Camel Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 A co powiecie na temat nowego Leona, cena do oktavki II sporo tańsza za 69 000 koła mamy diesla z klima półautomatyczną i wsio do tego nawet CD radio Jak dla mnie skoda odpada teraz w przedbiegach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > Jak dla mnie skoda odpada teraz w przedbiegach Całkiem fajne cenki ma... I nawet juz zaczynam się przekonywać do wyglądu. mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > A co powiecie na temat nowego Leona, cena do oktavki II sporo tańsza > za 69 000 koła mamy diesla z klima półautomatyczną i wsio do > tego nawet CD radio > Jak dla mnie skoda odpada teraz w przedbiegach to samo jest z Golfem V - kiedyś diler proponował mi TDI za 67, gdy Octavie II z podobnym wypasem za 79 chcieli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ThomasCzDz Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > A co powiecie na temat nowego Leona, cena do oktavki II sporo tańsza > za 69 000 koła mamy diesla z klima półautomatyczną i wsio do > tego nawet CD radio > Jak dla mnie skoda odpada teraz w przedbiegach Seat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > to samo jest z Golfem V - kiedyś diler proponował mi TDI za 67, gdy > Octavie II z podobnym wypasem za 79 chcieli bo octavia I ma sie sprzedawac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > bo octavia I ma sie sprzedawac wiem, wiem ... dlatego czekam ... a auta wciąż tanieją za Astre III 1,6 105KM, z klimą automatyczną, radiem ze sterowaniem w kierownicy, metalikiem, rocznik 2006 chcą już 59kzł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > A co powiecie na temat nowego Leona, cena do oktavki II sporo tańsza > za 69 000 koła mamy diesla z klima półautomatyczną i wsio do > tego nawet CD radio > Jak dla mnie skoda odpada teraz w przedbiegach ceny 2.0 FSI na poziomie nowego cifa 1.8 chyba cif ma znacznie lepsze wyposazenie.. nie wiem jak tansze wersje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gold16v Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > wiem, wiem ... dlatego czekam ... a auta wciąż tanieją > za Astre III 1,6 105KM, z klimą automatyczną, radiem ze sterowaniem w > kierownicy, metalikiem, rocznik 2006 chcą już 59kzł no ale chyba teraz to troche stanie cena bo na pocztku byla duza bo nowy model pozniej zazwyczaj osiaga jakis pulap i stoi niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > bo octavia I ma sie sprzedawac to chyba sie obniza ceny starego modelu a nie ciagnie w gore nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > to chyba sie obniza ceny starego modelu Skoro się dobrze sprzedaje to po co obniżać? mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > Skoro się dobrze sprzedaje to po co obniżać? > mar00ha przeczytaj jeszcze raz dokladnie co napisalem i w jakim kontekscie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > to chyba sie obniza ceny starego modelu a nie ciagnie w gore nowy po wejsciu OII ceny OI zostaly obnizone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > wiem, wiem ... dlatego czekam ... a auta wciąż tanieją > za Astre III 1,6 105KM, z klimą automatyczną, radiem ze sterowaniem w > kierownicy, metalikiem, rocznik 2006 chcą już 59kzł IMO AIII i silnik 1.6 to nie jest dobre zestawienie, AIII jest ciezka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > ceny 2.0 FSI na poziomie nowego cifa 1.8 > chyba cif ma znacznie lepsze wyposazenie.. nie wiem jak tansze wersje co trzeba przyznac to trzeba przyznac, ze ceny OII sa za wysokie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > po wejsciu OII ceny OI zostaly obnizone tak.. ale zaczelo sie od wysokich cen II zeby I sie sprzedawala.. nie wiem jak w statystykach bo na ulicy nowej zbyt wiele nie widac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > tak.. ale zaczelo sie od wysokich cen II zeby I sie sprzedawala.. > nie wiem jak w statystykach bo na ulicy nowej zbyt wiele nie widac bo lepiej dolozyc te 10-15 kpln i wziac superB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaMi Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > IMO AIII i silnik 1.6 to nie jest dobre zestawienie, AIII jest ciezka 12,2 do setki i 187 km/h..... lepszy bylby 1,8 125 KM (10,7 i 200) zalezy jakie sie ma podejscie do spraw mocowo-osiagowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > 12,2 do setki i 187 km/h..... > lepszy bylby 1,8 125 KM (10,7 i 200) > zalezy jakie sie ma podejscie do spraw mocowo-osiagowych no akurat ja lubie zeby samochod byl zwawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekD000 Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > 12,2 do setki i 187 km/h..... > lepszy bylby 1,8 125 KM (10,7 i 200) > zalezy jakie sie ma podejscie do spraw mocowo-osiagowych jest juz tez ten nowy silnik w astrze 1.8 140km (10,2 i 208) i w danych katalogowych o okolo 0.5 litra mnniejsza spalanie od poprzedniego 1.8, roznica w cenie pomiedzy starym a nowych to ok 2kpl na marginesie, ten nowy 1.8 jest juz oferowany do cromy i takie auto od 74kpl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > jest juz tez ten nowy silnik w astrze 1.8 140km (10,2 i 208) i w > danych katalogowych o okolo 0.5 litra mnniejsza spalanie od > poprzedniego 1.8, roznica w cenie pomiedzy starym a nowych to ok > 2kpl > na marginesie, ten nowy 1.8 jest juz oferowany do cromy i takie auto > od 74kpl 140 HP i 10,2 do paki to nie