Skocz do zawartości

Nowy Leon


Camel

Rekomendowane odpowiedzi

A co powiecie na temat nowego Leona, cena do oktavki II sporo tańsza za 69 000 koła mamy diesla z klima półautomatyczną i wsio do tego nawet CD radio grinser006.gif

Jak dla mnie skoda odpada teraz w przedbiegach skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co powiecie na temat nowego Leona, cena do oktavki II sporo tańsza

> za 69 000 koła mamy diesla z klima półautomatyczną i wsio do

> tego nawet CD radio

> Jak dla mnie skoda odpada teraz w przedbiegach

to samo jest z Golfem V - kiedyś diler proponował mi TDI za 67, gdy Octavie II z podobnym wypasem za 79 chcieli hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo octavia I ma sie sprzedawac

wiem, wiem ... dlatego czekam ... a auta wciąż tanieją

za Astre III 1,6 105KM, z klimą automatyczną, radiem ze sterowaniem w kierownicy, metalikiem, rocznik 2006 chcą już 59kzł smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co powiecie na temat nowego Leona, cena do oktavki II sporo tańsza

> za 69 000 koła mamy diesla z klima półautomatyczną i wsio do

> tego nawet CD radio

> Jak dla mnie skoda odpada teraz w przedbiegach

ceny 2.0 FSI na poziomie nowego cifa 1.8

chyba cif ma znacznie lepsze wyposazenie.. nie wiem jak tansze wersje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiem, wiem ... dlatego czekam ... a auta wciąż tanieją

> za Astre III 1,6 105KM, z klimą automatyczną, radiem ze sterowaniem w

> kierownicy, metalikiem, rocznik 2006 chcą już 59kzł

no ale chyba teraz to troche stanie cena bo na pocztku byla duza bo nowy model pozniej zazwyczaj osiaga jakis pulap i stoi niestety frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiem, wiem ... dlatego czekam ... a auta wciąż tanieją

> za Astre III 1,6 105KM, z klimą automatyczną, radiem ze sterowaniem w

> kierownicy, metalikiem, rocznik 2006 chcą już 59kzł

IMO AIII i silnik 1.6 to nie jest dobre zestawienie, AIII jest ciezka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 12,2 do setki i 187 km/h.....

> lepszy bylby 1,8 125 KM (10,7 i 200)

> zalezy jakie sie ma podejscie do spraw mocowo-osiagowych

jest juz tez ten nowy silnik w astrze 1.8 140km (10,2 i 208) i w danych katalogowych o okolo 0.5 litra mnniejsza spalanie od poprzedniego 1.8, roznica w cenie pomiedzy starym a nowych to ok 2kpl

na marginesie, ten nowy 1.8 jest juz oferowany do cromy i takie auto od 74kpl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jest juz tez ten nowy silnik w astrze 1.8 140km (10,2 i 208) i w

> danych katalogowych o okolo 0.5 litra mnniejsza spalanie od

> poprzedniego 1.8, roznica w cenie pomiedzy starym a nowych to ok

> 2kpl

> na marginesie, ten nowy 1.8 jest juz oferowany do cromy i takie auto

> od 74kpl

140 HP i 10,2 do paki to nie brzmi fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IMO AIII i silnik 1.6 to nie jest dobre zestawienie, AIII jest ciezka

mi do codziennego turlania się styknie

teraz mam 84, więc przy troche cieższym aucie 105KM będzie minimum przyzwoitości

zresztą nie chcę więcej wydawać na auto smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak by jeszcze obnizyli cene I, to fabia przestanie sie sprzedawac

Bo fabia to i tak za droga jest a o cenach fiata Grande to nie wspomnę grinser006.gif Stilaka Kombi w dieslu i z klima można za 60 000 koła z salonu wywieźć a grande podobnie jak fabia czasami nawet droższa grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo fabia to i tak za droga jest a o cenach fiata Grande to nie

> wspomnę Stilaka Kombi w dieslu i z klima można za 60 000 koła

> z salonu wywieźć a grande podobnie jak fabia czasami nawet

> droższa

ale o co chodzi? punto to ta sama klasa co fabia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale o co chodzi? punto to ta sama klasa co fabia.

