Skocz do zawartości

nowe nierdzewiejace


deszczowyRoman

Rekomendowane odpowiedzi

> małe nowe klasy a lub b

> lub uzywane , które niebedzie rdzewiec,.

> da się?

> ibiza? city go? panda? cos francuskiego?

Co byś nie kupił, to jak nic nie było kombinowane z blacharką to do 10 lat wg. mnie nie powinno nić się dziać. Aczkolwiek jak się czyta fora, to i nowe polo potrafi mieć wpadki z blachą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I dopiero straci gwarancję na budę . Dzisiaj na nowe chyba u wszystkich producentów 6 lat na rdzę

> i 12 na perforację.

Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że te 12 lat to jest obwarowane i tak:

- co roku przegląd na koszt klienta;

- jest to gwarancja na korozję perforacyjną, czyli taką, która wylezie ze środka na zewnątrz.

W moim przypadku "przegląd korozyjny" kosztuje 99zł x 11 lat = 1089zł do wydania na środki antykorozyjne, bo mam nieodparte wrażenie, że mój bolid zabezpieczała zmiana A w poniedziałek... dość dziwnie im to wyszło oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> małe nowe klasy a lub b

> lub uzywane , które niebedzie rdzewiec,.

> da się?

> ibiza? city go? panda? cos francuskiego?

Jeżeli obecna Panda jest równie dobrze zabezpieczona co MK2 to gwarantuję Ci że nie zardzewieje. Ostatnio miałem na podnośniku taką z 2004 roku i podwozie było w stanie dosłownie mówiąc idealnym ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli obecna Panda jest równie dobrze zabezpieczona co MK2 to gwarantuję Ci że nie zardzewieje.

> Ostatnio miałem na podnośniku taką z 2004 roku i podwozie było w stanie dosłownie mówiąc

> idealnym

a co z podszybiem i brakiem odpływu wody z kolumny McPersona i mocowaniem amortyzatora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co z podszybiem i brakiem odpływu wody z kolumny McPersona i mocowaniem amortyzatora?

Szczerze mówiąc nic niepokojącego nie zauważyłem a auto firmowe, przy wymianie sprzęgła oglądałem je dość dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Suzuki tak przycina?

Tak, niestety.

Co do zabezpieczenia - zrobię fotki i będzie to chyba wątek z cyklu: Czy to poprawić, czy zostawić? Coś barankopodobnego kończy się na długo, zanim zaczyna się plastikowe nadkole. To jakieś chore jest... screwy.gif i mam ochotę to poprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W moim przypadku "przegląd korozyjny" kosztuje 99zł x 11 lat = 1089zł do wydania na środki

> antykorozyjne, bo mam nieodparte wrażenie, że mój bolid zabezpieczała zmiana A w

> poniedziałek... dość dziwnie im to wyszło

Jeśli to Suzuki to one wszystkie są tak zabezpieczone antykorozyjnie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I dopiero straci gwarancję na budę . Dzisiaj na nowe chyba u wszystkich producentów 6 lat na rdzę

> i 12 na perforację.

Jeszcze nie widzialem gwarancji na rdze zlosnik.gif a to 6. lat to juz na pewno nie jest standard. Wywlekane tutaj Suzuki daje caly jeden rok na lakier zlosnik.gif W sumie to jak sobie patrze to francuskie dobrze znosza lata przynajmniej w sprawach korodowania zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.