dzidzia Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > a pewnie że wiem - przestali w czerwcu - popatrz jaka była sprzedaż Golfa 6 mimo wprowadzenia > nowego modelu 7. No to teraz widzisz dlaczego powiększają rodzinę 500-tki, która mimo wszystko dobrze się sprzedaje a zmniejszają rodzinę modeli popularnych - przez lata pompowali kasę w Bravo/Brava, później Stilo i N Bravo a efekt biznesowy był żaden - zawsze to była klapa. Na 500 Fiat zarabia i to się liczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > Fiat i prestiż - Ta marka nigdy nie była kojarzona z prestiżem oryginalnością - Klepali tanie > miejskie wozidła i tego powinni się trzymać. Porównywanie w tej marki z Citroenem to lekko > mówiąc nieporozumienie . Pisząc o prestiżu nawiązywałem do postu kolegi o dwóch klasach w Fiacie- lepszej z rodziną 500 -tek i gorszej z Freemontem na czele. Z czym mi sie trudno zgodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > No to teraz widzisz dlaczego powiększają rodzinę 500-tki, która mimo wszystko dobrze się sprzedaje > a zmniejszają rodzinę modeli popularnych Tak rewelacyjnie się sprzedaje że aż produkcję wstrzymują - zlituj się - co za dużo to nie zdrowo - owszem 500 tka to jeszcze ujdzie ale reszta jakieś pokraczne i brzydkie wozidła w chorej cenie z dychawicznymi silnikami. Za chwile ludziska przestaną to kupować bo konkurencja nie śpi a 500 tka pamięta czasy Pandy II - świat nie stoi w miejscu. > przez lata pompowali kasę w Bravo/Brava, później > Stilo i N Bravo a efekt biznesowy był żaden - zawsze to była > klapa. Bravo/Brava Marea dobrze się sprzedawała, Stilo było pierwszym przypadkiem chorej logiki ze kompaktowy Fiat może mieć cenę Golfa - jak poszli po rozum do głowy po 4 latach już było pozamiatane Nuova Bravo poległo na rynku tylko i wyłącznie przez jedną wersję nadwoziową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > Pisząc o prestiżu nawiązywałem do postu kolegi o dwóch klasach w Fiacie- lepszej z rodziną 500 -tek > i gorszej z Freemontem na czele. Z czym mi sie trudno zgodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzidzia Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > Tak rewelacyjnie się sprzedaje że aż produkcję wstrzymują - zlituj się - co za dużo to nie zdrowo - > owszem 500 tka to jeszcze ujdzie ale reszta jakieś pokraczne i brzydkie wozidła w chorej cenie > z dychawicznymi silnikami. > Za chwile ludziska przestaną to kupować bo konkurencja nie śpi a 500 tka pamięta czasy Pandy II - > świat nie stoi w miejscu. > Bravo/Brava Marea dobrze się sprzedawała, Stilo było pierwszym przypadkiem chorej logiki ze > kompaktowy Fiat może mieć cenę Golfa - jak poszli po rozum do głowy po 4 latach już było > pozamiatane > Nuova Bravo poległo na rynku tylko i wyłącznie przez jedną wersję nadwoziową Ciągle trzymasz się argumentów, że polegli bo cena była za wysoka, bo mało wersji nadwoziowych - zawsze coś. A spójrz na 500 - który rok jest w produkcji i nadal świetnie się sprzedaje - nawiązując do Twojego postu o Golfie VI. A raptem jedna wersja nadwoziowa (pomijając CC) i silniki też niespecjalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > Ciągle trzymasz się argumentów, że polegli bo cena była za wysoka, bo mało wersji nadwoziowych - > zawsze coś. > A spójrz na 500 - który rok jest w produkcji i nadal świetnie się sprzedaje - nawiązując do Twojego > postu o Golfie VI. > A raptem jedna wersja nadwoziowa (pomijając CC) i silniki też niespecjalne. Dzidzia kombinujesz jak koń pod górkę - naprawdę nie widzisz różnicy w targecie i klasie pomiędzy 500-tką i G VI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzidzia Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > Dzidzia kombinujesz jak koń pod górkę - naprawdę nie widzisz różnicy w targecie i klasie pomiędzy > 500-tką i G VI? Ty kombinujesz, nie widzisz różnicy, że na 500 Fiat zarabia a do Bravo dokładał - tu się liczy zysk a nie sentymenty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > Ostatnio miałem okazję widzieć naprawdę sporo 500-tek w USA czy nawet w Dubaju. też potwierdzam, szczególnie w Kalifornii sporo tego jeździło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > Fiat i prestiż - Ta marka nigdy nie była kojarzona z prestiżem oryginalnością - Klepali tanie > miejskie wozidła i tego powinni się trzymać. Porównywanie w tej marki z Citroenem to lekko > mówiąc nieporozumienie . Przynajmniej wiele rozwiazan technicznych maja bardziej przemyslanych od zabojadow, dla przykladu wymiania filtra powietrza w C4 HDI czy tulei metalowo-gumowej mocowania silnika za 20 zl w Pugu 206 2.0 HDI lub EGR'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > Przynajmniej wiele rozwiazan technicznych maja bardziej przemyslanych od zabojadow, Dla mnie nr 1 dobrego rozwiązania u Fiata to odcinanie zasilania od odbiorników po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Żadnych brzęczyków, bączków i podobnych, tylko prosto i skutecznie. Brawo!. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dwaoczka Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > Dla mnie nr 1 dobrego rozwiązania u Fiata to odcinanie zasilania od odbiorników po wyjęciu kluczyka > ze stacyjki. Żadnych brzęczyków, bączków i podobnych, tylko prosto i skutecznie. Brawo!. Mozna to wyłączyć odpowiednim kneflem przy stacyjce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > Mozna to wyłączyć odpowiednim kneflem przy stacyjce Ale po co? Jak miałem Punto to bardzo sobie to ceniłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > też potwierdzam, szczególnie w Kalifornii sporo tego jeździło... W Toronto widziałem codziennie ze 3-4 sztuki zwykłej 500 Wersje na amerykański rynek produkują u nas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > W Toronto widziałem codziennie ze 3-4 sztuki zwykłej 500 Wersje na amerykański rynek produkują u > nas? W Meksyku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > to odpowiedz kto kupi 500 X mając do wyboru np skodę Yeti czy Tiguana bo znając życie znów Fiat > wypali jak dzik w sosnę z ceną czekam na jego premiere w salonach .. yeti to straszna padlina wizualnie, a vw wcale lepszy nie jest. to auta dla panow w kapeluasz bez grama gustu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > też potwierdzam, szczególnie w Kalifornii sporo tego jeździło... Z tym sporo to przesadzasz. Raczej rodzynek niz cos typowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jfidelk Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > to auta dla panow w kapeluasz bez grama gustu Czyli jak mam yeti albo tiguana to sprzętu apple mam nie kupować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > czekam na jego premiere w salonach .. yeti to straszna padlina wizualnie, a vw wcale lepszy nie > jest. to auta dla panow w kapelusz bez grama gustu ja to wiem i Ty to wiesz ale jak większość stoi przed wyborem VW i Fiat to wiesz.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 13 Października 2014 Udostępnij Napisano 13 Października 2014 > Czyli jak mam yeti albo tiguana to sprzętu apple mam nie kupować? to Twoja kasa, kupuj co tylko zechcesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.