No o to mi chodzi że jak dołożymy to co ma model wyższy to okazuje się że jest to droższe rozwiązanie niż kupić"biedę" z wyżeszego segmentu z lepszym wypasem grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co powiecie na temat nowego Leona, cena do oktavki II sporo tańsza

> za 69 000 koła mamy diesla z klima półautomatyczną i wsio do

> tego nawet CD radio

> Jak dla mnie skoda odpada teraz w przedbiegach

generalnie pampuch mi sie nie podoba, aaale moze jakby sie przejechal i teges kto wie kto wie hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to chyba sie obniza ceny starego modelu a nie ciagnie w gore nowy

a ktoś tak zrobił?

wystarczy popatrzeć na ceny astry classic - astry 3, octavii - octavii 2, nie mówiąc o zastępowaniu nowym modelem - nowy yaris, grande punto, megane ii itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co powiecie na temat nowego Leona, cena do oktavki II sporo tańsza

autko naprawdę fajnie się prezentuje , osiągi całkiem niezłe i nieduże zużycie paliwa , zwłaszcza w 2.0 TDI /140 KM smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dzis okazje pojezdzic Leonem 2,0 TDI 140 PS. Zadanie miał niełatwe by mnie przekonać do siebie, gdyż na codzień mam okazję jezdzic Toledo 1,9 TDI 150 PS.

Z zewnatrz - no coz- i tak najladniejszy ze wszystkich nowych Seatow, ale patrzac z boku to po prostu Golf V wiec prozno tu szukac powiazania ze starym modelem. Schowana tylna klamka otwiera sie powiedzmy srednio.

W srodku czulem sie obudowany ze wszystkich stron, okna boczne klinowate niczym w CLS-ie. Kierownica fajna, mała, dobrze lezy w rekach. Miejsca wiecej z tylu, czuc wiekszy rozstaw osi. Na minus dla mie to zmienione podswietlenie zegarow, podobało mi sie czerwone "seatowskie". Jakosc wykonania ok, natomiast jakosc materiałow nie wiem czy nie nizsza niz w poprzedniku oslabiony.gif

Odpalam silnik i slysze klekot diesla (pozniej wyjasnie czemu tak jest). Silnik bardzo miekko wkreca sie na obroty, nie ma takiej turbodziury jak w całej serii 1,9. Dynamika bardzo dobra, ale nie wiem czy to te 10 koni roznicy czy po prostu brakuje takeij agresywnosci jak w 1,9. Skrzynia jak zawsze w VW swietnie zestopniowana, sprzegło bardzo fajnie bierze. Wspomaganie elektryczne w porzadku. Zawieszenie bardzo sprezyste, pomimo ze auto jest vanowate to nie przechyla sie.

Biore do reki cennik - ceny wyjsciowe ok, ale ceny opcji zabijają, 16 000 zł za nawigacje?? yikes.gif Przegięcie...

No i teraz paradoks - nie wiem czy to w wersji na PL, ale pod maską (ktora otwarta trzyma sie na pręcie a nie na teleskopach jak w poprzedniku screwy.gif) nie ma plastikowej osłony na silnik, widac wszystkie bebechy... Troche niedzisiejszo to wygląda... No i juz wiadomo skad klekot na postoju - badz co badz ta osłona sporo hałasu łapie.... Sprzedawca powiedzial ze dostali info ze osłon nie bedzie i tyle screwy.gif

Podsumowując - nowego Leona nijak nie mozna porownac do poprzednika - to dwa zupelnie rozne auta - ale ogolnie jestem zdecydowanie na tak waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co powiecie na temat nowego Leona, cena do oktavki II sporo tańsza

> za 69 000 koła mamy diesla z klima półautomatyczną i wsio do

> tego nawet CD radio

> Jak dla mnie skoda odpada teraz w przedbiegach

a moim zdaniem Seat wbrew moim wczesniejszym obawom z Leona zrobil naprawde swietny samochod. chodzi mi glownie o linie nadwozia ktora w rzeczywistosci wyglada o niebo lepiej niz na zdjeciach ok.gif widzialem go jeszcze na duzych 16 calowych felgach i robil swietne wrazenie 893goodvibes.gif moim zdaniem warto sie nad takim autem zastanoiwic ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.