugu 206 2.0 HDI lub EGR'a hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przynajmniej wiele rozwiazan technicznych maja bardziej przemyslanych od zabojadow,

Dla mnie nr 1 dobrego rozwiązania u Fiata to odcinanie zasilania od odbiorników po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Żadnych brzęczyków, bączków i podobnych, tylko prosto i skutecznie. Brawo!.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to odpowiedz kto kupi 500 X mając do wyboru np skodę Yeti czy Tiguana bo znając życie znów Fiat

> wypali jak dzik w sosnę z ceną

czekam na jego premiere w salonach .. yeti to straszna padlina wizualnie, a vw wcale lepszy nie jest. to auta dla panow w kapeluasz bez grama gustu wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.