brzmi fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > IMO AIII i silnik 1.6 to nie jest dobre zestawienie, AIII jest ciezka mi do codziennego turlania się styknie teraz mam 84, więc przy troche cieższym aucie 105KM będzie minimum przyzwoitości zresztą nie chcę więcej wydawać na auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > to chyba sie obniza ceny starego modelu a nie ciagnie w gore nowy jak by jeszcze obnizyli cene I, to fabia przestanie sie sprzedawac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 16 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > jak by jeszcze obnizyli cene I, to fabia przestanie sie sprzedawac Bo fabia to i tak za droga jest a o cenach fiata Grande to nie wspomnę Stilaka Kombi w dieslu i z klima można za 60 000 koła z salonu wywieźć a grande podobnie jak fabia czasami nawet droższa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > A co powiecie na temat nowego Leona, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > Bo fabia to i tak za droga jest a o cenach fiata Grande to nie > wspomnę Stilaka Kombi w dieslu i z klima można za 60 000 koła > z salonu wywieźć a grande podobnie jak fabia czasami nawet > droższa ale o co chodzi? punto to ta sama klasa co fabia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel Napisano 16 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > ale o co chodzi? punto to ta sama klasa co fabia. No o to mi chodzi że jak dołożymy to co ma model wyższy to okazuje się że jest to droższe rozwiązanie niż kupić"biedę" z wyżeszego segmentu z lepszym wypasem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrogal Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > A co powiecie na temat nowego Leona, cena do oktavki II sporo tańsza > za 69 000 koła mamy diesla z klima półautomatyczną i wsio do > tego nawet CD radio > Jak dla mnie skoda odpada teraz w przedbiegach generalnie pampuch mi sie nie podoba, aaale moze jakby sie przejechal i teges kto wie kto wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kwkw Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > to chyba sie obniza ceny starego modelu a nie ciagnie w gore nowy a ktoś tak zrobił? wystarczy popatrzeć na ceny astry classic - astry 3, octavii - octavii 2, nie mówiąc o zastępowaniu nowym modelem - nowy yaris, grande punto, megane ii itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 > A co powiecie na temat nowego Leona, cena do oktavki II sporo tańsza autko naprawdę fajnie się prezentuje , osiągi całkiem niezłe i nieduże zużycie paliwa , zwłaszcza w 2.0 TDI /140 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PrezesAdam Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 Miałem dzis okazje pojezdzic Leonem 2,0 TDI 140 PS. Zadanie miał niełatwe by mnie przekonać do siebie, gdyż na codzień mam okazję jezdzic Toledo 1,9 TDI 150 PS. Z zewnatrz - no coz- i tak najladniejszy ze wszystkich nowych Seatow, ale patrzac z boku to po prostu Golf V wiec prozno tu szukac powiazania ze starym modelem. Schowana tylna klamka otwiera sie powiedzmy srednio. W srodku czulem sie obudowany ze wszystkich stron, okna boczne klinowate niczym w CLS-ie. Kierownica fajna, mała, dobrze lezy w rekach. Miejsca wiecej z tylu, czuc wiekszy rozstaw osi. Na minus dla mie to zmienione podswietlenie zegarow, podobało mi sie czerwone "seatowskie". Jakosc wykonania ok, natomiast jakosc materiałow nie wiem czy nie nizsza niz w poprzedniku Odpalam silnik i slysze klekot diesla (pozniej wyjasnie czemu tak jest). Silnik bardzo miekko wkreca sie na obroty, nie ma takiej turbodziury jak w całej serii 1,9. Dynamika bardzo dobra, ale nie wiem czy to te 10 koni roznicy czy po prostu brakuje takeij agresywnosci jak w 1,9. Skrzynia jak zawsze w VW swietnie zestopniowana, sprzegło bardzo fajnie bierze. Wspomaganie elektryczne w porzadku. Zawieszenie bardzo sprezyste, pomimo ze auto jest vanowate to nie przechyla sie. Biore do reki cennik - ceny wyjsciowe ok, ale ceny opcji zabijają, 16 000 zł za nawigacje?? Przegięcie... No i teraz paradoks - nie wiem czy to w wersji na PL, ale pod maską (ktora otwarta trzyma sie na pręcie a nie na teleskopach jak w poprzedniku ) nie ma plastikowej osłony na silnik, widac wszystkie bebechy... Troche niedzisiejszo to wygląda... No i juz wiadomo skad klekot na postoju - badz co badz ta osłona sporo hałasu łapie.... Sprzedawca powiedzial ze dostali info ze osłon nie bedzie i tyle Podsumowując - nowego Leona nijak nie mozna porownac do poprzednika - to dwa zupelnie rozne auta - ale ogolnie jestem zdecydowanie na tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bb_maciek Napisano 17 Marca 2006 Udostępnij Napisano 17 Marca 2006 > A co powiecie na temat nowego Leona, cena do oktavki II sporo tańsza > za 69 000 koła mamy diesla z klima półautomatyczną i wsio do > tego nawet CD radio > Jak dla mnie skoda odpada teraz w przedbiegach a moim zdaniem Seat wbrew moim wczesniejszym obawom z Leona zrobil naprawde swietny samochod. chodzi mi glownie o linie nadwozia ktora w rzeczywistosci wyglada o niebo lepiej niz na zdjeciach widzialem go jeszcze na duzych 16 calowych felgach i robil swietne wrazenie moim zdaniem warto sie nad takim autem zastanoiwic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 17 Marca 2006 Udostępnij Napisano 17 Marca 2006 Może dlatego, że Octavia jest ciut obszerniejsza od Golfa, czy Leona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.